رفتن به مطلب

boxell

کاربر سایت
  • تعداد ارسال ها

    7
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط boxell

  1. قبل از راه اندازی کسب و کار اینترنتی شما باید با انواع کسب و کار اینترنتی در ایران آشنا شوید، زیرا اگر با انواع کسب و کار اینترنتی در ایران آشنا نباشید، نمی توانید ایده های کسب و کار اینترنتی خود را به خوبی پیاده سازی کنید، پس بنابراین شما باید بتوانید ایده های خود را با روش های جدید درآمدزایی اینترنتی تلفیق کنید تا بهترین نتیجه ی ممکن را بدست آورید، در حوزه کسب و کار آنلاین، تنها راه اندازی یک سایت، نمی تواند نیاز شما را برطرف کند! بلکه باید به صورت کامل به سایت خود بپردازید تا بتوانید افراد زیادی را به سایت خود جذب نمائید. کسب و کار های اینترنتی بسیار مختلفی وجود دارد که می‌توان ساعت ها درباره‌ی آن توضیح داد اما در نگاه کلی و اولیه کسب و کارهای اینترنتی به چند دسته تقسیم می‌شوند : · کسب‌وکار اینترنتی که خودمان آن را راه‌اندازی می‌کنیم و به کمک وب‌سایت اختصاصی خودمان فعالیت‌ها در حوزه کسب درآمد انجام می‌دهیم. · فعالیت به‌عنوان نیروی متخصص با سایر سایت‌های مرتبط، به‌صورت حضوری یا دور کار. به‌هرحال از هر روشی که به این شکل از درآمد می‌اندیشیم باید آن را خوب بشناسیم و به آن متعهد باشیم. دسته بندی های کسب و کار های اینترنتی و آنلاین هر روزه رشد خواهد شد پس در انتخاب نوع حوزه و کسب و کار اینترنتی خود بسیار دقت کنید در غیر این صورت با مشکلاتی مواجعه خواهید شد. در ادامه انواع کسب و کار آنلاین رو خدمتتون معرفی خواهیم کرد. · فروش محصول یا کالای فیزیکی · فروش اینترنتی خدمات خود · فروش محتواهای آموزشی آنلاین · فروش محصولات دیجیتال
  2. boxell

    برندینگ چیست؟

    پرسونال برندینگ یا برندسازی شخصی چیست؟ برندسازی، درواقع، یک “قدرت نرم” است. همانند اصول برندسازی محصول، برندسازی اشخاص هم بسیار مهم است. همه ما می دانیم این که صرفاً مدرک تحصیلی، تجربه یا عناوین شغلی می‌توانند موجب موفقیت فرد شوند، تصور درستی از بازار کار نیست. خواه‌ناخواه برندسازی و قدرت نرم بر همه ابعاد زندگی روزمره‌مان تأثیرگذار است؛ زیرا در محیط کاری و تخصصی بسیار مهم می‌شود، که دیگران راجع به ما و توانمندی ما چه فکر می‌کنند. برند مجموعه‌ای از تعریف‌ها و خاطرات مشتریان و اطرافیان از شماست که نوع نگاه اطرافیان درباره شما را شکل می‌دهد. درواقع برند مجموعه ویژگی‌های منحصربه‌فرد است که به کسب‌وکار و روابط آن با جامعه معنا می‌دهد. چرا برندسازی شخصی اهمیت دارد؟ با برندسازی شخصی فرصت‌های حرفه‌ای بیشتری متناسب باکیفیت مهارت‌های شما برایتان فراهم خواهد شد. تلاش برای تهیه یک تصویر واضح از خودتان و توانایی‌هایتان باعث می‌شود، شناخت بهتری نسبت به خود پیدا کنید. نقاط قوت خود را بهتر بشناسید و آن‌ها را مشخصاً نشان دهید و همچنین برای نقاط ضعف خود برنامه‌ریزی کنید. به‌مرور در حرفه خود شناخته شوید و موقعیت‌های شغلی بهتر به شما پیشنهاد شود و ارتباطات ارزشمندی با متخصصین حوزه خود پیدا خواهید کرد.
  3. boxell

    برندینگ چیست؟

    برندسازی چیست؟ «برند» یک نام، نشان یا مؤلفه متمایزکننده است که در شناسایی یک شرکت یا محصول از سایر موارد مشابه به مخاطب کمک می‌کند. در واقع، امروزه دیگر صرفاً خود محصولِ ملموس تنها دلیل برای خرید مردم نیست؛ بلکه محصول تنها بخشی از برند است و مردم عملاً برند را خریداری می‌کنند. به‌عنوان مثال، آیا حاضرید قوطی نوشابه‌ای را خریداری کنید که هیچ نام و نشانی از یکی از برندهایی که می‌شناسید و به آن اعتماد دارید ندارد؟ بازار پر از محصولات مشابه است؛ برای اینکه بتوان محصولی را متمایز نشان داد باید به آن هویت بدهیم. استفاده از مواردی مانند نام، نماد یا لوگو، رنگ‌های خاص و مؤلفه‌های دیگر در راستای همین هویت بخشیدن به محصول است. در واقع، از این طریق تلاش می‌کنیم تا به محصولمان شخصیت بدهیم و برای آن در ذهن مشتری جایگاه ویژه‌ای را ایجاد کنیم. در واقع این‌طور می‌توان گفت که برند شما در ذهن مشتریانتان وجود دارد. به زبان ساده، برند برداشت کلی یک مشتری با توجه به تک‌تک تعاملاتی است که با شما، شرکتتان و محصولاتتان داشته است. «برندینگ» فرآیند ایجاد و تقویت برداشت مثبت نسبت به شرکت یا محصولات آن در ذهن مخاطب هدف است؛ به عبارت دیگر، برندینگ فرآیندی است که از طریق ایجاد و شکل دادن به برند در ذهن مشتریان، به شرکت، محصولات یا خدمات آن معنا می‌دهد. برندینگ یک استراتژی است که شرکت‌های مختلف آن را با هدف کمک به مردم در جهت شناسایی سریع محصولات و سازمان خود و دادن دلیلی به آن‌ها برای انتخاب محصولشان (در رقابت با رقبا) تدوین می‌کنند.
×
×
  • اضافه کردن...