• اطلاعیه ها

    • Masih

      برخوردی شدید با تاپیک های تبلیغاتی   شنبه, 12 آبان 1397

      درود، از این لحظه به بعد، تمامی تاپیک های تبلیغاتی سبک رپرتاژ که با هدف جمع آوری بک لینک در انجمن های بیست اسکریپت ایجاد می شوند، حذف شده و دسترسی کاربر خاطی نیز مسدود خواهد شد.

تمامی فعالیت ها

این جریان به طور خودکار بروز می شود   

  1. دیروز
  2. درود، فایل htaccess رو بررسی کنید که حذف نشده باشه و یا خالی نباشه. فایل موجود در پکیج دانلود شده رو جایگزین کنید مشکل حل میشه.
  3. سلام داداش من اسکریپت و راهندازی کردم اخرین نسخشو ولی ارور پیدا نشدن فایل لاگین و ثبت نام رو میده . طبق آموزشی هم که دادی پیش رفتیم بنظرت مشکل چیه ؟
  4. اسکریپت که نه ولی با وردپرس خواستی برات درست میکنم
  5. دوستان کسی فارسیش نکرده دعاش کنیم
  6. درود مجدد، تگ title داخل سایتتون نیست. قالب استاندارد نیست. اگه با کد PHP قبلی که گفتم نتیجه ای نگرفتید، مستقیما قالب رو مجبور به فراخوانی عنوان کنید. کد زیر رو در فایل header.php بعد از <head> قرار بدید. <?php if(is_front_page() && is_home()) {echo '<title>'; wp_title( '-', true, 'right' ); bloginfo('name'); echo'</title>';} else {echo '<title>'; wp_title( '-', true, 'right' ); echo'</title>';} ?>
  7. سلام تمام این مواردی که گفتین موجود هست ولی باز در کروم نمایش نمیده.الان سایت تو دسترس هست ممنون میشم با کروم ببینید http://townfile.ir
  8. سلام ممنون مشكل از طرف سرور بود حل شد
  9. هفته گذشته
  10. درود، بله اسکریپت IPS از نظر امکانات و افزونه ها مناسب مصارف عمومی هست ولی اگر ظاهر انجمن و تنوع افزونه ها براتون مهمه و البته با یکم مصرف منابع هاست مشکلی ندارید، از ویبولتین هم می تونید استفاده کنید.
  11. سلام میشه https proxy معرفی کنید ؟؟؟؟
  12. با سلام بهترین و پر امکانات ترین اسکریپت انجمن ساز کدام است؟ آیا ips خوب هست؟ قالب و افزونه و امکانات خوبی دارد؟
  13. با سلام اسکریپتی نیازم دارم که بتونم از مشتریم سفارش دریافت و مشتری بتوانند عضو شود و چندین گزینه که من اماده کردم انتخاب و تایید و نظر و در نتیجه ارسال کند . و از طریق کنترل پنلی که من در اختیار دارم بتونم این سفارشات رو تایید و اعلام نتیجه کنم. ممنون میشوم در این زمینه اگر اسکریپتی میشناسید معرفی کنید.
  14. سیستم درگاه واسط

    خصوصی نمیشه ارسال کنید چون کالایی که من دارم مدارک برای ثبت در پیپال باینانس و دیگر سیستم ها هست نمیدونم چرا سایتای بزرگ میفروشن نماد هم دارن براشون مشکلی ایجاد نمیکنه ولی برای ما مشکله اگر میشه خصوصی ارسال کنید
  15. ممنونم از راهنماییتون ! پروکسی رایگان پیدا نکردم ، اما گوگل سرچ کردم و از اینجا پروکسی ها رو از این سایت خریداری کردم : https://mastergroup.ir/proxy-instagram-bot/ خوشبختانه بدون مشکل وصل شد و خوب بود! باز هم تشکر از راهنماییتون ♥
  16. سیستم درگاه واسط

    درود. دوست عزیز درگاه های پرداخت رسمی (ملت، ملی، پارسیان و ...) و درگاه های واسط (زرین پال، جهان پی و ...) درگاه پرداخت برای سایت های فروش وی پی ان ارائه نمی کنند. بعد از جریان فیلتر شدن اکثر درگاه های پرداخت واسط که به چنین سایت هایی درگاه پرداخت می دادن و کنترل چندانی نمی کردن، سیاست کاریشون رو تغییر دادن و کنترل و نظارت بیشتری انجام میدن. ولی همچنان یه سری با ترفندهایی درگاه پرداخت برای سایت های فروش وی پی ان دریافت می کنند که به دلیل غیرقانونی بودن و تخلف بودن این کار، از دادن آموزش هم معذوریم.
  17. اینکه بتونید یک لینک بسازید که کاربر بتونه پرداخت کنه بیشتر توی درگاه های واسط مثل زرین پال هست. زرین پال یک افزونه برای وردپرس هم داره که کاربر توی یک فرم می تونه خودش قیمت تعیین کنه و بعد اون مبلغ رو پرداخت کنه. یا از درگاه پرداخت واسط استفاده کنید یا از اسکریپت های درگاه پرداخت مثلا : https://www.20script.ir/?p=14638
  18. درود. سایتتون خطای 403 میده. بررسی کنید. در خصوص مشکل هم بیشتر به نظر میرسه موقع ویرایش یک فایل قالب، اینترنتتون با مشکل مواجه شده و فایل ناقص ذخیره شده یا بخشی از کدهای قالب رو به اشتباه پاک کردید که چنین مشکلی بوجود اومده. قالب رو با نسخه خام و بدون ویرایش جایگزین کنید و سایت رو بررسی کنید.
  19. بله دمو از کار افتاده ولی اسکریپتش همچنان کار میکنه و می تونید خودتون نصب و تست کنید.
  20. درود، اگه موقع اضافه کردن اکانت و لاگین، خطایی دریافت نکنید نیاز به استفاده از پروکسی ندارید. برای تهیه پروکسی یا می تونید از لیست رایگان استفاده کنید که توی گوگل می تونید بزنید Free proxy list یا با یک فروشنده پروکسی صحبت کنید تا یک پروکسی اختصاصی بتونید بخرید.
  21. فایل زبان مربوط به هر ماژول رو چک کنید سر جای خودش قرار داده باشید. قطعا کار میکنه
  22. بنده دانلود کردم واقعا اموزش هاتون عالی بود تشکر
  23. سلام به کاربران عزیز ۲۰ اسکریپت ، ببخشید آیا برای استفاده از نکست پست ،‌ باید پروکسی داشته باشیم؟ این پروکسی رو از کجا باید تهیه کرد؟ با تشکر
  24. سلام پیامک رو چطوری میتونیم فعال کنیم؟
  25. سلام ممنون از اطلاع رسانی لینک دانلود قرار گرفت
  26. درهنگام راه اندازی یک وب سایت یکی از مهمترین کارها این است که چه نامی برای سایت خود انتخاب کنید و با چه نامی با وب سایت خود در ارتباط باشید نام دامنه وب سایت (خرید هاست) شما در تعیین سرنوشت برند شما و بهینه بودن برای موتورهای جستجو (SEO ) نقش مهمی ایفا می کند. هر ساله هزاران دامنه منحصر به فرد با پسوندهای جدید در اینترنت اضافه می شود و دامنه های منحصر به فرد به یک کالای روبه روشد در اینترنت تبدیل شده اند. با وجود میلیون ها وب سایت (سرور مجازی) که در حال حاضر در زمینه کاری شما در وب وجود دارند انتخاب یک نام مناسب برای دامنه که به وسیله آن بتوانند کاربران با شما در تماس باشند یک مورد بسیار مهم است. شما امروزه می توانید دامنه های خود را با پسوند های مختلف به راحتی ثبت کنید . مفاهیم اساسی البته، درک آنچه در هنگام انتخاب نام دامنه باید در نظر بگیرید مستلزم آن است که شما بدانید دامنه واقعا چیست؟ در ساده ترین حالت، نام دامنه از دوبخش تشکیل شده است. بخش اول شامل نامی است که شما انتخاب می کنید برای مثال pouyaszan و بخش دوم که بعد از نقطه می آید تعیین کننده سطح دامنه یا TLD دامنه است مانند (com , biz ,org یا پسوند های کشوری مانند .ir) لیستی از پسوندها را می توانید اینجا مشاهده کنید . پس از انتخاب نام و پسوند دامنه باید آن را در یک ثبت کننده رسمی مانند enom در وب ثبت کنید. با این کار ثبت کننده به شما تضمین می دهد تا زمانی که دامنه به نام شما ثبت شده است کسی دیگر نتواند مالکیت آن را بگیرد و تمام رایانه ها در سراسر جهان با سرج کردن نام دامنه اطلاعات سایت شما را مشاهده کنند. ۵ توصیه برای انتخاب یک نام دامنه مناسب اکنون که شما متوجه شدید دامنه چیست؟ نام دامنه چه فایده ای دارد؟ و چگونه آن را خریداری کنید؟ زمان انتخاب نام دامنه (ثبت دامنه) است. اما، شما باید این موارد را در نظر بگیرید که باید یک نامی را انتخاب کنید که در دسترس و قابل ثبت باشد و هر نامی که به ذهن شما می آید قابل ثبت نیست. پس از آن باید درنظر داشته باشید که نام این دامنه می تواند تاثیر زیادی برموفقیت شما در شبکه های آنلاین داشته باشد یا خیر. حال سئوال اینجاست در هنگام انتخاب نام دامنه باید به چه مواردی فکر کرد؟ ۱- مخاطبین چه کسانی را می خواهید متقاعد کنید از محصولات و خدمات شما استفاده کنند؟ آنها جوان هستند یا پیر؟ زن هستند یا مرد؟ آیا آنها در یک منطقه جغرافیایی خاص زندگی می کنند؟ زمانی که افراد از موتور جستجو برای پیدا کردن شما استفاده می کنند از چه عبارتی برای جستجو استفاده می کنند ؟ آیا کسب و کار شما فقط آنلاین است و یا در دنیایی واقعی حضور فیزیکی نیز دارید ؟ پاسخ تمام سئوالات در تصمیم گیری نهایی شما می تواند تاثیر گذار باشد. شما همچنین باید در مورد شرایطی که افراد هنگام استفاده از نوع محصول یا خدمات شما به دنبال آن هستند، فکر کنید. در صورتی که شما بتوانید یک یا تعدادی از این اطلاعات که در کسب و کار شما مفید هستند را در نام دامنه خود اضافه کنید ممکن است امتیاز خود را در موتورهای جستجو بالا ببرید. برای مثال: درصورتی که شخصی به دنبال خرید “teddy bears” باشد احتمالا نام دامنه ای مانند “FluffyTeddyBears.com” بهتر جستجو خواهد شد نسبت به نام دامنه JimsToys.com. ودر موتورهای جستجو رتبه بندی بهتری خواهد داشت. به طور مشابه در صورتی که کسب و کار شما یک کسب و کار فیزیکی هم هست و تمایل دارید افراد منطقه جغرافیای شما به راحتی بتوانند به شما دسترسی داشته باشند بهتر است از نام کشور و یا نام شهر خود در نام دامنه خود استفاده کنید برای مثال esfahancar.com این مورد باعث می شود که افرادی که در مجاورت شما هستند راحت تر به شما دسترسی داشته باشند. زیرا به احتمال زیاد این افراد جستجوی خود را با نام کشور یا شهر خود اغاز می کنند. ۲- از نام خودتان استفاده نکنید شما ممکن است به حضور وبسایت (هاست ویندوز) شرکت یا سازمان خود در اینترنت افتخار کنید ولی نباید آن را با نام خود برچسب گذاری کنید. استفاده از نام خود می توانید در معرفی شما به افراد و یا برای اهداف شخصی مفید باشد. ولی برای اهداف تجاری استفاده از نام شما هیچ مزیتی برای شما نخواهد داشت به نظر مطلوب نمی رسد که نام خود را به عنوان نام دامنه شرکت تجاری خود انتخاب کنید. زیرا مشتریان نام شما را به طور خاص در موتور جستجو ، جستجو نمی کنند ودر صورتیکه نام شما به عنوان نام دامنه انتخاب شود در نتایج جستجوی آنها نخواهید بود پس بهتر است نام شرکت و یا خدمات و محصولات خود را به عنوان نام دامنه یا بخشی از نام دامنه انتخاب کنید. البته، استثناهایی نیز برای این مورد وجود دارد. برای مثال در صورتی که نام شما یک برند است برای مثال نام یک ورزشکار معرف و یا بازیگر معروف است این مورد برای شما یک استثنا است. در این صورت استفاده از نام شما به عنوان نام دامنه یک مورد بسیار معقول است. زیرا آن همان چیزی است که مردم تلاش می کنند آنها را در موتورهای جستجو،جستجو کنند. استثنا دیگر مربوط به افرادی است که در صنایع مختلف مانند مد ، مسکن ، نام انها یک برند است استفاده از نام این این اشخاص در نام دامنه نیز بسیار معقول است زیرا مخاطبان این نام را نیز جستجو خواهند کرد. ولی در صورتیکه می خواهید مخاطبان خود را در این مورد نیز افزایش دهید شاید یک پیشنهاد بهتر این باشد که نام خود را درکنار عنوان کسب و کار خود به کار ببرید برای مثال نام دامنه “RockPortHairDesigne” یک نام مناسب می تواند باشد که هم نام برند(نام شخص) و هم عنوان کسب و کار در آن استفاده شده است. ۳- اسپل نام دامنه (splling counts) ممکن است این برای بعضی از افراد جذاب باشد که نام دامنه خود را به عمد به صورت اشتباه وارد کنند و شاید این را راهی برای جداکردن خود از دیگران بدانند ، اما با دقت این کار را باید انجام داد زیرا این کار نیز ممکن است نام سایت شما را از نتایج جستجوی مشتریان شما حذف کند. برای مثال، ممکن است یک شرکت فروش کامیون های سفارشی Selling Low-Ridr truck در نتایج جستجو رتبه پایینی داشت باشد اگر نام دامنه خود را به صورت “LowRyderz“ انتخاب کند. همچنین ممکن است پیدا کردن نام دامنه شما برای کاربران مشکل باشد در صورتیکه اسپل آن با شیوه خواندن آن متفاوت باشد زیرا آنها نامی را جستجو می کنند که شنیده اند پس بهتر است نامی برای دامنه خود انتخاب کنید که اسپل آن ساده و راحت باشد. از غلط های املائی استفاده نکنید و در صورت نیاز به صورت هنرمندانه و هوشیارانه ازآن استفاده کنید و دقت کنید که با لهجه های مختلف به چه شکلی آن کلمه بیان خواهد شد. ۴- کوتاه بودن, روح عقل است این عقیده که کوتاه بودن , روح عقل است از زمان شکسپیر درست بوده و در حال حاضر نیز درست است. به یاد ماندن کدام یک از دو جمله زیر راحت تر است : “نانوایی کوچک دیترویت ” یا “نانوایی دیترویت تولیده انواع نان های کوچک و خوشمزه” اضافه کردن کلمات کلیدی به نام دامنه باعث می شود نام دامنه سخت و به یاد ماندن آن نیز دشوار شود. طول نام دامنه باید متناسب باشد که هم مناسب با کسب و کار شما و هم برای موتور جستجو بهینه باشد. برند های معروف انلاین مانند google یا Ebay به دیگران آموخته اند که چگونه می توان یک نام کوتاه را در ذهن ها ماندگار کنند با استفاده از تبلیغات و بازاریابی در بازار های تجاری، این برندها میلیون ها دلار برای بازاریابی در موتورهای جستجو و بهینه سازی خود صرف کرده اند تا مطمئن شوند در نتایج جستجو رتبه بسیار خوبی دارند. از سوی دیگر کسب و کارهای کوچک ممکن است نیاز داشته باشند کلماتی که مربوط به کسب و کارشان است و یا کلمات مربوط به موقعیت جغرافیایی خود را در نام دامنه خود اضافه کنند تا در نتایج جستجو رتبه بهتری داشته باشند ولی این کلمات نباید بیش از حد باشد. یک پیشنهاد خوب در این زمینه این است شما می توانید از اختصارات معروف بجای کلمات استفاده کنید برای مثال می توان بجای کلمه جنوب کالیفرنیا (South of california) از کلمه اختصاری socal و یا بجایی کلمه نیویورک (New York) از کلمه اختصاری NY در نام دامنه خود استفاده کنید. همچنین بهتر است کلماتی مانند (A , An, The ) را از نام دامنه خود حذف کنید. زیرا ممکن است افراد به اشتباه فراموش کنند این کلمات را در نام دامنه شما وارد کنند و به سایت رقبای شما دسترسی پیدا کنند. ۵- اجتناب از تقلید نام تجاری دیگران استفاده از نام دامنه مشابه به نام دامنه شرکت های معروف و برند های تجاری معروف جهت فریب مشتریان برای بازدید از وب سایت, بجای وبسایت اصلی ,موردی بود که در اوایل به صورت بسیار گسترده و ناعادلانه در اینترنت استفاده می شد. اما در سایه قوانین کپی رایت و پروندهای تجاری که در این زمینه به وجود آمده استفاده از این شیوه نام گذاری تقریبا به طور کامل از بین رفت. استفاده از نام تجاری مشابه برندهای معرف علاوه براینکه نمی تواند برای شما مشتریان جدید جذب کند باعث ایجاد دردسر های بسیاری در رابطه با شکایت برند تجاری رابرای شما در پی خواهد داشت و شاید درد سرهایی دیگری که در حال حاضر به آنها بی توجه هستید واحتمالا شما ترجیح می دهید از به وجود آمدن این دردسر ها جلوگیری کنید . در نهایت می توان گفت : پیدا کردن یک نام دامنه درست ممکن است نیاز به استراتژی داشته باشد برای این منظور باید ایده های خود رادر مسیر درست قرار دهید در این مورد وقت صرف کنید و با فکر کردن نام مناسبی که متناسب با کسب و کار شما است را انتخاب کنید. در صورتی که می خواهید دامنه های متنوع را امتحان کنید می توانید چندین دامنه ثبت کنید و سپس بررسی کنید که کدام نام دامنه نتیجه بهتری برای شما به همراه داشته است . در نهایت می توان گفت انتخاب نام دامنه درست ترکیبی از یک استراتژی دقیق و یک قسمتی از شخصیت و کسب وکار شما است. منبع: وبلاگ پویاسازان
  1. نمایش فعالیت های بیشتر