• اطلاعیه ها

    • Masih

      برخوردی شدید با تاپیک های تبلیغاتی   شنبه, 12 آبان 1397

      درود، از این لحظه به بعد، تمامی تاپیک های تبلیغاتی سبک رپرتاژ که با هدف جمع آوری بک لینک در انجمن های بیست اسکریپت ایجاد می شوند، حذف شده و دسترسی کاربر خاطی نیز مسدود خواهد شد.

boxell

کاربر سایت
  • تعداد ارسال ها

    7
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

0 Neutral

درباره boxell

  • درجه
    کاربر تازه وارد
  • تاریخ تولد تعیین نشده

اطلاعات شخصی

  • سیستم مدیریت محتوای مورد علاقه
    وردپرس
  • انجمن ساز مورد علاقه
  • آدرس سایت
    www.mimos.ir
  1. ایده های کسب و کار اینترنتی این روزها، فرصت های مختلفی وجود دارد تا رویای راه اندازی کسب و کار اینترنتی خودتان را شروع کنید. یکی از نگرانی‌های ابتدایی افراد برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی نبود ایده برای شروع است. شما با یک ایده کسب و کار اینترنتی می‌توانید اولین قد‌م‌ها را برای راه‌اندازی کسب و کار بردارید. ایده و طرح برای شروع مهم است و اگر بتوانید خوب روی آن تمرکز کنید، می‌توانید یک ایده کسب و کار جدید و پردرآمد خلق کنید. اما شاید همیشه راه‌اندازی کسب و کار نیاز نباشد به این شکل انجام شود. با تکنولوژی امروز، شما می‌توانید به راحتی، همین الان پایه‌های یک کسب‌وکار اینترنتی را بگذارید و اینکار را با هزینه بسیار کمی انجام دهید. با تمرکز روی نقاط قوت‌تان، قادر خواهید بود یک کسب و کار پررونق داشته باشید. 1. فروشگاه اینترنتی برای ارسال هدیه های غیرمنتظره با شعار: هدیه ای برای کسانی که دوستشان دارید میفرستیم که خود شما هم نمیدانید چیست. هدف: سورپرایز کردن افراد. نحوه کار سایت: افراد میتوانند به سایت شما مراجعه کنند و لیستی که شما برای آنها تهیه کردید را کامل کنند و منتظر ارسال هدیه در یک روز مشخص به افرادی که دوستشان دارند باشند. در این لیست گزینه هایی همچون مقدار بودجه ای که در نظر دارند را به همراه: جنسیت، سن،، تاریخ تولد، زمان ارسال، رنگ مورد علاقه، نوع کادو، علاقه مندی ها و… های فرد مورد نظرشون رو وارد میکنند و ادامه کار با شماست. همچنین میتوانید قسمتی بزارید که افراد هر کادویی با هر دیزاین که دوست دارند را برای دوستانشان خریداری کنند. و یا افراد از شما مشاوره بگیرند که چه کادو هایی میتوانند بخرند. نیازمندی ها: این ایده کار زیاد آسانی نیست و نیازمند تحقیق میباشد. تحقیقاتی همچون: افراد چه چیز هایی را دوست دارند یا چه کادویی برای خانوم ها و چه کادویی برای آقایان مناسب است همچنین شما باید کارتان را به نحو احسنت انجام دهید. 2. سایت ارتباط خواننده و آهنگسازان هدف: ارتباط برقرار کردن بین خوانندگان و آهنگ سازان برای همکاری نحوه کار سایت: شما باید سایتی را ایجاد کنید که دارای دو قسمت خوانندگان و آهنگ سازان باشد. و کاربران در هر قسمت که قرار است فعالیت کنند باید نام نویسی کنند و اطلاعات خود و دموی کار خود را قرار دهند. سپس بتوانند با یکدیگر ارتباط بر قرار کنند که این ارتباط میتواند به صورت چت در سایت یا در شبکه های مجازی و یا حتی حضوری باشد. نیازمندی ها: چون ابتدای کار سایت شما کاربری وجود ندارد باید با استفاده از تبلیغات این کاربران را جذب کنید و یا خودتون به چند محل سر بزنید و آنها را از وجود سایت خودتون مطلع کنید. نحوه کسب درآمد: شما میتوانید برای ثبت نام پلن های حرفه ای ، ابتدایی و ویژه تعریف کنید تا نسبت به کار هر فرد و میزان تجربه هر پلن را خریداری کند ولی توجه داشته باشید یک قسمت رایگان نیز باید تعریف شود تا بازدید سایت شما بالا برود. 3. مشاوره از راه دور هدف: مشاوره دادن به افراد در هر زمینه ای که تخصص دارید به صورت آنلاین و غیر حضوری نحوه کار سایت: کاربران از طریق سایت با شما و تیم تان در ارتباط هستند و مشکلات و سوالات خودشان را از شما میپرسند و شما به آنها باسخ میدهید یا مشکلاتشان را حل میکنید. نیازمندی ها: با کمک دوربین مویابل یا وب کم لپ تاپ میتوانید مشاوره دهید + تخصص در کار نحوه کسب درآمد: تبلیغات + شما میتواند پلن برای مشاوره های خودتان تعریف کنید، به این صورت که مثلا 10 دقیقه ابتدایی رایگان و 20 دقیقه بعد فلان قیمت (یادتون نره گزاشتن قسمتی از مشاوره به صورت رایگان خیلی مهمه و باعث جذب مشتری میشود) 4. آموزش زبان به صورت اینترنتی هدف: آموزش زبان به دیگران از طریق اینترنت نحوه کار سایت: شما باید سایتی طراحی کنید که در آن مهارت های خود را به کاربران بگویید و راه ارتباطی شما باشد.همچنین میتوانید یک تیم اموزشی تشکیل دهید و زبان های مختلف را در سایت تدریس کنید. نیازمندی ها: زبان قوی نحوه کسب درآمد: پلن های تدریس + ساخت پکیج آموزشی 5. تبدیل وبلاگ های پرطرفدار به پادکست (صدای ضبط شده) هدف: راحتی کاربران در سطح اینترنت – برای نابینایان هم مناسبه نحوه کار سایت: در این سایت شما باید یکسری از سایت ها و مطالب ها را هدف قرار دهید و به صورت هدفمند پادکست تولید کنید. فراموش نکنید اگر از سایتی مطلبی رو پادکست میکنید حتما نام سایت رو هم ذکر کنید تا قانون کپی رایت را رعایت کرده باشید. هدفمند در اینکار خیلی مهم هست و باید در ابتدا روی یک موضوع تمرکز کنید و از این شاخه به شاخه دیگر نپرید چون موفق نمیشوید. بعد از پر مخاطب شدن سایت میتونید با گرفتن ادمین و گوینده به موضوعات دیگر هم بپردازید. نیازمندی ها: اگر فکر میکنید که صدای خودتون برای انجام اینکار مناسب نیست میتوانید یک گوینده خوش صدا استخدام کنید تا به جای شما صحبت کند. (میتوانید به صورت پروژه ای یا همکاری با گویندتان کار کنید) نحوه کسب درآمد: تبلیغات بنری + بعد از پر بازدید شدن سایتتون میتونید از دیگر سایت ها سفارش بگیرید که مطالبشون رو پادکست کنید و در سایت خودتون قرار دهید – پلن بندی برای پادکست ها 6. گلفروشی آنلاین با تحویل یک ساعته گل هدف: تحویل گل های زیبا در هر زمان نحوه کار سایت: افراد به سایت شما مراجعه میکنند و میتوانند سفارش خود را ثبت کنند و زمان و محل ارسال را نیز مشخص کنند. شما نیز باید سعی کنید در سریع ترین وقت ممکن گل ها را به دست مشتری برسانید. نیازمندی ها: سلیقه بالا در طراحی و چیدن گل + مهارت نگه داری گل 7. ساخت ویدئوهای آموزشی مهارت های کامپیوتری (ورد، اینترنت، فتوشاپ) برای مبتدی ها هدف: آموزش افراد مبتدی نحوه کار سایت: میتونید با شناخت و دسته بندی موضوعات ویدیو های آموزشی را برای ورور افرادی مبتدی به دنیای تجارت الکترونیک تهیه کتید و در اختیار مردم قرار دهید این آموزش ها میتواند به صورت ویدیویی و یا متن و همچنین پادکست باشد که ما توصیه میکنیم از همه این موارد استفاده کنید. نیازمندی ها: مهارت لازم برای آموزش کامپیوتر + اطلاعات و تحقیق نحوه کسب درآمد: تبلیغات + فروش محصولات آموزشی
  2. کسب و کار اينترنتي چیست ؟ کسب و کارآنلاین یا اینترنتی (iBusiness)، به نوعي از کسب و کارها گويند که فعاليت آنها بر روي اينترنت و مبتني بر پتانسيل هاي اينترنت است.کسب و کار اينترنتي نوعي “کسب و کار الکترونيک” است با دو ويژگي منحصر به فرد: ايده کسب و کار بر قابليت ها و امکانات اينترنت استوار است و بدون آن ادامه کاسبي ميسر نيست. تمام (يا عمده) فعاليت شرکت بر روي اينترنت انجام مي شود در مورد راه اندازی کسب و کار اینترنتی (که با جزئیات بیشتری در ادامه بررسی خواهد شد) یا در پاسخ به این سوال که کسب و کار اینترنتی چیست ؟ می توانیم این تعریف را نیز ارائه دهیم : هر کسب و کاری که در فضای اینترنت راه اندازی و مدیریت می شود و منجر به کسب درآمد شود کسب و کار اینترنتی نامیده می شود. اگر در اینترنت و موتور های جستجو در هر حوزه ای به دنبال کسب و اطلاعات باشید وب سایت هایی به شما معرفی می شوند که به عنوان نمونه می توان سایت دیجی کالا , سایت شیپور , آپارات … معرفی کرد.انواع کسب و کار اینترنتی متفاوتی را می توان در سطح اینترنت یافت که هرکدام با روش های خاص خود اقدا م به کسب در آمد از اینترنت می کنند روش بازاریابی اینترنتی هرکدام متفاوت است هرکدام در حوزه تجارت الکترونیک دارای مدل کسب و کار خود هستند و به همین دلیل مدل درآمدی هرکدام نیز با بقیه متفاوت خواهد بود.
  3. قبل از راه اندازی کسب و کار اینترنتی شما باید با انواع کسب و کار اینترنتی در ایران آشنا شوید، زیرا اگر با انواع کسب و کار اینترنتی در ایران آشنا نباشید، نمی توانید ایده های کسب و کار اینترنتی خود را به خوبی پیاده سازی کنید، پس بنابراین شما باید بتوانید ایده های خود را با روش های جدید درآمدزایی اینترنتی تلفیق کنید تا بهترین نتیجه ی ممکن را بدست آورید، در حوزه کسب و کار آنلاین، تنها راه اندازی یک سایت، نمی تواند نیاز شما را برطرف کند! بلکه باید به صورت کامل به سایت خود بپردازید تا بتوانید افراد زیادی را به سایت خود جذب نمائید. کسب و کار های اینترنتی بسیار مختلفی وجود دارد که می‌توان ساعت ها درباره‌ی آن توضیح داد اما در نگاه کلی و اولیه کسب و کارهای اینترنتی به چند دسته تقسیم می‌شوند : · کسب‌وکار اینترنتی که خودمان آن را راه‌اندازی می‌کنیم و به کمک وب‌سایت اختصاصی خودمان فعالیت‌ها در حوزه کسب درآمد انجام می‌دهیم. · فعالیت به‌عنوان نیروی متخصص با سایر سایت‌های مرتبط، به‌صورت حضوری یا دور کار. به‌هرحال از هر روشی که به این شکل از درآمد می‌اندیشیم باید آن را خوب بشناسیم و به آن متعهد باشیم. دسته بندی های کسب و کار های اینترنتی و آنلاین هر روزه رشد خواهد شد پس در انتخاب نوع حوزه و کسب و کار اینترنتی خود بسیار دقت کنید در غیر این صورت با مشکلاتی مواجعه خواهید شد. در ادامه انواع کسب و کار آنلاین رو خدمتتون معرفی خواهیم کرد. · فروش محصول یا کالای فیزیکی · فروش اینترنتی خدمات خود · فروش محتواهای آموزشی آنلاین · فروش محصولات دیجیتال
  4. پرسونال برندینگ یا برندسازی شخصی چیست؟ برندسازی، درواقع، یک “قدرت نرم” است. همانند اصول برندسازی محصول، برندسازی اشخاص هم بسیار مهم است. همه ما می دانیم این که صرفاً مدرک تحصیلی، تجربه یا عناوین شغلی می‌توانند موجب موفقیت فرد شوند، تصور درستی از بازار کار نیست. خواه‌ناخواه برندسازی و قدرت نرم بر همه ابعاد زندگی روزمره‌مان تأثیرگذار است؛ زیرا در محیط کاری و تخصصی بسیار مهم می‌شود، که دیگران راجع به ما و توانمندی ما چه فکر می‌کنند. برند مجموعه‌ای از تعریف‌ها و خاطرات مشتریان و اطرافیان از شماست که نوع نگاه اطرافیان درباره شما را شکل می‌دهد. درواقع برند مجموعه ویژگی‌های منحصربه‌فرد است که به کسب‌وکار و روابط آن با جامعه معنا می‌دهد. چرا برندسازی شخصی اهمیت دارد؟ با برندسازی شخصی فرصت‌های حرفه‌ای بیشتری متناسب باکیفیت مهارت‌های شما برایتان فراهم خواهد شد. تلاش برای تهیه یک تصویر واضح از خودتان و توانایی‌هایتان باعث می‌شود، شناخت بهتری نسبت به خود پیدا کنید. نقاط قوت خود را بهتر بشناسید و آن‌ها را مشخصاً نشان دهید و همچنین برای نقاط ضعف خود برنامه‌ریزی کنید. به‌مرور در حرفه خود شناخته شوید و موقعیت‌های شغلی بهتر به شما پیشنهاد شود و ارتباطات ارزشمندی با متخصصین حوزه خود پیدا خواهید کرد.
  5. برندسازی چیست؟ «برند» یک نام، نشان یا مؤلفه متمایزکننده است که در شناسایی یک شرکت یا محصول از سایر موارد مشابه به مخاطب کمک می‌کند. در واقع، امروزه دیگر صرفاً خود محصولِ ملموس تنها دلیل برای خرید مردم نیست؛ بلکه محصول تنها بخشی از برند است و مردم عملاً برند را خریداری می‌کنند. به‌عنوان مثال، آیا حاضرید قوطی نوشابه‌ای را خریداری کنید که هیچ نام و نشانی از یکی از برندهایی که می‌شناسید و به آن اعتماد دارید ندارد؟ بازار پر از محصولات مشابه است؛ برای اینکه بتوان محصولی را متمایز نشان داد باید به آن هویت بدهیم. استفاده از مواردی مانند نام، نماد یا لوگو، رنگ‌های خاص و مؤلفه‌های دیگر در راستای همین هویت بخشیدن به محصول است. در واقع، از این طریق تلاش می‌کنیم تا به محصولمان شخصیت بدهیم و برای آن در ذهن مشتری جایگاه ویژه‌ای را ایجاد کنیم. در واقع این‌طور می‌توان گفت که برند شما در ذهن مشتریانتان وجود دارد. به زبان ساده، برند برداشت کلی یک مشتری با توجه به تک‌تک تعاملاتی است که با شما، شرکتتان و محصولاتتان داشته است. «برندینگ» فرآیند ایجاد و تقویت برداشت مثبت نسبت به شرکت یا محصولات آن در ذهن مخاطب هدف است؛ به عبارت دیگر، برندینگ فرآیندی است که از طریق ایجاد و شکل دادن به برند در ذهن مشتریان، به شرکت، محصولات یا خدمات آن معنا می‌دهد. برندینگ یک استراتژی است که شرکت‌های مختلف آن را با هدف کمک به مردم در جهت شناسایی سریع محصولات و سازمان خود و دادن دلیلی به آن‌ها برای انتخاب محصولشان (در رقابت با رقبا) تدوین می‌کنند.