رفتن به مطلب

boxell

کاربر سایت
  • تعداد ارسال ها

    7
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

0 Neutral

درباره boxell

  • درجه
    کاربر تازه وارد

اطلاعات شخصی

  • سیستم مدیریت محتوای مورد علاقه
    وردپرس
  • آدرس سایت
    www.mimos.ir
  1. ایده های کسب و کار اینترنتی این روزها، فرصت های مختلفی وجود دارد تا رویای راه اندازی کسب و کار اینترنتی خودتان را شروع کنید. یکی از نگرانی‌های ابتدایی افراد برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی نبود ایده برای شروع است. شما با یک ایده کسب و کار اینترنتی می‌توانید اولین قد‌م‌ها را برای راه‌اندازی کسب و کار بردارید. ایده و طرح برای شروع مهم است و اگر بتوانید خوب روی آن تمرکز کنید، می‌توانید یک ایده کسب و کار جدید و پردرآمد خلق کنید. اما شاید همیشه راه‌اندازی کسب و کار نیاز نباشد به این شکل انجام شود. با تکنولوژی امروز، شما می‌توانید به راحتی، همین الان پایه‌های یک کسب‌وکار اینترنتی
  2. قبل از راه اندازی کسب و کار اینترنتی شما باید با انواع کسب و کار اینترنتی در ایران آشنا شوید، زیرا اگر با انواع کسب و کار اینترنتی در ایران آشنا نباشید، نمی توانید ایده های کسب و کار اینترنتی خود را به خوبی پیاده سازی کنید، پس بنابراین شما باید بتوانید ایده های خود را با روش های جدید درآمدزایی اینترنتی تلفیق کنید تا بهترین نتیجه ی ممکن را بدست آورید، در حوزه کسب و کار آنلاین، تنها راه اندازی یک سایت، نمی تواند نیاز شما را برطرف کند! بلکه باید به صورت کامل به سایت خود بپردازید تا بتوانید افراد زیادی را به سایت خود جذب نمائید. کسب و کار های اینترنتی بسیار مختلفی وجود دارد که می‌ت
  3. boxell

    برندینگ چیست؟

    پرسونال برندینگ یا برندسازی شخصی چیست؟ برندسازی، درواقع، یک “قدرت نرم” است. همانند اصول برندسازی محصول، برندسازی اشخاص هم بسیار مهم است. همه ما می دانیم این که صرفاً مدرک تحصیلی، تجربه یا عناوین شغلی می‌توانند موجب موفقیت فرد شوند، تصور درستی از بازار کار نیست. خواه‌ناخواه برندسازی و قدرت نرم بر همه ابعاد زندگی روزمره‌مان تأثیرگذار است؛ زیرا در محیط کاری و تخصصی بسیار مهم می‌شود، که دیگران راجع به ما و توانمندی ما چه فکر می‌کنند. برند مجموعه‌ای از تعریف‌ها و خاطرات مشتریان و اطرافیان از شماست که نوع نگاه اطرافیان درباره شما را شکل می‌دهد. درواقع برند مجموعه ویژگی‌های منحصربه‌فرد است که به کس
  4. boxell

    برندینگ چیست؟

    برندسازی چیست؟ «برند» یک نام، نشان یا مؤلفه متمایزکننده است که در شناسایی یک شرکت یا محصول از سایر موارد مشابه به مخاطب کمک می‌کند. در واقع، امروزه دیگر صرفاً خود محصولِ ملموس تنها دلیل برای خرید مردم نیست؛ بلکه محصول تنها بخشی از برند است و مردم عملاً برند را خریداری می‌کنند. به‌عنوان مثال، آیا حاضرید قوطی نوشابه‌ای را خریداری کنید که هیچ نام و نشانی از یکی از برندهایی که می‌شناسید و به آن اعتماد دارید ندارد؟ بازار پر از محصولات مشابه است؛ برای اینکه بتوان محصولی را متمایز نشان داد باید به آن هویت بدهیم. استفاده از مواردی مانند نام، نماد یا لوگو، رنگ‌های خاص و مؤلفه‌های دیگر در راستای همی
×
×
  • اضافه کردن...