siavash82ir 1 ارسال شده در اسفند 23، 1395 گزارش اشتراک گذاری ارسال شده در اسفند 23، 1395 ما در این مقاله ۳ دلیل برای شما میآوریم که فعالیتهای بازاریابی خود را حتی الامکان به یک آژانس بازاریابی یا آژانس بازاریابی آنلاین بسپارید؛ تا متوجه شوید که «چرا کسب و کار شما به یک آژانس بازاریابی احتیاج دارد؟». با راهکارنوین همراه باشید. ۱) عدم نیاز به آموزش دادن و مدیریت کردن بدترین اتفاقاتی که در فرآیند استخدام یک فرد برای شرکت می افتد این چند مورد است: هماهنگی با کسب و کار شما: اگر به آموزش احتیاج نداشته باشد (یعنی کار بلد باشد)، باز هم آموزش میخواهد! (بالاخره شرایط هر کسب و کاری با کسب و کار دیگری متفاوت است و شما هر کسی را هم که به مجموعه خود اضافه کنید، باید با مفاهیمی جدید از حوزه کسب و کارتان آشنایش کنید.) آموزش: فرد جدید باید آموزش ببیند. آشنایی با جو شرکت: به مدت زمانی طولانی احتیاج دارید که فرد را با شرایط و جو حاکم بر شرکت و کارکنان آن آشنا کنید. مدیریت وظایف او: اضافه شدن نیروی جدید از شما یک انرژی مضاعف برای مدیریت کردن این نیرو و وظایف که به عهده اوست، میگیرد. اما با قرارداد بستن با یک آژانس بازاریابی: شما دیگر نیازی به صرف انرژی اضافه برای آموزش و مدیریت نخواهید داشت. حتی فضایی از شرکت تان نیز اشغال نمیشود! آژانسها بصورت اتوماتیک شما را به هدفتان نزدیک میکنند و شما میتوانید بر دیگر اهدافتان تمرکز کنید. ۲) مقرون به صرفه بودن طراحی سایت بدون شک تا این جا که این مقاله را می خواندید برای شما این مسئله پیش آمده که برون سپاری کارهای شرکتم به یک آژانس بازاریابی، هزینه زیادی برای من در پی خواهد داشت. خب در ظاهر که نگاه میکنیم، این حرف قبول! ولی اجازه دهید که کمی موشکافانه تر به این قضیه نگاه کنیم: مالیات و هزینههای جانبی: شما دیگر نیاز به پرداخت مالیات، بیمه و دیگر خدمات جانبی نخواهید داشت. عیدی و… : نیاز به پرداخت هزینههای تشویقی، اضافه کاری، عیدی و این چنین هزینه هایی که بازده کارمندان را افزایش میدهد؛ نخواهید داشت. تعطیلیهای زیاد: تقویم ایرانی را باز کنید و ببینید که چند روز سال تعطیل است؟! سخت پیش می آید یک نیروی کار قانع شود که روز تعطیل کار کند و اگر هم این کار را انجام دهد؛ یا حقوق بیشتر می گیرد و یا به ازای هر یک روز کار، باید ۲ روز به او مرخصی بدهید اما با سپردن کارهای خود به یک آژانس بازاریابی، شما فقط Deadline تعیین می کنید و دیگر خودشان می دانند که روز تعطیل باید کار کنند یا نه. شما فقط نتیجه را در زمان مقرر خودتان بخواهید. تحقیقات بازاریابی: تحقیقات بازاریابی به تجربه، دانش و امکانات بسیار هزینه بری نیازمند است. هزینه های جانبی تحقیقات بازار به حدی زیاد است که اگر کارکشته نباشید، می تواند شما را تا ورشکستگی پیش ببرد! با قرارداد بستن با یک آژانس بازاریابی، دیگر چنین دغدغه هایی ندارید. ۳) دستیابی به یک تیم با تجربه طراحی سایت : کارشناسان و مدیران بازاریابی حقوقهای هنگفتی دریافت میکنند و شرکتهای دیگر همواره در کمین نشستهاند که اگر مدیران بازاریابی شما بتوانند خوب عمل کنند، با حقوقی بالاتر یا وعده و وعیدهای مختلف، آنها را به سمت خودشان بکشانند و شما می مانید و حسرتی که به خاطر آموزش و همگام سازی او با شرکت میخورید. برای نگهداری مدیران و کارشناسان بازاریابی، شما باید بودجه هنگفتی را صرفا برای یک فرد کنار بگذارید. اما در صورتی که با یک آژانس همکاری کنید، میتوانید هر زمانی که خواستید، موقتا پروژهها را متوقف کنید و هر زمان که نیاز داشتید، هزینه کردن را دوباره شروع کنید! از طرفی با همکاری با یک آژانس بازاریابی، نه تنها یک فرد، بلکه تیمی با تجربه را دراختیار خواهید داشت. افرادی که پیش از شما با شرکت های دیگر کار کردهاند، کمپین های دیگری برگزار کرده اند و می دانند که چطور باید یک فرآیند بازاریابی را انجام دهند. لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
H A S A N 332 ارسال شده در اسفند 23، 1395 گزارش اشتراک گذاری ارسال شده در اسفند 23، 1395 من موندم وقتی بک لینک حذف میشه چرا باز پست میزارن لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
AynaZ 4,156 ارسال شده در اسفند 23، 1395 گزارش اشتراک گذاری ارسال شده در اسفند 23، 1395 در 7 ساعت قبل، siavash82ir گفته است : ما در این مقاله ۳ دلیل برای شما میآوریم که فعالیتهای بازاریابی خود را حتی الامکان به یک آژانس بازاریابی یا آژانس بازاریابی آنلاین بسپارید؛ تا متوجه شوید که «چرا کسب و کار شما به یک آژانس بازاریابی احتیاج دارد؟». با راهکارنوین همراه باشید. ۱) عدم نیاز به آموزش دادن و مدیریت کردن بدترین اتفاقاتی که در فرآیند استخدام یک فرد برای شرکت می افتد این چند مورد است: هماهنگی با کسب و کار شما: اگر به آموزش احتیاج نداشته باشد (یعنی کار بلد باشد)، باز هم آموزش میخواهد! (بالاخره شرایط هر کسب و کاری با کسب و کار دیگری متفاوت است و شما هر کسی را هم که به مجموعه خود اضافه کنید، باید با مفاهیمی جدید از حوزه کسب و کارتان آشنایش کنید.) آموزش: فرد جدید باید آموزش ببیند. آشنایی با جو شرکت: به مدت زمانی طولانی احتیاج دارید که فرد را با شرایط و جو حاکم بر شرکت و کارکنان آن آشنا کنید. مدیریت وظایف او: اضافه شدن نیروی جدید از شما یک انرژی مضاعف برای مدیریت کردن این نیرو و وظایف که به عهده اوست، میگیرد. اما با قرارداد بستن با یک آژانس بازاریابی: شما دیگر نیازی به صرف انرژی اضافه برای آموزش و مدیریت نخواهید داشت. حتی فضایی از شرکت تان نیز اشغال نمیشود! آژانسها بصورت اتوماتیک شما را به هدفتان نزدیک میکنند و شما میتوانید بر دیگر اهدافتان تمرکز کنید. ۲) مقرون به صرفه بودن طراحی سایت بدون شک تا این جا که این مقاله را می خواندید برای شما این مسئله پیش آمده که برون سپاری کارهای شرکتم به یک آژانس بازاریابی، هزینه زیادی برای من در پی خواهد داشت. خب در ظاهر که نگاه میکنیم، این حرف قبول! ولی اجازه دهید که کمی موشکافانه تر به این قضیه نگاه کنیم: مالیات و هزینههای جانبی: شما دیگر نیاز به پرداخت مالیات، بیمه و دیگر خدمات جانبی نخواهید داشت. عیدی و… : نیاز به پرداخت هزینههای تشویقی، اضافه کاری، عیدی و این چنین هزینه هایی که بازده کارمندان را افزایش میدهد؛ نخواهید داشت. تعطیلیهای زیاد: تقویم ایرانی را باز کنید و ببینید که چند روز سال تعطیل است؟! سخت پیش می آید یک نیروی کار قانع شود که روز تعطیل کار کند و اگر هم این کار را انجام دهد؛ یا حقوق بیشتر می گیرد و یا به ازای هر یک روز کار، باید ۲ روز به او مرخصی بدهید اما با سپردن کارهای خود به یک آژانس بازاریابی، شما فقط Deadline تعیین می کنید و دیگر خودشان می دانند که روز تعطیل باید کار کنند یا نه. شما فقط نتیجه را در زمان مقرر خودتان بخواهید. تحقیقات بازاریابی: تحقیقات بازاریابی به تجربه، دانش و امکانات بسیار هزینه بری نیازمند است. هزینه های جانبی تحقیقات بازار به حدی زیاد است که اگر کارکشته نباشید، می تواند شما را تا ورشکستگی پیش ببرد! با قرارداد بستن با یک آژانس بازاریابی، دیگر چنین دغدغه هایی ندارید. ۳) دستیابی به یک تیم با تجربه طراحی سایت : کارشناسان و مدیران بازاریابی حقوقهای هنگفتی دریافت میکنند و شرکتهای دیگر همواره در کمین نشستهاند که اگر مدیران بازاریابی شما بتوانند خوب عمل کنند، با حقوقی بالاتر یا وعده و وعیدهای مختلف، آنها را به سمت خودشان بکشانند و شما می مانید و حسرتی که به خاطر آموزش و همگام سازی او با شرکت میخورید. برای نگهداری مدیران و کارشناسان بازاریابی، شما باید بودجه هنگفتی را صرفا برای یک فرد کنار بگذارید. اما در صورتی که با یک آژانس همکاری کنید، میتوانید هر زمانی که خواستید، موقتا پروژهها را متوقف کنید و هر زمان که نیاز داشتید، هزینه کردن را دوباره شروع کنید! از طرفی با همکاری با یک آژانس بازاریابی، نه تنها یک فرد، بلکه تیمی با تجربه را دراختیار خواهید داشت. افرادی که پیش از شما با شرکت های دیگر کار کردهاند، کمپین های دیگری برگزار کرده اند و می دانند که چطور باید یک فرآیند بازاریابی را انجام دهند. بدلیل رعایت نکردن قوانین و گوش ندادن به اخطار ها یوزر شما بسته شد (پاکسازی بک لینک ها ) لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
پست های پیشنهاد شده
بایگانی شده
این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.