• اطلاعیه ها

    • Masih

      برخوردی شدید با تاپیک های تبلیغاتی   شنبه, 12 آبان 1397

      درود، از این لحظه به بعد، تمامی تاپیک های تبلیغاتی سبک رپرتاژ که با هدف جمع آوری بک لینک در انجمن های بیست اسکریپت ایجاد می شوند، حذف شده و دسترسی کاربر خاطی نیز مسدود خواهد شد.

siavash82ir

کاربر سایت
  • تعداد ارسال ها

    17
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

1 Neutral

درباره siavash82ir

  • درجه
    کاربر تازه وارد
  • تاریخ تولد 2 اسفند 1361

اطلاعات شخصی

  • انجمن ساز مورد علاقه
  • آدرس سایت
    http://www.rahkarenovin.com/
  • صفحه خانگی
    http://www.rahkarenovin.com
  • جنسیت
    male
  1. برای برنامه ریزی طراحی فروشگاه اگر چه این اصل برای تلفن های موبایل به ظاهر غیر منطقی است، اما توسط بسیاری از خرده فروشان بزرگ مد دنبال می شود. تمرکز روی عکس های محصول به طور منظم ما را به اشتباه می اندازد و یک رویکرد مناسب استفاده از یک از طراحی اطراف است، که اغلب به طور کامل سیاه و سفید نگه داشته می شود. در نتیجه این، چشم مشتری است که مستقیما به محصولات کشیده می شود – در حالی که با یک پس زمینه رنگارنگ به سادگی می توان توجه مشتری را جلب نمود. در ضمن، در فروشگاه ها از تکنیک مشابه آجر و ملات استفاده می شود ، به طوری که به ندرت لباس های رنگارنگ در یک صفحه نمایش رنگی گذاشته خواهد شد. لوازم یدکی رنو لوازم یدکی مگان لوازم یدکی ال90 بلیط هواپیما میزبانی وب هاست لینوکس ثبت دامنه طراحی سایت
  2. 1. از خلاقیت خود استفاده کنید بااینکه بازاریابی دیجیتال هم مثل دیگر مشاغل از یکسری اصول و سیستم های مشخص استفاده می کند اما یک بازاریاب دیجیتال هر زمان می تواند از خلاقیت خود برای بهتر انجام شدن کارها استفاده کند. به گفته برخی بازاریابی دیجیتال روی خلاقیت بنا شده پس اگر شما ایده ای دارید که فکر می کنید کار می کند پس آن را امتحان کنید. هرچه شما یک بازاریاب دیجیتال خلاق تر باشید موفق تر خواهید بود. 2. از آخرین پیشرفت ها آگاه باشید یک بازاریاب دیجیتال همیشه باید به دنبال آخرین تغییرات و پیشرفت ها باشد چون بازاریابی دیجیتال یک عرصه همیشه در حال تغییر است. اگر شما نتوانید با آخرین تغییرات همراه باشید پس افرادی که با مهارت ها و فرصت های جدید آشنا هستند جایگزین شما خواهند شد. اخبار را دنبال کنید در سمینارهای آنلاین شرکت کنید بهترین باشید تا از بقیه جلوتر باشید. 3. حضور آنلاین خود را تقویت کنید امروزه برای داشتن اکثر شغل ها باید حضور آنلاین داشت منظور از حضور آنلاین فقط داشتن اکانت هایی در شبکه های اجتماعی نیست. این موضوع به ویژه در مشاغل دیجیتال اهمیت پیدا می کند. اگر شما برای فرصت کاری درخواست داده باشید و کارفرما شما را در اینترنت جستجو کند و چیزی پیدا نکند با احتمال بالا به سراغ کسی می رود که تصویر خوبی را از خود در فضای مجازی ساخته است. برای حضور آنلاین یک بازاریاب دیجیتال پیشنهاد می شود برای خود طراحی سایت کرج داشته باشید لینک اکانت های بازاریابی شبکه های اجتماعی که در آن ها فعال هستید را در وبسایت خود قرار دهید. نمونه کارهای خود را در سایت خود قرار دهید و در سایت خود از قابلیت های خود بنویسید. 4. یک رزومه عالی داشته باشید قبل از این که برای شغلی درخواست دهید مطمئن شوید که رزومه خوبی نوشته اید و این رزومه می توانید ارزش واقعی شما را نشان دهد. رزومه نویسی خود یک مهارت هاست و شما باید با چند نوع رزومه برای خود داشته باشید. یک جستجوی آنلاین به شما کمک می کند تا با رزومه افراد حرفه ای آشنا شوید و سپس با داشتن چند نمونه رزومه یک رزومه عالی برای خود بنویسید.
  3. اساس پایه گذاری شرکت خودرو‌سازی تویوتا به سال ۱۹۲۶ برمی‌گردد. یعنی زمانی که ساکیشی تویودا به راه‌اندازی شرکت صنایع تویوتا اقدام کرد. تاریخچه این شرکت که در صنعت نساجی فعالیت می‌نمود نیز به اوایل قرن بیستم برمی‌گردد که تحت عنوان یک کارخانه ریسندگی مشغول به فعالیت بود. ساکیشی تویودا که چندین سال مانند پدرش در زمینه فروش فرش مشغول به کار بود این کارخانه را راه‌اندازی کرده بود و در سال ۱۸۹۴ یک ماشین بافندگی صنعتی هم ابداع نموده و تولید کرده بود. [align=center]http://www.sparepartstoyota.ir/images/uploads/Image/13274_550.jpg[/img] [/align] ساکیشی در سال ۱۹۲۴ مدل تمام‌اتوماتیک آن را تولید کرد و دو سال بعد کارخانه اتوماتیک ریسندگی تویوتا به نام صنایع تویوتا به وجود آمد. پسر کنجکاو و با استعداد ساکیشی، کیشیرو تویودا نام داشت که در سال ۱۹۲۹ در رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه توکیو فارغ‌التحصیل شده بود و در کارخانه پدرش مشغول به کار شد. ولی همه توجه او صرف ساخت موتور خودرو‌ شد. در سال ۱۹۲۹ توافق نامه‌ای با شرکت برادران پلات از انگلستان در زمینه ماشین‌ آلات صنعتی ریسندگی و بافندگی امضا شد. طبق این موافقت نامه حق تولید و فروش دستگاه‌های اتوماتیک بافندگی به کشورهایی غیر از ژاپن (همانند چین و آمریکا) در قبال ۱۰۰٫۰۰۰ پوند اعطا می‌شد که در ادامه آن کیشیرو به ایالات متحده آمریکا رهسپار شد. البته کیشیرو از این سفر ‌هدف‌های دیگری هم در سر داشت. هنگام انجام مذاکرات با برادران پلات، مجذوب خودرو‌ها در غرب گشته بود. در این سفر بود که کیشیرو تصمیم خود را برای ورود به صنعت خودرو‌سازی گرفت. در سال ۱۹۳۰ کیشیرو تحقیق بر روی موتورهای گازوئیلی را شروع کرد. کیشیرو در مورد برنامه آینده خود با رئیس شرکت، ریسابورو مشورت کرد. ریسابورو نخست بسیار محتاط بود و فریادهای اعتراض از داخل و خارج شرکت بلند شد. ولی کیشیرو بر تصمیم خود مصمم بود و عقیده داشت که این تجارت برای شرکت سودمند می‌باشد و از همه مهمتر دولت هم آشکارا برای سیاستگذاری پیشبرد صنایع خودرو‌ در تلاش بود. طولی نکشید که ریسابورو موافقت خود را اعلام نمود و کیشیرو دپارتمان خودرو‌ را در سال ۱۹۳۳ در قسمت کوچکی از کارخانه ریسندگی پدر راه‌اندازی کرد. هدف او تولیدخودرو‌های مناسب با شرایط آن زمان ژاپن بود. در شرایطی ‌که نکات مثبت خودرو‌های خارجی و لوازم یدکی تویوتا را هم مد نظر داشت. در سال ۱۹۳۵ نخستین کارخانه خودرو‌سازی تویوتا کار خود را آغاز کرد و سال بعد لوگوی تویودا به تویوتا تغییر پیدا کرد. یک سال بعد یعنی ۱۹۳۷ شرکت تویوتا موتورز به شکل رسمی افتتاح گردید. بنابراین یکی از موفق‌ترین کارخانجات ریسندگی ژاپن در بین دو جنگ جهانی با تغییر گرایش، به کارخانه خودرو‌سازی تبدیل شد. تلاش و همت کیشیرو تویودا سبب شد که از دل کارخانه پدرش کارخانه‌ای جدید تأسیس شود. اوایل کار، خود کیشیرو به عنوان قائم مقام شرکت جدید کار می‌کرد. اما در سال ۱۹۴۱ در جایگاه مدیرعامل مشغول به کار شد. بلافاصله بعد از راه‌ افتادن شرکت جدید اصول مدیریتی جدیدی در روش مدیریت و اداره کارخانه استفاده شد. در سال ۱۹۳۸ سیستم JIT عملیاتی گردید. دو سال بعد مؤسسه تحقیقاتی تویوتا افتتاح شد. سال ۱۹۵۱ سیستم پیشنهاد ایده‌های خلاق در تویوتا و قطعات یدکی تویوتا فعال شد. ۱۹۷۳ مرکز طراحی و سال بعد هم مرکز آموزش تویوتا توسط کیشیرو راه‌اندازی گردید. [align=center]http://www.sparepartstoyota.ir/images/uploads/Image/13276_493.jpg[/img] [/align] نخستین محصول تجاری شرکت تویوتا کامیون ۱٫۵ تنی جی۱ بود. در طول جنگ جهانی دوم تمام کارخانه و لوازم یدکی تویوتا در اختیار جنگ بود و برای ارتش ژاپن، کامیون تولید می‌نمود. تا چند سال بعد از پایان جنگ هم به تویوتا مجوز تولید خودرو‌ داده نشد. در سال ۱۹۵۲ با فوت کیشیرو مسئولیت شرکت به عهده ایجی تویوتا پسر عموی او گذاشته شد. ایجی به همراه پسر کیشیرو یعنی شوئی شیرو مشغول به کار شدند و طی سال‌های بعد،تویوتارا به یکی از شرکت‌های بزرگ خودرو‌سازی دنیا تبدیل نمودند. در سال ۱۹۷۷ مرکز فنی تویوتا در ایالات متحده آمریکا افتتاح گردید و سال ۱۹۸۴ همکاری تویوتا با جنرال موتورز در ایالات متحده انجام شد. پس از ایجی، تایچی اونو مسئولیت شرکت را عهده دار شد و در استقرار سیستم تولید تویوتا بسیار تلاش کرد و اصول راهنمای تویوتا را در سال ۱۹۹۲ منتشر نمود. امروزه تویوتا بزرگترین تولید کننده خودرو‌ در دنیا می‌باشد که از وسایل نقلیه کوچک گرفته تا کامیون‌های بزرگ را در انواع مدل‌ها تولید می‌نماید. شرکت تویوتا همچنین فعالیت‌های گوناگونی در راستای خدمات مخابراتی، خانه‌های پیش ساخته و قایق‌های تفریحی انجام داده است.
  4. ما در این مقاله ۳ دلیل برای شما می‌آوریم که فعالیت‌های بازاریابی خود را حتی الامکان به یک آژانس بازاریابی یا آژانس بازاریابی آنلاین بسپارید؛ تا متوجه شوید که «چرا کسب و کار شما به یک آژانس بازاریابی احتیاج دارد؟». با راهکارنوین همراه باشید. ۱) عدم نیاز به آموزش دادن و مدیریت کردن بدترین اتفاقاتی که در فرآیند استخدام یک فرد برای شرکت می‌ افتد این چند مورد است: هماهنگی با کسب و کار شما: اگر به آموزش احتیاج نداشته باشد (یعنی کار بلد باشد)، باز هم آموزش می‌خواهد! (بالاخره شرایط هر کسب و کاری با کسب و کار دیگری متفاوت است و شما هر کسی را هم که به مجموعه خود اضافه کنید، باید با مفاهیمی جدید از حوزه کسب و کارتان آشنایش کنید.) آموزش: فرد جدید باید آموزش ببیند. آشنایی با جو شرکت: به مدت زمانی طولانی احتیاج دارید که فرد را با شرایط و جو حاکم بر شرکت و کارکنان آن آشنا کنید. مدیریت وظایف او: اضافه شدن نیروی جدید از شما یک انرژی مضاعف برای مدیریت کردن این نیرو و وظایف که به عهده‌ اوست، می‌گیرد. اما با قرارداد بستن با یک آژانس بازاریابی: شما دیگر نیازی به صرف انرژی اضافه برای آموزش و مدیریت نخواهید داشت. حتی فضایی از شرکت‌ تان نیز اشغال نمی‌شود! آژانس‌ها بصورت اتوماتیک شما را به هدفتان نزدیک می‌کنند و شما می‌توانید بر دیگر اهدافتان تمرکز کنید. ۲) مقرون به صرفه بودن طراحی سایت بدون شک تا این جا که این مقاله را می‌ خواندید برای شما این مسئله پیش آمده که برون سپاری کارهای شرکتم به یک آژانس بازاریابی، هزینه زیادی برای من در پی خواهد داشت. خب در ظاهر که نگاه می‌کنیم، این حرف قبول! ولی اجازه دهید که کمی موشکافانه‌ تر به این قضیه نگاه کنیم: مالیات و هزینه‌های جانبی: شما دیگر نیاز به پرداخت مالیات، بیمه و دیگر خدمات جانبی نخواهید داشت. عیدی و… : نیاز به پرداخت هزینه‌های تشویقی، اضافه‌ کاری، عیدی و این چنین هزینه‌ هایی که بازده کارمندان را افزایش می‌دهد؛ نخواهید داشت. تعطیلی‌های زیاد: تقویم ایرانی را باز کنید و ببینید که چند روز سال تعطیل است؟! سخت پیش می‌ آید یک نیروی کار قانع شود که روز تعطیل کار کند و اگر هم این کار را انجام دهد؛ یا حقوق بیشتر می‌ گیرد و یا به ازای هر یک روز کار، باید ۲ روز به او مرخصی بدهید اما با سپردن کارهای خود به یک آژانس بازاریابی، شما فقط Deadline تعیین می‌ کنید و دیگر خودشان می‌ دانند که روز تعطیل باید کار کنند یا نه. شما فقط نتیجه را در زمان مقرر خودتان بخواهید. تحقیقات بازاریابی: تحقیقات بازاریابی به تجربه، دانش و امکانات بسیار هزینه‌ بری نیازمند است. هزینه‌ های جانبی تحقیقات بازار به حدی زیاد است که اگر کارکشته نباشید، می‌ تواند شما را تا ورشکستگی پیش ببرد! با قرارداد بستن با یک آژانس بازاریابی، دیگر چنین دغدغه هایی ندارید. ۳) دستیابی به یک تیم با تجربه طراحی سایت : کارشناسان و مدیران بازاریابی حقوق‌های هنگفتی دریافت می‌کنند و شرکت‌های دیگر همواره در کمین نشسته‌اند که اگر مدیران بازاریابی شما بتوانند خوب عمل کنند، با حقوقی بالاتر یا وعده و وعیدهای مختلف، آن‌ها را به سمت خودشان بکشانند و شما می‌ مانید و حسرتی که به خاطر آموزش و همگام‌ سازی او با شرکت می‌خورید. برای نگهداری مدیران و کارشناسان بازاریابی، شما باید بودجه هنگفتی را صرفا برای یک فرد کنار بگذارید. اما در صورتی که با یک آژانس همکاری کنید، می‌توانید هر زمانی که خواستید، موقتا پروژه‌ها را متوقف کنید و هر زمان که نیاز داشتید، هزینه کردن را دوباره شروع کنید! از طرفی با همکاری با یک آژانس بازاریابی، نه تنها یک فرد، بلکه تیمی با تجربه را دراختیار خواهید داشت. افرادی که پیش از شما با شرکت‌ های دیگر کار کرده‌اند، کمپین‌ های دیگری برگزار کرده‌ اند و می‌ دانند که چطور باید یک فرآیند بازاریابی را انجام دهند.
  5. بهینه سازی صفحات برای موتورهای جستجو یک فرآیند مدوام و پیوسته است. این فرآیند، ترکیبی از تکنیک های سئوی درون صفحه ای، محتوای با کیفیت، بازاریابی خوب، تحقیقیات گسترده، برنامه ریزی منسجم و تجربه و تجربه و تجربه است تا بتوانید همواره با سلیقه کاربران و تغییرات جدید الگوریتم ها هماهنگ باشید. اگر از نظر وقت و منابع در مضیقه هستید، روش هایی وجود دارد که با به کار بردن آن ها دیگر مجبور نخواهید بود تمام روزتان را صرف سئوی سایت خود کنید. بهتر است بدون مقدمه، به اصل مطلب بپردازیم. در این مقاله خیلی مختصر و مفید به شما می گوییم که برای دستیابی به این هدف، چه کارهایی باید انجام دهید. 1. به 10 صفحه برتر طراحی سایت خود، Schema markup اضافه کنید با افزودن Schema markup به صفحات، در نتیاج جستجو rich media برای صفحات شما نمایش داده می شود. به ویژه اگر سایت پر حجمی دارید که پست های ارزشمند سال های متمادی را در خود جای داده است؛ افزودن rich snippets به صفحات فکر خوبی نخواهد بود. به جای این کار فهرستی از محبوب ترین صفحات سایت خود تهیه کنید و هر روز به 10 تا از آن ها schema markup بیفزایید. این کار باعث می شود تا به مرور زمان، شاهد یک پیشرفت تدریجی در نتایج جستجو سایت خود باشید. 2. نتایج ارگانیک جستجوی صفحات طراحی سایت خود را بررسی نموده و در مورد تگ های عنوان و توضیحات متای 10 صفحه ای که در پایین ترین سطح قرار گرفته اند، تجدید نظر کنید. برای این کار، وارد Google Search Console سایت خود شده، به منوی Search Traffic و پس از آن به Search Analytics بروید. سپس برای آنالیز صفحات، فیلترهای Impressions و CTR را انتخاب کنید. به این ترتیب می توانید صفحاتی که در نتایج جستجو کمتر حضور داشته اند اما زیاد مورد بازدید قرار گرفته اند را مشاهده کنید. ارتقاء توضیحات متا و یا تگ عنوان ممکن است همان چیزی باشد که چنین صفحاتی به آن نیاز دارند. 3. مطمئن شوید که اطلاعات شما در Google My Business page، به روز است برای بهینه سازی صفحه خود برای جستجوی محلی، موارد زیر را در نظر بگیرید: از به روز بودن همه جزئیات مطمئن شوید. دقت داشته باشید که ساعات ارائه خدمات و شماره تلفن ها درست باشند (این ها مواردی هستند که به مرور زمان و یا با تغییر مدیران ممکن است تغییر کند). همواره چک کنید که شخص دیگری لیست شما را ویرایش نکرده باشد و لینک سایت خود را بجای آن نزده باشد. 4. با بهینه سازی تصاویر، سرعت طراحی سایت خود را بالا ببرید همان طور که می دانید سرعت بارگذاری، یکی از معیارهای مهم رده بندی سایت ها است. البته افزایش سرعت بارگذاری، یک کار تخصصی است اما خود شما نیز با اقدامات ساده ای می توانید به افزایش سرعت سایت خود کمک کنید. تصاویر یکی از مهم ترین عناصر دخیل در سرعت بارگذاری صفحات هستند. بنابراین یکی از ساده ترین راه های کمک به افزایش سرعت سایت این است که چند دقیقه وقت بگذارید و اندازه تصاویر را کاهش دهید. به عنوان مثال، تصویری با اندازه 683x1024 را در صفحه خود قرار داده اید اما چیزی که کاربر از این تصویر می بیند حداکثر 289X420 است بنابراین اندازه ای که شما برای تصویر در نظر گرفته اید اندازه مناسبی نیست و می توانید با کاهش اندازه و فشرده سازی فایل تصویر، بارگذاری صفحه را آسان تر کنید. 5. در طراحی سایت خود از میان صفحات دارای محتوای مشابه، بهترین را انتخاب کنید ممکن است در سایت شما دو یا چند صفحه با URL متفاوت اما با محتوای مشابه وجود داشته باشد. اگر خودتان برای گوگل تعیین نکنید که کدام صفحه باید نمایه شود، گوگل همه آن ها را نمایه خواهد نمود. خوشبختانه حل کردن این موضوع، وقت زیادی نمی برد. کاری که باید بکنید این است که با استفاده از تگ Canonical، صفحه ای که ترجیح می دهید نمایه شده و در نتایج جستجو برای کاربران نمایش داده شود را برای موتورهای جستجو مشخص کنید. 6. تگ alt مناسبی برای تصاویر طراحی سایت خود در نظر بگیرید همان طور که می دانید گوگل نمی تواند تصاویر را ببیند اما می تواند alt tag تصاویر را بخواند. بنابراین با توصیف دقیق تصاویر می توانید ترافیک زیادی را طریق جستجوی تصویر گوگل، روانه سایت خود کنید. تگ alt تصاویر موجود در سایت خود را بررسی نموده و از متناسب بودن تگ alt با تصاویر مطمئن شوید. 7. اگر صفحه ای از طراحی سایت شما با خطای 404 مواجه است، آن را برطرف کنید خطای 404 وقتی رخ می دهد که ربات گوگل تلاش می کند تا وارد صفحه ای شود که وجود ندارد. به طور کلی خطای 404 خطرناک نیست و رتبه بندی شما را به خطر نمی اندازد اما بهتر است مورد توجه قرار گرفته و برطرف شود. به ویژه اگر اخیراً تعداد صفحاتی که با چنین خطایی مواجه می شوند در سایت شما افزایش پیدا کرده است. برای بررسی و حل این مسئله می توانید در Search Console سایت خود به بخش Crawl>Crawl Errors بروید. سپس اگر چیزی به طور اتفاقی حذف شده یا تغییر مسیر 301 در جای مناسبی قرار نگرفته آن را اصلاح نموده و مشکل را برطرف کنید. 8. تگ های عنوان و توضیحات متا را بررسی کنید تا هیچ مورد تکراری در میان آن ها وجود نداشته باشد کاری که باید انجام بدهید، بسیار ساده است. کافی است در Search Console به بخش Search Appearance و سپس به بخش HTML Improvements بروید. در این بخش می توانید متا دیتای صفحات را ببینید و در صورت لزوم، تغییراتی در آن ایجاد کنید. 9. شبکه لینک های داخلی طراحی سایت خود را تقویت کنید لینک دهی داخلی به پربازدیدترین صفحات طراحی سایت، برای موتورهای جستجو می تواند نشانه ای از قدرت و اعتبار سایت شما باشد. روش ها و ابزار های مختلفی برای تشخیص پربازدیدترین صفحات وجود دارد. کمی وقت بگذارید، به سراغ پست های خود بروید و مطمئن شوید که هر کدام از آن ها حاوی چند لینک داخلی هستند. متن لنگر لینک ها را نیز بررسی کنید و از مرتبط بودن متن لنگر با صفحه لینک داده شده مطمئن شوید. همچنین دقت کنید که به صفحاتی لینک داده باشید که می خواهید در رتبه بهتری قرار بگیرند. با استفاده از این 9 نکته، می توانید به تدریج رتبه سایت خود را بهبود ببخشید. هر روز کمی وقت بگذارید و بخشی از مشکلات سایت را برطرف کنید تا به زودی شاهد پیشرفت روز افزون آن در نتایج جستجو باشید.
  6. از آنجایی که ضد و نقیض‌ها در سئو بیشتر از هر حیطه‌ دیگری است، سوالات و شاید دغدغه‌ های متفاوتی روزانه مطرح می‌ شوند که گاهی ترجیح می‌ دهیم آنها را منتشر کنیم. البته شبکه‌ های اجتماعی خیلی سعی کردند که جای وبلاگ را بگیرند اما ناموفق بودند وهمچنان می‌گوییم بهترین حالت تولید این محتواها وب سایت است. در این نوشته می‌ خواهیم چند تکنیک که برخی از افراد فکر می‌کنند وجود دارند و مفید هستند اما در واقع نیستند را یادآوری کنم. متن‌های پنهان که پر از کلمات کلیدی در طراحی سایت هستند هنوز هم طراحی سایت هایی دیده می‌ شوند که چندین کلمه را هم رنگ پس زمینه در می‌ آورند و توقع افزایش رتبه دارند؛ شاید در روزهای اول احساس کنید که رتبه بهتری در آن کلمات می‌ گیرید اما در اولین فرصتی که گوگل فکر کند Keyword Stuffing می‌ کنید، صفحه شما را حداقل چندین صفحه به عقب خواهد برد. بررسی و کپی دقیق رفتار رقیبان در ابتدای هر پروژه سئو، خود ما برخی از رقیبان را بررسی می‌ کنیم تا ببینم دقیقا از چه شیوه‌ها و متدهایی استفاده کرده‌ اند. اما به هیچ عنوان دقیقا همان کارهایی که رقیبان کرده‌ اند را تکرار نمیکنیم. به واقع باید از اشتباهات دیگران درس گرفت و علاوه بر داشتن نقاط مثبت آنها، نقاط ضعف آنها را هم نداشته باشیم. باید مد نظرمان باشد که گوگل می‌ خواهد سایتی را بالاتر از دیگر سایت‌ها نشان دهد که در ۲۰۰ فاکتور مد نظرش، امتیاز بالاتری کسب کند. پس باید همیشه چیزی بیشتر از رقیبان داشته باشید. مثلا اگر رقیبتان تولید محتوای متنی قوی ای دارد، شما باید علاوه بر تولید محتوای قویتر از او، سراغ دیگر شیوه های تولید محتوا مثل ویدئو و صوت نیز بروید. البته در نظر داشته باشید گاهی رقیبان کاری را به اشتباه انجام می‌دهند و شما فکر می‌کنید حالا چون رقیبتان رتبه بالاتری گرفته، پس آن کار درست است. تعداد لینک‌های بالا، تضمین‌ کننده رتبه بالاتر است در این که بک‌ لینک‌ ها نقش بسیار مهمی در افزایش رتبه یک سایت دارند هیچ شکی نیست؛ اما باید در نظر داشت که همیشه تعداد بیشتر بک‌ لینک، تضمین کننده رتبه بالاتر نیست. کیفیت بک‌ لینک‌ ها با یک‌ دیگر متفاوت است و هر کدام ارزش مختلفی را به همراه دارد. لذا توصیه من این است که در کنار تمرکز برروی افزایش تعداد بک‌ لینک‌ ها، سعی کنید کیفیت آنها را هم به همان نسبت افزایش دهید. دقت کنید که خیلی از بک‌ لینک‌ هایی که در ابزارهایی همچون Ahrefs و OSE می‌ بینید، برای سایت رقیبتان ارزشی به همراه ندارد و شاید حتی تاثیر منفی می‌ گذارد. کاهش بازدید همیشه به معنای پنالتی شدن است تعداد بازدید کننده‌ های یک سایت شاید هرروز تغییر کند؛ ممکن است یک روز افزایش داشته باشد و یک روز کاهش. ممکن است به خاطر وقایع مذهبی، تعطیلات رسمی و … بازدید یک سایت افت کند در واقع به خاطر مسائل Fundamental. ذهن اکثر مدیران سایت‌ها زمانی که بازدیدشان افت می‌ کند به سمت و سوی پنالتی منعطف می‌ شود در حالی که واقعا اینگونه نیست. حتما در یک پست دیگر در مورد شیوه تشخیص مشکلات فنی و غیرفنی را توضیح می‌ دهم. گاهی ممکن است دسترسی کاربران به سایت شما از منطقه خاصی به خاطر تنظیمات سرور بسته شود، یا ممکن است به اشتباه لینک‌ های سایت شما شکسته شده باشند یا حتی سایتی که بازدید زیادی را برای شما ارسال می‌ کرد در آن روز دان شده باشد. نصب یک پلاگین سئو برروی وردپرس کافیست یکی از مواردی که بیشتر در بین دوستان تازه‌ کار دیده می‌شود، این است که فکر می‌ کنند سئو صرفا بهینه بودن متاتگ‌های آنهاست و یا اگر سایتی را از نظر on-site و ساختاری بهینه کنند، قطعا رتبه بالاتری در نتایج جست‌ وجو می‌ گیرد. بهتر است بگویم که: ساختار طراحی سایت شما دقیقا زیرساخت و پِی ساختمان سایت شماست؛ حال اگر زیربنای خوبی داشته باشید می‌ توانید با خیال راحت‌ تر و کیفیت بیشتر، خود ساختمان را بسازید. اگر ساختار مناسبی داشته باشید اما در زمینه محتوا و بک‌ لینک‌ها ضعیف عمل کرده باشید باز هم نتیجه مناسبی نمی‌گیرید. تجربه کاربری UX برروی سئو تاثیری ندارد در واقع افرادی هستند که فکر می‌کنند همانند دهه قبل، گوگل فقط کدهای سایت را بررسی می‌کند؛ امیدوارم شما در این دسته جای نداشته باشید! راستش گوگل همانطور که سایت را از نظر ظاهری بررسی می‌کند می‌تواند کیفیت آن را هم با استفاده از الگوریتم‌ های مختلف تشخیص دهد. البته طبق گفته خود گوگل هنوز فاکتورهای تجربه کاربری مثل نزدیک بودن المنت‌ها به هم، تایپوگرافی و … وارد نتایج دسکتاپ نشده‌اند، اما باید در نظر داشت که گوگل می‌تواند شما را به خاطر نمایش تبلیغات زیاد در بالای محتوایتان اصطلاحا above the fold جریمه کند. یک بار که طراحی سایت را بهینه کردیم کافیست تاریخ کامپیوتر من نشان می‌ دهد که امروز 19 دیماه 1395 است؛ قطعا امروزه افراد زیادی هستند که سعی دارند رتبه سایتشان را افزایش دهند و شاید از چند سال پیش این کار را آغاز کرده‌اند. شاید چند سال پیش اگر سایت را یک بار بهینه می‌ کردیم برای مدت زیادی در نتایج برتر جست‌ وجو می‌ماند، اما الان اینگونه نیست. همانطور که شما برای سئو هزینه می‌ کنید و تلاش می‌ کنید که رتبه مناسب بگیرید، سایت‌ های ۱۰ نتیجه برتر هم دارند برای باقی‌ماندن هزینه می‌ کنند و رقیبان تازه‌ وارد هم برای کسب رتبه‌ های بالاتر هزینه می‌ کنند. سئو در واقع یک رقابت است که باید مادام فعالیت یک طراحی سایت ادامه داشته باشد؛ این که یک بار از خدمات یک شرکت استفاده کردید کافی نیست. بهتر است سعی کنید به صورت قرارداد ماهیانه و برای مدت یک سال حداقل قرارداد ببندید که علاوه بر افزایش رتبه در کلمات کلیدی مرتبط با کارتان، آن شرکت همچنان برروی سایت شما کار کند تا افت رتبه نداشته باشید و بتوانید بازدید بیشتری از موتورهای جست‌ وجو دریافت کنید.
  7. اخیراً در مطالعه ای با استفاده از ردیابی حرکات چشم کاربران این موضوع مورد بررسی قرار گرفته است. در این مقاله نگاهی خواهیم داشت به برخی از نتایج پژوهش مذکور؛ Jakob Nielsen در حین بررسی های خود به موردی دست یافت. نتایج این بررسی ها حاکی از این بود که کاربران در دو حرکت افقی که با یک حرکت عمودی ادامه پیدا می کند (به شکل حرف F) نتایج جستجو را مورد بررسی کلی قرار می دهند. مثال زیر (که مربوط به سال 2006 است) نشان می دهد که دو یا سه نتیجه اول، بیشترین توجه کاربر را به خود جلب نموده و نتایج پایین تر از چهارم یا پنجم، بسیار اندک مورد توجه قرار گرفته اند. در گذشته بخش عمده نتایج گوگل صرفاً شامل متن بود اما اکنون نتایج جستجو تغییر نموده است. امروزه در نتایج جستجو عواملی مانند تصاویر و ویدئو ها نیز حضور دارند که نگاه کاربر را به خود جلب می کنند. حذف آگهی های سمت راست نتایج جستجو توسط گوگل، تصمیم درستی بود گوگل در اوایل سال جاری اقدام به حذف آگهی ها از سمت راست صفحه نتایج جستجو نمود.طراحی سایت نتایج این مطالعه، درستی این تصمیم گوگل را تائید می کند. به طور خلاصه می توان گفت که آگهی های تجاری موجود در سمت راست صفحه، توجه چندانی را به خود جلب نمی کنند اما اگر آگهی ها در بالای نتایج جستجو نمایش داده شوند، بیشتر مورد توجه قرار خواهند گرفت. تفاوت های میان گوگل و بینگ این مطالعه نشان داد که رفتار کاربران در مورد نتایج ارائه شده توسط دو موتور جستجوی گوگل و بینگ اندکی متفاوت است: زمان بیشتری می برد تا کاربران بینگ به سراغ مطالعه توضیحات ذیل لینک آبی رنگ نتایج بروند. کاربران گوگل پس از حدود 7.1 ثانیه شروع به بررسی اطلاعاتی می نمایند که در ادامه لینک های نتایج آورده شده است اما این زمان برای کاربران بینگ حدود 10.5 ثانیه است. کاربران بینگ زمان بیشتری را صرف بررسی چند نتیجه برتر می نمایند.طراحی سایت کاربران بینگ حدود 9.8 ثانیه برای بررسی نتایج بالاتر وقت می گذارند در حالی که این زمان در مورد کاربران گوگل، 7.8 ثانیه است. زمان بیشتری سپری می شود تا کاربران بینگ بر روی اولین نتیجه ارگانیک جستجوی خود، کلیک کنند. کاربران گوگل بعد از 3.3 ثانیه بر روی نخستین نتیجه ارگانیک کلیک می کنند در حالی که این زمان برای کاربران بینگ حدود 8.8 ثانیه است. نتایج این پژوش نشان می دهد که الگوی F شکل، دیگر بر بررسی نتایج جستجو حاکم نیست. البته این فقط نتیجه این پژوهش بوده و برای حصول اطمینان از درست یا نادرست بودن این نتیجه لازم است که سایر پژوهش های ردیابی حرکات چشم که در این زمینه صورت گرفته اند را نیز مورد بررسی قرار دهیم. زیرا عوامل مختلفی در این زمینه دخیل هستند. مانند تعداد نتایج غیر ارگانیک، تصاویر، ویدئو ها و ... موجود در صفحه نتایج. همه این عوامل می توانند الگوی بررسی نتایج را تحت تاثیر قرار دهند. این امکان وجود دارد که الگوهای مختلفی در این مورد وجود داشته باشد و نه الزاماً یک الگوی واحد. البته هدف هر کاربر از جستجو نیز می تواند الگوی بررسی نتایج را توسط وی تحت تاثیر قرار دهد. تنها چیزی در این میان مسلم به نظر می رسد این است که همواره دو یا سه نتیجه برتر بیشترین توجه را به خود جلب می کنند.
  8. این روزها شاید شما هم در محافل مختلف راجع به استارت آپ ها و کسب و کارهای نو پا که از یک دفتر کوچک پس از مدتی تبدیل به یک سازمان بزرگ در سطح جهانی حتی تبدیل شده اند شنیده باشید، و حتی به این این فکر کرده باشید که شما نیز میتوانید ایده خود را به چنان جایگاهی برسانید. در کافه نشسته بودم و منتظر بودم قهوه ام را برایم بیاورند که ناخواسته صدای دو مرد جوان را که با هم صحبت می کردند شنیدم که یکی از آنها میگفت : “یه ایده به ذهنم رسیده، من چند تا دوست دارم که گیتار بلدن، یکی رو میشناسم پیانو بلده، یکی رو میشناسم ویولن و…، می تونیم ازشون فیلم بگیریم که ساز یاد بدن، یه سایت و یه کانال یوتیوب و آپارات و چند تا شبکه ی اجتماعی هم می زنیم و میگیم که برای یادگیری آنلاین هر ساز باید فقط ۲۰۰ تومن پول بدن! این خیلی خوبه! چون دیگه لازم نیست از خونه برن بیرون و حداقل ماهی ۴۰۰-۵۰۰ تومن هم پول کلاس نمی دن دیگه! کلی هم آدم هستن که دوست دارن ساز یاد بگیرن ولی وقت و پول کافی برای کلاس ندارن!” کم و بیش صحبت هایی از این دست، شنیده ایم! یک ایده خلاقانه دارند، یک نیاز را شناسایی کرده اند و حالا می خواهند دست به دامان اینترنت و ابزارهای ارتباطی جدیدش بشوند و کارشان را شروع کنند. تعاریف زیادی راجع به استارت آپ موجود است، یکی از بهترین تعریف های استارت آپ که تاکنون ارائه شده است توسط Eric Ries بنیانگذار متد کارآفرینی Lean ارائه شده است : استارت آپ یا Startup، نهادی انسانی است که به منظور خلق محصول، خدمت یا ارزشی جدید ایجاد شده است. من چرا باید این متن را بخوانم؟! شاید شما هم از این دسته از افراد باشید و ایده ای دارید و می خواهید به سرانجامش برسانید؛ اما توصیه می کنم قبل از آن که بخواهید دفتری را اجاره کنید و چند تا لپ تاپ و پرینتر برای خودتان بخرید، مفهوم استارت آپ و برخی از اصول راه اندازی استارت آپ را با همدیگر مرور کنیم! اگر جوانی هستید که ایده ای دارید و می خواهید آن را در قالب یک استارت آپ به ثمر برسانید، بر روی بند دوم و سوم این مقاله بیشتر تمرکز کنید. گر سرمایه گذاری هستید که به شما پیشنهاد سرمایه گذاری بر روی یک استارت آپ را داده اند، خواندن بند چهارم و پنجم بیشتر برایتان کارساز است! 1 : استارت آپ چه تفاوتی با سرمایه گذاری های دیگر دارد؟ معمولا مبنای شروع کار استارت آپ ها یک ایده خلاقانه و نوآورانه می باشد. به دلیل همین خلاقیت، استارت آپ ها گاها رقیب ندارند! بنابراین بیشتر از رقابت کردن، باید تمرکز اصلی شان بر روی آگاهی رسانی از ایده شان و اجرای کم نقص آن باشد. معمولا بنیان گذاران آن مشکل مالی دارند و سرمایه اولیه شان را با وام، قرض و یا پس اندازی اندک شروع می کنند. 2 : از شروع استارت آپ تا پیروزی نهایی! یک ایده دارید و می خواهید کار را شروع کنید، بسیار خب، از کجا می خواهید شروع کنید؟ در این اینفوگرافیک که از Funders & Founders ترجمه شده می توانید یک شمای کلی از شروع تا موفقیت نهایی یک استارت آپ را ببینید. 3 : استارت آپ ویکند (Startup Weekend) چیست؟ رویدادی ست که در ۲۰۰ شهر مختلف دنیا و در سه روز انتهایی هفته برگزار می شود : به یارکشی می کنند و تیم لازم برای شروع کار را می سازند. روز دوم : امکاناتی را در اختیار تیم ها قرار می دهند و کار شروع می شود! در این بین افرادی که تخصص در زمینه های مختلف (راه اندازی استارت آپ، برنامه نویسی، سئو، طراحی وب سایت و…) مهارت و تجربه دارند به کمک تیم ها می آیند. روز سوم : تیم ها تلاش خود را می کنند تا نمونه ابتدایی محصول یا خدمات شان را تحویل دهند. داورها سه تیم برتر را انتخاب می کنند و استارت آپ ویکند تمام می شود. نکته مهم این است که در اصل کسانی برنده اصلی این رویداد می شوند که بعد از تمام شدن این ۳ روز، دور هم جمع شده و تا آخر کار، متعهدانه ایده شان را به نحوی مدیریت شده به مرحله اجرا درآورند. 4 : استارت آپ ها چگونه ارزش گذاری می شوند؟ قبل از این که بخواهید در یک استارت آپ سرمایه گذاری کنید، در این ۴ مرحله سعی کنید به نوعی استارت آپ مدنظرتان را ارزش گذاری کنید تا دستتان برای تصمیم گیری بازتر باشد : بررسی هزینه های اولیه : هزینه بازسازی این نوع از شرکت ها را می توان از طریق تخمین خرج هایی که برای آزمایشات، تولید، تحقیقات بازاریابی و یا جذب نیرو های لازم، انجام گرفته شده حدس زد. البته این تنها بحث مالی را شامل میشود و ارزش و پتانسیل کاری را نمیتوان اینگونه دسته بندی کرد. شناخت رقبا : برای گسترش و پیشرفت چنین شرکت هایی، دقت کنید که رقیب های شرکت چه کسانی هستند. همان طور که گفتیم، ذات استارت آپ، تنها بودن او در عرصه رقابت است، هرچند گاهی ممکن است کیفیت کار، باعث خاص بودن شرکت شود. اما در هر صورت داشتن رقیب، حتی برای استارت آپ ها ممکن است و گاهی رقیب آن ها کسی ست که همان نیاز را با محصولی دیگر پاسخ می دهد (برای مثال مایع تمیزکننده، بخارشوی و ارسال نظافت چی، هر سه برای پاکیزگی است و ارائه دهندگان این محصولات را به رقابت می اندازد). آینده استارت آپ مدنظر : بازگشت مالی سرمایه را همواره با آینده مالی شرکت استارت آپ بررسی میکنند. این موضوع به شدت نیازمند دید اقتصادی قوی و شم بازاریابی می باشد. فرصت های پیش روی استارت آپ : فرصت و زمینه پیشرفت بیشتر، مهم ترین بحث در این شرکت هاست، سراغ شرکتی بروید که هدفمند است، می داند قرار است چطور و چگونه در آینده رفتار و پیشرفت کند. ایده تنها و خالی، ارزشی ندارد، مهم بهره برداری از آن است. 5 : قبل از ایده به فکر مدیریت باشید! همان طور که گفتیم، استارت آپ‌ها از یک ایده شروع می شوند و در زمانی که ایده و طرح اولیه شان تکمیل گردد و تیم خودشان را تشکیل دادند، به دنبال سرمایه گذار می گردند. بخاطر نوپا بودن استارت آپ و عدم سوددهی مناسب، گاهی سرمایه گذاری کردن بر آن ها، بسیار ریسکی می شود. بخاطر ریسک و احتمال بالای شکست شرکت های استارت آپ، بهتر است شرکت های سرمایه گذاری، علاوه بر ایده، تمرکز ویژه ای بر مدیریت فعالیت ها داشته باشند. بودجه ای را سرمایه گذاری نکنید که اگر شکست خوردید، کل شرکت تان از بین برود! به طور موازی نیز یک روش درآمد زایی داشته باشید، تا اگر شرکت نوپای شما شکست خورد، بتوانید به راهتان ادامه دهید. توصیه می کنیم ابتدا خودتان را ارزیابی کنید و ببینید که آیا امادگی شروع یک کسب و کار را دارید یا خیر. شما چه ایده ای برای راه اندازی یک استارت آپ دارید؟ در کدام مرحله به مشکل خورده اید؟ نمی توانید سرمایه گذار پیدا کنید؟ نمی توانید تیمی منسجم داشته باشید؟
  9. مهم ترین نکته در بازاریابی محتوایی این است که اولویت اول و آخر، کسی نیست جز مخاطب و چیزی نیست جز سلیقه او. هر اقدامی که در بازاریابی محتوایی می کنید باید در ابتدا خودتان را به جای مخاطب بگذارید و ببینید که آیا محتوایی که تولید کرده اید : جذاب است؟ مفید است؟ واقعا ارزش خواندن دارد؟ آن قدرت را دارد تا با 10ها هزار فکر یک انسان مبارزه کند؟ همه ما به دیدن تبلیغات و شعارهای تکراری، وعده و وعیدهای دروغین، بنرهای چشمک زنی که در سایت های دانلودی می خواهند به زور توجه شما را به عبارت ۱۰۰% تضمینی جلب کنند، پیامک ها و ایمیل های اسپم و بسیاری مزاحمت های روزانه تبلیغاتی عادت کرده ایم و حتی اگر زمانی با دیدنشان اذیت می شدیم الان دیگر حتی در حد اذیت شدن هم به آن ها اهمیت نمی دهیم!! و مگر مجازاتی بالاتر از بی توجهی برای یک تبلیغ داریم؟! خلاصه کلام و کل موضوع کانتنت مارکتینگ یا بازاریابی محتوایی همین یک پاراگراف است : کاری کنید که مخاطبتان چیزی را که برایش به نمایش می گذارید، با لذت ببیند و بشنود و حتی اسمش را تبلیغات (آنگونه که اسمش بد در رفته) نگذارد! ولی در نهایت از شما خرید کند یا نامتان را بهتر به خاطر بسپارد. فکر می کنید سخت است؟ نمی دانید از کجا باید شروع کنید؟ مشکلی نیست! قدم اول، یعنی شناخت بازاریابی محتوایی را بردارید! ۱- تولید محتوا، فقط به نفع مخاطب! یک نصیحت دوستانه زمانی که می خواهید جذابیت و مفید بودن محتوایتان را بسنجید خودتان را هرگز گول نزنید که بهترین مقاله و عکس و… را دارید! مخاطب به نظری که درباره محتوایتان دارید هیچ کاری ندارد و اگر برایش جذاب بود می خواند و اگر نبود که دیگر هیچ! این نکته را هم بگویم که بازاریابی محتوایی شوخی نیست و هزینه دارد! اگر می خواهید هزینه ای که می کنید اثر بخش باشد باید صادقانه و سخت گیرانه ببینید که تا چه حدی توانسته اید به نیاز و سلیقه مخاطب توجه کنید، بدون آنکه قصدتان به طور مستقیم، افزایش فروش و یا دیگر اهداف بازاریابی باشد. استفاده بزرگان از بازاریابی محتوایی استفاده کردن از این استراتژی در شرکت های موفقی در حوزه بازاریابی، از جمله P&G ، Microsoft ،Cisco Systems ، John Deere و دیگر شرکت ها و کسب کارهای سرتاسر دنیا، مهر تاییدی است بر عملی بودن و نتیجه بخش بودن این روش بازاریابی. ویژگی یک محتوای عالی چیست؟ اگر شما به یک متن بازاریابی برخوردید، و فقط بخاطر اینکه مجبور به تمام کردن آن متن بودید تا انتها آن را خواندید، با یک نمونه ضعیف از بازاریابی محتوایی برخود کرده اید. طراحی وب سایت لوازم یدکی پمپ لیو پمپ خرید پمپ انجام پروژه دانشجویی انجام انواع پایان نامه انجام پورپزال گاز کولر Content Marketing Institute (معروف ترین وب سایت بازاریابی محتوایی) تعبیر جالبی را در مورد محتوای با کیفیت گفته؛ او می گوید : در حوزه بازاریابی محتوایی، محتوای خوب، محتوایی است که شما با شوق و علاقه خواندن آن را ادامه میدهید… اگر میخواهید یک مثال از محتوای عالی را به چشم خود ببینید، نگاهی به آنچه که برای خواندن، دیدن و یا شنیدنش، هزینه پرداخت کرده اید، بیاندازید. ۲- رسانه خودتان شوید! بازاریابی محتوایی یک روند مستمر است که بهترین مکمل استراتژی کلی بازاریابی بوده و تمرکز اصلی آن بر روی مالکیت رسانه به جای اجاره کردن آن است. اما چگونه می شود مالک یک رسانه شد؟ بازاریابی محتوایی اگر همان طوری که گفتم یعنی با ارزش، جذاب و به نفع مخاطب اجرا شود، می تواند طی مدت زمانی تبدیل به یک رسانه هرچند کوچک ولی با مخاطبان هدفمند شود. یادتان باشد که ارزش آفرینی رکن اصلی رسانه شماست. ۳- گام های عملی برای بازاریابی محتوایی خب تا این جای کار با توجه به عنوان مقاله (بازاریابی محتوایی چیست؟)، سعی کردیم تا تعریفی از بازاریابی محتوایی، اهمیت و نکات کلی ضروری آن را مرور کنیم؛ اما این که در عمل باید چکار کنیم خود بحثی ست که از شناسایی نیازهای مخاطبانتان شروع می شود. در مقالات دیگر می توانید برای بازاریابی محتوایی در این موارد اطلاعات بیشتری کسب کنید: اصول بازاریابی محتوایی در محتوای وب سایت اصول بازاریابی محتوایی در شبکه های اجتماعی اصول بازاریابی محتوایی در ایمیل اصول بازاریابی محتوایی در محتوای سایر ابزارهای تبلیغاتی دیگر (بروشور، کارت ویزیت، بیلبورد تبلیغاتی، ویدیو مارکتینگ و…) فکر می کنید وب سایت ها و برندهای ایرانی تا چه حد به این موضوع یعنی بازاریابی محتوایی اهمیت داده اند؟ به نظرتان بازاریابی محتوایی برای استارت آپ های امروزی تا چه حد اهمیت دارد؟ منتظر نظراتتان در پایین این صفحه هستیم!
  10. سئو شامل دو بخش فعالیت می شود، فعالیت هایی که بر اساس توصیه های گوگل انجام می شود و طبق راهنما و توصیه هایی که گوگل انجام داده است باعث بهبود رتبه سایت شما در گوگل خواهد شد، سئو سفید و سایر فعالیت هایی که به اصلاح به آنها سئو سیاه می گوییم و برخلاف توصیه های گوگل بصورت غیر مجاز، اسپم و مصنوعی برای بهبود رتبه صورت می پذیرد. انجام توصیه های گوگل و فعالیت سئو مفید سئو کار خوب شخصی است که بر اساس توصیه های گوگل خدمات سئو را انجام دهد و از روش های خلاف استفاده نکند. افرادی که اینگونه عمل میکنند دید دراز مدت به پروژه سئو دارند و برای مشتری توضیح می دهند که سئو یک فرآیند طولانی است و در کوتاه مدت نمیتوان نتیجه مناسب و حرفه ای کسب کرد. برخلاف اینگونه افراد، سئو کارهایی که به روش های سیاه عمل می کنند، دید دراز مدت به موضوع ندارند و پس از اینکه رتبه در گوگل کسب شود همکاری دراز مدتی با مشتری ندارند به این خاطر که ممکن است در آینده سایت مشتری از طرف گوگل اسپم شود. انتخاب کلمات کلیدی مناسب طراحی سایت لوازم یدکی تویوتا پمپ پمپ پمپ انجام پروژه دانشجویی انجام پایان نامه انجام پورپزال گاز کولر از دیگر ویژگی های یک سئوکار خوب می توان به نحوه انتخاب کلمات کلیدی اشاره کرد، سئو کار خوب شخصی است که وابسته به تعداد محدودی کلمات کلیدی نیست و با انجام فعالیت های مناسب در داخل سایت باعث می شود که یک سایت در کلمات کلیدی مختلف و معتبر در زمینه کاری خود رتبه خوبی را کسب کند به نحوی که آن سایت در ازا سرچ کلماتی که مخاطب هدف را به سمت آن هدایت می کند موفق است و نهایتا باعث افزایش بازدید هدفمند سایت شود. تجربه کاربری و راحتی کاربر یک سئو کار خوب هرگز تجربه کاربری و سادگی را فدای سئو نخواهد کرد. باید دقت کرد که سئو همه چیز نیست، یک سایت برای موفقیت به عوامل زیادی نیاز دارد و راحتی کاربر و سادگی و سهولت کارکرد از مهمترین آنها هستند و هرگز نباید آنها را فدای سئو کرد. درست است که سئو باعث می شود بازدید هدفمند سایت افزایش یابد اما نداشتن تجربه کاربری مناسب و محتوای خوب باعث خواهد شد که نتیجه ای از این افزایش بازدید نگیرید. تاکید بر روی تولید محتوای مناسب و مفید ویژگی دیگر محتوای سایت است. محتوا علاوه بر اینکه از دید موتورهای جستجو اهمیت بالایی دارد از نظر کاربر هم حائز اهمیت است و محتوای خوب باعث می شود که سایت بتواند بازدیدکنندگان مستقیم و مناسبی را برای خود داشته باشد و افراد بیشتری به طور مستقیم به سایت مراجعه کنند. ایجاد چنین اتفاقی در دراز مدت باعث برندسازی و پیشرفت یک سایت اینترنتی خواهد شد. بروز بودن و تطابق با روش های روز و الگوریتم های جدید سئو کار حرفه ای علاوه بر فعالیت بر روی پارامترهای سئو داخلی و سئو خارجی همواره با تحلیل بازار و در نظر گرفتن الگوریتم های جدید گوگل خود را بروز می کند و با توجه به اینکه سئو یک رقابت میان شما و رقیبان شما در گوگل است، با تحلیل رقبا و شرایط بازار درخواست ها و نیازهای کاربران همواره این شرایط در حال تغییر است، زیرا : الگوریتم های گوگل تغیر می کنند رقبای شما در حال تغیرند شرایط بازار و نیازهای مشتری تغیر می کند نیازمند راهکارنوین در انجام سئو هستیم بنابراین همواره باید با شرایط فوق آشنایی داشت و خود را بروز کرد.