رفتن به مطلب

بازاریابی محتوا - استفاده از 10 ابزار سئو


سئو چیست

پست های پیشنهاد شده

بازاریابی محتوا شیوه ای در بهینه سازی وب سایت است. بازاریابی محتوا با تولید مطالب ارزشمند وسیله ای جهت هدایت کاربران به وب سایت است.

بازاریابی محتوا شیوه ای برای ایجاد، بهینه سازی و توزیع مطالب ارزشمند است. بازاریابی محتوا روشی ارزان جهت رشد وب سایت و هدایت مشتریان و کاربران به سوی وب سایت است. افزایش ترافیک سایت، تولید محتوا و استحکام ساختار سایت از مزایای بازاریابی محتوا است. اگر شما دارای مهارت و استراتژی درست باشید خیلی سخت نیست، اما بدون در اختیار داشتن ابزارهای سئو فعالیت شما محدود و زمان و پول تان به هدر می رود. در واقع با کمک بازاریابی محتوا شما می توانید به حفظ مشتریان سابق و جذب مشتریان جدید بپردازید.

 

جهت بازاریابی محتوا چگونه کلمات کلیدی را می بایست جستجو کنید؟ چگونه رتبه بندی سایت تان را پیگیری و به تجزیه و تحلیل رقبایتان بپردازید؟ چگونه ROI شما اندازه گیری می شود؟ اگر در مورد موفقیت در کسب وکار آنلاین تان در بازاریابی محتوا جدی هستید، تمامی این سوالات مهم را از خود بپرسید . البته، شما می توانید از انجام این وظایف سرباز زنید ، اما مطمئن باشید که بودجه تان را به هدر می دهید و همچنان نیازمند نظارت بیشتر هستید.

 

ابزارهای بهینه سازی موتور جستجو شما را قادر به انجام این اعمال موثر جهت بازاریابی محتوا می نماید. بنابراین شما می توانید با زمان و منابع بیشتر در بخش های دیگری از کسب و کار خود تمرکز نمایید.

 

برخی از این ابزارها رایگان هستند و برای برخی دیگر باید پول پرداخت کنید اما همه آنها می توانند به شما کمک کنند تا نتایج باور نکردنی در بازاریابی محتوا دریافت کنید.

 

در زیر لیست این ابزارها جهت بازاریابی محتوا آمده است:

 

1. ابزار گوگل وبمستر

Google-Webmaster-Tools.png

 

ابزار گوگل وب مستر هنوز هم بهترین راه برای تشخیص سلامت سایت، بررسی وضعیت صفحه و بهینه سازی وب سایت شما برای نتایج موتور جستجوی گوگل و همچنین بازاریابی محتوا است.

 

2. ابزار بینگ وبمستر

Bing-Webmaster-Tools.png

 

ابزار بینگ وب مستر به شما اجازه نظارت (و تا حدودی کنترل) سایت خود را در موتور جستجو بینگ می دهد.

 

3. گوگل آنالیتیک

Google-Analytics.png

 

گوگل آنالیتیک یکی از قابل اطمینان ترین ابزار تحلیلی است که به طور گسترده ای در همه زمان ها استفاده می شود. کار این ابزار ارائه آمار ترافیک وب سایت ، اندازه گیری نرخ تبدیل، ردگیری داده ها، تنظیم اهداف، به دست آوردن بینش مخاطبان منحصر به فرد است. خدمات عمومی گوگل آنالیتیک رایگان است.

 

4. Google Trends

Google-Trends.png

 

این ابزار رایگان است. با استفاده از این ابزار می توانید بررسی کنید که کدام کلمات کلیدی بیشترین بازدید را درگوگل در یک بازۀ زمانی یا در یک کشور یا شهر خاص داشته اند . این ابزار را برای تحقیق روی کلمه کلیدی جهت استفاده در پست های وبلاگ، صفحات وب جدید خود و غیره به کار برید. بهترین راه برای شناسایی فرصت های بازار و برنامه ریزی برای موفقیت در بازاریابی محتوا است.

 

5. nTopic

nTopic.png

 

nTopic یکی از ابزارهای سئو است که به تجزیه و تحلیل متن در رابطه با کلمات کلیدی می پردازد تا در رابطه با کلمات کلیدی خاص، به شما در ایجاد محتوا کمک کند که مطلب جذاب تری در موتورهای جستجو داشته باشید. این برنامه رایگان است، اما نسخه پولی آن امکانات بیشتری به شما می دهد.

 

6. Scoop.it

Scoop.it.png

 

Scoop.it یک پلت فرم گزینشی جهت بازاریابی محتوا است که کار آن کشف مطالب مرتبط برای شما بر اساس موضوع و ورودی کلید واژه است. شما می توانید متن را اضافه کنید و سپس پست را به سرعت در سراسر کانال های آنلاین به اشتراک بگذارید. آن را به صورت رایگان امتحان کنید. سپس یک برنامه پولی را انتخاب کنید.

 

7. InboundWriter

InboundWriter.png

 

نرم افزار InboundWriter با شناسایی خودکار کلمات کلیدی موضوعات محبوب به شما کمک می کند تا مطالب موثرتری را بنویسید. یک پلن عمومی دارد که رایگان است و برای پلن های حرفه ای و شرکت باید مبلغی را بپردازید.

 

8. AdWords Keyword Planner

AdWords-Keyword-Planner.png

 

در حالی که بسیاری هنوز ناراحت از دست دادن Google Keyword Tool هستند ، AdWords Keyword Planner ثابت کرده است که یک جایگزین مناسب و معقول برای معرفی کلمه کلیدی مهم است و باید برای کسب و کارهای کوچک و بازاریابی محتوا حرفه ای مورد استفاده قرار گیرد.

 

9. Moz

Moz.png

 

Moz چندین ابزار بازاریابی محتوا و سئو آنلاین خوب دارد که می تواند به شما در گرفتن نتایج عالی کمک کند که برای استفاده از برخی از آنها نیاز به پرداخت هیچ مبلغی نیست. بدون محدودیت و پرداخت پول میتوانید به Moz Local, MozCast, Open Site Explorer دسترسی داشته باشید.

 

10. WooRank

WooRank.png

 

خدمات WooRank بررسی وب سایت شما است و این که می گوید موتور جستجو سایت شما را چگونه نشان می دهد. آدرس را وارد کنید سپس WooRank یک گزارش کامل را با شرح همه اشتباهات ممکن در سایت تان به شما میدهد که شما می توانید آن را بهبود ببخشید. می توانید یک گزارش هفتگی رایگان و یا 2 طرح پیشرفته تر ماهانه را انتخاب کنید.

 

بازاریابی محتوا امروزه از توجه بسیار فراوانی برخورداراست. به یاد داشته باشید که در دنیای امروز بازاریابی محتوا از اهمیت بیشتری نسبت به تبلیغات پرهزینه دارد. در حال حاضر بسیاری از شرکت ها وبرندهای معروف دنیا از بازاریابی محتوا که روشی نوین تر نسبت به بازاریابی سنتی است استفاده می کنند. اگر حتی صاحب کسب وکار کوچک نیز می باشید می توانید با روش کم هزینه بازاریابی محتوا به نتایج بسیار خوبی در جذب مشتری دست پیدا کنید.

 

منبع خبر: لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...