رفتن به مطلب

چند عامل مؤثر در دیجیتال مارکتینگ


lemon

پست های پیشنهاد شده

persona3.jpg

 

ثبت نام و فعالیت در شبکه‌های اجتماعی

با توجه به افزایش استفاده از شبکه های اجتماعی خصوصاً شبکه های اجتماعی موبایل امروزه شاهد گسترش این شبکه ها در میان مردم بدون محدودیت مکانی و شغلی و غیره می باشیم. به همین دلیل اهمیت زیادی دارد که از بستر به وجود آمده نهایت استفاده راببریم. تعدد و تنوع این شبکه های اجتماعی زیاد است اما چند مورد از آنها نظیر فیس بوک، توئیتر و لینکدین از مهمترین آنها در دیجیتال مارکتینگ می باشند که اقبال بیشتری از آنها در میان افراد مختلف شده است. به همین خاطر باید بر چند شبکه اجتماعی خاص و با اهمیت تر تمرکز کرد و با حضور فعال و جذب مخاطب برای خود در این شبکه ها به بهتر شدن کسب و کار خود و نیز شهرت یافتن برند خود کمک کنند. فعالیت در این شبکه ها برای رسیدن به اهداف تعریف شده در دیجیتال مارکتینگ روش های گوناگونی دارد و باید اشاره کنیم که برای فعالیت مفید و مثمر ثمر باید اهداف خود و مخاطبین را مشخص کنید و استانداردها و معیار های خاصی را در نظر بگیرید تا بتوانید بهترین نتیجه را بگیرید.

 

consulting-image.jpg

 

اهمیت دادن به برنامه ها و نرم افزار ها در دیجیتال مارکتینگ

 

قطعاً با تبلت ها و گوشی های هوشمند سر و کار داشته اید و مشاهده نموده اید که برنامه ها و ابزار و اپلیکیشن های متعددی می توان بر روی آنها نصب نمود. هر شخصی به فراخور نیاز خود و یا تحت تأثیر تبلیغات این برنامه ها را بر روی دستگاه خود نصب کرده و از آن استفاده می نماید. برای اینکه شما نیز از این بازار در دیجیتال مارکتینگ و طراحی سایت خود، سهمی داشته باشید و بتوانید نهایت استفاده را از آن ببرید چندین روش موجود است. یکی این که برای کسب و کار یا طراحی سایت خود اقدام به طراحی یک اپلیکیشن کنید و به شیوه های گوناگون آن را برای نصب کردن به مخاطبین پیشنهاد کنید. روش دیگر این است که از سایر اپلیکیشن ها استفاده تبلیغاتی کنید. این برنامه ها به گونه ای طراحی شده اند که بتوان در آن محصولات یا خدماتی را به معرض نمایش گذاشت. می توانید با پرداخت هزینه در این برنامه ها تبلیغ کنید. طبیعتاً دارا بودن یک برنامه برای خود و به صورت اختصاصی هم به صرفه تر و هم همیشگی است و باید به آن بیشتر توجه کنید.

 

 

تمرکز بر مارکتینگ بصری در بازاریابی دیجیتال

برای هر فردی پیش می آید که هنگام مراجعه به سایت های اینترنتی با متن های طویل برخورد می کند و برای خواندن آن به هر دلیلی وقت اختصاص نمی دهد هر چند آن مطلب مفید نیز باشد. نکته ای که حائز اهمیت است مارکتینگ بصری می باشد. تصاویر و ویدئو ها می توانند بسیار مؤثرتر از متون باشند و البته برای سئو سایت نیز استفاده از ویدئو ها و تصاویر در شبکه های اجتماعی نظیر توئیتر و فیس بوک و البته یوتیوب بسیار مفید می باشد. کاری که شما باید انجام دهید این است که به تولید ویدئو ها و کلیپ های کوتاه از کسب و کار و خدمات خود بپردازید و با نوآوری در محتوای آنها سبب شوید برای مخاطبین جذاب باشند و آن را به اشتراک گذاشته و بازدید کنند تا علاوه بر افزایش ترافیک سایت، بهینه سازی سایت خود را نیز بهبود ببخشید.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...