رفتن به مطلب

lemon

کاربر سایت
  • تعداد ارسال ها

    38
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

2 Neutral

درباره lemon

  • درجه
    کاربر تازه وارد
    کاربر تازه وارد

اطلاعات شخصی

  • آدرس سایت
    http://www.npco.net
  • جنسیت
    male
  1. اهمیت و اهداف طراحی سایت سوپر مارکت با توجه به گسترش کسب و کارهای اینترنتی و حرکت کاربران و مردم به سمت برطرف کردن نیازهای خود از طریق اینترنت طراحی سایت سوپرمارکت نیز رونق گرفته است و با توجه به تنوع محصولاتی که می توان از طریق طراحی وب سایت سوپر مارکت ارائه داد می توان مشتریان زیادی را به خرید از سایت ترغیب نمود. با طراحی سایت سوپرمارکت می توان بدون مراجعه به سوپرمارکت سر کوچه در صورت باز بودن و یا موجود بود محصول مورد نظر ما به راحتی با یک کلیک خریدها و نیازهای روزانه خود و منزل را تأمین نمود. نکاتی برای موفقیت طراحی سایت سوپرمارکت اما صرفاً با طراحی سایت سوپر مارکت نمی توانید با توجه به رقابت در این حوزه و تعداد زیاد سایت های مشابه موفق شوید. برای موفقیت و جذب ترافیک بالا به سمت سایت باید از گوگل کمک بگیرید. اما چطور؟ سئو سایت می تواند شما را در نتایج صفحه اول گوگل نشان دهد. برای این کار ابتدا کلمات کلیدی مرتبط برای مثال سوپر مارکت شیراز، سوپر مارکت تجریش، خرید از سوپر مارکت و غیره را انتخاب و دیته بندی کنید و سپس با کمک گرفتن از یک کارشناس سئو سایت با سئو off page و سئو on page می توانید به صفحه اول و حتی رتبه اول گوگل بروید. همچنین ارائه تخفیف ها و مزایای استفاده از سایت و نوآوری ها می تواند کمک زیادی به موقفقیت سایت شما نماید. آموزش طراحی سایت،طراحی سایت در تهران،طراحی اپلیکیشن مشهد،آموزش طراحی سایت تهران طراحی سایت آتلیه عکاسی طراحی سایت آتلیه برای عکاسی ها و نیز آتلیه های کودک و نیز آتلیه های عروسی کاربرد می یابد. طراحی سایت آتلیه با درج نمودن گالری و نیز نمونه کارهای عکاسی می تواند کارایی بالایی را داشته باشد و ترافیک بالایی را از سمت کاربران به منظور مشاهده نمونه کارها و نیز همچنین برای نمایش حرفه ای بودن عملکرد آتلیه می تواند صورت گردد. طراحی وب سایت آتلیه طراحی وب سایت آتلیه امروزه به عنوان ایتمی ضروری برای آتلیه ها وعکاسی ها تبدیل شده است و می تواند مشتریان و نیز کاربران بسیاری را به منظور مشاهده نمونه کارها به سمت طراحی سایت آتلیه هدایت نماید. طراحی سایت آتلیه می تواند به واسط پیاده سازی اصول سئو سایت و بهینه سازی سایت ترافیک بالایی را برای شما ایجاد نماید. افراد بسیاری علاقه به عکاسی و هنر عکاسی نشان می دهند و به دنبال مشاهده نمونه کارهای عکاسی می باشد که می تواند برای آنها ایده های هنری و عکاسی ایجاد نماید. همچنین اینکه افراد بسیاری برای خدمات گیری برای آتلیه عکاسی عروسی و یا آتلیه کودک از موتورهای جستجو کمک می گیرند و با مشاهده نمونه کارهای آتلیه می توانند در خصوص تبحر و حرفه ای بودن آتلیه نظر دهید. طراحی سایت آتلیه چه امکاناتی دارد؟ طراحی سایت آتلیه می تواند نمونه کارهای طراحی سایت را به واسط دسته بندی های مختلف ایجاد نماید و افراد پس از ورود به طراحی سایت آتلیه می توانند براساس نیاز خود مشاهده نمایند. طراحی سایت آتلیه امروزه از جمله طراحی سایت های پرترافیک می باشد که ترافیک بالایی از کاربران را به سمت خود جذب می نماید. امکان تماس با آتلیه می تواند برای مشتریان در خصوص سفارش برای عکاسی عروسی ، برای عکاسی کودک و نیز همچنین فیلمبرداری خود را اقدام نمایند.
  2. افراد بسیاری در کرج و استان البرز به دنبال یادگیری طراحی سایت می باشند. آموزش طراحی سایت در کرج در شرکت ها و موسسه های مختلف انجام می گیرد ولی کماکان افراد زیادی به نونگار مراجعه می کنند و درخواست حضور در کلاس های آموزش طراحی سایت نونگار دارند. آموزش طراحی سایت کرج برای نونگار با توجه به وجود دفتر مرکزی و کلاس های مجهز آموزشی در تهران محدودیت هایی دارد ولی با این حال در تلاش هستیم تا در صورت تکمیل ظزفیت و یا درخواست گروهی و یا شرکتی برای آموزش طراحی سایت کرج اقدام به برگزاری این کلاس ها نماییم. در حال حاضر کلاس های مختلف آموزش طراحی سایت در کرج توسط نونگار در دفتر مرکزی دایر می باشد. تعداد زیادی مخاطب و مشتری و شرکت های آموزش طراحی سایت در کرج که اعلام نیاز می کنند و نیز کسب و کارهایی که نیازمند یک طراحی سایت به صورت ثابت برای پشتیبانی سایت خود می باشند باعث می شود افراد و فارغ التحصیلان دانشگاهی به دنبال فعالیت در این عرصه باشند. اما طراحی سایت در دانشگاه به صورت تخصصی تدریس نمی گردد و نیازمند کار در محیط عملی و یادگیری تجارب استاتید این حوضه دارد. کما اینکه یک کارشناس در آموزش طراحی سایت در کرج باید علاوه بر کد نویسی با سئو سایت کرج و نیز گرافیک و ... نیز آشنایی مختصری پیدا کند.آموزش طراحی سایت در کرج،طراحی سایت مشهد، طراحی سایت اصفهان،طراحی سایت کرمانشاه،طراحی سایت تبریز،طراحی سایت کرج،طراحی اپلیکیشن مشهد،آموزش طراحی سایت تهران،طراحی سایت،،تور استانبول،تور آنتالیا،
  3. lemon

    نمادک یا Favicon

    با تشکر از تذکر به جای شما. اصلاح شد و فقط لینک اصلی مطلب درج گردید
  4. lemon

    نمادک یا Favicon

    Favicon در طراحی سایت اما سوال اول این است که Favicon چیست و به چه دردی می خورد و در طراحی سایت چه نقشی دارد. اگر به سراغ مرورگر خود رفته و چند سایت مختلف را مانند تصویر فوق باز کنید خواهید دید که در نوار مرورگر شما و در کنار تیتر عنوان سایت یک نماد کوچک قرار گرفته است و بیشتر طراحی سایت های مهم این آیکون را دارند. هر چند ابعاد این نمادک بسیار کوچک است اما جلوه بسیار زیادی در نوار مرورگر کاربران داشته و به دفعات در ذهن کاربران نماد سایت شما را ثبت و مرور می کند. Favicon در ریشه متشک از دو کلمه است (Favorite و Icon) و همان تصویر و نماد کوچک نوار مرورگر می باشد. مزایای و کاربرد Favicon در تلفن های همراه بزرگترین مزیتی را که می توان برای فیو آیکون نام برد تأثیر گذاری بر ذهن کاربران می باشد و این مورد در طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن و دیجیتال مارکتینگ همواره یکی از اصول مهم است که بتوان بدون اینکه کاربران را اذیت کرد به صورت ناخودآگاه نام و نماد خود را در ذهن آنها حک کرده و به خاطر آنها بسپارید. در صورتی که تا کنون اقدام به ساخت Favicon نکرده اید همین الان شروع کنید زیرا علاوه بر مهم بودن کار بسیار آسانی بوده و زمان زیادی را از شما نخواهد گرفت. منبع: نمادک یا Favicon در طراحی سایت
  5. lemon

    طراحی سایت خیریه و مهد

    طراحی سایت خیریه طراحی سایت خیریه با هدف انجام امور خیریه و کمک رسانی به افراد طراحی می گردد و می تواند پل ارتباطی میان عموم افراد و مسئولیت در خیریه باشد. طراحی سایت خیریه می تواند فعالیت هایی که در این نهاد انجام می گردد را مورد نمایش قرار دهد. گزارشی از عملکرد خیریه و نیز فعالیت های خیرخواهانه ای که انجام می گیرد تماما می تواند در بستر طراحی سایت خیریه درج گردد. طراحی وب سایت خیریه طراحی وب سایت خیریه در صفحات خود گزارشی از فعالیت های انجام شده توسط خیریه را می تواند درج نماید و به واسط آن ترافیک بالایی از خیرین را در طراحی سایت موجود نماید. در طراحی سایت خیریه می توانید شماره حساب خیریه و نیز طریقی که خیرین می تواند کمک های خود را به حساب خیریه واریز نمایند را درج نمایند. طراحی سایت خیریه در بستر خود اطلاعاتی در خصوص نحوه مدیریت خیریه می تواند درج نماید . شماره حساب خیریه ، نحوه ای که خیرین می تواند در فعالیت های خیرخواهانه فعالیت نمایند به راحتی می تواند در بستر طراحی سایت خیریه درج گردد. در واقع طراحی سایت خیریه پل ارتباطی میان عموم افراد و مدیریت خیریه خواهد بود که در موفق تر عمل نمودن خیریه موثر می باشد. امکانات در طراحی سایت خیریه در طراحی سایت خیریه می توانید توضیحاتی در خصوص عملکردهایی که تاکنون خیریه داشته است درج نمایید تا افراد تشریح بهتری در خصوص طرح های موفقی که خیریه داشته است کسب نماید. طراحی سایت خیریه پل ارتباطی قدرتمندی میان مدیریت خیریه و عموم افراد و نیز خیرین می تواند ایجاد نماید. همچنین افراد مستحق می توانند نحوه نام نویسی خود را در خیریه مورد پرسش قرار دهند تا در جهت بهبود عملکرد خیریه عمل نموده شده باشد. طراحی سایت مهدکودک طراحی سایت مهدکودک برای تمامی مهدکودک ها به عنوان آیتمی ضروری تلقی گردیده است زیرا که می تواند در بیان فعالیت هایی که توسط مهدکودک مورد انجام قرار گیرد بسیار موفق عمل نماید. در طراحی سایت مهد کودک می توانید در منوها و صفحات آن عملکردهای مهد کودک را بیان نمایید. جشن ها ، کار دستی هایی که توسط کودکان انجام می گیرد مواردی هستند که می تواند در طراحی سایت مهد کودک درج گردد. طراحی وب سایت مهد کودک در طراحی وب سایت مهد کودک می توانید فعالیت کودکان ، کارهای دستی که توسط بچه ها در مهد کودک انجام شده است ، برنامه و بازی هایی که با کودکان انجام می گیرد تمامی مواردی هستند که توسط مهد کودک مورد انجام می گیرد و می تواند در طراحی سایت مهد کودک درج گردد. در واقع طراحی سایت مهد کودک می تواند پل ارتباطی میان کودکان و مدیریت مهد کودک باشد تا فعالیت ها و اقداماتی که در مهد کودک انجام می گیرد را بدانند. فعالیت ها در طراحی سایت مهد کودک در طراحی سایت مهد کودک می توانید برنامه روزانه کودکان ، تصاویری از جشن ها و مراسماتی که در مهد کودک انجام می گیرد ، فایل هایی که می خواهید توسط کودکان دانلود گردد و دیگر فاکتورها مواردی هستند که در طراحی سایت مهد کودک می تواند درج گردد و می تواند بدین واسط ارتباط مدیریت مهد کودک و والدین کودکان را تقویت نماید. طراحی سایت ، طراحی وب سایت ،طراحی سایت ، طراحی وب سایت ، آموزش طراحی سایت ، سئو سایت ، بهینه سازی سایت ،هاست ، پشتیبانی سایت ، طراحی اپلیکیشن ، تور آنتالیا ، بلیط چارتر ، بلیط هواپیما ، طراحی سایت مشهد ، طراحی اپلیکیشن مشهد
  6. lemon

    اهمیت سئو در طراحی سایت صنعتی

    در مقالات پیشین نیز اشاره کردیم که در طراحی سایت باید اهمیت زیادی به سئو بدهیم. بهینه سازی سایت مناسب می تواند حتی ضعف های برنامه نویسی را نیز بپوشاند و با قرار گرفتن در صفحه اول گوگل حتی ضعف های کسب و کار شما نیز به چشم نخواهند آمد و شما ترافیک بالایی را در سایت خود شاهد خواهید بود. این اهمیت در طراحی سایت صنعتی در مقایسه با طراحی سایت پزشکی و طراحی سایت حرفه ای و سایر طراحی وب سایت ها اهمیت دو چندانی دارد و با توجه به تغییرات دائمی در الگوریتم های سئو سایت باید مرتباً بر روی سایت خود فعالیت داشته و خود را با شرایط و قوانین جدید موتورهای جستجو وفق دهید. در مطلب پیش رو در مورد بهینه سازی سایت در طراحی سایت صنعتی مواردی را شرح می دهیم که با توجه به کثرت مطلب ادامه آن را می توانید در نوشتاری دیگر که به زودی در مقالات آموزش سئو سایت قرار می دهیم مطالعه بفرمایید. البته نیاز است یادآوری کنیم موارد زیر نه تنها در طراحی سایت صنعتی بلکه در سایت های دیگر نیز قابل استفاده می باشد. اهمیت سئو در طراحی سایت صنعتی ، طراحی سایت پزشکی ، طراحی سایت حرفه ای ، طراحی سایت ، طراحی وب سایت ، آموزش طراحی سایت ، سئو سایت ، بهینه سازی سایت ، تور لحظه آخری ، تور ارزان ، تور آنتالیا ، بلیط چارتر ، بلیط هواپیما مراحل سئو طراحی سایت صنعتی در ابتدا باید یک پکیج کامل از اطلاعات رفتاری کاربران خود به دست بیاورید و در آن مواردی مانند شغل افراد و میزان تحصیلات و جنسیت آنها و نیز اطلاعات شرکت ها و محل کار افراد و زمینه کاری آنها، اهدافی که از مراجعه به سایت شما می توانند داشته باشند و اطلاعات عمومی نظیر شیوه های جذب و خرید توسط کاربران را باید لحاض کنید و این اطلاعات را تحلیل و آنالیز نمایید و سایت خود را منطبق با آن طراحی و سئو نمایید. برای مثال با این اطلاعات می توانید کلمات کلیدی مناسب تر و نیز محتوای مناسب و پُر کاربردی را به کاربران سایت خود ارائه دهید تا زمان بیشتری در سایت شما بمانند. همچنین می توانند راهکارهایی را برای ارتباط دائمی و مستمر با مشتریان بالقوه خود برقرار نموده و در بازده های زمانی متفاوت آخرین اخبار و اطلاعات را برای آنها ارسال نمایید. این آمار و تحلیل ها نه تنها در طراحی سایت صنعتی و سئو سایت بلکه در موارد بازاریابی و غیره نیز می تواند برای شما کاربرد داشته باشد.
  7. یکی از مباحث مهم در طراحی سایت برای مدیران سایت های مختلف اعم از طراحی سایت پزشکی و طراحی سایت خبری و یا طراحی سایت فروشگاهی نگاه به صدر رنکینگ گوگل و پی بردن به دلایل برتری آنها می باشد. اگر شما نیز در حال طراحی سایت هستید و یا اینکه بر روی یک سایت کار می کنید تا رنک گوگل آن را بهبود ببخشید باید برایتان سوال شده باشد که چرا برخی سایت ها با اقتدار در رتبه های یک تا سه نتایج گوگل در کلمات کلیدی مهم می باشند. برای جواب دادن به این سوال یکی از مسیرهایی که می توانیم برویم این است که ویژگی ها و خصوصیات مشترک این سایت ها را با هم مرور کنیم. اشتراکات طراحی سایت های با رنک خوب گوگل برای اینکه ویژگی های سایت های برتر نتایج گوگل را تحلیل کنیم به سراغ برخی از تحقیقات قابل اتکا در جهان می رویم. این پژوهش ها بر روی تعدا بین 100 تا 400 سایت برتر رنک گوگل در کلمات کلیدی مهم صورت گرفته است و نتایج آن به این نکته اشاره داشته است در وهله اول یکی از مهم ترین اشتراکات این سایت ها با یکدیگر این است که صاحبان آنها قبل از اینکه به طراحی سایت بپردازند شهرت قابل توجهی در میان مردم داشته و خود آنها به نوعی یک برند بوده اند. اگر در ایران مثال بزنیم افرادی مثل علی دایی و علی کریمی را می توان مقایسه کرد که افرادی شناخته شده در سطح جهان هستند و فرض کنید این افراد به طراحی وب سایت می پردازند. نقش شهرت فردی در طراحی سایت موفق علی کریمی و علی دایی در میان ورزشکاران و کُل جامعه ایران در شبکه های اجتماعی بیشترین دنبال کننده و یا به عبارت دیگر فالور را دارند. به همین دلیل طراحی سایت آنها با استقبال و اعتماد کاربران مواجه خواهد شد کما اینکه علی دایی در حال حاضر صاحب کسب و کارهای موفقی در سطح بین المللی می باشد. بنابراین اولین اشتراک بسیاری و نه همه سایت های برتر نتایج گوگل شهرت و برند بودن صاحبان آنها در سطح ملی و منطقه ای و یا جهانی بوده است. در ادامه و مقالات بعدی به ذکر سایر اشتراکات خواهیم پرداخت با آموزش طراحی سایت نونگار پردازش با ما همراه باشید. اگر از همراهان مقالات آموزشی نونگار پردازش بوده باشید با توجه به درخواست های شما عزیزان در مقالات مختلفی که در بخش آموزش طراحی سایت قرار دادیم موضوعات درخواستی شما را مطرح نمودیم. با توجه به اهمیتی که آنالیزور ها در طراحی سایت دارند در چند مقاله که در بازده زمانی ده روزه ارائه می شود به این مباحث می پردازیم. نوشتار پیش رو به اهمیت و مبانی گوگل آنالیتیک و نوشته های مرتبط به شیوه کار با گوگل آنالیتیک google Analytics و تحلیل سایت با آن اشاره دارد. اهمیت گوگل آنالیتیک هنگامی که هر فرد و یا شرکتی قصد طراحی سایت دارد و می خواهد به زودی سایت خود را استارت شده و شروع به کار کند نیازمند این است که به چند نرم افزار پایه ای و مهم برای اینکه اطلاعات ورودی و خروجی سایت را آنالیز و تحلیل کند، نیازمند می باشد. در این مورد و برای طراحی وب سایت شما نرم افزارهای زیادی وجود دارد که بدون اغماض بهترین آنها گوگل آنالیتیک می باشد. این نرم افزار که یک نرم افزار تحت وب می باشد این توانایی را دارد ترافیک سایت شما کنترل و تجزیه و تحلیل نماید. google Analytics یکی از سرویس های رایگان گوگل می باشد که برای مدیران سایت ها بسیار کاربردی است و این امکان را به آنها می دهد یک دید دقیق و جامع از کاربران و ترافیک سایت خود داشته باشند. خدمات گوگل آنالیتیک google Analytics این آنالیزور طراحی سایت گوگل خدمات مختلفی را در اختیار کاربران قرار می دهد و می تواند کارایی بسیار داشته باشد. در ادامه به برخی از مهم ترین خدمات گوگل آنالیتیک اشاره می کنیم و در مقالات بعد نحوه استفاده از هر کدام از این خدمات را توضیح می دهیم.google Analytics به شما نشان می دهد که کاربران سایت شما از چه منطقه جغرافیایی و کشور و حتی شهری بوده اند و از چه طریقی وارد سایت شما شده اند. کاربرانی که وارد سایت شما شده اند از چه صفحاتی بازدید کرده اند و کدام پُست های شما را به اشتراک گذاشته اند و نیز حضور آنها در سایت شما چه میزان طول کشیده است، همچنین می توانید ببینید کاربران از موبایل و یا تبلت یا ... برای دیدن سایت شما استفاده کرده اند و با استفاده از این اطلاعات بسیار مهم بتوانید تحلیل خوبی از مناطق و افرادی که جامعه هدف سایت شما را تشکیل می دهند به دست بیاورید. برای آموزش شیوه کار با این نرم افزار مقالات بعدی ما را دنبال نمایید. طراحی سایت رنک بالا در گوگل و اشتراکات ، راهنمای گوگل آنالیتیک ، طراحی سایت ، طراحی وب سایت ، آموزش طراحی سایت ، سئو سایت ، بهینه سازی سایت ، ، بلیط چارتر ، بلیط هواپیما ، تور آنتالیا
  8. lemon

    آموزش افزایش رتبه در الکسا Alexa

    در ادامه مباحث آموزش طراحی سایت به مبحث رتبه در Alexa می پردازیم. فعالین عرصه طراحی وب سایت و بهینه سازی سایت و مدیران سایت ها همواره نگران رتبه سایت خود در گوگل و Alexa می باشند، زیرا این دو از مواردی هستند که بیشترین تأثیر را در اعتبار سایت ها و افزایش ترافیک آن دارند و اکثر سایت های برتر دنیا در این موارد دارای رتبه های تک رقمی و بالا هستند. به عبارتی هر میزان رتبه سایت شما بهتر باشد در رسیدن به اهداف خود موفق تر خواهید بود و بازدیدکنندگان بیشتری از سایت شما دیدن خواهند نمود. تعریف Alexa و شیوه عملکرد آن در مورد الکسا در مباحث قبلی نیز نکاتی را یادآور شده و تعاریفی را خدمت شما همراهان گرامی نونگار پردازش ارائه کردیم. الکسا که از سایت های شرکت آمازون است، یک سایت اطلاعات وب سایت می باشد و مسئولیت جمع آوری و ذخیره اطلاعات سایت ها را بر عهده دارد. سایت الکسا دارای مجموعه ای از الگوریتم ها می باشد که تعدادی از آنها برای مبحث ما قابل توجه تر و مهم تر می باشد. این مؤلفه ها که باعث می شود رتبه طراحی وب سایت شما در الکسا تعیین گردد شامل تعداد بازدید ها از سایت و میزان ترافیک روزانه سایت است و نیز بک لینک هاییی که برای سایت ثبت می گردد که مجموعاً باعث می شوند رتبه سایت در الکسا بهتر شود. البته باید در نظر بگیرید که نصب نمودن تولبار Alexa در مرورگر تأثیر زیادی در این الگوریتم دارد. راهکارهای افزایش رتبه در Alexa از موارد مهم در افزایش رتبه Alexa و تقویت بهینه سازی سایت می توان به موارد زیر اشاره نمود. اولین مورد افزایش ترافیک سایت شما می باشد که به صورت مستقیم رتبه سایت شما را تحت تأثیر قرار می دهد. برای بالا بردن ترافیک سایت خود می توانید از تبلیغات کلیکی و موتورهای جستجویی نظیر گوگل و همینطور ثبت رپورتاژ و تبلیغ لینک سایت خود در سایت های معتبر و شبکه های اجتماعی حاصل می گردد. در بالا به نصب افزونه الکسا در مرور گر اشاره کردیم و سعی کنید لینک آن را برای دانلود توسط کاربران ارائه کنید تا همه مشتریان شما آن را نصب کنند و حال مورد بعدی استفاده از وایجت الکسا رنک می باشد. استفاده از کد وایجت رنک در کد نویسی سایت که رتبه سایت را به نمایش می گذارد می تواند بر بهبود رتبه سایت شما در Alexa کمک کند. در نهایت باید سایت خود را در Alexa ثبت کنید که برای سایت هایی که از جوملا و یا از وردپرس بهره می برند متفاوت بوده و در بخش دیگری به توضیح این موارد در طراحی سایت، به صورت تخصصی تر خواهیم پرداخت. آموزش افزایش رتبه در الکسا Alexa
  9. شاید اگر بخواهیم سئو سایت را به چند بخش مهم تقسیم بندی کنیم نقش تولید محتوای و مطالب مناسب در وهله اول و سپس بک لینک ها و لینک های داخلی بیشترین اهمیت را دارا می باشد. بک لینک ها تأثیر زیادی در بهینه سازی سایت دارند و اثر آنها در رنکینگ الکسا و رتبه گوگل به خوبی مشهود است. این مورد در باره هر نوع بک لینکی صادق نمی باشد و بک لینک های شما باید شرایط استاندارد و اصولی را دارا باشند، نو فالو نباشند و از سایت هایی که در لیست سیاه موتورهای جستجو می باشند بک لینک نگیرید. همچنین خرید لینک نیز از مواردی است که باعث می شود سایت شما جریمه شود. تأثیر تعداد بک لینک ها در بهینه سازی سایت تعداد بک لینک ها قطعاً از موارد مهمی می باشد که نمی توان تأثیر آنها را منکر شد. اما هر میزان تعداد بک لینک های بیشتری در روز ثبت کنید وقت بیشتری باید اختصاص دهید و طبیعتاً نیاز دارید که تایم خود را مدیریت کنید. تعداد بک لینک ها باید به نسبت رقابت در کلمات کلیدی شما باشد. آنالیز طراحی سایت های رقیب و فعالیت آنها می تواند به شما کمک کند تا تشخیص دهید چه تعداد بک لینک در روز ثبت کنید. هر میزان که کلمات کلیدی شما مشکل تر و رقابت در آنها بیشتر باشد نیاز به میانگین بک لینک های بیشتری خواهید داشت. در حالت عادی توصیه ما این است که به صورت ثابت در روز بین 7 تا 10 بک لینک برای سایت خود ثبت کنید اما این تعداد برای کلمات رقابتی تا 30 بک لینک و بیشتر نیز قابل افزایش است. اهمیت کیفیت بک لینک و اصولی بودن آن در بالا به اهمیت تعداد بک لینک ها در طراحی سایت و ثابت بودن روند بک لینک گذاری برای تأثیر مؤثر در بهینه سازی سایت، اشاره کردیم ولی مهم تر از تعداد بک لینک ها کیفیت آنها می باشد. سایت هایی که از آنها بک لینک تهیه می کنید باید سایت هایی با اعتبار و رتبه خوب باشند. تهیه8 بک لینک از سایت هایی با رنک پایین تر از شما و یا سایت هایی که در لیست سیاه موتورهای جستجو قرار دارند و اسپم هستند و یا خرید تعداد زیادی بک لینک در یک بازده زمانی باعث می شود که گوگل اعتمادش به سایت شما را از دست بدهد و علاوه بر تأثیرات منفی در سئو سایت حتی سایت شما پنالتی شود. تعداد بک لینک های مورد نیاز در سئو سایت
  10. lemon

    ايمن كردن معاملات در طراحی وب سایت

    ايمن كردن معاملات در طراحی وب سایت امروزه شرکت های فراوانی وجود دارند که با ارائه راهکارهای مختلف سعی می کنند به تاجران و صاحبان سایت های گوناگون کمک نمایند تا حس امنیت (واقعی یا کاذب) را به مشتریان و کاربران سایت بدهند. اما کسانی که سایت های تجاری دارند و یا شرکت های کوچکی را اداره می کنند باید برای اینکه سایت آنها به معنای واقعی امنیت داشته باشد روش هایی را بیاموزند. این روش ها ممکن است ساده و یا بسیار پیچیده باشند. روش هایی از قبیل ایمیل های رمزنگاری شده و دیگر روش ها می تواند تا حدی به امنیت در طراحی وب سایت کمک کند. ایمیل های رمز نگاری شده یا PGP استفاده از ایمیل های رمز نگاری شده چندان هم آسان نیست و برای برخی از شرکت ها با توجه به اینکه نیاز به داشتن افراد ماهر و متخصص برای تنظیم و استفاده از این ایمیل ها در طراحی وب سایت دارد مقدور نمی باشد. به همین خاطر است که استفاده از این روش چندان مرسوم نشده است و بسیاری از شرکت ها به خاطر نبود فرد متخصص و یا هزینه از این روش استفاده نمی کنند. البته شرکت های ارائه دهنده و میزبان سرور گاهاً این ارتباط را تنظیم می کنند ولی مشکل این روش هم در این است که طرف های دیگر معادله که همان شرکت های کوچک و با محدودیت هستند باید توانایی نصب PGP را بر روی کامپیوتر خود داشته باشند و بتوانند از آن استفاده نمایند. ذخیره اطلاعات در سرور اما با توجه به محدودیت هایی که در مورد ایمیل های رمز نگاری شده در طراحی وب سایت بیان کردیم روش دیگری که می توان از آن به عنوان یک روش امن نام برد ذخیره کردن اطلاعات بر روی پایگاه داده ای سرور و جایی که از طریق وب امکان دسترسی مستقیم به آن فراهم نباشد. اگر سروری که میزبانی شما را بر عهده دارد از نظر شما قابل اعتماد نیست و یا می خواهید محکم کاری کنید می توانید پایگاه داده خود را رمزنگاری کنید. مدیران سایت ها هر زمان که نیار داشتند می توانند اطلاعات خود را با استفاده از SSL بازیابی کنند. در این روش هم محدودیت ها و مشکلاتی وجود دارد از جمله این که فروشنده باید سیستم امن را برای خود ایجاد و این کار خود نیازمند توانایی های برنامه نویسی می باشد تا بتواند اسکریپت های لازم را در طراحی وب سایت بنویسد. در نهایت باید اشاره کنیم هنوز برای کاربران شیوه ای وجود ندارد که از امنی کامل اطلاعاتشان در سایت یقین پیدا کنند و این دغدغه که آیا شرکت های مختلف به آنها اعتماد کاذب می دهند و یا واقعی کماکان وجود دارد و باید اطمینان حاصل کرد که تمامی اطلاعات خصوصاً اطلاعات مربوط به کارت ها اعتباری به صورت رمزنگاری شده تبادل می شوند. بسیاری از شرکت ها ممکن است در قسمت هایی از سایت سیاست های حریم خصوصی را ارائه داده باشند و بسیاری نیز خیر. هر چند که این شیوه نیز چندان قابل اعتماد نیست.
×
×
  • اضافه کردن...