رفتن به مطلب

آیا می خواهید مورد توجه گوگل قرار بگیرید؟


alireza13802001

پست های پیشنهاد شده

%D8%A2%DB%8C%D8%A7-%D9%85%DB%8C-%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%87%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D9%88%D8%B1%D8%AF-%D8%AA%D9%88%D8%AC%D9%87-%DA%AF%D9%88%DA%AF%D9%84-%D9%82%D8%B1%D8%A7%D8%B1-%D8%A8%DA%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D8%AF%D8%9F.jpg

آیا-می-خواهید-مورد-توجه-گوگل-قرار-بگیرید؟

آیا می خواهید مورد توجه گوگل قرار بگیرید؟

 

اگر می خواهید در کار جدید خود موفق باشید، می بایست یک وب سایت حرفه ای داشته باشید. بسیاری از بهترین کارها هیچگاه در جایی آگهی نمی شوند، و یکی از راه هایی که مشتریان ممکن است شما را پیدا کنند، جستجو در اینترنت است. اگر این مشتریان نتوانند وب سایت شما را در صفحات اول نتایج جستجو پیدا کنند، پس هرگز در مورد شما چیزی نخواهند دانست.

در همین حال، داشتن رتبه بالا در موتورهای جستجو همیشه آسان نیست. پس چگونه می توانید به وب سایت خود کمک کنید تا در موتورهای جستجو در رتبه بندی بالا قرار گیرد؟

 

در اینجا پنج ایده برای شروع آورده شده است:

 

به سایت خود یک وبلاگ اضافه کنید.

وبلاگ ها نه تنها به شما اجازه می دهند به طور مرتب مطالب خود را به روز رسانی کنید، بلکه به برقراری رابطه شما با خوانندگان و مشتریان کمک می کنند. شما به مشتریان اجازه می دهید تا نظر شما را در مورد بخش های تخصصی از کارتان بدانند. شما به آنها مقدار زیادی مشاوره ارائه می کنید و با این کار باعث می شوید بیشتر به سایت شما مراجعه کنند. به یاد داشته باشید که در مورد چیزهایی بنویسید که به آنها علاقه داشته باشند (همیشه در مورد خودتان و کسب و کارتان ننویسید).

 

انتشار کتاب های الکترونیکی رایگان

کتاب های الکترونیکی رایگان گزینه دیگری برای ارائه اطلاعات به مشتریان می باشد. در این فرآیند آنها با مطالبی آشنا می شوند که هرگز به آن فکر نکرده بودند. به این ترتیب زمانی که به کمک احتیاج دارند، بهسایت مراجعه خواهند کرد و از مطالب موجود استفاده خواهند کرد. گاهی اوقات این نوع از آموزش باعث می شود آنها برای این کار از شما سپاسگذاری کنند، به ویژه هنگامی که درک کنند شما باعث صرفه جویی در وقت آنها شده اید.

 

انجام تحقیقات و انتشار گزارشات

اگر شما با گروهی از مشتریانی کار می کنید که کسب و کارشان جنبه تحقیقاتی دارد، شاید شما بتوانید برخی از تحقیقات را برای آنها انجام دهید. سپس یافته های خود را در یک گزارش به صورت رایگان منتشر کنید. با این کار شما تبدیل به یک منبع اطلاعاتی شده اید، و این می تواند بسیاری از درها را برایتان باز کند.

 

دانلود رایگان ارائه دهید.

لازم نیست که تنها مطلب بنویسید. می توانید از هر چیز مفیدی که شما را به هدف برساند استفاده کنید. به عنوان مثال، شما ممکن است دانلود نرم افزار، ماشین حساب آنلاین و یا فرم ها و برگه های قابل دانلود را در سایت خود قرار دهید.

 

سئوال و جواب های احتمالی یا ارائه اطلاعات

حتی اگر هنوز آمادگی این را ندارید که رتبه بهتری در نتایج موتورهای جستجو داشته باشید، حداقل می توانید یک مرکز اطلاعات داشته باشید. شما احتمالا برخی از شرکت ها را دیده اید که برای توضیح نرم افزار، سخت افزار و یا خدمات خود از یک مرکز اطلاعات استفاده می کنند. شما چرا همین کار را نمی کنید؟ شما می توانید مرکز اطلاعاتی داشته باشید که در آن به سوالات رایج مشتریان در مورد خدمات شما پاسخ داده می شود. سعی کنید اطلاعات کلی و مفیدی ارائه دهید تا مشتریان در آینده به سایت رجوع کنند و یا آن را به دیگران ارجاع دهند.

 

این ایده ها بسیار ساده هستند. به افراد مطالب و ابزاری ارائه دهید که بتوانند خود به خود از آن استفاده کنند، و زمانی که به استخدام فردی نیاز داشتند، همیشه شما را در ذهن داشته باشند. اگر می خواهید به مشتریان بیشتر و جدیدتری دسترسی داشته باشید، باید خودتان را به همه نشان دهید.

 

منبع: لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...