• اطلاعیه ها

    • Masih

      برخوردی شدید با تاپیک های تبلیغاتی   شنبه, 12 آبان 1397

      درود، از این لحظه به بعد، تمامی تاپیک های تبلیغاتی سبک رپرتاژ که با هدف جمع آوری بک لینک در انجمن های بیست اسکریپت ایجاد می شوند، حذف شده و دسترسی کاربر خاطی نیز مسدود خواهد شد.

alireza13802001

کاربر سایت
  • تعداد ارسال ها

    154
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

23 Excellent

درباره alireza13802001

  • درجه
    کاربر نیمه فعال
  • تاریخ تولد 12 اردیبهشت 1366

اطلاعات شخصی

  • محل سکونت
    جزیره پی اس وردپرس
  • علایق شما
    مدیر وبسایت پی اس وردپرس
  • جنسیت
    male
  1. دوستان سلام... من بعد از اینکه با یوزرپرو دکمه دانلود یک مطلب رو مخصوص اعضا کردم یه مشکل برام پیش اومده... طرف به محض اینکه اون پیام رو میبینه از سایت میزنه بیرون... میخواستم بپرسم میشه کاری کرد که وقتی که کاربر روی دکمه دانلود کلیک کرد(به شرط عضو نبودن) یه پاپ آپ براش باز بشه و بهش بگه یا عضو شو یا هم وارد شو؟ ممنون میشم اگر راه حلتون بدون نیاز به کد نویسی باشه... بیشتر منظورم اینه که شورتکدی وجود نداره که خاصیت پاپ آپ بده به دکمه؟
  2. سلام... میخواستم بپرسم چطور میتونم اعتبار سنجی بخش پسورد رو در افزونه یوزرپرو تغییر بدم و کاری کنم که مثلا کاربر با وارد کردن 123456 هم بتونه برای خودش یک حساب کاربری در سایت بسازه... اگه راهی هست که بدون کد نویسی بشه این کارو کرد که فوق العاده میشه... خیلی ممنونم
  3. سلام دادش خوبی ؟ چرا تلگرام دلیت اکانت کردی؟؟؟ آیدی جدیدتو بده:)
    1. Erfann

      Erfann

      سلام مخلصم..نه داش دیلیت نکردم ایدیم همونه ParsaHab@
  4. گواهی نامه SSL یا همان SSL Certificate یک فایل داده کوچک است که به صورت دیجیتالی، یک کلید رمزنگاری را به جزئیات اطلاعات سازمان شما مقید و متصل می کند. هنگامی که گواهی نامه SSL بر روی وب سرور نصب شد، این گواهی نامه یک قفل و پروتکل امن https (پروتکل امن انتقال ابر متن یا Hypertext Transfer Protocol Secure) را فعال می کند که به کاربران اجازه می دهد که ارتباط امنی از طریق مرورگرهایشان با وب سرور شما برقرار نمایند. به طور معمول از گواهی نامه های SSL برای امنیت کارت های اعتباری و بانکی، انتقال اطلاعات و ورود به سایت استفاده می شود که البته هر چه از عمر این گواهی نامه و پروتکل امن https می گذرد، به استفاده کنندگان آن نیز افزوده خواهد شد. به عنوان مثال در حال حاضر تمامی شبکه های اجتماعی و اکثر شرکت های معتبر و بزرگ دنیا نیز از این گواهی نامه های SSL (لایه سوکت های امن، Secure Sockets Layer) استفاده می کنند. هنگامی که یک ارتباط امن بین مرورگر کاربر و وب سرور برقرار شود، تمامی ترافیک ارسالی و دریافتی مابین وب سرور و مرورگر کاربر امن خواهد بود. گواهی نامه های SSL شامل این اطلاعات هستند: نام دامنه، نام سرور یا نام هاست هویت سازمانی (به عنوان مثال نام شرکت) و مکان آن چرا به گواهی نامه SSL نیاز داریم؟ گواهی نامه SSL از اطلاعات حساس شما مثل اطلاعات کارت بانکی، نام کاربری و رمز عبور و … حفاظت کرده و آن ها را امن نگاه خواهد داشت. این گواهی نامه همچنین تضمین می کند که: داده های بین سرور را ایمن نگاه دارد رتبه شما را در گوگل افزایش دهد در ذهن مشتری نسبت به شما و برندتان اعتماد شکل گرفته و یا اعتماد او به شما افزایش می یابد نرخ تبدیل و تعامل کاربران را افزایش می دهد البته در مورد گزینه دوم یعنی افزایش رتبه در گوگل باید به نکته ای اشاره کرد. خود گوگل در مقالات خود به این موضوع اذعان داشته که اگر صرفا دلیل استفاده شما از گواهی نامه SSL، افزایش رتبه سایت در گوگل است، این کار را انجام ندهید، چرا که شاید بسیاری پارامترهای دیگر برای افزایش رتبه شما در گوگل وجود داشته باشد که تاثیرش از این گواهی بیشتر باشد. بنابراین با توجه به این تفاسیر باید به شما بگوییم اگر هنگامی که احساس کردید که داده های تبادلی بین وب سرور شما و مرورگر کاربر حساس بوده و لازم است که تدبیری برای ایمن نگاه داشتن آن اندیشید، در آن هنگام به خرید گواهی نامه SSL فکر کنید، در غیر اینصورت به نظر نمی رسد که استفاده از این گواهی نامه چندان هم ضروری باشد. اما نکته آخر اینکه، اگر شما دارای یک فروشگاه اینترنتی هستید و به دنبال گرفتن نماد الکترونیکی برای فروشگاه آنلاین خود هستید (و یا اینکه در حال حاضر این نماد را در اختیار دارید)، گواهی نامه SSL به درد شما خواهد خورد. منبع: پی اس وردپرس
  5. دوست عزیز وقتی میخواید یه سایتی مثل زرین پال و ... با اون قدرت (که تاحالا تونسته از این همه حملات دیداس جون سالم به در ببره) راه اندازی کنید حداقل کاری که باید بکنید این هست که با یه برنامه نویس خبره و یک طراح خوب صحبت کنید تا بتونن راهنماییتون کنن البته منظورم این نیست که امنیت وردپرس پایینه اما خب در حدی نیست که بتونه یک وب سایت درگاه واسط رو ساپورت کنه مخصوصا حالا که همه سایتایی که فیلتر شدن میخوان سایت هایی که باقی موندن رو هک کنن
  6. صفحه فرود یا landing page چیست؟ صفحه فرود یا Landing Page چیست؟ اگر بخواهیم صفحه فرود یا Landing Page را به زبان ساده بیان کنیم، باید گفت که صفحه فرود هر صفحه وبی است که یک کاربر به آن مراجعه کرده و یا در اصطلاح بر روی آن “فرود” می آید. اما هنگامی که صحبت از صفحه فرود در مبحث مارکتینگ یا تبلیغات می شود، بهتر است بگوییم که صفحه فرود اصطلاح رایجی است که به صفحه وبی که از صفحه اصلی وب سایت شما مجزا بوده و به منظور یک هدف خاص طراحی شده است، می گویند. این بدان معنی است که صفحه فرود وب سایت شما ارتباطی با صفحه اصلی وب سایت شما داشته باشد. هدف اصلی برای ساخت یک صفحه فرود این است که گزینه های پیشِ روی کاربر به حداقل رسیده و تمرکز او، تنها بر روی هدفی که شما از ساخت این صفحه فرود داشته اید معطوف شود. انواع صفحات فرود در مبحث مارکتینگ، ۲ حالت پایه برای صفحه فرود متصور می شویم. یکی صفحات فرودی که به منظور کلیک کردن کاربر و ارجاع آن به صفحه ای دیگر طراحی شده و دیگری صفحات فرودی که هدایت کننده کاربر هستند که در اصطلاح Lead Generation یا Lead Gen و یا صفحات Lead Capture نامیده می شوند. کلیک از طریق صفحات فرود کلیک از طریق صفحات فرود (Click Through Landing Pages) همان طور که از نامش پیداست، صفحات فرودی هستند که به منظور ترغیب کاربر به کلیک از طریق این صفحه و ارجاع به صفحه ای دیگر طراحی می شوند. این صفحات در تجارت الکترونیک می توانند برای ارائه توصیف و توضیحات مختصر و مفید برای یک محصول و آماده سازی کاربر برای انجام یک خرید اینترنتی صورت می گیرد. اغلب مرسوم است که این ترافیک های تبلیغاتی ورودی به سایت، به سبد خرید یا صفحه سفارش محصول هدایت می شوند. در این حالت در اکثر مواقع نرخ تبدیل پایین است زیرا در بنر تبلیغاتی که کاربر بر روی آن کلیک کرده، اطلاعات مکفی در رابطه با این محصول داده نشده و کاربر تصمیم قطعی خود مبنی بر خرید این محصول را نگرفته است. این جا دقیقا همان جایی است که این گونه صفحات فرود (کلیک از طریق صفحات فرود) وارد می شود. کاربر پس از کلیک بر روی بنر تبلیغاتی به این صفحات ارجاع داده شده و پس از مطالعه اطلاعات آن محصول (و یا سرویس)، می تواند با کلیک بر روی قسمت مشخص شده به سبد خرید و یا صفحه سفارش محصول هدایت شود. صفحات فرود Lead Generation صفحات فرود Lead generation برای دریافت داده و اطلاعات بخصوص از کاربر مثل نام و آدرس ایمیل به کار می روند. تنها هدف این گونه صفحات جمع آوری اطلاعاتی است که به شما اجازه می دهد مخاطبان خود را افزایش داده تا در زمان های بخصوصی بتوانید آن ها را برای دریافت خدماتتان، ترغیب نمایید. به عنوان مثال معمولا در طراحی این گونه صفحات از فرم هایی استفاده می کنند که کاربر بتواند برخی از اطلاعات خود را در آن وارد کرده و در همان صفحه نیز به او توضیح داده می شود که در ازای این اطلاعات، چه چیزی دریافت خواهد کرد. حال نوبت شنیدن تجربیات شما رسید. اگر تا به حال با صفحات فرود سر و کار داشته و برای کسب و کارتان از این گونه صفحات بهره برده اید، تجربیات خود را در قسمت نظرات با ما و دوستانتان به اشتراک بگذارید. منبع: پی اس وردپرس سایر مطالب در مورد بازاریابی و آموزش کسب درآمد آنلاید را در سایت ما بخوانید
  7. ۴-آزمایش-برای-سنجش-ایده‌های-کسب‌وکار ۴ آزمایش برای سنجش ایده‌های کسب‌وکار ریشه‌ی هر کسب‌وکار جدید یک ایده است که یا می‌خواهد صنعتی را تغییر دهد و یا زندگی را برای رسیدن به هدفی بهبود بخشد (گاهی هم هر دو). اما قدرت و دوام این ایده است که امکان پذیری کسب‌وکار را تعیین می‌کند. یک ایده‌ی به ظاهر خوب که نقص‌هایی داشته باشد ممکن است بنیان سازمان را بهم بریزد، در همان حال ایده‌ای که شایستگی‌هایش بیش از کاستی‌هایش است ممکن است بدون توجه به آینده‌ی موفقش رها شود. بدون مشاهده کاربردهای عملی و واقعی چطور می‌توانید ایده‌ی کارآفرینی خود را بسنجید؟ “آزمون‌های فکری” به شما فرصت می‌دهد از زوایای مختلف کسب و کار خود را تصور کرده و نقاط ضعف آن را قبل از شروع پیدا کنید. ۴ آزمون فکری زیر برای ارزیابی دوام ایده‌ی شما بسیار کاربردی اند: ۱- ایده‌ی خود را مورد انتقاد قرار دهید. بدون توجه به اینکه چقدر ایده‌تان را دوست دارید یا اینکه چقدر به نظر بی نقص می‌آید، آن را بشکافید. این آزمون بجای اثبات دلیل قوت و دوام ایده‌ی شما، بدنبال روش‌های سنجش نقاط ضعف آن است. آزمایش خود را با یک تصور قبلی شروع کنید: ایده‌تان خیلی ضعیف و پر از نقص است. خود را بعنوان یک مشتری ناراضی درنظر بگیرید و تصور کنید برای پیدا کردن نقص‌ها جایزه‌ی نقدی به شما تعلق می‌گیرد. آنها را فهرست کنید. اینکار به شما کمک می‌کند تا نقاط ضعفی را پیدا کنید که در غیراینصورت ممکن نبود به آنها پی ببرید. ۲- ظهور یک رقیب درحال حاضر ممکن است رقبای بالقوه زیادی برای ایده‌تان در بازار وجود نداشته باشد. در این آزمون فکری، هدف شما طراحی یک برند رقیب است. این برند برای متمایز بودن باید چه بکند؟ چطور نسخه بهبود یافته مدل اصلی باشد؟ این سوالات به شما کمک می‌کند برند خود را در مقابل رقبای اجتناب‌ناپذیر تقویت کرده و یا حتی مسیر تازه‌ای برای برندتان پیدا کنید. خواه ناخواه رقبایی در حوزه کاری شما ظهور می‌کنند، پس هرچه بیشتر احتمالات را درنظر بگیرید، به نفعتان است. ۳- تست دهه “تست دهه” یک آزمون بسیار مهم برای سنجش طول عمر ایده‌ی شماست. مفهوم آن این است که زندگی را یک دهه بعد از این در نظر می‌گیرد و کسب‌وکار شما را در آن جای می‌دهد. برای مثال تصور کنید سال ۲۰۲۵ است و موضوعات داغ امروز دیگر مطرح نیست. دسترسی به اینترنت جهانی شده، ماشین‌های بدون سرنشین در خیابان‌ها رفت و آمد می‌کنند، هواپیماها بدون سرنشین شده‌اند و واقعیت مجازی جدیدترین روش برقراری ارتباط است. این مثال‌ها تصوراتی ذهنی هستند که به شما کمک می‌کند دنیایی بسیار متفاوت از جهان امروزی را تصور کنید. حالا چطور می‌توان ایده‌تان را برجسته کرد؟ آیا زمان بر ایده‌ای که در ذهن دارید تاثیر می‌گذارد؟ آیا این ایده وابسته به مد روز است و ممکن است در ۱۰ سال آینده دوره‌اش تمام شود؟ ۴- تست رابطه نهایتا روابط احتمالی را که برند شما با مشتریان برقرار می‌کند بسنجید. مشتری را تصور کنید که از محصولات یا خدمات شما بسیار هیجان زده است. بهترین حالت چیست؟ باز هم برای خرید به شما مراجعه خواهد کرد؟ حاضر می‌شود پول بیشتری برای حق اشتراک بپردازد؟ به دوستانش در مورد خدمات شما خواهد گفت؟ این آزمایش به شما در ارزیابی مقدار درآمدی که در محدوده‌ی زمانی معین با راضی نگه داشتن مشتری بدست می‌آید، کمک می‌کند. اساسا موضوع، سنجش رشد درآمد است. اگر حس می‌کنید ایده‌ای که دارید قدرتمند و بادوام است، از این آزمون‌های فکری استفاده کنید و موضوع را زیاد آسان نگیرید. هرچه در ابتدای کار سخت تر بگیرید و دید منتقدانه داشته باشید، در تحمل مشکلات آینده راحت تر عمل خواهید کرد.
  8. از افزونه کیوفرم میتونید استفاده کنید به راحتی چون 100 درصد فارسی هست و یه گزینه داره که بعد از گرفتن اطلاعات چه چیزی نشون بده؟ که شما تعیین میکنید لینک دانلود فایل روhappy http://pswp.ir/product/%D8%A7%D9%81%D8%B2%D9%88%D9%86%D9%87-%D9%81%D8%B1%D9%85-%D8%B3%D8%A7%D8%B2-%D9%88%D8%B1%D8%AF%D9%BE%D8%B1%D8%B3-quform/
  9. دوستان به نظر من سایتتون رو به گوگل آنالیتیکس متصل کنید بهتر نیست؟ ابزار های گوگل بدون افت سرعت سایت اطلاعات خیلی خوبی رو بهتون میدن اما باید انگلیستون خوب باشه
  10. http://pswp.ir/product/%D8%A7%D9%81%D8%B2%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A8%D9%87-%D8%A7%D8%B2%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D9%85%DB%8C%D9%84-%D9%81%D8%A7%D8%B1%D8%B3%DB%8C/
  11. آیا-می-خواهید-مورد-توجه-گوگل-قرار-بگیرید؟ آیا می خواهید مورد توجه گوگل قرار بگیرید؟ اگر می خواهید در کار جدید خود موفق باشید، می بایست یک وب سایت حرفه ای داشته باشید. بسیاری از بهترین کارها هیچگاه در جایی آگهی نمی شوند، و یکی از راه هایی که مشتریان ممکن است شما را پیدا کنند، جستجو در اینترنت است. اگر این مشتریان نتوانند وب سایت شما را در صفحات اول نتایج جستجو پیدا کنند، پس هرگز در مورد شما چیزی نخواهند دانست. در همین حال، داشتن رتبه بالا در موتورهای جستجو همیشه آسان نیست. پس چگونه می توانید به وب سایت خود کمک کنید تا در موتورهای جستجو در رتبه بندی بالا قرار گیرد؟ در اینجا پنج ایده برای شروع آورده شده است: به سایت خود یک وبلاگ اضافه کنید. وبلاگ ها نه تنها به شما اجازه می دهند به طور مرتب مطالب خود را به روز رسانی کنید، بلکه به برقراری رابطه شما با خوانندگان و مشتریان کمک می کنند. شما به مشتریان اجازه می دهید تا نظر شما را در مورد بخش های تخصصی از کارتان بدانند. شما به آنها مقدار زیادی مشاوره ارائه می کنید و با این کار باعث می شوید بیشتر به سایت شما مراجعه کنند. به یاد داشته باشید که در مورد چیزهایی بنویسید که به آنها علاقه داشته باشند (همیشه در مورد خودتان و کسب و کارتان ننویسید). انتشار کتاب های الکترونیکی رایگان کتاب های الکترونیکی رایگان گزینه دیگری برای ارائه اطلاعات به مشتریان می باشد. در این فرآیند آنها با مطالبی آشنا می شوند که هرگز به آن فکر نکرده بودند. به این ترتیب زمانی که به کمک احتیاج دارند، بهسایت مراجعه خواهند کرد و از مطالب موجود استفاده خواهند کرد. گاهی اوقات این نوع از آموزش باعث می شود آنها برای این کار از شما سپاسگذاری کنند، به ویژه هنگامی که درک کنند شما باعث صرفه جویی در وقت آنها شده اید. انجام تحقیقات و انتشار گزارشات اگر شما با گروهی از مشتریانی کار می کنید که کسب و کارشان جنبه تحقیقاتی دارد، شاید شما بتوانید برخی از تحقیقات را برای آنها انجام دهید. سپس یافته های خود را در یک گزارش به صورت رایگان منتشر کنید. با این کار شما تبدیل به یک منبع اطلاعاتی شده اید، و این می تواند بسیاری از درها را برایتان باز کند. دانلود رایگان ارائه دهید. لازم نیست که تنها مطلب بنویسید. می توانید از هر چیز مفیدی که شما را به هدف برساند استفاده کنید. به عنوان مثال، شما ممکن است دانلود نرم افزار، ماشین حساب آنلاین و یا فرم ها و برگه های قابل دانلود را در سایت خود قرار دهید. سئوال و جواب های احتمالی یا ارائه اطلاعات حتی اگر هنوز آمادگی این را ندارید که رتبه بهتری در نتایج موتورهای جستجو داشته باشید، حداقل می توانید یک مرکز اطلاعات داشته باشید. شما احتمالا برخی از شرکت ها را دیده اید که برای توضیح نرم افزار، سخت افزار و یا خدمات خود از یک مرکز اطلاعات استفاده می کنند. شما چرا همین کار را نمی کنید؟ شما می توانید مرکز اطلاعاتی داشته باشید که در آن به سوالات رایج مشتریان در مورد خدمات شما پاسخ داده می شود. سعی کنید اطلاعات کلی و مفیدی ارائه دهید تا مشتریان در آینده به سایت رجوع کنند و یا آن را به دیگران ارجاع دهند. این ایده ها بسیار ساده هستند. به افراد مطالب و ابزاری ارائه دهید که بتوانند خود به خود از آن استفاده کنند، و زمانی که به استخدام فردی نیاز داشتند، همیشه شما را در ذهن داشته باشند. اگر می خواهید به مشتریان بیشتر و جدیدتری دسترسی داشته باشید، باید خودتان را به همه نشان دهید. منبع: پی اس وردپرس
  12. نکاتی برای انتخاب یک هاست خوب انتخاب شرکتی مناسب برای میزبانی وب یا شرکت هوستینگ ( که به اشتباه به آن هاست میگوییم ) یکی از اصلی ترین و مهمترین تصمیمات برای شروع به راه اندازی یک سایت و یا وبلاگ است. البته منظور ما از وبلاگ، سیستمهای ارائه دهنده رایگان وبلاگ،مثل بلاگفا و … نیست بلکه سیستمهای مدیریت محتوا است که به طور مستقل بر روی یک سرور نصب میشوند، مثل وردپرس. به نظر میرسد در این انتخاب، اکثر افراد تازه کار و بی تجربه اولین و مهمترین چیز را فضای ارائه شده میدانند در حالی که توجه به این نکته نسبت به سایر نکات در درجات بعدی از اهمیت قرار دارد. در این مقاله فارغ از اینکه چه نوع هوستی (همان هاست !) را انتخاب کنیم ( رایگان یا غیر رایگان )، به بررسی ۱۴ نکته برای انتخاب شرکتی مناسب برای میزبانی سایت خواهیم پرداخت. انتخاب شرکتی مناسب برای میزبانی وبسایت ۱- پایداری و سرعت یک هاست خوب نه تنها باید مطمئن و سریع باشد بلکه باید میزان پایداری سیستم را تضمین کند. میزان پایداری یک میزبان معمولا با درصد بیان میشود که به آن Up Time یا درصد زمانی که سیستم قابل دسترسی است میگویند. میزان قابل قبول برای آپ تایم باید حداقل ۹۹٪ باشد هرچند خود ۹۹٪ هم چندان خوب نیست و باید ۹۹.۵٪ یا بالاتر باشد. ۲- پهنای باند ماهانه پهنای باند ماهانه که با نام ترافیک ماهانه نیز بیان میشود دومین مورد با اهمیت در انتخاب میزبان مناسب است. در واقع این میزان بیان کننده این است که شما در هر ماه چند بایت حق استفاده دارید. این میزان معمولا بر اساس مگابایت (MB) یا گیگابایت (GB) بیان میشود و هرچه بیشتر باشد بهتر است. برای یک سایت تازه راه اندازی شده که بیشتر محتویات متنی دارد و فایلهای موسیقی، فیلم و یا نرم افزارهای متفاوت برای دانلود کردن ارائه نمیدهند میزان ۵ تا ۱۰ گیگابایت به صورت ماهانه فراتر از میزان مورد نیاز است ولی با افزایش بازدیدکنندگان این میزان افزایش خواهد یافت. لازم است بدانید که با هر بار مشاهده شدن هر صفحه از سایت یا وبلاگ شما مقداری از این پهنای باند مصرف خواهد شد. از طرفی یکی از وسوسه انگیزترین پیشنهادات شرکتهای میزبانی واژه ی ” نا محدود ” است که بیشتر شبیه تله ای برای به دام انداختن افراد بی تجربه است. به خاطر داشته باشید که در سرویس های اشتراکی همیشه محدودیتهایی وجود دارد و برای همین گول واژه ی نامحدود را نخورید. ۳- میزان فضای در دسترس به دلیل ذکر شده در مورد پهنای باند ماهانه، ارائه فضای نامحدود نیز واژه ای اغوا کننده است. بیشتر سایتهای تازه تاسیس که فایلهای موسیقی و ویدئو آنلاین ارائه نمیدهند و یا برای آپلود و دانلود نیستند معمولا برای شروع به فضایی در حدود ۵۰ مگابایت احتیاج دارند. نوشته ها و تصاویر حجم خاصی را اشغال نخواهند کرد پس اگر شما قصد راه اندازی سایت استاتیک و یا غیر از موارد ذکر شده را دارید گول حجمهای بالا را نخورید. شرکتهای ارائه دهنده هوست این موضوع را میدانند که اکثر کاربران تنها چند ده مگابایت (متوسط ۱۰۰ مگابایت) را مصرف خواهند کرد و با چنین پیشنهادات اغوا کننده ای تنها قصد جذب شما را دارند. ۴- پشتیبانی از مهمترین ویژگی های شرکتهای معتبر و خوب، داشتن کادر پشتیبانی قوی است که در تمام ساعات شبانه روز و در تمام ایام هفته ( که به صورت ۲۴/۷ نمایش داده میشود ) و حتی روزهای تعطیل و مناسبتها، آماده پاسخ گویی و حل مشکلات شما هستند. تنها به این دلیل که در تبلیغات یک شرکت عبارت ۲۴/۷ را مشاهده کردید به آنها اعتماد نکنید، بلکه آنها را آزمایش کنید. برای مثال ساعت ۲ نیمه شب به آنها ایمیل بزنید و یا صبح زود جمعه و ببینید چقدر زمان میبرد تا پاسخ شما را ارسال کنند. در کنار سرعت پاسخگویی کیفیت آنرا نیز در نظر داشته باشید. شما نمیخواهید از شرکتی هاست تهیه کنید که تنها فروشنده است و قدرت کافی برای حل مشکلات شما را ندارد. ۵- FTP,PHP,Perl,MySQL,CronJobs,htaccess و … امکانات ارائه شده توسط یک میزبان بسیار با اهمیت است. در واقع یک شرکت خوب تمام موارد بالا را ارائه میدهد. عدم ارائه امکانات فوق بدین معنی است که شما برای اعمال تغییرات در این موارد باید ابتدا با شرکت ارائه دهنده هماهنگ کنید و به آنها وابسته باشید. نکته ای که باید در اینجا یادآوری کنم این است که واژه ی نامحدود در این بخش از امتیازات آن شرکت محسوب میشود. برای مثال اینکه تعداد پایگاه داده MySQL نامحدود باشد و یا FTP و … واقعا مفید و به صرفه است هرچند در اکثر مواقع برای سایتهای معمولی بیش از یک تا دو عدد بکار گرفته نخواهند شد. ۶- تهیه نسخه پشتیبان ( Back Up ) یکی از امتیازات مهمی که میتوان برای یک شرکت درنظر گرفت امکان پشتیبان گیری هفتگی و ماهانه به صورت اتوماتیک است. در این صورت اگر شما هدف حملات مخرب قرار بگیرید و یا هک شوید یا سرور شما دچار اختلال و مشکل شود میتوانید اطلاعات خود را بازیابی کنید. ۷- ارائه پست الکترونیک و سرویسهای مربوط به ایمیل در صورتی که شما سایت شخصی خود را داشته باشید حتما تمایل دارید که ایمیلی با دامنه خود نیز داشته باشید. برای مثال info@yourdomain.com . آیا شرکت مدنظر شما این امکان را فراهم میکند؟ آیا محدودیتی برای تعداد ایمیلهای ساخته شده درنظر گرفته اند؟ آیا بسته های مربوطه را، مثل پاسخ اتوماتیک به ایمیلها یا AutoResponder و…، را پشتیبانی میکند؟ آیا میتوانید ایمیلهای خود را در سایر دستگاه ها، مثلا گوشی موبایل، دریافت کنید؟ اینها نکات با اهمیتی هستند که باید توجه کنید. ۸- پنل مدیریت یا کنترل پنل از طریق کنترل پنل امکان دسترسی و اعمال تغییرات در بسیاری از تنظیمات برای شما فراهم میشود. برای مثال ساخت ایمیل و یا تغییر رمز حساب کاربری از پایه ترین این موارد می باشند. من به شخصه هرگز شرکتی را که برای تغییر رمز باید با آنها هماهنگ شود را انتخاب نخواهم کرد. از طریق کنترل پنل شما به فایلها، تنظیمات دامنه و DNS، دامنه ها و زیردامنه ها، ایمیلها، تهیه نسخه های پشتیبان یا بک آپ و … دسترسی خواهید داشت. ۹- امکان ایجاد زیر دامنه ممکن است شما تمایل داشته باشید بخشی به عنوان زیر دامنه سایت اصلی خود راه اندازی کنید. برای مثال chat.yourdomain.com . در آدرس مثال زده شده chat یک زیر دامنه از دامنه ی اصلی yourdomain.com است و تنها در صورتی امکان ساخت آن را خواهید داشت که توسط شرکت ارائه دهنده میزبانی برای شما تدارک دیده شده باشد. ۱۰- مکان سرور و سیستم عامل آن یکی از عواملی که در سرعت بارگزاری صفحات سایت شما تاثیر زیادی دارد فاصله جغرافیایی سرور از کاربر است. برای مثال برای افرادی که در ایران زندگی میکنند سرعت اتصال سرورهای داخل ایران چند برابر سرورهای خارجی است و یا سرعت سروری که در آلمان قرار دارد نسبت به آنکه در کانادا یا آمریکا قرار دارد بیشتر خواهد بود. در مورد سیستم عامل، اگر شما سایتی با زبان برنامه نویسی ASP راه اندازی کرده باشید چاره ای جز انتخاب ویندوز نخواهید داشت ولی به طور عمومی سرویسهایی که بر روی لینوکس ارائه میشوند پایدارتر،ارزانتر و بهتر هستند. در این سیستم عامل زبان PHP مورد استفاده قرار میگیرد و سرورهای قدرتمند آپاچی آنها را اجرا خواهند کرد. مزیت عمده سیستم عامل لینوکس علاوه بر کمتر بودن هزینه ها، اختیارات بیشتری است که در اختیار شما قرار خواهد گرفت، برای نمونه توانایی ویرایش فایل htaccess. یا بلاک کردن آی پی، حفاظت از تصاویر و یا جلوگیری از دزدیده شدن پهنای باند Hotlink و… ۱۱- هزینه در واقع میزان قیمت تعرفه میزبانی چندان با کیفیت آن ارتباط ندارد. الزاما شرکتی که هزینه های بالایی دریافت میکند کیفیت مناسبی ارائه نمی دهند و یا برعکس. نکته قابل توجه این است که هزینه اصلی ای که شما به شرکتهای میزبانی میپردازید مربوط به ترافیک ماهانه یا همان پهنای باند است و در مرحله بعد پشتیبانی و میزان فضای ارائه شده. ۱۲- پلن های ارائه شده ( ماهانه یا سالانه ) اغلب شرکت ها پلن های سالانه را در اختیار شما قرار میدهند که نسبت به ماهانه هزینه های کمتری برای شما خواهد داشت. ولی مزیت سرویسهای ماهانه این است که شما قبل از اینکه به صورت طولانی مدت از آن هوست استفاده کنید میتوانید به صورت کوتاه مدت برای چندماه کیفیت پلنهای شرکت را امتحان کنید و از صداقت یا عدم صداقت آنها اطمینان حاصل کنید. یکی دیگر از گزینه ها، گارانتی بازگشت وجه در صورت نارضایتی است که در صورتی که به این وعده عمل شود یک امتیازات مثبت محسوب میشود. ۱۳- نمایندگی یا شرکت اصلی توجه داشته باشید که بسیاری از شرکتها به صورت نمایندگی از یک شرکت اصلی هستند که تعرفه های متفاوتی را ( بعضا ارزانتر از شرکت اصلی) به شما ارائه میدهند. در این موارد باید دقت داشته باشید که آیا این شرکت ها تنها فروشنده هستند و یا پشتیبانی قابل اعتمادی دارند؟ ۱۴- نظرات سایر مشتریان تاجای ممکن با چند مشتری شرکتی که قصد دارید از آن هوست تهیه کنید صحبت کنید. نظراتی که درون شرکت ها قرار داده میشود نیز مفید است ولی چندان قابل اعتماد نیست. ممکن است کارکنان شرکت برای خوب جلوه دادن کارشان دیدگاه های مثبت را با نامهای کاربری متفاوت ثبت کنند و یا در طرف مقابل رقبای آن شرکت برای کمرنگ کردن رقیب خود کامنتهای جعلی مبنی بر خوب نبودن شرکت ثبت کنند ولی اکثر شرکتها لیستی از مشتریان خود را نمایش میدهند که میتوانید با آنها ارتباط برقرار کنید و حتما بپرسید که برای چه مدت از سرویسهای فلان شرکت استفاده میکنند. در نهایت باید گفته شود که هیچ شرکت میزبانی وب به صورت کامل و بی نقص وجود ندارد. هزینه کردن زیاد الزاما به معنی داشتن یک میزبانی خوب نیست ولی شرکتهایی که خدمات خود را خیلی ارزان ارائه میدهند باید نسبت به پشتیبانی آنها مشکوک بود. منبع : پی اس وردپرس
  13. راهنمای انتخاب دامنه قبل از اینکه با عجله دامنه و نام سایت خود را ثبت کنید بهتر است به نکات زیر توجه کنید دامنه شما باید نام سایت شما باشد نام سایت هماهنگ با نام دامنه شاید خیلی مشخص باشد، ولی خیلی ها این مشخصه خیلی واضح را رعایت نمی کنند. قرار دادن نام سایت هماهنگ با نام دامنه خیلی مهم است چراکه کسانی که به سایت شما فکر می کنند، آنها با نام سایت به آن فکر می کنند. اگر نام سایت همان URL باشد، آنها برای مشاهده سایت شما دقیقا می دانند که باید کجا بروند. برای مثال وقتی کاربران بهpswp.ir فکر می کنند دقیقا می دانند که باید چه چیزی تایپ کنند تا وارد پی اس وردپرس شوند. نام سایت همان URL است. در دنیای مدرن، مردم بصورت خودکار برای دریافت اطلاعات بیشتر وارد اینترنت می شوند. شما باید دامنه ای داشته باشید که نشان دهنده نام و کسب و کار شما باشد تا به راحتی در ذهن مشتریان شما بماند. در غیر اینصورت تنها کسی که نام سایت شما را بخاطر خواهد سپرد خود شما و رقیبانتان خواهید بود که آنها فقط برای مقایسه قیمت به سایت شما سر می زنند. اگر نتوانستید دامنه با نام مورد نظر خود را بگیرید چه؟ این به این بستگی دارد که چقدر گرفتن آن نام برای شما مهم است، اگر شما نام تجاری دارید که مشتریان با آن شما را می شناسند حتما نمی خواهید نام تجاری خود را بخاطر اینکه نمی توانید دامنه را بگیرید تغییر دهید به هر حال ثبت نام تجاری به خودی خود کار آسانی نیست. شاید شما بتوانید دامنه را از کسی که دامنه را در اختیار دارد بخرید. از طریق whois می توانید اطلاعات دارنده دامنه را پیدا کنید و با وی تماس بگیرید. اگر دارنده دامنه فروشنده باشد حتما مبلغی بسیار بالاتر از ارزش اصلی آن پیشنهاد می دهد. از طرف دیگر اگر شما تازه کار هستید بهتر است اول دامنه مورد نظر خود را ثبت کنید بعد کار جدید خود را نام گذاری کنید. برای مثال شما دامنه ABC.com را ثبت کردید حالا می توانید سایت و کسب و کار خود را ABC قرار دهید. میدانم که این روش شاید کمی عجیب باشد ولی این تنها روش ارزان برای انجام این کار است. دامنه با نام ژنریک و یا نام تجاری؟ خیلی از افراد فکر می کنند نام ژنریک ارزش خیلی بیشتری دارد. برای مثال اگر شما در کار خرید و فروش خودرو هستید نام سایت شما cars.com باشد ولی به شخصه بر این اعتقاد دارم که نام سایت شما باید برابر با نام تجاری شما باشد مثلا toyota.com یا generalmotors.com دامنه کوتاه یا بلند؟ دامنه می تواند تا ۶۷ کاراکتر باشد. نیاز نیست حتما شما دامنه pwl.com را انتخاب کنید، وقتی کسب و کار شما photoshop&wordpress lerning است. بعضی ها فکر می کنند دامنه کوتاه راحت تر بخاطر سپرده می شود، سریع تر تایپ می شود و خطای اشتراک به حداقل می رسد برای مثال getit.com بسیار ساده تر از connecttomywebsiteandobtainit.com می باشد. بعضی دیگر می گویند دامنه طولانی بهتر بخاطر سپرده می شود برای مثال gaepw.com خیلی سخت بخاطر سپرده می شود امکان نوشتن اشتباه است و … تا GetAnEconomicallyPricedWebsite.com که احتمال بخاطر سپردن این دامنه بیشتر از اولی است. روز به روز پیدا کردن دامنه کوتاه با معنی سخت تر می شود برای مثال دامنه هایی مثل good.com یا getit.com مدت هاست که فروخته شده اند. اگر شما توانستید دامنه کوتاه پیدا کنید توجه داشته باشید با معنی باشد نه مثل مثال من gaepw.com. دامنه های طولانی که کلمات کلیدی شما را داشته باشند به قرارگیری بهتر سایت شما در موتورهای جستجو کمک می کنند. من کدام را انتخاب می کنم؟ من سعی می کنم خیلی طولانی نباشد راحت بیان شود و راحت بخاطر سپرده شود. نام با خط پیوند چسبانیده شود؟ باید به موارد زیر توجه شود – مزایا ۱- موتور جستجو می تواند کلمات را تشخیص دهد و شما را در نتایج جستجو قرار دهید ۲- اگر خط پیوند برای شما مهم نیست، شاید بتوانید دامنه موردنظر خود را اینگونه ثبت کنید – معایب ۱- قراردادن خط پیوند به راحتی فراموش می شود. کاربران عادت دارند اینگونه freecpluspluscompilers.com بنویسند تا free-c-plus-plus-compilers.com . ۲- وقتی شخصی سایت شما را به شخص دیگری معرفی می کند احتمال اشتباه زیاد است ۳- تایپ کردنش هم سخت است، بازم بگم؟ شخصا با خط پیوند در دامنه مخالفم ولی باز این بسته به شرایط می تواند تغییر کند. COM, ORG, NET؟ سئوالی که وجود دارد این است! اگر من نتوانستم دامنه مورد نظر خود را در com پیدا کنم آیا می توانم در org یا net یا ir دامنه مورد نظر خود را ثبت کنم؟ در جواب باید بگویم اگر کار شما بصورت منطقه ای کار می کند، مثلا شما یک پیتزا فروشی در تهران دارید بله بهتر است از دامنه ir استفاده کنید. از این طریق مشتریان شما می دانند که شما بصورت منطقه ای فعالیت دارید. برای مثال اگر کسی در تهران دنبال سفارش پیتزا آنلاین باشد شما با mypizza.ir شانس بیشتری برای دریافت سفارش دارید. اما اگر شما شانس رقابت در بازار جهانی را داشته باشید دامنه ir شما را محدود می کند چرا که کاربران فکر می کنند شما تنها در ایران سرویس ارائه می کنید. دامنه های net و org تا حدودی مورد قبول تر هستند ولی معمولا شرکت های non-profit روی org دامنه های خود را ثبت می کنند. برای مثال سرور قدرتمند آپاچی را می توان روی دامنه apache.org پیدا کرد. ولی در مورد com معمولا همه حتی مرورگرها بصورت پیش فرض این پسوند را چک می کنند، مثلا اگر کاربر pswp را وارد کند مرورگر .com را اضافه می کند و وارد سایت می شود. برای مثال پی اس وردپرس روی دامنه ir راه اندازی شده اما من دوست داشتم که دات کام ان نیز آزاد باشد تا آنرا نیز رزرو کنم اما دامنه دات کام سایت ما از قبل رزرو شده است البته خدا رو شکر سایتش در ایران خدمات رسانی نمیکنه و به محض ورود به اون سایت میفهمید که حتما دامنه را اشتباه وارد کردید. جمع بندی من این است که اگر شما دامنه ای غیر از com ثبت کردید همه جا دامنه کامل خود را معرفی کنید. برای مثال اگر دامنه شما dogandcatfood.net است در تبلیغات خود dogandcatfood.net قرار دهید نه dogandcatfood. جمع بندی – پس در صورت امکان ابتدا دامنه را ثبت کنید بعد سایت جدید خود را شروع کنید. – اشتباه نکنید نام کسب و کار شما می بایست با نام دامنه شما یکی باشد. از ابتدا به این موضوع توجه کنید تا بعدا ضرر نکنید. منبع : پی اس وردپرس
  14. برای پیاده سازی یک سایت عالی چی نیاز دارم؟ به نام خدا برای پیاده سازی یک سایت عالی چی نیاز دارم؟ بزارید با یه مثال شروع کنیم. شما میخواید یک مغازه در سطح شهر بزنید، چی نیاز دارید ؟؟ اول، جا و فضای مغازه ، دوم اسم مغازه و در آخر محصولاتی که میخواید در اون به فروش برسونید البته به این سادگیا هم نیست و توی همین راه باید کلی مجوز و از این چیزا بگیرید که دیگه توضیح نمیدم. برای سایت هم دقیقا همینطوره که شما اول میاید یک هاست (هوست) از یک شرکت میزبانی تهیه میکنید «این دقیقا میشه فضای مغازه شما» که هر چقدر بیشتر هزینه کنید جای بهتر و بزرگ تری گیرتون میاد بعد از همون شرکتی که هاست خریدید یه دامنه هم بخرید (اینم دقیقا میشه اسم مغازه شما) که بازم هر چقدر پول بیشتر بدید پسوند بهتری گیرتون میاد که ما قبلا هم در رابطه با هاست صحبت کردیم هم در رابطه با دامنه که پیشنهاد میکنم همین الان روی لینک های زیر کلیک راست کنید و اونها رو در یک پنجره جدید باز کنید تا بعد از خوندن این مقاله اونها رو هم بخونید چون خیلی خیلی مهم هستن. راهنمای انتخاب دامنه نکاتی برای انتخاب یک هاست خوب (لینک نکردم چون مدیران میگفتن هدف ما تبلیغ هست اما اگر مشکلی نداره بفرمایید تا لینک اونهارو هم بزارم) خب حالا که فضای مغازه شما آماده شد وقت اون رسیده که مغازه خودتون رو شیک کنید یعنی مغازه ای درست کنید که هرکسی که اومد توی اون دلش نیاد خرید نکنه شما برای اینکه مغازه خودتون رو شیک کنید به یه سری چیزا نیاز داردی که ما در حوزه طراحی سایت به اونا میگیم افزونه و قالب. افزونه و قالب چی هستن؟ شما وقتی که مغازه خودتون رو اجاره میکنید و یا میخرید دو راه وجود داره یکی اینکه یه کچ کار و یه رنگ کار میارید و اونو به سلیقه خودتون طراحی میکنید که خیلی هم هزینه بر هست یه راه دیگه هم اینه که میرید توی یک فروشگاه کاغذ دیواری و طرح مورد نظر خودتون رو انتخاب میکنید و خودتون میارید و خیلی راحت اونرو میچسبونید روی دیوار هاتون. خیلی دقیق اون چیزی که میخواید نمیشه اما امکان داره حتی زیبا تر هم بشه :-D. تازه این طوری کلی هم در هزینه هاتون صرفه جویی کردید.و تازه اگر کسی پیدا بشه و این کاغذ رنگی هایی که همه جا دارن به قیمت بالایی میفروشن رایگان به شما بده که دیگه خیلی بهتره که هدف ما هم در سایت پی اس وردپرس دقیقا همینه در زنگ حرفه و فن میتونید این قالب ها و افزونه هارو به رایگان دانلود کنید و استفاده کنید. خب دیگه حالا میریم به زمانی که سایت ما (مغازه مجازی) آماده فروش محصولاتمون میشه… یه جایی خوندم که شما اگه بهترین محصولات دنیا رو هم تولید کنید ولی ندونید که چطوری اونهارو به فروش برسونید در واقع یک ماشین بدون موتور،بنزین و چرخ را میخواهید برانید. ما در بخش زنگ انشا قراره که به شما بگیم که چطور محصولات خودتون رو به فروش برسونید و از اونها به صورت کاملا اصولی کسب درآمد کنید.مثلا میگیم که فلان مغازه چیکار کرد که این قدر همه داره میفروشه و یا اون مغازه بزرگ چیکار میکنه که هیچ مشتری نداره خیلی وقتا شده که شما میخواهید برای مغازه خودتون تبلیغ کنید و اصلا نمیدونید که چجوری باید یه تراکت رو طراحی کنید و هیچ وقت هم یک طراح نمیتونه ذهن شما رو بخونه و دقیقا اون چیزی که شما توی مغزتون دارید رو طراحی کنه.دقیقا توی کسب و کار اینترنتی هم همینجوره شما خیلی وقت ها نیاز دارید که برای فلان محصول خوبتون یک تصویری طراحی کنید که مزیت محصولتون رو برسونه اما نمیتونید ولی ما درزنگ هنر به شما آموزش میدیم که چطور برای محصولتون یک تصویر خوب طراحی کنید و یا اگر میخواهید در جایی تبلیغ کنید، اصول طراحی یک بنر تبلیغاتی خوب رو بهتون یاد میدیم امیدواریم که از خوندن این مقاله لذت برده باشید و فهمیده باشید که کار ما در سایت پی اس وردپرس چی هست. خدا نگهدار منبع : پی اس وردپرس یادمان باشد خودمان اول کار در گوگل چه چیزی سرچ میکردیم..... »آموزش نصب وردپرس بر روی هاست« پس هیچ وقت افراد مبتدی رو مسخره نکنیم چون خودمون یه روزی مثل اونها بودیم.
  15. با سلام خدمت همه دوستان گلم که درخواست قرار دادن این آموزش در سایت را داشتید امروز با شماییم با معرفی یک افزونه که تا به حال در هیچ جای ایران معرفی نشده و اختصاصی سایت پی اس وردپرس میباشد!!! ساخت اپلیکیشن موبایل از سایت وردپرسی بدون کد نویسی و رایگان افزونه ای که ما میخوایم به شما معرفی کنیم افزونه word app mobile app هست که از طریق لینک پایین صفحه هم میتونید اونرو دانلود کنید ! روش کار با افزونه بسیار ساده هست و شما میتونید بدون هیچ هزینه ای یک اپلیکیشن نه خیلی حرفه ای اما کار راه بنداز بسازید و خروجی apk بگیرید اگه در کار با افزونه مشکلی داشتید در قسمت نظرات بفرمایید اما به نظر ما کار با این افزونه خیلی سادست و امیدواریم که برید و از استفاده از این افزونه کیف کنید اگر دیدیم استقبال خوبی شد حتما این افزونه رو فارسی و راستچین میکنیم که شما هم به راحتی تما از این افزونه استفاده کنید این افزونه خیلی خیلی ضروریه برای سایت هایی که نسخه موبایلی ندارند چون بیشتر هدف این افزونه ست کردن سایت شما با مرورگر های موبایلی است و خب با گسرش اسمارت فون ها امروزه هر کسی که سایتش با موبایل سازگار نباشه خیلی ضرر میکنه (البته همه قالب هایی که در سایت پی اس وردپرس منتشر بشوند +۸۰ % ریسپانسیو هستند چه رایگان و چه پولی) البته این افزونه همونطور که گفتم کار راه بندازه اما اگه سایت شما با موبایل سازگار نیست هرچه سریع تر یا یک اپ حرفه ای براش درست کنید و یا هم سایتتون رو اصطلاحا ریسپانسیو کنید امیدوارم که این آموزش هم بدرتون خورده باشه تصاویر افزونهدانلود افزونه