رفتن به مطلب

ملزومات جابجایی وب سایت پس از طراحی سایت


zootech

پست های پیشنهاد شده

بنابر نیازهای گوناگون و بسته به شرایط مختلف گاه نیاز می شود تا به نفع کسب و کار مجازی طراحی سایت ، نسبت به جابجا کردن هاستینگ خود اقدام کنید.تفاوتی ندارد که این جابجایی از روی افزایش میزان بازدیدکننده، نیاز به حجم بیشتر و یا قیمت باشد، چون جابجایی وب سایت یک چالش برای وب‌مستر و همچنین بازدیدکنندگان بشمار آمده و آن ها را از رویه ثابت همیشگی، یعنی مدیریت آسان و یا دیدن راحت وب سایت برای مدتی دور می کند.

 

جابجایی وب سایت و مشکلات بر سر راه

به طور حتم مهمترین دل نگرانی و دغدغه شما حین جابجایی وب سایت به حداقل رساندن دان – تایم (زمان دان بودن سرور) است.در برخی موارد، کارکرد صحیح وب سایت شما ۷۲ ساعت پس از جابجایی آغاز خواهد شد.

رمز اصلی موفقیت یک طراحی سایت

 

1-3.jpg

پس اگر ملزومات جابجایی وب سایت را رعایت نکنید، بعید نیست که این مدت زمان را به میزان نامعلومی افزایش دهید.در ادامه به بررسی ۳ مورد مهم که باید هنگام منتقل کردن وب سایت بدان ها توجه کنید خواهیم پرداخت.

 

کنسل کردن زود هنگام سرویس کنونی

برخی به منظور کاهش هزینه ها و یا دلایل گهگاه شخصی دیگر پس از گرفتن تصمیم جابجایی وب سایت سریعا سرویس کنونی که طراحی وب سایت بر روی آن سوار است را کنسل می کنند.در چنین حالتی بیشتر سرویس دهندگان با این فرض که شما کاربری به اندازه کافی حرفه ای بوده و از جوانب کار خود مطلع هستید، تمامی اطلاعات شما را به همراه سرویس از بین خواهند برد.

 

transferring-files-to-your-new-computer-lrg.jpg

در این مورد اصلا عجله به خرج ندهید.ابتدا جابجایی وب سایت خود را ترتیب داده و تا زمان اجرا شدن صحیح آن درست همانند زمان قبل منتظر بمانید.پس از گذشت یک یا دو روز از این زمان، می توانید سرویس قبلی را غیرفعال کنید.

 

فشرده کردن تمامی فایل – فولدرهای وب سایت

ضروری است تا پیش از جابجایی وب سایت، تمامی احتمالات پیش رو را در نظر گرفته و به این منظور از وب سایت خود نسخه پشتیبان در حالت فشرده شده تهیه کنید.پس از تهیه سرویس جدید این امکان وجود دارد تا فایل – فولدرهای قبلی را به صورت فشرده شده آپلود نموده و سپس از حالت فشرده خارج نمایید.

 

عدم وجود برنامه صحیح

انتقال وب سایت فرآیندی بسیار چالش برانگیز بوده و برخلاف عقیده عموم تنها به پیدا کردن یک هاستینگ جدید ختم نمی شود.فرآیند جابجایی وب سایت هرگز نباید تبدیل به ضرب المثل از چاله به چاه افتادن برای شما شود!

طراحی سایت معتبر

 

به طور حتم شما برای برآورده کردن نیازی که در سرویس قبلی برآورده نمیشد به فکر انتقال افتاده اید که عدم پشتیبانی از تعداد بازدیدکننده کنونی، قدیمی بودن تکنولوژی هاست، نیاز به افزایش حجم و… همگی می توانند از جمله این دلایل باشند.پس با در نظر گرفتن کامل نیازهای خود دست به جابجایی بزنید.

همچنین نداشتن برنامه بدون شک زمان معلق بودن وب سایتتان حین جابجایی را افزایش می دهد، پس ذهن شما برای ساعت های بیشتری درگیر این موضوع بوده و همچنین کاربران برای ساعت های بیشتری از دسترسی به طراحی سایت شما محروم خواهند بود.

 

علاوه بر تمامی این موارد، با افزایش زمان تعداد دفعاتی که موتورهای جستجو به سراغ وب سایتتان آمده و آن را چک می کنند نیز افزایش می باید، بدین ترتیب که نمره منفی بیشتر و بیشتری دریافت کرده و اگرکه پیشتر زمان و هزینه زیادی برای سئو وب سایت خود خرج کرده باشید همگی بر باد خواهد رفت.

منبع : ملزومات جابجایی وب سایت پس از طراحی سایت

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...