رفتن به مطلب

مهم ساخت سایت


zootech

پست های پیشنهاد شده

ساخت سایت یکی از پر طرفدار ترین موضوعاتی است که امروزه کاربران در دنیای اینترنت با آن سرو کار دارند. امروزه همه کاربران در دنیای اینترنت به این نتیجه رسیده اند که حضور در دنیای مجازی اینترنتی با طراحی انواع سایت می تواند تاثیر بسیار زیادی در آینده افراد و بیزینس افرادر می تواند داشته باشد. در این مقاله سعی می کنیم در مورد انواع و اقسام لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. و ساخت سایت با شما عزیزان صحبت کنیم ، با ما همراه باشید.

 

ساخت سایت با ابزار های آنلاین

 

اولین راه برای لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. در دنیای اینترنت استفاده از بستر های موجود در دنیای اینترنت است ، شما می توانید به کمک استفاده از بستر های موجود در اینترنت که به ارائه سایت های آماده با تم های آماده می پردازند به طراحی سایت بپردازید اما کدام ابزار در دنیای اینترنت این خدمات را در اختیار شما قرار می دهد. شرکت گوگل یکی از ارائه کنندگان خدمات ساخت سایت آنلاین و رایگان در دنیای اینترنت می پردازد ، شما می توانید اطلاعات زیادی از این ابزار آنلاین برای طراحی آنلاین سایت را در مقاله ساخت سایت رایگان در گوگل مشاهده نمایید .

 

 

 

ساخت سایت رایگان در گوگل

 

GoogSitesFeatinten.jpg

 

 

ساخت سایت با سیستم های مدیریت محتوای متن باز

 

از بستر های آماده ای که می توان به کمک آن در دنیای اینترنت به ساخت سایت پرداخت استفاده از سیتسم های مدیریت متن باز از جمله وردپرس ، جوملا ، دروپال و … است . برای کسب اطلاعات بیشتر از طراحی و ساخت سایت به کمک سیستم های مدیریت محتوای متن باز می توانید مقاله طراحی سایت با سیستم های مدیریت محتوا را مطالعه نمایید.

با انتخاب یک سیستم مدیریت محتوا برای ساخت سایت شما می توانید از بستری که توسط بهترین برنامه نویسان جهانی به دنیای اینترنت ارائه شده است استفاده نمایید.

پس از انتخاب سیستم مدیریت محتوا شما باید یک تم مناسب برای سایتتان باشید ، طراحی سایت با قالب های آماده در حقیقت چنین موضوعی است که شما می توانید به کمک آن یک سایت با قالب غیر اختصاصی داشته باشید . این روش اولین راه برای ساخت سایت با کمترین هزینه است .

 

 

معایب استفاده از قالب های آماده

 

استفاده از قالب های آماده شاید برای شما کمترین هزینه را دربرداشته باشید ، اما موضوعی که در ساخت سایت با قالب های آماده پیش می آید ، این است که قالب مورد استفاده در این سیستم مختص وب سایت شما نیست ، این زمانی برای شما مشکل ساز خواهد شد که شما به دنبال برندینگ در دنیای اینترنت باشید ، برای برندینگ در دنیای اینترنت طراحی سایت با قالب اختصاصی بیشتر پیشنهاد می شود . چرا که طراحی سایت با قالب اختصاصی باعث خواهد شد کسی که وارد سایت شما می شود با سایتی روبرو شود که مختص بیزینس شماست ، شناخت سایت از روی رنگ سازمانی ، طرح اختصاصی شما باعث خواهد شد ، خاطره ای خاص در ذهن مخاطب ایجاد شود .

 

 

 

ساخت سایت اختصاصی

 

ساخت سایت اختصاصی توسط شرکت های طراحی سایت انجام می پذیرد ، ساخت سایت اختصاصی با روند زیر ارائه می شود .

1- اخذ قرار داد و دریافت پیش پرداخت

2- دریافت نظرات کارفرما توسط گرافیست شرکت طراحی سایت برای ساخت طرح های اختصاصی وب سایت شما

3- اعمال نظرات کارفرما در طرح های گرافیکی ارائه شده و در نهایت تایید طرح گرافیکی

4- برنامه نویسی و طراحی کامل وب سایت

5- آموزش نحوه مدیریت سایت طراحی شده به کارفرما توسط شرکت طراح

 

 

design-image.jpg

 

 

مزایای استفاده از ساخت سایت اختصاصی

 

از مزایای طراحی سایت با قالب اختصاصی داشتن سولوشن های کاملا اختصاصی برای سایت شما خواهد بود ، در طراحی اختصاصی شما می توانید امکانات مورد نیازتان را بصورت تمام و کمال در وب سایتتان داشته باشید .

در طراحی اختصاصی شرکت طراح می تواند تمامی نیاز های اختصاصی شما را در سیستم ارائه شده پیاده سازی نماید ، تفاوت این سیستم با قالب های آماده در این است که قابلیت توسعه این طراحی بسیار بالاست و تمامی ایده هایی که شما دارید بصورت تک تک قابل اجراست . اما در طرح های آماده اینگونه نیست و دست شما در امکانات بکار رفته در سایت بسته است .

این نکته را همیشه در نظر داشته باشید که سایت ساخته شده درحقیقت ویترین کار شما است ، پس با چیدن بهترین ترکیب در سایت تان این ویترین را زیبا تر و شکیل تر به کاربران و مشتریتان نشان دهید . حال اگر این طراحی با یک قالب تکراری در دنیای اینترنت انجام پذیرد مطمئن باشید همیشه یک جای کار در برندینگ شما می لنگد !

منبع : لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...