رفتن به مطلب

طراحی سایت با پایتون


minajafari1371

پست های پیشنهاد شده

طراحی سایت با پایتون که از اواخر سال ۱۹۸۰ میلادی رواج پیدا کرده است، امروزه نیز بسیار مورد توجه افراد قرار می گیرد. حال اگر شما هم قصد لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. با این زبان مدرن برنامه نویسی را دارید، باید بدانید که سایت اینتن آسیا یکی از بهترین ارائه دهنده های سایت با زبان های مختلف می باشد. جهت آشنایی بیشتر با زبان برنامه نویسی پایتون بهتر است در ادامه با ما همراه باشید.

آشنایی با طراحی سایت با پایتون

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و همه گیر شدن اینترنت بسیاری از افراد برای رونق کسب و کار خود به دنبال استفاده از سایت های اینترنتی می باشند. با وجود این امر طراحی وب سایت مناسب یکی از مهمترین عواملی است که می تواند موفقیت شما را رقم بزند. پس طبیعتاً لازم است در خصوص طراحی وب سایت اطلاعات کافی به دست آورید. توجه داشته باشید یکی از زبان‌ های مدرن برنامه نویسی در سمت سرور، زبان پایتون بوده که یک زبان رایگان، آزاد و کامل تر می باشد. هنگامی که شما اقدام به طراحی سایت با پایتون می کنید ابزارهای بسیار کاربردی در اختیارتان قرار می گیرد. همچنین می ‌توان با استفاده از پایتون وب، اپلیکیشن های متنوعی ایجاد کرد.



مزیت استفاده از پایتون

به طور کلی استفاده از وردپرس به صورت صحیح و اصولی می تواند برای بسیاری از افراد مناسب باشد اما توجه داشته باشید افرادی که قصد دارند از ماژول های متنوع استفاده کرده می توانند اقدام به این طراحی سایت کنند و طبیعتاً این زبان برنامه نویسی برای آنها مزایای متعددی به همراه خواهد داشت. هنگامی که شما از زبان پایتون استفاده می کنید لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. تان به روشی کاملا استاندارد پایه ریزی می شود و به راحتی می توانید داده هایی در مقیاس بزرگ را تجزیه و تحلیل نمایید. از دیگر مزایای مهم طراحی سایت با پایتون، امکان کنترل هویت کاربران در هنگام توسعه وب می باشد. اگر چه پایداری و امنیت از جمله وظایف سرور به شمار می رود که این امر چندان پیچیده هم به نظر نمی ‌رسد اما می ‌تواند کاری زمان بر باشد. از این رو اگر شما هم نیاز به امنیت وب سایت دارید بهتر است از فریم ورک ها استفاده کنید. دیگر مزیت استفاده از زبان پایتون این است که دست برنامه نویس و توسعه دهنده کاملاً برای تولید سامانه باز بوده و امکان ایجاد پنل مدیریتی به صورت یکپارچه نیز وجود دارد.



یادگیری زبان پایتون

علاوه بر آنچه بیان شد لازم است بدانید پایتون در مقایسه با دیگر زبان های برنامه نویسی جزو بهترین موارد برای یادگیری بوده به طوری که می‌توان گفت یکی دیگر از مزایای طراحی سایت با پایتون قواعد نوشتاری ساده و شبیه به زبان انگلیسی آن می باشد. در واقع می توان گفت این زبان برای کسانی که هنوز برنامه نویسی نکرده اند فوق العاده خواهد بود. جدا از این موارد استفاده از پایتون برای کار با برنامه های وبی که افراد مختلفی در طراحی آن مشارکت می کنند بی نظیر می باشد زیرا کدهای این زبان واقعاً ساده بوده و هر کس که وارد طراحی پروژه شما شود می‌تواند به راحتی این کدها را فرا گرفته و نیاز به مدت زمان زیادی برای فهمیدن آن نمی باشد.



رویکرد برنامه نویسی در طراحی سایت با پایتون

رویکرد پایتون برای توسعه وب به سبک برنامه ‌نویسی بوده که می‌توان گفت این امر از دیگر مزایای استفاده از این زبان می باشد. مثلاً هنگامی که شما بعضی از زبانها را که شب گرا بوده و نمی توانید به صورت تصادفی به رویکرد دیگر تغییر دهید در پایتون می توانید طبق رویکردهای تابعیت دستوری عمل نمایید. با این حال می توان گفت این زبان از انعطاف پذیری خوبی برخوردار بوده و شما راحت می توانید الگوی مناسب با نیازهای خود را دنبال نمایید. با وجود آنچه بیان شد در می یابیم که توسعه وب به زبان پایتون یکی از مهم‌ ترین مواردی است که مورد توجه قرار می گیرد. اما از آنجایی که پایتون دارای فریمورهای متنوعی است شما باید در هنگام انتخاب این زبان، متناسب با نیازهای مهارت های خود نوعی از فریم ورک را انتخاب کنید که مناسب شما باشد در اینجا می توانید از طراحان با تجربه کمک بگیرید. توجه داشته باشید لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. به شما کمک می کند تا در کمترین زمان ممکن و با هزینه ای کاملا مقرون به صرفه سایتی مناسب با برنامه مورد نظر خود داشته باشید.



اما علیرغم آنچه در خصوص طراحی سایت با پایتون بیان شد لازم است بدانید در هنگامی که شما قصد انتخاب این زبان برنامه نویسی را داشته باشید یکی از مهمترین مواردی که باید به آن توجه کنید این بوده که معمولاً هزینه طراحی سایت با پایتون بسیار بالا بوده و هزینه نگهداری و توسعه آن در دراز مدت نیز زیاد می باشد. با این وجود اگر شما قصد انتخاب این زبان برنامه نویسی را داشتید حتماً باید پروژه های مهم و پر اهمیت را در نظر بگیرید که در این صورت این زبان برنامه نویسی تحت وب، می تواند خروجی خوبی را ارمغان بیاورد که البته باید به صورت صحیح و اصولی توسط افراد پیاده سازی شود.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...