• اطلاعیه ها

    • Masih

      برخوردی شدید با تاپیک های تبلیغاتی   شنبه, 12 آبان 1397

      درود، از این لحظه به بعد، تمامی تاپیک های تبلیغاتی سبک رپرتاژ که با هدف جمع آوری بک لینک در انجمن های بیست اسکریپت ایجاد می شوند، حذف شده و دسترسی کاربر خاطی نیز مسدود خواهد شد.

minajafari1371

کاربر سایت
  • تعداد ارسال ها

    8
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

2 Neutral

درباره minajafari1371

  • درجه
    کاربر تازه وارد
  • تاریخ تولد تعیین نشده

اطلاعات شخصی

  • سیستم مدیریت محتوای مورد علاقه
    وردپرس
  • زبان برنامه نویسی و تخصص ها
    موارد دیگر
  • انجمن ساز مورد علاقه
    MyBB
  • آدرس سایت
    http://inten.asia
  1. ایالت متحده آمریکا ایالت متحده آمریکا واقع در قاره آمریکای شمالی دارای مساحت 8/9 میلیون کیلومتر مربع شامل 50 ایالت و جزایری پراکنده یک منطقه فدرال و 5 سرزمین خود مختار، چهارمین کشور از لحاظ مساحت می باشد. این کشور دارای جمعیت 325ملیون نفر ، سومین کشور از لحاظ جمعیت می باشد. پایتخت آن واشینگتن دی سی و پر جمعیت ترین شهر آن نیویورک می باشد و آب و هوای آن در قسمت های مختلف متفاوت می باشد. ایالات متحده اولین کشور واردکننده و دومین کشور صادرکننده جهان است. اقصاد آن از نوع سرمایه داری و نخستین کشور جهان است. آمریکا متنوع ترین کشور از نظر نژادی و قومیتی شناخته شده است که شامل دو حزب مهم دمکرات Democratic و جمهوری خواه Republican است . سالانه بسياري از مردم به دلايل متفاوت از کشور خود به دیگرکشورها مهاجرت مي‌كنند تا وضع بهتري برای زندگي پیا کنند. يكي ازكشورهايي كه هدف بسیاری از مهاجران از سراسر دنيا می باشد، آمريكاست. مهاجرت به آمریکا از طریق EB5 این روش یک روش سرمایه گذاری می باشد به این صورت که شخص متقاضی مبلغ 500 هزار دلار در پروژه هایی که دولت آمریکا تایید می کند، سرمایه گذاری می کنند. این پروژه ها معمولا درشهر های رو به رشد می باشد. با این مقدار سرمایه شخص متقاضی در یک پروژه سهیم می شود که طی آن موظف است 10 نفر آمریکایی را مشغول به کار و استخدام کند که سازنده پروژه تضمین می کند که این 10 نفر را سرکار بگذارد. مبلغ سرمایه گذاری شخص متقاضی به مدت 5 سال بلوکه می شود بعد از این مدت به شخص بازگردانده می شود با این تفاوت که هر سود و زیانی که این پروژه داشته باشد شامل حال این مقدار سرمایه نیز می شود. اگرپروژه سود کرده باشد به این سرمایه اضافه و اگر ضرر باشد به همان مقدار از این سرمایه کم خواهد شد. لازم به ذکر است که شرکت ما با پروژه هایی کار می کند که بسیار مناسب بوده و ضرری شامل حال آنها نخواهد شد و حتی اگر سودی نداشته باشند، اصل سرمایه به متقاضی برگشت داده خواهد شد. علاوه بر این، پروژه های انتخابی شرکت ما مورد تایید دولت بوده و از وضعیت جغرافیایی خوبی برخوردارهستند. شرکت مابه دلیل داشتن قرارداد با وکلای مجرب موجب تسریع در روند پرونده متقاضی خواهد شد و بعد از ورود شخص به آمریکا، خدمات پس از ورود به شخص ارائه خواهد داد. این پروژه 5/1 تا 2 سال طول خواهد کشید و با اقدام از طریق این روش شخص متقاضی می تواند برای اعضای خانواده خود به همراه بچه های زیر 18 سال، گرین کارت آمریکادریافت کند.
  2. الگوریتم Mobile First index یکی از الگوریتم های بهینه سازی سئو گوگل است که در حال حاضر یکی از مهم ترین الگوریتم های سئو به شمار می آید. این الگوریتم برای گوشی های هوشمند طراحی شده است و به شکلی است که محتوایی که در گوشی های موبایل جستجو می شود را معیار جستجوی خود قرار می دهد نه محتوایی که در کامپیوترها نشان داده می شود. ما در این مطلب قصد داریم کمی بیشتر درباره این الگوریتم صحبت کنیم و اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. بنابراین در صورتی که شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که علاقه مند هستید تا با الگوریتم Mobile First index بیشتر آشنا شوید حتما این مطلب را به دقت مطالعه کنید. آشنایی با الگوریتم Mobile First index همانطور که احتمالا می دانید امروزه بیشتر افراد برای انجام جستجوهای خود در مرورگرها از گوشی های هوشمند استفاده می کنند و همین موضوع نیز باعث شد تا گوگل تصمیم بگیرد تا یک الگوریتم مخصوص برای محتواهایی که در گوشی های هوشمند نمایش داده می شود را ایجاد کند. این الگوریتم امروزه کاربرد بسیار زیادی را دارد و صاحبان وب سایت ها باید توجه ویژه ای به آن داشته باشند تا بتوانند سئوی محتوای خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهند. در واقع به شکلی ساده تر می توان گفت که امروزه گوگل تصمیم گرفته است به دلیل استفاده بیشتر از گوشی های موبایل محتوایی که در این گوشی ها نمایش داده می شوند را بیشتر در جستجوی خود تاثیر می دهد ولی این به آن معنا نیست که محتوایی که در دسکتاپ نمایش داده می شود در این جستجو بی تاثیر باشد بلکه تاثیر آن کمتر است. نحوه ایندکس کردن صفحات وب سایت ها در الگوریتم Mobile First index برای آشنایی بیشتر با نحوه کارکرد الگوریتم Mobile First index شما باید نحوه ایندکس کردن صفحات وب سایت را بدانید. به صورت کلی در این الگوریتم گوگل سه فاکتور را در رتبه بندی وب سایت ها تاثیر می دهد. فاکتور اول ریسپانسیو بودن صفحات وب سایت ها در گوشی های هوشمند است. هر چه شما بتوانید طراحی وب سایت خود را به شکلی ریسپانسیو تر انجام دهید که رتبه وب سایت شما در لیست جستجوی گوگل بهتر خواهد بود. یکی دیگر از نکاتی که در رتبه بندی وب سایت شما در الگوریتم Mobile First index می باشد سرعت بارگذاری وب سایت شما است که هر چه سرعت بارگذاری آن بیشتر باشد رتبه وب سایت شما نیز بهتر خواهد بود. آخرین مورد از عواملی که در این الگوریتم بر روی رتبه وب سایت شما تاثیر گذار هستند محتوایی است که شما در وب سایت خود قرار داده اید که این محتوا همان محتوایی است که در دسکتاپ نیز نمایش داده می شود. آیا الگوریتم Mobile First index تاثیر زیادی بر روی سئوی سایت ها می گذارد؟ شاید این سوال در ذهن شما به وجود آمده باشد که آیا با اجرای این الگوریتم رتبه وب سایت شما به میزان بسیار زیادی بهتر و یا بدتر خواهد شد؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که خیر، مسئولان گوگل در پاسخ به این سوال گفته اند که هنوز تاریخ دقیقی برای اجرای این الگوریتم پیشبینی نشده است ولی به صورت کلی آن ها تصمیم دارند زمانی این الگوریتم را اجرا کنند که مطمئن باشند تاثیر زیادی بر روی نتایج جستجوی کاربران نمی گذارد و تنها باعث می شود تا نتایجی که برای کاربران ظاهر می شوند بهینه سازی شوند و در نتیجه بیشتر مطابق با میل آنها باشند. بنابراین باید بدانید که الگوریتم Mobile First index در حال حاضر تاثیر خیلی زیادی بر روی لیست جستجوها نمی گذارد و تنها باعث بهبود این لیست خواهد شد. برای بهتر کردن وب سایت خود صفحات را با یک ساختار برای موبایل و دسکتاپ طراحی کنید یکی از نکات بسیار مهمی که باید حتما به آن توجه ویژه ای داشته باشید این است که باید حتما سعی کنید محتوایی که کاربران در دسکتاپ در وب سایت شما مشاهده می کنند همان محتوایی باشد که در گوشی های موبایل به کاربران شما ارائه می شود. به عنوان یک توصیه بسیار مهم حتما باید به این نکته توجه داشته باشید که از نشانه گذاری های استاندارد در وب سایت خود استفاده کنید تا باعث شوید که کاربران شما یک ساختار مشابه را هم در گوشی های هوشمند و هم در دسکتاپ مشاهده کنند. نکته دیگری که در این مسیر می تواند به شما کمک کند این است که سعی کنید اطلاعات متا که در وب سایت خود قرار می دهید هم در دسکتاپ و هم در گوشی های موبایل برای کاربران شما یکسان باشد. نکات پایانی و جمع بندی همانطور که احتمالا در این مطلب متوجه شده اید سئو وب سایت رفته رفته سخت تر می شود و شما باید زمان بیشتری را برای طراحی وب سایت خود بگذارید تا بتوانید یک وب سایت قوی را داشته باشید. ما در این مطلب سعی کردیم یکی از مهم ترین الگوریتم هایی که در حال حاضر در سئوی وب سایت به کار گرفته می شود یعنی الگوریتم Mobile First index صحبت کنیم و اطلاعاتی را درباره آن در اختیار شما قرار دهیم. امیدواریم مطالعه این مطلب درباره الگوریتم Mobile First index برای شما مفید واقع شده باشد.
  3. آیا سوشیال سیگنال ها در SEO شما تأثیر دارند؟ آیا رسانه های اجتماعی تأثیر مستقیمی در رتبه بندی وب سایت دارند؟ در این مقاله با Social Signal و نحوه تأثیر آن بر SEO آشنا خواهید شد. سوشیال سیگنال چیست؟ سوشیال سیگنال اکنون بیش از یک کانال پیام رسانی هستند. آنها می توانند به طور غیر مستقیم بر سئو تأثیر بگذارند. هر حرکتی که در شبکه های اجتماعی انجام می دهید ، یک سیگنال است. همه لایک ها، نظرات، اشتراک گذاری ها، پینینگ ها، بازتوییت و موارد دیگر همه سیگنال های اجتماعی یا سوشیال سیگنال هستند. این فعالیت ها در شبکه های اجتماعی به رتبه بندی جستجوی ارگانیک صفحه ای از وب سایت کمک می کند. در واقع، آنها یکی از عوامل Google هستند که به طور غیر مستقیم به رتبه بندی کمک می کند. چرا سیگنال های شبکه اجتماعی در رتبه بندی موتور جستجو اهمیت دارند؟ موتورهای جستجو (Google) سعی در جلب رضایت کاربران خود دارند. در این راستا، هر موردی که کاربران را راضی کند، در الگوریتم های Google گنجانده شده است. بک لینک ها در گذشته در رتبه بندی بسیار مؤثر بودند، اما با گذشت زمان، اهمیت بک لینک کاهش می یابد. یکی از جدیدترین تأثیرات غیرمستقیم در رتبه بندی جستجو، فعالیت در شبکه های اجتماعی یا سیگنال های اجتماعی است. ارتباط بین سوشیال سیگنال و سئو چیست؟ هدف اصلی یک موتور جستجو فراهم کردن کیفیت و مطالب مرتبط با کاربران است. موتورهای جستجو می توانند کیفیت یک URL را براساس تعداد بازدید از یک سایت ارزیابی کنند. مطابق با اشتراک گذاری بیشتر URL در شبکه های اجتماعی، سیگنال های اجتماعی بیشتری به رسمیت شناخته می شوند. بر اساس این سیگنالها، صفحات را در نتایج جستجو قرار می دهند. افزایش سوشیال سیگنال نشانگر اقتدار دامنه و نشان دادن کیفیت URL است. هنگامی که بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارند و به عنوان یک صفحه ، نشان می دهد که محتوای موجود در صفحه ، مفید و جذاب است. آیا سوشیال سیگنال ها یک عامل رتبه بندی هستند؟ اول از همه، گوگل می گوید سوشیال سیگنال ها یک عامل رتبه بندی مستقیم نیستند. البته این بدان معنا نیست که سیگنال های اجتماعی به طور غیر مستقیم به SEO کمک نمی کنند! این بدان معنی است که سیگنال های اجتماعی به طور مستقیم رتبه شما را در Google تقویت نمی کنند. دنی سالیوان در مقاله ای تأیید کرد که از پیوندهای به اشتراک گذاشته شده در فیس بوک و توییتر به عنوان سیگنال رتبه بندی استفاده می شود. در سال ۲۰۱۰، به دنبال انتشار این مقاله، مت کاتز، رئیس پیشین تیم وب آنتی اسپم گوگل، اذعان کرد که گوگل از پیوندهایی در فیس بوک و توییتر به عنوان سیگنال رتبه بندی استفاده می کند. در سال ۲۰۱۶ از تحلیلگر گوگل، گری سومایس پرسیده شد که آیا گوگل سیگنال های اجتماعی را به عنوان یک عامل رتبه بندی در نظر می گیرد یا خیر. او ویدیوی مت کاتز را بازگو کرد و گفت نه. با توجه به موارد فوق می توان نتیجه گرفت که رسانه های اجتماعی عامل مستقیمی نیستند. اما این بدان معنا نیست که سوشیال سیگنال ها تحت تأثیر رتبه بندی قرار نمی گیرند. بین سیگنالهای اجتماعی و رتبه بندی صفحات ارتباط بسیار زیادی وجود دارد. می دانیم که پیوندها یکی از مهمترین عوامل در رتبه بندی گوگل هستند. Google گفته است که به اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی به عنوان پیوندهای دنبال شده حساب نمی شود. اما به احتمال زیاد این پیوندهای بدون دنباله در همبستگی مؤثر هستند. اگر محتوای خوبی ایجاد کنید، به احتمال زیاد در شبکه های اجتماعی محبوب است و مردم آن را دوست دارند و آن را به اشتراک می گذارند و به تبع آن، رتبه شما را افزایش داده و بهبود می بخشد. بنابراین، جای تعجب نیست که سایت های رده بالا، سوشیال سیگنال های زیادی دارند؟ این منطقی است ، اما این بدان معنی نیست که این یک عامل رتبه بندی مستقیم است. تأثیرات مستقیم و غیرمستقیم سوشیال سیگنال بر سئو سیگنالهای اجتماعی تأثیر مستقیم و غیرمستقیمی بر سئوی سایت شما دارند. تأثیرات مستقیم سوشیال سیگنال ها عبارتند از: -تعداد افرادی که پست های شما را در فیس بوک دوست دارند. -تعداد دفعات ارسال پست شما در فیس بوک. -تعداد افرادی که شما را در توییتر دنبال می کنند. -تعداد دفعاتی که نام تجاری یا پیوند سایت شما در توییتر قرار گرفته است. -تعداد +۱ هایی که در Google Plus دریافت می کنید. و بیشتر. اثرات غیرمستقیم سیگنال های شبکه های اجتماعی نیز از این بدست می آید: -افزایش تعداد بک لینک (منجر به افزایش آگاهی از برند) -کاهش نرخ bounce rate -افزایش زمان در سایت -افزایش بازدید کنندگان بازگشتی این باعث افزایش رتبه وب سایت شما در صفحه SERP Google می شود. راه حل هایی برای افزایش سوشیال سیگنال و بهبود رتبه بندی وب سایت ۱-اکانت شبکه اجتماعی خود را ایجاد کنید. ۲-فعال باشید و مرتباً در شبکه های اجتماعی پست بزارید. ۳-تعداد زیادی دنبال کننده مفید بدست آورید. ۴-استفاده از تصاویر: تصاویر منجر به افزایش میزان تعامل انواع شبکه های اجتماعی خواهد شد. ۵-گوش دهید: به آنچه مردم در مورد برند شما می گویند گوش دهید و به شکلی سازنده و مثبت به انتقادات خود پاسخ دهید. ۶-نظارت و ارزیابی: بسیاری از ابزارهای رایگان بازاریابی رسانه های اجتماعی وجود دارد که می توانید از آنها برای ردیابی و بررسی اشتراک ها، لایک ها و نظرات استفاده کنید. ۷-مسابقات و جوایزی را تنظیم کنید تا کاربران بیشتر به برند شما علاقه مند شوند. ۸-از کاربران دعوت کنید تا محتوا و پیوندهای شما را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند. ۹-دکمه های اشتراک گذاری را در وب سایت خود قرار دهید. ۱۰-برای به اشتراک گذاشتن پست خود پاداش تعیین کنید. ۱۱-کمپین های تبلیغات سوشیال سیگنال راه اندازی کنید. انواع سوشیال سیگنال مانند سئو، سوشیال سیگنال دو جنبه On-Site و Off-Site دارد: راه حل های سوشیال سیگنال On-Site راه حل های موجود در سایت برای افزایش وابستگی به سیگنال اجتماعی از عوامل وب سایت داخلی به دست می آیند که به صورت زیر می توان بیان کرد، مانند: ۱-دکمه های اشتراک گذاری را در وب سایت قرار دهید (اشتراک در فیس بوک ، مشترک شدن در Google Plus …) ۲-دکمه های CTA را در وب سایت قرار دهید (Twitter را دنبال کنید ، Facebook ، و غیره) راه حل های سوشیال سیگنال Off-Site راه حل های سوشیال اجتماعی خارج از سایت همه به عوامل خارج از وب سایت شما بستگی دارد ، مانند: -یک صفحه در فیس بوک، توییتر، یک صفحه شرکتی در LinkedIn ایجاد کنید -یک حساب Pinterest و YouTube درست کنید -سایر سکوهای رسانه های اجتماعی بهترین شبکه های اجتماعی برای دریافت سیگنال های اجتماعی کدامند؟ فیس بوک ، توییتر ، Google+ ، Instagram ، Pinterest و LinkedIn. بهینه سازی شبکه های اجتماعی برای SEO ۱-شبکه های اجتماعی خود را برای SEO بهینه کنید: اگر می خواهید از شبکه های اجتماعی برای بهبود سئو خود استفاده کنید، باید حضور خود را در این مکان ها بهینه کنید و سعی کنید اطلاعات بیشتری کسب کنید. در اینجا نحوه انجام این کار آورده شده است: -پروفایل های شبکه اجتماعی خود را بهینه کنید. برای اینکه برند شما در شبکه های اجتماعی محبوب شود ، پروفایل شما باید در رسانه های مختلف بهینه شود و کاملاً مربوط به تجارت شما باشد. فراموش نکنید که لینک وب سایت، خبرنامه، ایمیل و موارد دیگر را وارد کنید. ۲-مرتباً در شبکه های اجتماعی پست ارسال کنید. برنامه ای مناسب برای ارسال در هر شبکه اجتماعی ارائه دهید. به عنوان مثال، می توانید چندین پست را در یک روز در توییتر ارسال کنید، اما این در شبکه اجتماعی LinkedIn خیلی محبوب نیست و انتشار یک پست روزانه کافی است. ۳-به روزرسانی های اجتماعی خود را بهبود بخشید. اگر می خواهیدمطلب شما در شبکه های اجتماعی منتشر شود، پست خود را بهینه کنید. این بدان معناست که باید از عناوین جذاب، تصاویر چشم نواز، هشتگ و موارد دیگر استفاده کنید. همچنین، شما باید چیزی منتشر کنید که پاسخگوی نیاز کاربران باشد. هشتگ کلمات کلیدی است که به شما در طبقه بندی مطالب کمک می کند و به کاربران شبکه های اجتماعی کمک می کند تا بهترین مطالب را پیدا کنند. هنگام استفاده از هشتگ، توجه داشته باشید که در شبکه های اجتماعی مختلف، شما باید به شکلی متفاوت عمل کنید، مانند استفاده از هشتگ در اینستاگرام، در واقع هشتگ ها در همه جا در اینستاگرام وجود دارند، در حالی که در فیس بوک اینگونه نیست و شما باید از هشتگ ها با دقت بیشتری استفاده کنید. ۴-محتوای وب سایت خود را برای به اشتراک گذاری شبکه اجتماعی بهینه کنید. برای ترغیب بازدید کنندگان خود برای به اشتراک گذاشتن مطالب خود می توانید برخی از بهینه سازی های سایت را انجام دهید. برای ترغیب کاربران برای به اشتراک گذاشتن محتوای شما در شبکه های اجتماعی، محتوای با کیفیت بالا ایجاد کنید. از عناوین و تصاویر جذاب و مرتبط استفاده کنید. این باعث افزایش تعامل کاربران با شما و تشویق آنها برای اشتراک گذاری می شود. ۵-مشارکت کاربر را افزایش دهید. پاسخگویی به نظرات کاربران زیر پست ها در شبکه های اجتماعی، باعث می شود شما فعال و پویا به نظر برسید و این موضوع برای کاربران با ارزش باشد. طراحی سایت اینتن با تیم حرفه ایی خود توانسته یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران را به خود اختصاص دهد.این شرکت با بیش از ۸ سال سابقه در زمینه ی طراحی سایت های اینترنتی و سئو بهینه سازی سایت در حال فعالیت است و بیش از ۴۰۰ سایت معتبر را طراحی و به نام خود اختصاص داده است.برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در قسمت تماس با ما در ارتباط باشید تا در حیطه ی کاری خود اطلاعات بیشتری کسب نمایید.
  4. ۸ موردی که قبل از طراحی سایت باید بدانید قبل از شروع ایجاد یک وب سایت باید در مورد آنها فکر کنید و برای آن برنامه ریزی کنید. در این مطلب ۸ نکته مفید اشاره شده است تا شما را در مورد آنچه باید برای ایجاد موفق ترین وب سایت بدانید آشنا سازد. ۱- هدف از ایجاد وب سایت چیست؟ اولین مطلبی که باید بدانید، نکات و هدف اصلی وب سایت است. برای انجام چه کاری طراحی شده است؟ دلیل اصلی شروع به کار آن چیست؟ اگر آن را درک نکردید، به هیچ وجه امکان ایجاد وب سایت وجود ندارد ، زیرا از ابتدا بی هدف خواهد بود. نکته: اهداف ملموس و قابل اندازه گیری را ایجاد کنید. ۲- نام تجاری شما چیست؟ نکته مهم دیگر این است که بدانید در کسب و کار مجازی با چه نامی شناخته می شوید. بسیاری از افراد از نام معمولی یا نام تجاری خود استفاده می کنند، اما بعضی اوقات این دامنه ها موجود نیستند و توسط قرد دیگری گرفته شده است. در این صورت شما می خواهید یک نام دامنه به یاد ماندنی را ایجاد کنید و فکر نکنید که نام تازه مورد نظر شما همیشه در دسترس خواهد بود، فریب نخورید. در عوض ، آن را بررسی کنید. سپس این امکان را به شما می دهد تا یک وب سایت را در اطراف نام دامنه طراحی کنید تا بتواند با تجارت شما در ارتباط باشد. نکته: مطمئن باشید که نام دامنه با برند آنلاین شما سازگار است. ۳- به چه محتوایی نیاز دارید؟ همچنین باید از مطالب متنوعی که در وب سایت شما ظاهر می شود، آگاهی داشته باشید. این باعث می شود ایجاد ساختار کلی که منجر به سایتی می شود را با خیالی آسوده ایجاد کنید. در مورد اهداف و اطلاعاتی که می خواهید در اختیار بازدید کنندگان قرار دهید فکر کنید و نحوه ایجاد ارتباط آن با صفحات فردی را شروع کنید. نکته: وقتی شک دارید، به رقبای خود یا کسانی که می توانید از آنها الهام بگیرید، نگاه کنید. ۴- برندینگ شما چیست؟ وب سایت شما شبیه به پنجره فروشگاه برای تجارت شما در اینترنت است. این بدان معنی است که در رابطه با برند تجاری شما قبل از راه اندازی وب سایت باید به خوبی اندیشید. باید کاملاً با سایر شکل های بازاریابی که برای تجارت خود انجام می دهید جریان پیدا کند زیرا استمرار همه چیز در این تجارت است. ۵- آیا Call to Actionمناسبی دارید؟ از آنجا که قبلاً در مورد هدف وب سایت خود تصمیم گیری کرده اید، باید روی فراخوان عملی که می تواند در سایت شما ظاهر شود، تمرکز کنید. Call to Action می تواند شامل تماس گرفتن افراد با شما از طریق تلفن، ایمیل، تکمیل فرم، ثبت نام، بارگیری، ورود به سیستم یا هر چیز دیگری باشد که به آنها نیاز دارد تا به نوعی تعامل با وب سایت شما انجام دهند. ایجاد یک هدف قابل اندازه گیری آشکارا به ما این امکان را می دهد تا دعوت خود را به عمل مشاهده و پیگیری کنیم. ۶- آیا سایت ایمن است؟ آیا اهمیت امنیت را در رابطه با وب سایت خود درک می کنید؟ سطح امنیت می تواند به آنچه انجام می دهید بستگی داشته باشد، بنابراین قبل از هرگونه مشاوره، به دنبال برخی از مشاوره های حرفه ای باشید. اگر جزئیات را پیگیری می کنید و پرداخت ها را فراموش نمی کنید، قوانین و مقررات خاصی وجود دارد که باید آن را دنبال و اجرا کنید. گوگل حتی توصیه می کند که وب سایت ها برای مقابله با افزایش فیشینگ و سایر وب سایت های فریب خورده ایمن باشند. نکته: اگر به وب سایت خود نگاه می کنید و در گوشه بالا سمت چپ قفل سبز مشاهده نمی کنید ، وب سایت برای به اشتراک گذاری اطلاعات خصوصی ایمن نیست. ۷-چه کسی وب سایت شما را می سازد؟ شما اساساً در مورد ایجاد وب سایت دو گزینه دارید. شما یا خودتان سعی در ساخت سایت خواهید داشت و یا کار را به یک متخصص می سپارید. وب سایت ها پیچیده هستند و فاکتور سازی در همه مرورگرهای مختلف وب و دستگاه های بالقوه به معنای این است که می توانند بیش از حد شکسته شوند. ۸- بودجه شما چقدر است؟ همچنین منطقی است که بگوییم قبل از راه اندازی وب سایت باید بودجه خود را بدانید زیرا این موضوع بر اندازه سایت و همچنین کیفیت آن تأثیر می گذارد. اگر کار طراحی سایت توسط خودتان باشد ایده خوبی است که بتوانید ساعاتی را که صرف ساخت آن می کنید محدود کنید، زیرا وقت شما نیز با ارزش است. ممکن است شما نیاز به خرید مواردی در بازار داشته باشید زیرا هزینه ها می توانند متفاوت باشند یا در عوض، ممکن است مجبور شوید ایده های خود را برای راه اندازی کم کنید. نکته: به وب سایت خود به عنوان قطب بازاریابی خود فکر کنید. در نتیجه سایت در کنار کسب و کار شما رشد و تکامل خواهد یافت. طراحی سایت اینتن با تیم حرفه ایی خود توانسته یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران را به خود اختصاص دهد.این شرکت با بیش از ۸ سال سابقه در زمینه ی طراحی سایت های اینترنتی و سئو بهینه سازی سایت در حال فعالیت است و بیش از ۴۰۰ سایت معتبر را طراحی و به نام خود اختصاص داده است.برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در قسمت تماس با ما در ارتباط باشید تا در حیطه ی کاری خود اطلاعات بیشتری کسب نمایید.
  5. انکر تکست بخشی از پیوندی است که برای کاربران قابل مشاهده است و به دلایل زیادی برای سئو مهم است. آنچه شما به عنوان انکرتکست، برای لینک های داخلی و خارجی می نویسید، می تواند به صورت مثبت یا منفی بر رتبه بندی شما تأثیر بگذارد. در این پست، می آموزید که Anchor Text چیست و چگونه می توانید بهینه سازی آن را به درستی انجام دهید. ما همچنین تفاوتهای بین ایجاد Anchor Text برای لینک های داخلی و خارجی را بررسی خواهیم کرد و هنگام ساختن لینک های ورودی برای وب سایت شما چه باید بکنید. انکر تکست چیست؟ انکر تکست بخشی از لینکی است که برای کاربران قابل کلیک و قابل مشاهده است. در بین تگ <a href> و </a> قرار دارد. در اینجا مثالی از انکر تکست آورده شده است: >a href=”https://example.com”>این یک انکر تکست است </a> در اینجا نمونه دیگری از متن لنگر در نتایج جستجوی Google است. Google از مقدار صفحات عنوان به عنوان متن لنگر برای قطعات جستجو خود استفاده می کند. انکر تکست چه کاری انجام می دهد؟ انکر تکست در مورد صفحه ای که به آن پیوند دارید، نشانگر قوی به موتورهای جستجو و کاربران می دهد. لینکی که به سایت خود اضافه می کنید می تواند به صفحات دیگری در سایت شما (که یک پیوند داخلی است) یا به صفحات وب سایت های دیگر (که یک لینک خارجی است) اشاره کند. در هر دو حالت، با تهیه انکر تکست معنی دار، به خزنده های موتور جستجو کمک می کنید و کاربران می توانند در مورد صفحه مورد نظر بدانند. در اینجا نمونه دیگری از Anchor Text مورد استفاده برای یک لینک داخلی است. با مشاهده مقدار “سئو داخلی” ، می دانید که اگر روی پیوند کلیک کنید ، اطلاعات بیشتری در مورد موضوع خواهید خواند. انواع مختلف انکر تکست انواع مختلفی از Anchor Text وجود دارد که می توانید هنگام ایجاد لینک استفاده کنید. ۱-نام تجاری – با استفاده از نام تجاری خود به عنوان Anchor Text ۲-URL – با استفاده از پیوند permalink صفحه بدون متن ۳-نام دامنه – با استفاده از نام دامنه خود به عنوان انکر تکست ۴-عمومی – اغلب به این صورت استفاده می شود: بیشتر بخوانید یا اینجا را کلیک کنید ۵-کلمات کلیدی مطابق- با استفاده از کلمات کلیدی برای لینک سازی ۶-تطابق جزئی – استفاده از کلمات کلیدی با متن اضافی ( مثال: می توانید صفحه محصولات ما را مشاهده نمایید.) ۷-عنوان صفحه – با استفاده از عنوان صفحه بهترین روش های SEO برای انکر تکست اگرچه متون انکر تکست از ابتدای اینترنت وجود داشته است ، اما هنوز تعداد زیادی از وب مسترها هنگام نوشتن آنها از بهترین شیوه ها پیروی نمی کنند. نوشتن انکر تکست بهینه شده برای لینک های داخلی و خارجی می تواند به چندین روش به SEO شما کمک کند. – انکر تکست بهینه شده در پیوندهای داخلی می تواند موتورهای جستجو را در درک ساختار سایت یاری دهد – انکر تکست در پیوندهای ورودی می تواند به شما در رتبه بندی بالاتر برای اصطلاحات خاص جستجو کمک کند. -انکر تکست خوب در لینک های خارجی به کاربران کمک می کند. آیا این پیوندی است که می خواهند روی آن کلیک کنند. ۱-متن معنی دار را انتخاب کنید سعی کنید از انکر تکست معنی دار در لینک های خود استفاده کنید. در این حالت می توانید هنگام کلیک بر روی لینک، ایده ای را که از نظر محتوا برای یافتن انتظار دارید، پیدا کنید. هنگام انتخاب انکر تکست: -استفاده از کلمات عمومی مانند “اینجا را کلیک کنید” ، “این را بخوانید” ، “بیشتر بخوانید” و غیره خودداری کنید. این کلمات سرنخ کافی به موتورهای جستجو در مورد صفحه پیوندی نمی دهند. -استفاده از متنی که مربوط به محتوای صفحه مرتبط نیست ، خودداری کنید. ۲-از استفاده URL یک صفحه به عنوان انکر تکست خودداری کنید در بسیاری موارد ، وب مسترها ممکن است از آدرس اینترنتی یک صفحه به عنوان انکر تکست استفاده کنند. اگرچه هیچ مشکلی ایجاد نخواهد کرد ، بهترین کار نیست ، بنابراین در صورت لزوم از آن استفاده نکنید. یک جایگزین بهتر استفاده از عنوان صفحه به عنوان انکرتکست است. ۳-انکر تکست کوتاه را بنویسید انکر تکست کوتاه را بنویسید که مختصر و بدون کلمات زیاد است. اگر کلمات زیادی دارد ، درک آن برای موتورهای جستجو دشوارتر است. نمونه ای از انکر تکست خوب: <a href=”https://example.com”>What is anchor text</a> نمونه ای از انکر تکست “بد”: <a href=”https://example.com”>Anchor text is defined as the link that is clickable</a> انکر تکست و مجازات های Google یکی از دلایلی که انکر تکست برای SEO مهم است، مربوط به لینک ها است. در اینجا توضیحی ساده درباره چگونگی ارتباط این دو ارائه شده است. پیوندهای ورودی هنوز یکی از مهمترین عوامل رتبه بندی موتورهای جستجو هستند. پیوندهایی که از یک وب سایت به وب سایت دیگر نشان می دهند، توسط الگوریتم های موتور جستجو “رأی اعتماد” در نظر گرفته می شوند. یک وب سایت با پیوندهایی از وب سایت های دیگر احتمالاً در SERP بالاتر از وب سایت بدون بک لینک است. فرایند تبلیغ وب سایت شما برای به دست آوردن لینک های بیشتر ، SEO خارج از صفحه نامیده می شود. یکی از عواملی که در چگونگی یک پیوند ارزشمند است نقش ایفا می کند ، انکر تکست است. دلیل این امر این است که انکر تکست یک لینک ورودی ، سرنخ بزرگی به موتورهای جستجو می دهد که باید صفحه خاص را در رتبه بندی قرار دهد. بگذارید مثالی بزنم تا این موضوع را بهتر درک کنید: وب سایت A به وب سایت B به شرح زیر لینک داده است: <a href=https://www.websiteB.com/courses >دوره های سئو</a> وقتی خزندگان موتور جستجو این پیوند را پیدا می کنند، دو چیز را درک می کنند: این وب سایت به وب سایت B اعتماد دارد، به همین دلیل با افزودن پیوند، آن را ارجاع می دهد اینکه صفحه خاص در وب سایت B مربوط به دوره های SEO است تا کنون خیلی خوب. همه چیز طبق دستورالعمل ها انجام شد (همانطور که در بالا توضیح داده شد). مشکلات از زمان شروع می شوند: وب سایت A برای اضافه کردن جبران لینک، پولی دریافت کرد. محتوای وب سایت A مربوط به دوره ها یا آموزش سئو نیست. وب سایت A به طور مداوم با استفاده از انکر تکست بهینه شده به وب سایت های دیگر پیوند می یابد. وب سایت A و وب سایت B توافق کردند مبادله کنند. هنگامی که Google متوجه می شود که این پیوند به طور طبیعی قرار نگرفته است، مجازاتی را در هر دو وب سایت اعمال می کند یا کم ارزش می شود و پیوندها را نادیده می گیرند. چگونه از انکر تکست بیش از حد بهینه شده جلوگیری کنیم؟ در اینجا کاری است که شما باید انجام دهید. هنگام اتصال، این سه قانون ساده را دنبال کنید: ۱-با وب سایتهایی که به آنها اعتماد دارید پیوند برقرار کنید. اگر به یک وب سایت اعتماد ندارید ، پیوندها را بعداً دنبال کنید. این امر به موتورهای جستجو دستور می دهد تا هیچ گونه پیوندی از وب سایت شما به وب سایت پیوندی منتقل نکنند. وقتی لینکی دارای ویژگی nofollow است ، انکر تکست نیز نادیده گرفته می شود. ۲- از استفاده کلمات کلیدی مطابق به عنوان انکر تکست خودداری کنید، اما همچنان آن را کوتاه و مرتبط نگه دارید. ۳- با استفاده از نام تجاری می توانید به وب سایت پیوند دهید. به عنوان مثال، اگر می خواهید بدون استفاده از کلمات کلیدی به این مقاله پیوند دهید، می توانید بگویید “مطابق با سایت اینتن …”. (قابل اعتماد در متن لنگر لینک). این همیشه یک روش ایمن برای دنبال کردن است. هنگام ساختن لینک های دریافتی برای وب سایت خود: هنگام اجرای کمپین های ایجاد لینک، شما قادر به کنترل انکر تکست مورد استفاده برای پیوندها هستید، دستورالعمل های زیر را دنبال کنید: ۱- از انواع انکر تکست استفاده کنید – از کلمات کلیدی دقیق استفاده نکنید بلکه از انواع انکر تکست استفاده کنید. می توانید از مطابقت جزئی، عنوان صفحه، نام تجاری استفاده کنید و هنوز هم سیگنال های صحیح را به Google ارائه دهید. ۲- لینک پروفایل خود را مرور کنید – لینک پروفایل خود را مرور کنید و مطمئن شوید که طبیعی به نظر می رسد. یک پروفایل با کلمات کلیدی دقیق، بازی طبیعی نیست. ۳- از ساختن لینک های کم کیفیت خودداری کنید – انکر تکست تنها یکی از عواملی است که تعیین می کند یک لینک چقدر ارزش دارد. فاکتورهای دیگر شامل وب سایت قرار داده شده ، اختیار دامنه و ارتباط محتوا می باشد. Anchor Text بهترین شیوه برای پیوندهای داخلی وقتی نوبت به ایجاد متن لنگر برای لینک های داخلی می رسد ، داستانی کاملاً متفاوت است. شما باید تمام راهنماهای توضیح داده شده در بالا را بدون هیچ گونه نگرانی در مورد بهینه سازی پیروی کنید. گوگل بارها و بارها خاطرنشان كرد كه برای پیوندهای داخلی مجازات بیش از حد بهینه سازی انکر تکست وجود ندارد. می توانید از انکر تکست عمومی استفاده کنید مانند “بیشتر بخوانید” ، “اینجا را کلیک کنید” اما بیش از حد از آن استفاده نکنید. سعی کنید پیروی از دستورالعمل های ایجاد لینک های خود را معنی دار و مختصر داشته باشید. طراحی سایت اینتن با تیم حرفه ایی خود توانسته یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران را به خود اختصاص دهد.این شرکت با بیش از ۸ سال سابقه در زمینه ی طراحی سایت های اینترنتی و سئو بهینه سازی سایت در حال فعالیت است و بیش از ۴۰۰ سایت معتبر را طراحی و به نام خود اختصاص داده است.برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در قسمت تماس با ما در ارتباط باشید تا در حیطه ی کاری خود اطلاعات بیشتری کسب نمایید.