رفتن به مطلب

ویزای سرمایه گذاری آمریکا eb5


پست های پیشنهاد شده

ایالت متحده آمریکا

 

ایالت متحده آمریکا واقع در قاره آمریکای شمالی دارای مساحت   8/9 میلیون کیلومتر مربع شامل 50 ایالت و جزایری پراکنده یک منطقه فدرال و 5 سرزمین خود مختار، چهارمین کشور از لحاظ مساحت می باشد. این کشور دارای جمعیت 325ملیون نفر ، سومین کشور از لحاظ جمعیت می باشد. پایتخت آن واشینگتن دی سی و پر جمعیت ترین شهر آن نیویورک می باشد و آب و هوای آن در قسمت های مختلف متفاوت می باشد. لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. اولین کشور واردکننده و دومین کشور صادرکننده جهان است. اقصاد آن از نوع سرمایه داری و نخستین کشور جهان است. آمریکا متنوع ترین کشور از نظر نژادی و قومیتی شناخته شده است که شامل دو حزب مهم دمکرات Democratic و جمهوری خواه Republican است .

 سالانه بسياري از مردم به دلايل متفاوت از کشور خود به دیگرکشورها مهاجرت مي‌كنند تا وضع بهتري برای زندگي پیا کنند. يكي ازكشورهايي كه هدف بسیاری از مهاجران از سراسر دنيا می باشد، آمريكاست.

مهاجرت به آمریکا از طریق EB5

این روش یک روش سرمایه گذاری می باشد به این صورت که شخص متقاضی مبلغ 500 هزار دلار در پروژه هایی که دولت آمریکا تایید می کند، سرمایه گذاری می کنند. این پروژه ها معمولا درشهر های رو به رشد می باشد. با این مقدار سرمایه شخص متقاضی در یک پروژه سهیم می شود که طی آن موظف است 10 نفر آمریکایی را مشغول به کار و استخدام کند که سازنده پروژه تضمین می کند که این 10 نفر را سرکار بگذارد. مبلغ سرمایه گذاری شخص متقاضی به مدت 5 سال بلوکه می شود بعد از این مدت به شخص بازگردانده می شود با این تفاوت که هر سود و زیانی که این پروژه داشته باشد شامل حال این مقدار سرمایه نیز می شود. اگرپروژه سود کرده باشد به این سرمایه اضافه و اگر ضرر باشد به همان مقدار از این سرمایه کم خواهد شد.

لازم به ذکر است که شرکت ما با پروژه هایی کار می کند که بسیار مناسب بوده و ضرری شامل حال آنها نخواهد شد و حتی اگر سودی نداشته باشند، اصل سرمایه به متقاضی برگشت داده خواهد شد. علاوه بر این، پروژه های انتخابی شرکت ما مورد تایید دولت بوده و از وضعیت جغرافیایی خوبی برخوردارهستند. شرکت مابه دلیل داشتن قرارداد با وکلای مجرب موجب تسریع در روند پرونده متقاضی خواهد شد و بعد از ورود شخص به آمریکا، خدمات پس از ورود به شخص ارائه خواهد داد.

این پروژه 5/1 تا 2 سال طول خواهد کشید و با اقدام از طریق این روش شخص متقاضی می تواند برای اعضای خانواده خود به همراه بچه های زیر 18 سال، گرین کارت آمریکادریافت کند.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...