رفتن به مطلب

سری جدید غول کره ای S10 با امکاناتی بی نظیر


پست های پیشنهاد شده

سامسونگ قصد دارد نسخه‌ی5G   گلکسی اس 10 را مانند غولی بزرگ در دنیا گوشی‌های هوشمند ظاهر کند. تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند قوی‌ترین نسخه‌ی این گوشی، از دوازده گیگابایت رم و یک ترابایت حافظه‌ی داخلی بهره مند باشد. درکنار این ویژگی‌ها، دوربین اصلی این گوشی دوربینی چهارگانه و نمایشگر آن نمایشگر بسیار بزرگ ۶.۷اینچی دارد.دوربین سلفی آن دوربین دوگانه خواهد بود که تعداد کل دوربین‌ها را به شش عدد می‌رساند.

پیش‌تر شایعاتی مبنی براین که Galaxy S10 حافظه‌ی داخلی ۵۱۲گیگابایتی دارد به گوش خورده بود. این امکان وجود دارد که دستگاه یک‌ترابایتی درواقع ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی داشته باشد و ۵۱۲ گیگابایت هم ازطریق کار حافظه‌ی میکرواس‌دی به آن اضافه شود. سامسونگ در تبلیغات گلکسی نوت 9 (Galaxy Note 9) هم آن را به همین صورت معرفی کرده بود.

 شایان ذکر است حافظه رم ۱۲گیگابایتی ویژگی بسیار بارزی است. تاکنون چند گوشی با ۱۰ گیگابایت رم معرفی شدهاند؛ اما هنوز هیچ کدامشان به بازار عرضه نشدهاند. همچنین ویژگی DeX  مخصوصا با قابلیت اجرای لینوکس ، میتواند گوشی های سامسونگ را به جایگزینی برای رایانه ‌های رومیزی تبدیل کند. در این حالت،میزان زیاد رم و حافظهی داخلی این گوشی بسیار کارامد است.

انتظار میرود قسمت پشتی این گوشی جدید از جنس سرامیک باشد و یکی از چهار دوربین پشت آن، دوربین تشخیص عمق سهبعدی Time-of-Flight باشد و در کل چهار دوربین آن چینشی همانند  Galaxy A9داشته باشند.

به احتمال زیاد مشخصات فنی این دوربین‌های گوشی گلکسی اس ۱۰ سامسونگ نهایی شده است.

اخیراً توجه زیادی به مشخصات دوربین  اس 10 جلب شده که این احتمال وجود دارد که شاهد عرضه‌ی تا چهار مدل مختلف از اس ۱۰ باشیم که هرکدام در قسمت دوربین با یکدیگر تفاوت داشته باشند.

بر طبق ادعای یکی از خبرگذاری های کره سامسونگ از تأمین‌کنندگانش قطعاتش خواسته تا تولید مدارهای مورد استفاده در دوربین‌های گوشی جدیدش را از سر بگیرند.از این موضوع می توان این نتیجه را گرفت که جزئیات دوربین گلکسی اس ۱۰ مشخص شده‌اند.

اخبار اولیه‌ی مربوط به‌این گوشی مورد انتظار، حاکی از احتمال عرضه‌ی سه نسخه‌ی متفاوت بود؛ یک مدل پایه با دوربین اصلی دوگانه و یک دوربین سلفی و دو مدل بالارده با دوربین سلفی دوگانه و دوربین پشتی دوگانه در مدل معمولی، و سه‌گانه در مدل پلاس.

طبق یک سری از پیش بینی ها مدل چهارمی هم وجود دارد که از همه جهات فوق‌العاده خواهد بود. گفته می‌شود این مدل یک نمایشگر ۶.۷ اینچی و ۶ دوربین (دو دوربین سلفی و چهار دوربین پشتی) دارد و از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند. سامسونگ قصد دارد تنها نزدیک به دو میلیون نسخه از این مدل تولید کند زیرا شبکه‌ی5G  تنها در معدودی از کشورها تا سال آینده راه‌اندازی می شود و به‌صورت گسترده در دسترس همگان نیست.

از تفاوت های مهم میان این سری از گوشی های سامسونگ دوربین های آن ها هستند. همین‌طور می‌توانیم انتظار داشته باشیم که سامسونگ تعدادی ویژگی نرم‌افزاری جدید نیز برای دوربین S10 در نظر گرفته باشد.

گوشی گلکسی اس ۱۰ در اوایل سال آینده‌ی میلادی راهی بازار خواهد شد.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...