رفتن به مطلب

رونمایی از گوشی انعطاف پذیر لنوو


پست های پیشنهاد شده

شرکت چینی لنوو اعلام کرد گوشی هوشمند منعطف لنوو در ماه جاری میلادی رونمایی خواهد کرد.
به نظر می‌رسد لنوو، در حالی که سامسونگ و هواوی مشغول رجزخوانی برای یکدیگر پیرامون معرفی عرضه اولین گوشی منعطف دنیای تکنولوژی بودند، از تمرکز آن‌ها بر روی بحث خبررسانی استفاده کرده و با سرعت زیاد، گوشی هوشمند انعطاف پذیرش را روانه بازار خواهد کرد! چند روز قبل، ویدیویی شگفت‌آور از گوشی منعطف لنوو در دنیای واقعی منتشر شد و اکنون برخی اخبار، به احتمال رونمایی آن طی سی روز آینده اشاره می‌کنند.
 
ویژگی‌های گوشی انعطاف پذیر لنوو
 
در ویدیوی کوتاه منتشر شده مشاهده کردیم گوشی، حتی در زمان تا شدن به میزان حدود 80 درجه، همچنان به دستورات لمسی کاربر واکنش نشان می‌دهد. البته، وجود یک ایراد سبب شد به دلیل عدم تبدیل شدن این نمونه اولیه به محصولی تجاری تا امروز، پی ببریم. در کنار‌ه‌های لولای نمایشگر گوشی انعطاف پذیر لنوو نقطه‌های سیاه رنگی بعد از تا شدن رویت می‌شود.
به جز این ویدیو، هیچ اطلاعات دیگری در دسترس نیست،  اگرچه ویدیو و کپشن آن، توسط اکانت رسمی لنوو در شبکه اجتماعی ویبو منتشر شده است، اما همچنان در شوک این خبر به سر برده و به همین دلیل نمی‌توانیم آن را صد درصد باور کنیم! این دستگاه مجهز به صفحه نمایشی 4.5 اینچی از نوع AMOLED بوده و می‌تواند بسته به نیاز کاربر، تبدیل به یک گوشی هوشمند یا ساعت هوشمند شود. گوشی انعطاف پذیر لنوو به صورت آنلاک و دارای درگاه ای‌سیم عرضه شده و به همین دلیل در کشورهای مختلف قابل استفاده خواهد بود.
لنوو هنوز زمانی را برای برگزاری یک رویداد رسمی اعلام نکرده است، به همین دلیل ممکن است در ماه جاری، گوشی انعطاف پذیر لنوو به صورت عمومی معرفی شده و سپس یک یا حتی چند ماه بعد، همراه با برگزاری یک رویداد خاص، رونمایی و سپس زمان عرضه آن به بازار اعلام شود. این تنها روش خودنمایی لنوو نیست، چرا که چند روز پیش اعلام شد گوشی جدید لنوو با دوربین چهارگانه عرضه می‌شود. پس این شرکت چینی، برنامه‌های زیادی برای افزایش سهم بسیار اندک خود در بازار موبایل در سر دارد.
  • Like 1
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...