رفتن به مطلب

چند نکته مهم پیش از طراحی سایت


parswebdesign

پست های پیشنهاد شده

چند نکته مهم پیش از طراحی سایت

اگر قصد دارید اقدام به راه اندازی یک سایت نمایید پیش هر کاری باید به هفت نکته مهم و اساسی توجه کنید تا پس از پایان پروژه طراحی خود بتوانید نتیجه مطلوب و مورد نظر خود را کسب کنید.


در ادامه این نکات را برای شما ذکر خواهیم کرد:


1. هدف از طراحی وب سایت
دقت کنید که همواره در هر مسئله مهمی تعیین اهداف یکی از مهم ترین نکاتی است که باید به آن توجه گردد. کافی است از خود بپرسید هدف من از لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. چیست؟ هر چقدر بتوانید پاسخ این سؤال واضح تر باشد کار شما آسان تر خواهد بود.


2. مخاطبان شما
آیا از خود پرسیده اید مخاطبان شما چه کسانی هستند؟ این سؤال را پس از ایجاد و بیان هدف از خود بپرسید. آیا قرار است مخاطبان وب سایت شما شرکت های دولتی و غیردولتی باشند؟ یا همه افراد جامعه می توانند در دسته مخاطبان شما قرار گیرند؟ شاید هم مخاطبان شما را قشر جوان و نوجوان تشکیل می دهند. این که شما بتوانید مخاطبان خود را به درستی شناسایی کنید باعث می شود سایت شما سایتی کاربرپسند برای مخاطبان باشد.


3. لوگو و نام تجاری مورد نیاز
یکی از نکات قابل توجه که نیاز است آن را مد نظر قرار دهید این است که لوگو و نام تجاری متناسب با اهداف خود داشته باشید اگر نام تجاری شما عالی باشد و به صورت صحیح استفاده گردد حس اطمینان مشتریان را به دنبال خواهد داشت و باعث می شود مخاطبان شما به این نکته برسند که با یک شرکت کاملاً حرفه ای روبرو هستند.


4. بودجه شما
دیگر نکته ای که لازمه هر فعالیتی است توجه به بودجه است. هر چه میزان بودجه شما بیشتر باشد باعث می شود سرعت کار شما بالاتر برود و با در آمد بیشتری به اهداف خود برسید. بودجه شما می تواند عامل مهمی در موفقیت شما باشد. به این نکته نیز توجه کنید که به همان اندازه که بودجه شما اهمیت دارد مدیریت آن نیز دارای اهمیت است پس از مدیریت آن غافل نشوید.


5. مطالب و محصولات
محتوای خوب از دیگر مسائلی است که می تواند پیروزی و موفقیت را برای شما به ارمغان آورد. چرا که مشتریان باید بدانند دنبال چه چیزی هستند و به چه دلیل به سایت شما مراجعه کرده اند. اگر محتوای مناسب و خوبی در وب سایت خود درج نکرده اید لذت وب گردی را از کاربران خود گرفته و آن ها را از سایت خود بیزار کرده اید.  استفاده از عکس های زیبا و شاخص یا ویدیوهای کاربر پسند می تواند باعث شود مخاطب سایت شما را باز هم برای بازدید انتخاب کند. با نشر محتوای خسته کننده این فرصت را از خود نگیرید.


6. اهمیت بهینه شدن سایت(سئو) و قرار گرفتن در صفحات اول گوگل
لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. یک داستان تمام نشدنی و بسیار شیرین است. سئو یکی از بهترین روش های تبلیغات سایت شما در بستر اینترنت است. اگر کمی درباره اهمیت آن مطالعه کنید متوجه خواهید شد که حتی ارزش این را دارد که بودجه ای را به این کار اختصاص دهید. توجه داشته باشید همواره صفحاتی که در صدر صفحه جستجو برای کاربر نمایش داده می شود شانس بیشتری برای مراجعه کاربران بیشتر را دارند.


7. چه میزان از وقتتان را به وب سایت خود اختصاص دهید؟
برای وب سایت خود زمان بگذارید هر چقدر که توان دارید این کار می تواند شما را به موفقیت نزدیکتر کند. زمانی که طراحی سایت شما به اتمام رسید وقت آن است که به عنوان یک مشتری به سایت خود سری بزنید و از امکانات و ویژگی های اطلاع پیدا کنید. از خود بپرسید اگر من به عنوان یک مشتری وارد این سایت می‌شدم آیا از نوع طراحی، نوع محتوا، سرعت سایت و بقیه عناصر آن راضی بودم یا نه؟

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...