رفتن به مطلب

4 ایده تضمین شده در کسب و کار اینترنتی


parswebdesign

پست های پیشنهاد شده

 

hczs7.jpg

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. ایده های بکر و دست اول همیشه پولساز هستند. برای شروع کسب و کار اینترنتی ابتدا باید یک ایده بکر داشته باشید. جالب است بدانید که افراد بسیاری توانسته اند کسب و کار پولساز خود را در فضای اینترنتن و آنلاین راه اندازی کنند بدون اینکه ایده ای بکر و پولساز داشته باشند! این افراد با استفاده از ایده هایی که فبلا امتجان شده اند به کسب و کار اینترنتی خود سرعت بیشتری بخشیده اند. اگر ایده ای برای شروع یک حرفه آنلاین ندارید می توانید این شغل های تضمین شده را امتحان کنید.

واسطه گری ایده ای سودآور

اغلب سایت ها و کانال ها با واسطه گری شروع کرده اند. این کار نیازی به شرکت و یا دفتر ندارد و از ریسک کمتری برخوردار است. با کمی تلاش از طریق بازاریابی اینترنتی می توانید مشتریان واقعی و وفادار پیدا کنید. در واسطه گری محدودیتی وجود ندارد و می توان هر کالا و یا خدماتی را در هر کجا به فروش رساند. با فروش محصولات دیگران،بدون انجام هیچ کار اضافی، همیشه حق کمیسیون خواهید گرفت.

تبلیغات اینترنتی در سایت های پر بازدید

این ایده تضمین شده، مدت هاست که برای صاحبان وب سایت های پر بازدید سودآور بوده است. با ایجاد یک وب سایت می توانید بازدیدکننده جذب کنید این بازدیدکننده ها همان سرمایه ای هستند که نیاز دارید. صاحبان مشاغل و کسب و کارهای فیزیکی، پول خوبی برای تبلیغ در سایت به شما پرداخت می کنند. این یک کسب و کار اینترنتی تضمین شده است که به درآمدی جانبی به همراه خواهد شد. حتی اگر سایت فروشگاهی هم دارید باز می توانید بخشی از صفحه را به تبلیغات اختصاص دهید. بر اساس ترافیک سایت، قیمت و نرخ تبلیغات مشخص می شود. فروش قسمتی از صفحات و یا بنرهای مستقیم همیشه خریدار دارد.

کسب و کار اینترنتی مناسب افراد کنجکاو

اغلب افراد برای ارضای حس کنجکاوی ساعات زیادی را در اینترنت پرسه می زنند، در حالی که هدف مشخصی ندارند. اگر جزء آدم های کنجکاو هستید یک ایده تضمین شده و درآمدزا را توصیه می کنم. انجام پژوهش در فضای آنلاین و دریافت مبلغی مناسب برای این کار! بسیاری از شرکت های کوچک نمی توانند برای انجام تحقیقات، یک نفر را استخدام کنند. البته بسیاری از کارهای پژوهشی و تحقیقاتی وقت گیر و زمان بر است. امروزه سازمان ها و شرکت ها با استخدام افرادی که در مورد موضوع خاصی، تحقیقات جامع و کاملی را انجام دهند، پول خوبی پرداخت می کنند. البته این کار نیازمند دقت و بررسی های همه جانبه است.

شکار مغزهای سرگردان

هنوز ایده ای پیدا نکرده اید؟ کافی است کمی زرنگ باشید همیشه افرادی با تخصص های ویژه و یا توانایی های خاص وجود دارند که به دنبال جذب سرمایه می باشند. ایده های جذاب دیگران می تواند راهی برای کسب درآمد باشد. با جستجوی شرکت هایی که نیاز به این ایده دارند می توانید سرمایه گذار مناسبی را برای ایده های خلاقانه پیدا کنید. همه کاری که می کنید جستجوی آنلاین افراد مناسب برای موقعیت های خاص است. نمونه ساده تر این کار همان سایت های استخدامی هستند که افراد واجد شرایط را به سازمان های معرفی می کنند.

ساخت برنامه های اندرویدی، طراحی وب سایت، برنامه نویسی، برندسازی، طراحی و گرافیک، مشاور مالی و بسیاری از ایده های تضمین شده وجود دارند که درآمد خوبی را به همراه دارند. برخی از این ایده ها نیازمند دانش و تخصص ویژه ای است که باید داشته باشید.

 

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 4 ماه پیش ...

واقعا ایده های خوبی بود برای راه اندازی لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

ممنونم از شما

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 1 year پیش...

 

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

 

این روزها، فرصت های مختلفی وجود دارد تا رویای راه اندازی کسب و کار اینترنتی خودتان را شروع کنید.
یکی از نگرانی‌های ابتدایی افراد برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی نبود ایده برای شروع است. شما با یک  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  می‌توانید اولین قد‌م‌ها را برای راه‌اندازی کسب و کار بردارید. ایده و طرح برای شروع مهم است و اگر بتوانید خوب روی آن تمرکز کنید، می‌توانید یک ایده کسب و کار جدید و پردرآمد خلق کنید.

اما شاید همیشه  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  نیاز نباشد به این شکل انجام شود. با تکنولوژی امروز، شما می‌توانید به راحتی، همین الان پایه‌های یک کسب‌وکار اینترنتی را بگذارید و اینکار را با هزینه بسیار کمی انجام دهید.

با تمرکز روی نقاط قوت‌تان، قادر خواهید بود یک کسب و کار پررونق داشته باشید.

 

 

 1. فروشگاه اینترنتی برای ارسال هدیه های غیرمنتظره

با شعار: هدیه ای برای کسانی که دوستشان دارید میفرستیم که خود شما هم نمیدانید چیست.

هدف: سورپرایز کردن افراد.

نحوه کار سایت: افراد میتوانند به سایت شما مراجعه کنند و لیستی که شما برای آنها تهیه کردید را کامل کنند و منتظر ارسال هدیه در یک روز مشخص به افرادی که دوستشان دارند باشند.

در این لیست گزینه هایی همچون مقدار بودجه ای که در نظر دارند را به همراه: جنسیت، سن،، تاریخ تولد، زمان ارسال، رنگ مورد علاقه، نوع کادو، علاقه مندی ها و… های فرد مورد نظرشون رو وارد میکنند و ادامه کار با شماست.

همچنین میتوانید قسمتی بزارید که افراد هر کادویی با هر دیزاین که دوست دارند را برای دوستانشان خریداری کنند. و یا افراد از شما مشاوره بگیرند که چه کادو هایی میتوانند بخرند.

نیازمندی هااین ایده کار زیاد آسانی نیست و نیازمند تحقیق میباشد. تحقیقاتی همچون: افراد چه چیز هایی را دوست دارند یا چه کادویی برای خانوم ها و چه کادویی برای آقایان مناسب است همچنین شما باید کارتان را به نحو احسنت انجام دهید.

 2. سایت ارتباط خواننده و آهنگسازان

هدفارتباط برقرار کردن بین خوانندگان و آهنگ سازان برای همکاری

نحوه کار سایتشما باید سایتی را ایجاد کنید که دارای دو قسمت خوانندگان و آهنگ سازان باشد. و کاربران در هر قسمت که قرار است فعالیت کنند باید نام نویسی کنند و اطلاعات خود و دموی کار خود را قرار دهند. سپس بتوانند با یکدیگر ارتباط بر قرار کنند که این ارتباط میتواند به صورت چت در سایت یا در شبکه های مجازی و یا حتی حضوری باشد.

نیازمندی هاچون ابتدای کار سایت شما کاربری وجود ندارد باید با استفاده از تبلیغات این کاربران را جذب کنید و یا خودتون به چند محل سر بزنید و آنها را از وجود سایت خودتون مطلع کنید.

نحوه کسب درآمدشما میتوانید برای ثبت نام پلن های حرفه ای ، ابتدایی و ویژه تعریف کنید تا نسبت به کار هر فرد و میزان تجربه هر پلن را خریداری کند ولی توجه داشته باشید یک قسمت رایگان نیز باید تعریف شود تا بازدید سایت شما بالا برود.

 3. مشاوره از راه دور 

هدفمشاوره دادن به افراد در هر زمینه ای که تخصص دارید به صورت آنلاین و غیر حضوری

نحوه کار سایتکاربران از طریق سایت با شما و تیم تان در ارتباط  هستند و مشکلات و سوالات خودشان را از شما میپرسند و شما به آنها باسخ میدهید یا مشکلاتشان را حل میکنید.

نیازمندی هابا کمک دوربین مویابل یا وب کم لپ تاپ میتوانید مشاوره دهید + تخصص در کار

نحوه کسب درآمدتبلیغات + شما میتواند پلن برای مشاوره های خودتان تعریف کنید، به این صورت که مثلا 10 دقیقه ابتدایی رایگان و 20 دقیقه بعد فلان قیمت (یادتون نره گزاشتن قسمتی از مشاوره به صورت رایگان خیلی مهمه و باعث جذب مشتری میشود)

 4. آموزش زبان به صورت اینترنتی

هدفآموزش زبان به دیگران از طریق اینترنت

نحوه کار سایتشما باید سایتی طراحی کنید که در آن مهارت های خود را به کاربران بگویید و راه ارتباطی شما باشد.همچنین میتوانید یک تیم اموزشی تشکیل دهید و زبان های مختلف را در سایت تدریس کنید.

نیازمندی هازبان قوی

نحوه کسب درآمدپلن های تدریس + ساخت پکیج آموزشی

 5. تبدیل وبلاگ های پرطرفدار به پادکست (صدای ضبط شده)

هدفراحتی کاربران در سطح اینترنت برای نابینایان هم مناسبه

نحوه کار سایتدر این سایت شما باید یکسری از سایت ها و مطالب ها را هدف قرار دهید و به صورت هدفمند پادکست تولید کنید. فراموش نکنید اگر از سایتی مطلبی رو پادکست میکنید حتما نام سایت رو هم ذکر کنید تا قانون کپی رایت را رعایت کرده باشید.

هدفمند در اینکار خیلی مهم هست و باید در ابتدا روی یک موضوع تمرکز کنید و از این شاخه به شاخه دیگر نپرید چون موفق نمیشوید.

بعد از پر مخاطب شدن سایت میتونید با گرفتن ادمین و گوینده به موضوعات دیگر هم بپردازید.

نیازمندی ها: اگر فکر میکنید که صدای خودتون برای انجام اینکار مناسب نیست میتوانید یک گوینده خوش صدا استخدام کنید تا به جای شما صحبت کند. (میتوانید به صورت پروژه ای یا همکاری با گویندتان کار کنید)

نحوه کسب درآمد: تبلیغات بنری + بعد از پر بازدید شدن سایتتون میتونید از دیگر سایت ها سفارش بگیرید که مطالبشون رو پادکست کنید و در سایت خودتون قرار دهید پلن بندی برای پادکست ها

 6. گلفروشی آنلاین با تحویل یک ساعته گل

هدفتحویل گل های زیبا در هر زمان

نحوه کار سایتافراد به سایت شما مراجعه میکنند و میتوانند سفارش خود را ثبت کنند و زمان و محل ارسال را نیز مشخص کنند. شما نیز باید سعی کنید در سریع ترین وقت ممکن گل ها را به دست مشتری برسانید.

نیازمندی هاسلیقه بالا در طراحی و چیدن گل + مهارت نگه داری گل

 7. ساخت ویدئوهای آموزشی مهارت های کامپیوتری (ورد، اینترنت، فتوشاپ) برای مبتدی ها

هدفآموزش افراد مبتدی

نحوه کار سایتمیتونید با شناخت و دسته بندی موضوعات ویدیو های آموزشی را برای ورور افرادی مبتدی به دنیای تجارت الکترونیک تهیه کتید و در اختیار مردم قرار دهید

این آموزش ها میتواند به صورت ویدیویی و یا متن و همچنین پادکست باشد که ما توصیه میکنیم از همه این موارد استفاده کنید.

نیازمندی هامهارت لازم برای آموزش کامپیوتر + اطلاعات و تحقیق

نحوه کسب درآمدتبلیغات + فروش محصولات آموزشی

  

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...