رفتن به مطلب

سئو تضمینی سایت


saied128

پست های پیشنهاد شده

سلام

دوستان سئو کار حرفه ای میخاسم

ک بتونه رتبه الکسارو بیاره پایین و و سایت بیاد داخل رتبه های اول گوگل

سئو مطلبی نمیخام ک مطلب بزاری تا بیاد پایین

دوستان با چ قیمتی میتونن انجام بدن؟

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دوست عزیز درود .

بگذارید این مفهوم رو براتون روشن کنم :

مقوله رتبه الکسا و رتبه گوگل از هم جداست . ممکنه رتبه الکسای بسیار خوبی داشته باشید اما پیج رنک و جایگاه سایت در نتایج جستجوی خوبی نداشته باشید .

 

نقل قول

الکسا : بر اساس تعداد بازدید صفحات سایت

پیج رنک : بر اساس میزان بک لینک (لینک های ورودی به سایت) به صفحات سایت داده می شود.

جایگاه سایت در نتایج جستجو : بر اساس میزان بک لینک ها (کمی تاثیر دارد) - CTR یا نرخ کلیک روی لینک در نتایج جستجو - خاص بودن محتوا و البته مرتبط بودن محتوای صفحه با چیزی که کاربر جستجو کرده و ...

 

زمانی که بخواهید سایتی رو سئو کنید که فقط در نتایج اول گوگل باشد ولی محتوای آن بروز نشود، سایت به عنوان یک سایت راکد در نظر گرفته خواهد شد . هر چند هم بک لینک برای آن سایت جمع کنید در نهایت بی فایده خواهد بود. در اینباره خودتون بیشتر مطالعه کنید .

اگر سایتی دارید که بیشتر جهت معرفی محصولاتتون هست ، سئو کردن راه حل مناسبی براتون نیست . البته این رو باید همه در نظر بگیرند که سئو خوبه ولی نه همیشه و همه مواقع !

یک مثال بزنم : یک سایت شرکتی داریم برای معرفی شرکت و محصولاتش. قالب سایت هم به صورت HTML هست و محتوای اون ممکنه چند بار در سال فقط تغییر کنه. صفحات زیادی هم نداره . به نظرتون ارزش داره این سایت رو سئو کرد به گونه ای که هدف نهایی ما این باشه که فقط چند کلمه کلیدی داخل گوگل بالا بیاد ؟ ممکنه به عقیده برخی با ارزش باشه اینکار ، چرا که کاربر می تونه از گوگل جمع آوری بشه. اما بیایید فرض کنید محصولات این سایت به ندرت جستجو میشه (یعنی افراد زیادی با اون آشنایی ندارند). و همچنین در نظر داشته باشید نمی تونید گوگل رو فریب بدید! مثلا نمیتونید اگر سایتتون برای فروش آهن آلات هست ، با کلمات کلیدی دیگه سایتتون رو به گوگل معرفی کنید !

 

اما راه حل مناسب در صورتی که نخواهید مطالب جدیدتر اضافه کنید، معرفی سایتتون به کاربران مد نظرتون به صورت مستقیم هست! تبلیغات! بله دوست عزیز اگر سایتتون محتوا محور نیست و فقط می خواهید سایتتون رو به دیگران معرفی کنید ، فقط و فقط به فکر تبلیغات باشید . چون هزینه کردن برای سئو زمانی ارزش داره که محتواهای جدیدی در سایتتون درج کنید و بخواهید اون مطالب در گوگل هم ورودی داشته باشه .

اما با تبلیغات می تونید به صورت مستقیم کاربران خاص خودتون رو جذب کنید.

 

باز هم میل خودتون هست . ابتدا بررسی کنید سایتتون در آینده چه نوع فعالیتی خواهد داشت . چرا که تعداد ورودی های گوگل به صفحه اول یک سایتی که موضوعش ثابت هست ، بسیار کم خواهد بود . بهتره بجای صرف هزینه های زیاد برای سئو ، در مکان مختلف و مرتبط تبلیغات بدید.

 

این تنها یک پیشنهاد دوستانه بود.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...