رفتن به مطلب

بازاریابی مقاله و نظارت رباتهای جستجو (اسپایدرها)


sh369

پست های پیشنهاد شده

همیشه به این موضوع فکر می کنم که بازاریابی اینترنتی چگونه کار می کنند؟

چگونه افراد از طریق بازاریابی اینترنتی به مشتریان بالقوه موجود اطلاع رسانی می کند؟

وچگونه مشتریانی که به دنبال مورد خاصی در اینترنت هستند، می دانند که کجا باید به دنبال آن بگردند؟

با توجه به فراوانی مطلق صفحات در اینترنت، این امر یک کار بسیار دشوار برای هر دو گروه خریدار و فروشنده می باشد.

صحبت در مورد بازاریابی مقاله، تماماً در مورد چگونگی جلب نظر "چشمان ربات های جستجو" یا اسپایدر ها می باشد. اسپایدر ها بخشی کوچک و باهوش در موتورهای جستجو هستند که تمامی صفحات در شبکه جهانی وب را جستجو می کنند و به دنبال صفحاتی هستند که بیشتر مرتبط با واژه های جستجو شده توسط کاربران اینترنت می باشند. اسپایدر ها نه تنها به دنبال یافتن صفحات مناسب هستند، بلکه به منظور ارتباط بهتر، آنها را رتبه بندی می کنند و این صفحات را برای آسان سازی جستجوی کاربران و آنچه به دنبالش هستند دسته بندی می کنند.

در واقع هر شخصی که به دنبال چیزی در اینترنت می گردد، بدون هیچ کار اضافه و یا درخواستی، درست با اولین کلیک در بالای لیست صفحه اول نتایج، اطلاعات مورد نظر خود را بدست خواهد آورد. اگر افراد آنچه را که بدنبالش هستند پیدا کنند، عملکرد اسپلیدر ها بدین صورت بوده است و کاربر دیگر به دنبال چیز دیگری نرفته و به جستجوی خود پایان خواهد داد. فقط اگر آنچه را که در اینترنت و موتور جستجو به دنبالش بوده پیدا نکند، در این صورت به پایین لیست صفحاتی که اسپایدر ها بر اساس میزان ارتباط با موضوع جستجو طبقه بندی و رتبه بندی کرده اند، خواهند رفت.

کلید واژه ها، باعث می شود مطمئن شوید که وب سایت شما با کلمات کلیدی مشابه هم در لیست رتبه بندی، نسبت به دیگران جایگاه بالاتری دارد. در اینجا چند نکته در مورد نحوه بازاریابی لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. برای جلب نظر اسپایدرها و رتبه بندی وب سایت شما در بالای لیست موتورهای جستجو که توسط میلیونها کاربر دیده می شود، به شما ارائه خواهد شد:

از اصلی بودن محتوای مقاله خود اطمینان حاصل فرمایید

اسپایدر ها هیچ وقت فراموش نمی کنند! آنها تمامی مقالاتی که تاکنون انتشار یافته را به خاطر دارند. اگر در میان مقالات به مقاله مشابه در جستجوهای خود مواجه شوند، بلافاصله آن مقاله را به عنوان سرقت ادبی و کپی تشخیص می دهد. و به جای آنکه چنین مقاله ای به عنوان نکته مثبت وب سایت شما و ارزشی برای محتوای وب سایت تان محسوب شود، به دلیل انتشار مطالب کپی می تواند جریمه شوید. پس این موضوع بسیار مهم می باشد که از محتوای مقاله و اصلی بودن آن اطمینان حاصل فرمایید.

مقالات اصلی را ابتدا در وب سایت خود منتشر نمایید.

با ارسال مقالات اصلی در وب سایت خود قبل از انتشار آن در وب سایتهای دیگر، و ادعای چاپ مقاله در وب سایت خود، باعث جلوگیری از مجازات وب سایت تان توسط اسپایدر ها به دلیل انجام کار تقلیدی می شوید.همچنین هنگامی که اسپایدر ها در جستجوی خود مقاله شما را انتخاب می کنند، اگر مقاله دروب سایت خودتان منتشر شده باشد، افراد برای خواندن مقاله مستقیماً به سمت وب سایت شما هدایت شده و باعث نزدیک شدن و دور زدن مسیر آنها می شوید.

جاسازی دقیق کلمات کلیدی و عبارات کلیدی در متن مقالات

وب سایت شما توسط اسپایدرها در موتورهای جستجو شده و اهرمی است برای بهینه سازی وب سایت شما در موتورهای جستجو. پس به خاطر داشته باشید استفاده صحیح ازکلمات کلیدی و عبارات کلیدی در بازاریابی مقاله امری حیاتی و بسیار مهم می باشد.

استفاده از کلمات کلیدی مناسب در سرتاسر مقاله لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. در حالی که چگالی کلمات کلیدی نیز به درستی حفظ شده باشد، از موارد ضروری و حیاتی در بحث بازاریابی مقاله می باشد. استفاده صحیح از کلمات کلیدی مناسب در مقاله به ایندکس شدن کلمات کلیدی هستند که به طور تصادفی در سراسر مقاله وجود دارند که به عنوان چاشنی کلمات کلیدی شناخته شده اند، این کلمات فقط به رد صلاحیت مقاله شما توسط موتورهای جستجو کمک می کند و همچنین موجب دریافت اخطار توسط موتورهای جستجو می شود.

اگرمقاله شما به صورت غیر هوشمندانه ای پر از چاشنی کلمات کلیدی می باشد، و با این حال در موتورهای جستجو قرار گرفته است؛ بازدیدکنندگان وب سایت شما تشویق به خواندن مقالات شما با چنین کیفیتی نشده و قطعاً هنگامی که این اتفاق برای آنها بیافتد وب سایت شما را ترک خواهند کرد. هنگامی که این اتفاق برای بازدیدکنندگان وب سایت شما افتاد، به دام انداختن مجدد آنها تقریباً غیر ممکن خواهد بود.

افزایش محبوبیت وعمومیت لینک های وب سایت شما

اسپایدرها از طریق کیفیت و کمییت لینکهای ورودی از وب سایت های دیگر به وب سایت شما، میزان محبوبیت و شهرت و همچنین مرتبط بودن مطالب وب سایت شما را تعیین می نماید.این کیفیت و کمییت شامل بخش"درباره نویسنده" می باشد که در پایان هر مقاله در کادر منابع نویسنده وجود دارد، که به وب سایت و مقاله منتشر شده شما لینک می شود. استفاده از این بخش "کادر منابع نویسنده" برای دیگروب سایت هایی که اقدام به انتشار مقاله شما در وب سایت خود می نمایند نیز الزامی می باشد.

این عمل می تواند به خودی خود تضمینی نامحدود و رایگان برای وب سایت شما باشد. اگر مقاله شما آموزنده و جالب باشد و در وب سایت های مختلف دیگری نیز قرار گرفته باشد، به صورت خود کار تعداد زیادی لینک از وب سایت های دیگر به وب سایت شما پیوند خواهد خورد. این روش برای جلب توجه اسپایدر ها هم تضمین کننده بوده و باعث افزایش رتبه بندی وب سایت شما در موتورهای جستجو خواهد شد.

افزایش شانس وب سایت با در معرض قرار گرفتن وب سایت های توزیع مقاله

با ارائه مقاله لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. به وب سایت های بزرگ توزیع مقاله مانند Goarticle.com و Ezine.com شانس مجدد مقالات شما برای هدفمند بودن و مورد توجه قرارگرفتن توسط مدیران وب سایت ها که به طور مداوم به دنبال محتوای با کیفیت هستند، افزایش می یابد. این موضوع می تواند به نوعی یک تاثیر ویروس مانند در ارسال مستمر ترافیک های قابل توجه، مستقیماً به سمت مقالات شما داشته باشد.

تداوم در ارسال مقالات

نوشتن تنها یک مقاله، بدون توجه به این که چه کیفیتی دارد، برای به دست آوردن نتیجه مطلوب و مورد نظر کافی نمی باشد.جلب نظر و توجه اسپایدر ها نیاز به زمان دارد. بدست آوردن مزایا بازاریابی مقاله، به صرف زمان و همچنین صبر و تحمل و تعهد برای تهیه و انتشار مداوم مقالات با کیفیت مناسب، نیاز دارد.

این همان چیزی است که زمینه ساز ایجاد جای پای با ارزش در زمینه تخصص شما می شود و کمک به افزایش تعداد بک لینک های وب سایت شما خواهد شد.

توجه به تعداد کلمات

بسیاری از وب سایت ها فقط مقالاتی که دارای مشخصه های یک مقاله و واجد شرایط تعیین شده با توجه به حداقل و حداکثر طول مقاله هستند را پذیرفته و توزیع می نمایند. به عنوان یک قاعده، برای استفاده از مزایای بازاریابی مقاله، مقالات نباید کمتر از 300 کلمه و یا بیش از 500 کلمه باشد.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...