رفتن به مطلب

تاثیر بک لینک در بازاریابی آنلاین


sh369

پست های پیشنهاد شده

 

این مقاله از وب سایت لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. برداشته شده است.

احتمالاً نیازی نیست که آخرین مطلب مربوط به بازاریابی آنلاین را از مشاوران بازاریابی آنلاین جهت درک ایدهء اصلی ایجاد بک لینک، دریافت نمایید. بدون این بک لینک ها، وب سایت شما قدرت و توانایی توسعه را نخواهد داشت؛ و بدون این قدرت، توانایی حرکت به سمت بالا در موتورهای جستجو را نخواهید داشت.

حتی زرنگ ترین و دانا ترین مشاوران بازاریابی آنلاین هم مجبور به اعتراف شدند؛ که انجام این کار(ایجاد بک لینک) آنطور که می گویند ساده نمی باشد.

● حجم زیاد بک لینک، خیلی هم خوب نیست

بدست آوردن حجم زیادی از لینک ها برای وب سایت شما لزوماً به موفقیت وب سایت شما کمک نخواهد کرد. همچنین وب سایت شما برای بدست آوردن رتبه بالا در موتورهای جستجو نیاز به بک لینک هایی با کیفیت بالا دارد.اما گاهی دشوار است که بدانید چه چیزی باعث بهتر شدن کیفیت لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. در ایجاد بک لینک می شود. این شرایط همان جایی است که باید تشخیص دهید که نیاز به توصیه های مشاوران بازاریابی اینترنتی دارید، و یا فقط در حال تلف کردن وقت خود هستید.

● ضرورت وجود متن های Anchor هدفمند

هنگامی که به دنبال ایجاد بک لینک برای وب سایت خود هستید، در ابتدا نیاز به متنهای anchor هدفمند دارید. هر چند تمایلی به استفاده از متنهای مشابه در جاهای دیگر ندارید، با این حال گوگل این موضوع را به روش بدی به شما گوشزد خواهد کرد. شما می خواهید 2 تا 3 عبارت مختلف همراه با نام مناسبی از وب سایت خود در بک لینک ها استفاده نمایید. اگر هیچ چیز دیگری به جز لینک تصویری بدست نیاوردید، اطمینان حاصل فرمایید که صاحب وب سایت متون anchor و یا نام وب سایت شما را در تگ دگر ساز(alt tag) تصویر خود استفاده می کند.

● توجه به لینکهای ورودی و خروجی

گوگل به وب سایت هایی که لینک شما در آنها وجود دارد توجه کرده و پس از بررسی، تصمیم می گیرد که چه مقدار منفعت به وب سایت شما برساند. یک سایت با تعداد زیادی لینک ورودی قدرت بیشتری به وب سایت شما خواهد داد. همچنین لینک شدن با وب سایتی که پر از لینک های خروجی بی کیفیت می باشد، احتمالاً نمی توانند کمک موثری برای وب سایت شما باشند.

● رتبه ، همه چیز نیست

سعی کنید جزء آن دسته از صاحبان وب سایت نباشید که غیر از رتبه بندی وب سایت خود چیز دیگری نمی بینند. سایت هایی با رتبه بندی های بالا هم هستند که لینک آنها دارای ارزش چندانی نمی باشد. به خصوص وب سایت هایی که اقدام به فروش لینک می کنند، این مورد درباره آنها کاملاً صدق می کند. استفاده از عباراتی مانند"پرداخت توسط" " حمایت مالی توسط" در برخی وب سایت ها کاملاً واضح و روشن خواهد شد.در این صورت گوگل به چنین وب سایت هایی اجازه داشتن رتبه های بالا را نخواهد داد. پس شروع کنید . مشاوران وقت شما را تلف نخواهد کرد.

● تمرکز بر روی ارتباط مطالب با بک لینک ها

فرض کنید مطالب وب سایت لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. در مورد مواد شیمیایی قرمز رنگ است و شما یک بک لینک در سایتی با مطالبی در مورد مواد شیمیایی با رنگ بنفش ایجاد کرده اید. این لینک با ارزش است اما نه به اندازهء یک سایت با مطالبی در مورد مواد شیمیایی قرمز . پس اطمینان حاصل فرمایید بک لینک های ایجاد شده در مکان مناسب و مرتبط قرار می گیرد و توجه داشته باشید که آن محل به چه صورت بهینه سازی شده است.

اگر مالک یک وب سایت به شما حق انتخاب در داشتن لینک در یکی از صفحات با عنوان های "درباره ما" و یا " درباره مواد شیمیایی قرمز" شما کدام یک از این صفحات را انتخاب می کنید؟ مطمئناً داشتن لینک در صفحهء بهینه سازی شدهء " دربارهء ماده شیمیایی قرمز" ارزشمند تر می باشد.

● بررسی مسائلی غیر مشخص توسط مشاوران بازاریابی آنلاین

توجه داشته باشید مسائل نا مشخص را به صورت ناهحصوص توسط مشاوران بررسی نمایید. به عنوان مثال در هر موتور جستجو بتوانید در cache تایپ نمایید. از طریق آدرس اینترنتی به دنبال وب سایت هایی باشید که به تازگی ایندکس شده، اما معنی این زمان ( تاریخ ایندکس شدن) چیست و چه کاری انجام می دهد؟ 

احتمال داشتن شانس بهتر با وب سایت هایی که ظرف 30-45 روز گذشته بررسی نشده باشد، بیشتر است. البته مکان مناسبی برای لینک نمی باشد. اما بعضی از دامنه ها ارزش بیشتری نسبت به دیگران در این لینک ها دارند. به عنوان مثال داشتن بک لینک از دامنه های .edu بهتر از داشتن بک لینک از .com می باشد اما دامنه های .info ارزش کمتری دارند. تمامی این فاکتورها در ارزش گذاری تلاشهای وب سایت شما در ایجاد بک لینک محاسبه خواهد شد.

● آیا وجود شبکه های اجتماعی در بازاریابی اینترنتی اهمیت دارد؟

همه ما لینک بار های کوچک در پایین مطالب لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. ها و یا تالارهای گفتگو را دیده ایم : فیس بوک، دیگ، ردیت، تویتر و ... آیا تمایل به ایجاد بک لینک برای وب سایت خود با شبکه های اجتماعی دارید! فکر می کنید با قرار گرفتن لینک شبکه های اجتماعی در وب سایت شما چه اتفاقی خواهد افتاد؟

بله درست حدس زدید، این لینک ها به تنهایی ارزش خاصی نداشته، اما گوگل به طور فزاینده ای به دنبال وب سایت های " فعال" برای تعیین توانایی های وب سایت هستند. البته به یاد داشته باشید، قانون اصلی و اساسی در این مورد مرتبط بودن مطالب با بک لینک ها می باشد.

● آیا از بک لینک های واضح استفاده میکنید؟

هنگامی که برای وب سایت خود بک لینک ایجاد می نمایید، آیا به کد های برنامه نویسی صفحات آن توجه می نمایید؟ آیا در برنامه نویسی آن سایت کد های redirect استفاده شده است؟ آیا مت دیتا های آن وب سایت nofollow"" می باشد؟ اگر به این صورت است، این بک لینک برای وب سایت شما بی فایده خواهد بود.

این کد های برنامه نویسی به موتورهای جستجو خواهند گفت که لینکی برای پیوند ندارند. به همین دلیل اتصال با چنین وب سایت هایی برای وب سایت شما ارزشی ایجاد نخواهد کرد. پس از پیوند با بک لینک های clean (کاملاً مشخص) اطمینان حاصل فرمایید.

در نهایت سعی کنید خود را هماهنگ با سرعت تغییرات استراتژی های مناسب و پیشنهادات موثر بازاریابان آنلاین هماهنگ نمایید. زیرا همواره وب در حال تغییر و تحول می باشد. ایجاد بک لینک برای وب سایت نیاز به تلاش و صرف زمان داشته و همچنین قاعدتاً تمایلی به هدر دادن سرمایه خود، با عدم توجه به چنین نکاتی نخواهید داشت.

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...