رفتن به مطلب

معرفی سرویس نرم افزاری تهیه مطالب برای وب سایتها و صفحات اجتماعی


hjamshidi

پست های پیشنهاد شده

معرفی سرویس نرم افزاری تهیه مطالب برای وب سایتها و صفحات اجتماعی

 

تهیه مطالب و محتوای به روز بزرگترین دغذغه مدیران تارنماهاست. مطالب جدید می تواند به راحتی رتبه وب سایت ها را جابه جا نموده و آینده یک تجارت مبتنی بروب و یا حتی یک تجارت سنتی که سعی در استفاده از ابزار نوین اینترنتی را دارد مشخص نماید. از این رو صاحبان تارنماها، صنایع و تجارتهای اینترنتی و الکترونیکی  بیشترین تلاش خود را بربازار یابی محتوا قرار داده و سعی می کنند تا با مطالب متنوع بازدید کنندگان بیشتری را به تارنمای خود بکشاند شاید این بازدید کننده به مشتری بالفعل تبدیل شود.

در همین راستا سرویسهای نرم افزاری در دنیا برای تامین این نیاز روزافزون یعنی دسترسی سریع و دقیق به مطالب جدید و مرتبط برای ارایه،  ایجاد شده اند.در ایران نیز پس از سالها که جای این سرویس خالی بود، هماکنون سامانه تهیه و توزیع محتوای دیجیتال با نام محتواکده راه اندازی شده و آماده ارایه خدمات به صاحبان و مدیران وب سایتهاست.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این سرویس ، انواع آن و هزینه می توانید به آدرس اینترنتی این سامانه www.Mohtavakadeh.ir یا کانال تلگرامی آن به آدرس لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. مراجعه نمایید 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...