رفتن به مطلب

بررسی چهار اشتباه رایج در سئو


mbm159

پست های پیشنهاد شده

با سلام خدمت دوستان عزیز. امروز با ارئه ۴ اشتباه رایج از سئو که باید از انجام آنها اجتناب کنیم در خدمت شما هستیم. تا حالا به این موضوع فکر کرده اید که برای موفقیت در سئو باید چه کرد؟ چه کارهایی را انجام ندهیم؟ ما از شما اجازه می خواهیم تا در این مقاله چنین آموزشی را برای شما و راهنمایی شما قرار دهیم.
به این فکر کنید که شما کاری را انجام می دهید ولی هیچ تاثیری را نمی بینید و علاوه بر نتیجه نگرفتن بلکه زمان خود را نیز از دست داده اید پس انجام ندادن بهتر از انجام دادن بدون نتیجه است به همین دلیل در مسئله سئو و بهینه سازی که امر بسیار مهمی است انجام ندادن کارهای اشتباه بسیار بهتر و سودمند تر است امیدوارم توصیه های ما برای شما نیز مفید باشد.

۱_ ابزار های تحلیلی خوب یا بد ؟

داشتن یک سایت سرشار از متن ها مناسب و غنی برای یک سایت بسیار ضروری است به شرطی که از این سایت نیز نتیجه خوبی را دریافت کنیم.یک اشتباه که در بین بازاریاب ها اجتناب در بهره گیری از ابزارهای تحلیلی است به گونه ای که این ابزارها به شما کمک میکند که کارکرد سایت خود و قابلیت های لازم را مشاهده کنید تا در مدت زمان لازم به وضع مساعد و خوبی برسد برای استفاده از این ابزارهای منابع بسیاری در دسترس شماست که یکی از این ابزارهای تحلیلی Google analytics است که با استفاده از آن می فهمید بازدید کنندگان در کجای سایت قرار دارند و ترافیک بیشتر در کدام صفحات سایت است و کدام صفحات از تعداد بازدید کننده کمتری برخوردار است. یکی در از قابلیت های این ابزار این است که شما مشاهده می کنید که بازدید کننده هر چند وقت یک از سایت دیدن می کند.

۲_ عنوان های تکراری و مضر

این یک اشتباه رایج در بین سئو کاران است. منحصر به فرد بودن عناوین بسیار دارای اهمیت است در سئو و بهینه سازی سایت چرا که آنچه را که شما از صفحات انتظار، دارید را توصیف می کند. اغلب کسب و کارها که دارای سایت اختصاصی هستند به اشتباه دارای عنوان مشابه برای صفحات مختلف سایت هاست این یک مشکل بزرگ است چرا که تمایزی بین صفحات برای خوانندگان و موتورهای جستجو وجود ندارد.

۳_ کلمات کلیدی سئو شده ولی اشتباه

کلمات کلیدی از اهمیت بسیاری زیادی برخوردار هستند ولی اغلب مورد توجه قرار نمیگیرند هرچقدر که کلمات کلیدی را اختصاصی تر انتخاب کنید در جستجوی شرکت شما موثر تر است و ما این اطمینان را به شما می دهیم که هر چقدر کلمات کلیدی اختصاصی تر باشند از نظر مخاطبان نیز جذاب تر است.

۴_ ضعف محتوای و کیفیت نامناسب

برخورداری از یک محتوای کامل، منحصر به فرد و با کیفیت بهترین چیز برای یک سایت موفق است که سایت را در زمینه سئو تضمین می کند هر چه وب سایت دارای مطالب و محتوای غنی تری باشد در رتبه بندی گوگل نیز بالاتر خواهد بود و همین روند به تدریج باعث خواهد شد تا گوگل سایت شما را به عنوان یک منبع معتبر برای استفاده دیگران بداند.
همانطور که می دانید گوگل یک الگوریتم به نام پاندا را معرفی کرده است که متون سایت ها را مورد ارزیابی قرار می دهد و با توجه به کیفیت متون آن را به بالا و با پایین لیست جستجو می کشاند پس برای جلوگیری از اشتباهات رایج در سئو حتما به محتوای خود دقت نمایید.

 

 

برای حمایت از ما لطفا مقاله را در مبنای وردپرس مطالعه کنید .

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...