رفتن به مطلب

افزایش اتوریتی سایت


alireza-res

پست های پیشنهاد شده

از زمانی که گوگل دیگه پیج رنک و آپدیت نکرد معیار های مختلفی برای شناخت سایت های قوی از دیگر سایت ها مشخص شد . یکی از این معیارها که میتوان گفت الان جزء مهمترین معیار ها نیز هست آتوریتی میباشد . ( Page Authority & Domain Authorityy )

 

که بالا بودن این معیار نشان از کیفیت ، برتری و اطمینان موتور های جستجو به سایت شما میباشد .

هزاران سایت آموزش  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  و راهکار های آن وجود دارد و ما الان میدانیم که کدام یک به بهترین نحوه کار  میکند و کدام یک جواب نمیدهد .پس با ما همراه باشید .

در اینجا ما چند نکته و راه کار را برای افزایش پیج آتوریتی ذکر میکنیم :

1.افزایش بک لینک های پیج

بک لینک ها بهترین راه برای افزایش پیج آتوریتی هستند . اگر یک پیج تعداد زیادی بک لینک از سایت های دیگر داشته باشد ، پیامی مثبت است برای موتور های جستجو مانند گوگل . گوگل بیشتر از قبل شروع میکند به اعتماد کردن به پیج شما چون خیلی از سایت ها به محتوای پیج شما اطمینان کردند . ( به پیج بک لینک دادند )

در این مقاله میتوانید نکات  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  در سال 2017 را مطالعه کنید .

2.لینک های دورن سایتی خود را بهینه کنید

لینک های دورن سایتی یا داخلی در افزایش پیج آتوریتی تاثیر دارند . اگرچه ترافیکی که از یک لینک داخلی با پیج رنک پایین دریافت میکنید خیلی مهم نیست ولی اینکار بهتر از کاری نکردن است . سعی کنید در صفحه هایی با اهمیت بالا مانند صفحه اصلی و … لینک داخلی درست کنید .

3.لینک های خارجی را کم کنید

به یاد داشته باشید هر لینک خارجی ( از سایت های دیگر ) که درون سایتتان قرار میدهید از آتوریتی سایتتون کاسته خواهد شد . این موضوع برای لینک هایی که درون محتوا و یا در کامنت هستند نیز صدق میکند .

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...