رفتن به مطلب

سیمکارت شاتل وارد بازار میشود


AynaZ

پست های پیشنهاد شده

به گزارش صبحانه، با اعطای رسمی "پروانه نوع اول اپراتور مجازی تلفن همراه” (Full MVNO) از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به شرکت توسعه ارتباطات همراه شاتل، این اپراتور تلفن همراه، از برنامه خود به منظور راه‌اندازی نخستین و کاملترین شبکه نسل جدید اپراتور تلفن همراه ایران و عرضه سیم‌کارت‌های نسل جدید با قابلیت برقراری مکالمه، تبادل پیامک و دسترسی به اینترنت بر پایه فناوری‌های ۳G و ۴G خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شاتل موبایل، اپراتورهای مجازی نوع اول (Full MVNO) بر خلاف اپراتورهای مجازی نوع دوم (Light MVNO)، دارای تمام امکانات، تجهیزات فنی و هسته شبکه تلفن همراه بوده و با بکارگیری زیرساخت رادیویی شبکه‌های تلفن همراه موجود، خدمات نوآورانه و متمایزی را به مشترکین خود ارائه می‌کنند.

بر طبق پروانه اعطا شده به شرکت توسعه ارتباطات همراه شاتل، این شرکت بعنوان اپراتور خدمات سیار گروه شرکت‌های شاتل، به زودی خدمات مبتنی بر نسل‌های جدید شبکه تلفن همراه خود را در قالب سیم‌کارت‌هایی با نام تجاری «شاتل موبایل»  به مشتریان خود در سراسر کشور عرضه می‌کند.

براساس این گزارش، سیم‌کارت‌های شاتل موبایل، علاوه بر قابلیت برقراری مکالمه و تبادل پیامک بعنوان خدمات پایه، آخرین تکنولوژی‌های دسترسی به اینترنت پرسرعت مبتنی بر شبکه های ۳G، ۴G/LTE و ۴٫۵G را به همراه طرح‌ها و خدمات ویژه محتوایی و ارزش افزوده، با کیفیت شاتل، در اختیار مشترکین و متقاضیان قرار می‌دهد.

براساس این گزارش، شرکت توسعه ارتباطات همراه شاتل، ارائه کننده خدمات ارتباطی سیار مبتنی بر شبکه‌های تلفن همراه و خدمات اینترنت پرسرعت بیسیم بر پایه فناوری TD LTE گروه شرکت‌های شاتل است که خدمات ارتباطی همگرای ثابت و سیار بر پایه اینترنت را به صورت یکپارچه بعنوان نسل جدید اپراتورهای تلفن همراه کشور به مشترکین خود ارائه می‌کند.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...