رفتن به مطلب

کابوسی که تمامی ندارد؛ انفجار گلکسی اس7 +عکس


gholamreza-alipoor

پست های پیشنهاد شده

 

گزارش

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. ، بر اساس آخرین گزارش ها، این گوشی که متعلق به یک جوان 27 ساله به نام Shaunique Lamb بود، در حالی که درون یک محفظه نگهدارنده لیوان در اتومبیل قرار داشت به ناگاه آتش گرفت. به گفته Lamb، این انفجار در حالی رخ داد که وی در حین رانندگی و در حال گوش دادن به موسیقی از طریق سیستم بلوتوث گوشی بود که چند ثانیه پس از خارج شدن دود، گوشی آتش گرفت.

 

این جوان که از یک خطر جدی نجات یافته بود، در ادامه افزود که پس از این اتفاق، گوشی را به یکی از نمایندگی های اپراتور اسپرینت برده و موضوع را با کارشناس این مرکز مطرح کردم، اما علی رغم بیمه بودن گوشی، کارشناس مربوطه عنوان کرد که تنها 200 دلار به من تعلق خواهد گرفت.

 

127149_890.jpg

 

وی این مسئله را با شرکت سامسونگ نیز در میان گذاشت و این شرکت با صدور بیانیه ای اعلام کرد که برای پی بردن به علت دقیق این اتفاق، می بایست گوشی را به این شرکت تحویل داده تا مهندسان این شرکت، تحقیقات بیشتری را بر روی آن انجام دهند.

 

در بیانیه سامسونگ آمده است: «سامسونگ نسبت به امنیت و کیفیت بیش از 10 میلیون گوشی سری گلکسی اس 7 که در آمریکا عرضه شده است، اطمینان دارد. ما با خانم Lamb در ارتباط هستیم تا با تحویل گرفتن گوشی و بررسی های بیشتر، به اطلاعات دقیقی در خصوص علت این حادثه دست یابیم. تا زمانی که مهندسان ما این گوشی را بررسی نکنند، نمی توانیم در این رابطه هیچگونه اظهارنظری داشته باشیم. گوشی های هوشمند، دستگاه های پیچیده ای هستند که ممکن است فاکتورهای متعددی در عملکرد نامطلوب برخی قسمت ها و قطعات آنها دخیل باشند.»

 

منبع : تک شات

 

 

 

 

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...