رفتن به مطلب

آپلود تصاویر بر روی اینستاگرام از طریق کامپیوتر ممکن شد


AynaZ

پست های پیشنهاد شده

. . .

 

به گزارش صبحانه، اینستاگرام را می توان یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های اشتراک گذاری تصاویر نامید. این اپلیکیشن قادر است تا با دریافت تصاویر و فایل های ویدیویی و نیز ویرایش آن ها تجربه اشتراک گذاری بی نظیری را برای کاربران فراهم کند. تا کنون کاربران این اپلیکیشن تنها قادر به اشتراک گذاری در فضای این اپلیکیشن بر روی گوشی های موبایل خود بوده اند و از نسخه ویندوز (وب)، تنها برای چک کردن پروفایل استفاده می کردند. با افزایش روز افزون کاربران این شبکه اجتماعی، اینستاگرام امکان اشتراک گذاری از طریق کامپیوتر را نیز ممکن کرده است.

 

 

برای بسیاری ارسال تصاویر و یا فایل های ویدیویی از طریق گوشی موبایل امکان ساده و قابل دسترسی می باشد، شما با انتخاب یک تصویر از آرشیو خود و گاها انجام چند مرحله ویرایش می توانید اقدام به اشتراک گذاری کنید. اما این فرایند برای برخی از کاربران به شدت مشکل و گاها ناشدنی ست؛ چرا که تمامی کاربران امکان انتخاب و ارسال تصاویر را از طریق گوشی موبایل خود ندارند. این کاربران اغلب شامل عکاسان حرفه ای و یا مشاغل خاص می شوند، که تصاویر را از طریق دوربین های خود بر روی سیستم بارگزاری کرده و پس از انجام ویرایش هایی از طریق نرم افزار فتوشاپ اقدام به اشتراک گذاری می کنند. برای این گونه از کاربران انجام عملیات فوق و مجدد ارسال آن به گوشی موبایل برای اشتراک گذاری کاری بیهوده و اضافی تلقی می شود.

 

در پاییز ۲۰۱۵، اینستاگرام برای کاربرانی با ویژگی های یاد شده امکانی را بوجود آورد تا به آسانی تصاویر را در این اپلیکیشن به اشتراک بگذارند. این قابلیت که در ویندوز ۱۰ برای سیستم هایی با قابلیت اسکرین لمسی و یا دارای دوربین بوجود آمده بود، کاربران را قادر به اشتراک گذاری از این طریق کرده است.

 

این روش برای کاربرانی که دارای ویژگی های یاد شده هستند بسیار کارآمد است، اما کاربران بدون این امکانات چگونه می توانند اشتراک گذاری را انجام دهند؟ تا پیش از این، این دسته از کاربران تنها ملزم به استفاده از اپیکیشن های متفرقه اشتراک گذاری و یا ارسال از طریق گوشی های موبایل بوده اند که نوع اول بسیار مخاطره انگیز عنوان شده است.

 

اپلیکیشن های جانبی پر خطر

 

برای ایجاد قابلیت ارسال تصاویر از طریق سیستم های کامپیوتری بسیاری به اپلیکیشن ها و نرم افزارهای جانبی و متفرقه روی می آورند که این خود در طولانی مدت خطراتی نظیر هک شدن حساب کاربری را به همراه خواهد داشت.

 

سرویس هایی که اینستاگرام به صورت نسخه اصلی در اختیار کاربران قرار می دهد، از هرگونه سواستفاده جلوگیری می کند که این را می توان خصوصیت منحصر بفرد این اپلیکیشن دانست. اگر حساب کاربری شما یک صفحه شخصی برای اشتراک گذاری تصاویری از زندگی روزمره شماست شاید برایتان امنیت حساب اهمیت چندانی نداشته باشد، اما اهمیت این مساله زمانی مشخص می شود که شما یک حساب کاربری مربوط به شغل و یا تجارت خود داشته باشید و یا تصاویر خصوصی شما به قدری حائز اهمیت باشد که حتی تصور از دست رفتن اطلاعات نیز برای شما دشوار باشد.

 

در این مواقع، یک اشتراک گذاری ساده به قیمت از دست دادن حساب کاربری شما خواهد بود پس استفاده از اپلیکیشن های جانبی بسیار خطرناک تلقی می شود.

 

شبیه ساز اندروید به کمک کاربران می آید

 

BlueStacks برای بسیاری از کاربران نام آشناییست؛ نرم افزار BlueStacks برنامه‌ای مرتبط با اندروید است. به عبارت ساده، با استفاده از نرم افزار BlueStacks می‌توانید یک نسخه از سیستم عامل اندروید را روی کامپیوتر خود داشته باشید. به همین ترتیب نرم افزارهای اندروید را روی کامپیوتر اجرا کنید. این نرم افزار که بر روی Windows و macOSقابل اجراست به آسانی یک نسخه از اپلیکیشن اینستاگرام را در اختیار شما قرار می دهد. تنها کافیست این نرم افزار را نصب کنید و اپلیکیشن اینستاگرام را بر روی بارگزاری کنید.

 

گام اول: ابتدا BlueStacks را بر روی سیستم کامپیوتر خود نصب کنید، پس از نصب از میان برنامه های موجود Play Store را دانلود و نصب کنید. در این مرحله سیستم عامل ویندوز شما به حالت اندروید شبیه سازی شده است. پس از Play Store را اجرا کرده و اپلیکیشن اینستاگرام را دریافت کنید.

 

این مرحله کاملا مشابه با کار با دستگاه موبایل است. می توانید اینستاگرام را باز کرده و پس از وارد کردن نام کاربری و رمز عبور به حساب کاربری خود دسترسی داشته باشید.

 

گالری مورد نظر را بر روی نوار ابزار BlueStacks بارگزاری کنید و تصویر مورد نظر را انتخاب کنید، اکنون می توانید تصویر را همانند نسخه اندروید گوشی ویرایش کنید و یا یک کپشن زیبا به آن اضافه کنید حالا نوبت انتشار و اشتراک گذاریست.

 

نرم افزار از شما سوال می کند که با چه نرم افزاری قصد انتشار تصویر مورد نظر را دارید، با انتخاب اینستاگرام و انتخاب گزینه "Always” تصویر شما در فضای اپلیکیشن اینستاگرام به اشتراک گذاشته می شود.

 

توصیه می شود هرگز برای انجام این فرایند از اپیکیشن های جانبی و متفرقه استفاده نکنید.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...