رفتن به مطلب

چگونه بدون حساب کاربری از اسکایپ استفاده کنیم؟


AynaZ

پست های پیشنهاد شده

. . .

 

به گزارش صبحانه، کاربران می توانند با هر فردی صحبت کنند، بدون اینکه نیاز باشد هرگونه نرم افزاری را بر روی کامپیوتر دانلود کنند. تمام چیزی که برای این کار لازم است، یک مرورگر، و وبسایت اسکایپ است.

 

برای شروع یک مکالمه، به صفحه اصلی وبسایت اسکایپ بروید، و بر روی Start a Conversation کلیک کنید. سپس از شما خواسته می شود که نام خود را وارد کنید. البته توجه داشته باشید که این نامی است که هرکسی در مکالمات می تواند این نام را ببیند. در ادامه مجددا روی Start a Conversation کلیک کنید. خواهید دید که صفحه ی گفت و گو بارگذاری می شود.

 

اما چگونه باید افراد مختلف را برای مکالمه اضافه کرد؟

 

اسکایپ برای شما یک لینک بوجود می آورد، که شما می توانید آن را با هر فردی به اشتراک بگذارید. التبه این لینک تنها 24 ساعت فعال است، و پس از آن منقضی می شود، و شما نمی توانید یک مکالمه را برای بیش از یک روز نگه دارید. در عوض، شما باید یک مکالمه ی جدید ایجاد کنید.

 

اگر قبل از 24 ساعت پنجره را ببندید، برای بازگشت مجدد به مکالمه باید لینک منحصر به فرد خود نیاز خواهید داشت. بنابر این بهتر است که این لینک را به خاطر بسپارید(در جایی ذخیر کنید).

 

خدمات رایگان اسکایپ بصورت حساب کاربری و نرم افزاری، این امکان را می دهد که پیام متنی ارسال کنیم، شکلک بفرستیم، و فایل ارسال کنیم.

 

تا کنون این امکان وجود داشت که با کمک سایت Outlook.com می شد با مرورگر از طریق اسکایپ تماس صوتی برقرار کرد. اما امروز با مرورگر کروم و به کمک افزونه Skype Calling می شود تماس صوتی و تصویری برقرار کرد. این ویژگی به هیچ چیز دیگری مانند حساب کاربری و غیره نیاز ندارد. این مورد برای گروه هایی خوب است که قصد ایجاد یک مکالمه ی گروهی را دارند، اما همه از یک قالب خاص استفاده نمی کنند.

 

خدمات رایگان اسکایپ بصورت حساب کاربری و نرم افزاری، این امکان را می دهد که پیام متنی ارسال کنیم، شکلک بفرستیم، و فایل ارسال کنیم.

 

از طرف دیگر، این مورد برای افرادی که از تکنولوژی هراس دارند بسیار بسیار راحت و آسان است. چرا که آنها نیازی به ساخت یا ایجاد حساب کاربری و یا نصب نرم افزار نخواهند داشت. همچنین برای افرادی مناسب خواهد بود که از کامپیوتر هایی استفاده می کنند که برای نصب نرم افزار جانبی دارای محدودیت هستند (بطور مثال برخی کافی نت ها یا ادارات).

 

اگر شما هم نمی توانید نرم افزار را نصب کنید، این مورد بهترین گزینه برای دور زدن محدودیت ها می باشد.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...