رفتن به مطلب

سرانجام آپدیت جدید تلگرام دسکتاپ منتشر شد


AynaZ

پست های پیشنهاد شده

. . .

 

به گزارش صبحانه،نسخه‌ جدید تلگرام دسکتاپ منتشر شد که علاوه بر متریال شدن ظاهر برنامه و پشتیبانی از پوسته‌های مختلف، امکانات اخیر تلگرام نیز همچون برگشت دادن پیام‌های ارسال‌شده به آن اضافه شده است.برخلاف نسخه موبایل تلگرام که به‌شدت مورد توجه سازندگان برنامه قرار دارد و اغلب ماهی یک‌بار آپدیت می‌شود، نسخه‌ دسکتاپ این برنامه برای ویندوز مدت‌ها بود که به روزرسانی جدیدی دریافت نکرده بود. اکنون تلگرام دسکتاپ نیز به نسخه‌ یک به روزرسانی شد و علاوه بر آن که ظاهر آن با تبدیل به طراحی متریال فوق‌العاده زیباتر و دلنشین‌تر شد، امکانات جدیدی نیز به آن اضافه شد.

 

متریال شدن ظاهر برنامه: اولین و چشمگیر‌ترین تغییر،ظاهر متریال شده‌ برنامه است. از این نسخه می‌توانید تلگرام دسکتاپ را با طراحی زیبای متریال تجربه کنید که علاوه بر زیبایی‌های ظاهری برنامه، پویانمایی های آن را نیز تغییر داده و کارکرد برنامه بسیار روان‌تر و دلنشین‌تر شده است؛ به‌طوری‌که اکنون می‌توان نسخه دسکتاپ تلگرام را یک برنامه‌ بسیار حرفه‌ای و به‌روز دانست.

 

پشتیبانی از پوسته های مختلف: نکته‌ جذاب دیگراضافه شدن پشتیبانی از تم‌های مختلف است؛ به‌طوری‌که می‌توانید با پوسته‌های مختلف، ظاهر تلگرام را هر طور که دوست دارید تغییر دهید. مانند استیکرها، پوسته‌های تلگرام نیز توسط عموم کاربران قابل ساخت است و به‌زودی می‌توانید پوسته‌های بی‌شماری برای تلگرام در اختیار داشته باشید.تلگرام کانال مخصوصی با آدرس @Themes ساخته است که می‌توانید در آن به چند نمونه پوسته ساخته شده دسترسی داشته باشید.

 

نحوه فعال‌سازی پوسته‌ها: بعد از دانلود پوسته، آن را در یکی از چت‌های تلگرام ارسال کنید تا به حالت یک فایل ارسال شده تبدیل شود. بعد از ارسال کامل، روی آن کلیک کنید تا با پنجره‌ای مواجه شوید. سپس روی گزینه Apply کلیک کنید تا پوسته مورد نظر اعمال شود.

 

نحوه برگشت به پوسته اصلی: به تنظیمات تلگرام مراجعه و گزینه Use default color theme را پیدا و استفاده کنید.تغییرات دیگراین به روزرسانی عبارت است از:اضافه شدن امکان پین کردن گفت وگوهای مهم به بالای فهرست،اضافه شدن امکان حذف پیام‌ها بعد از ارسال واضافه شدن امکان نمایش گروه‌های مشترک با مخاطبان.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...