رفتن به مطلب

نرخ های جدید اینترنت همراه اول اعلام شد


AynaZ

پست های پیشنهاد شده

. . .

 

به گزارش صبحانه،اپراتور همراه اول، نرخ های جدید اینترنت موبایل را برای مشترکان اعتباری و دائمی خود اعلام کرد.

 

به گزارش شرکت ارتباطات سیار ایران، اپراتور همراه اول از ارائه بسته های جدید مدت دار نوترینو شامل بسته های جدید ۱۰ و ۲۰ گیگابایتی اینترنت خبر داد.

 

این اپراتور اعلام کرد: با هدف بهبود تجربه مشترکین و با توجه به توسعه پوشش و ارتقای کیفیت و ظرفیت شبکه همراه اول و استقبال مشترکین از بسته های مدت داری که به صورت محدود در نمایشگاه «ایران تلکام ۲۰۱۶» ارائه شده بود، این اپراتور از این پس بسته های آلفاپلاس مدت دار ارائه می دهد تا مشترکین با خرید این بسته‌ ها از سرعت بدون مرز در مدت زمان بیشتری بهره ببرند.

 

بسته ‌های آلفاپلاس مدت دار، شامل بسته های ۶ ماهه ۱۰ گیگابایتی ۴۹ هزار تومانی و ۲۰ گیگابایتی ۶۴ هزار تومانی پرسرعت نوترینو است که بدون محدودیت مصرف در ساعات شبانه روز، ارائه می شود.

 

این بسته ها برای تمام مشترکین اعتباری و دائمی قابل استفاده بوده و خرید بسته ها از طریق سامانه «همراه من» (پرتال و اپلیکیشن) امکان پذیر است.

 

پس از اتمام بسته های مدت دار ۶ ماهه، در صورتی که مشترک اقدام به لغو تمدید خودکار و یا رزرو بسته جدید نکرده باشد، بسته ۲ گیگابایت+۲ گیگابایت شبانه برای وی فعال می شود.

 

همراه اولی ها برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت و نحوه فعال سازی بسته های مدت دار ۶ ماهه و همچنین دریافت اپلیکیشن «همراه من»، می توانند به آدرس my.mci.ir مراجعه کنند.

 

منبع : مهر

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...