رفتن به مطلب

قابلیت های نسخه جدید تلگرام


AynaZ

پست های پیشنهاد شده

. . .

 

به گزارش صبحانه،شبکه اجتماعی تلگرام، اپلیکیشن پیام‌رسان محبوب در میان کاربران دنیای مجازی است. تلگرام نسخه جدید خود را منتشر کرد و در آن از قابلیت‌های جدید و کاربردی رونمایی کرد. در این مطلب آموزشی به بیان قابلیت‌های جدید نسخه جدید تلگرام می‌پردازیم.

 

تلگرام در نسخه ۳.۱۵ خود از قابلیت‌های کاربردی و جالبی رونمایی کرد که برخی از این قابلیت‌ها فعلا در اختیار کاربران اندروید تلگرام هستند.

 

در نسخه جدید تلگرام می‌توانید چت‌های مهم خود را پین کنید و در بالای لیست آنها را ببینید. این قابلیت به شما کمک می‌کند که چت‌های مهم شما همیشه جلوی چشم و در دسترس شما باشد و در این حالت هیچ پیامی را از دست نمی‌دهید. برای استفاده از این قابلیت کافی است پیام مورد نظر با انگشت به سمت چپ بکشید و سپس گزینه Pin را انتخاب کنید. این قابلیت مهم برای دسترسی به چت‌های کاری و مهم بسیار کاربردی و مفید است.

 

 

قابلیت کاربردی دیگر در نسخه جدید تلگرام امکان لینک کردن اکانت تلگرام به بیش از ۳۶۰ سرویس‌ چون اینستاگرام، توییتر، جیمیل، پوکت، پینترست و ….. است. شما با کمک سرویس تحت وب IFTTT، می‌توانید اکانت تلگرام خود را به سرویس‌های مورد نظر متصل کنید. برای استفاده از این قابلیت کافی است بات @IFTTT را به گروه ها و مکالمات خود اضافه کنید.

 

بعد از آن این بات را انتخاب می‌کنید، پیامی برای شما باز می‌شود، بر روی این لینک Get Started کلیک کنید.

 

در صفحه‌ای که باز می‌شود، ثبت‌نام کنید و Connect را انتخاب کنید.

 

بعد از اتصال، در قسمت جستجو نام‌ سرویس مورد نظر خود را وارد کنید. برای مثال وقتی اینستاگرام را وارد کردیم، باید دکمه Connect را انتخاب کنید، در صفحه بعدی باید مشخصات حساب اینستاگرام خود را وارد کنید. در آخر پیامی برای شما نمایش داده شما می شود.

 

قابلیت‌های دیگر که به این نسخه اضافه شده است شامل موارد زیر است:

 

امکان چرخاندن تصاویر با هر درجه ای در قسمت ویرایش تصاویر

 

امکان تماشای ویدیو‌های یوتوب و Vimeo در حالت تصویر-در-تصویر

 

امکان ارسال پیام های گروه‌ها و چت‌های کلاد به Secret Chat

 

 

منبع : العالم

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...