رفتن به مطلب

۱۲ نشانه مهم سلامتی


e.portalsaz

پست های پیشنهاد شده

۱- اگر صبح‌ها که از خواب بیدار می‌شوید سرحال هستید و آماده‌اید تا جهان را زیر پاهایتان فتح کنید، این اولین علامتی است که شما سلامتید.

2- اگر می‌توانید پس از بالا رفتن از پله‌ها همچنان تنفستان را کنترل کنید و بصورت عادی راه بروید، تبریک می‌گوییم! شما سلامتید.

3-اگر شما در عوض پوستی رنگ پریده، دارای پوستی درخشان هستید، به کارت سلامت خود یک امتیاز دیگر بیفزایید.

 

 

4- اگر معده‌تان هم روبراه است و بصورت منظم به دستشویی می‌روید، گلاب به رویتان خون در مدفوع نمی بینید یبوست ندارید و معده‌تان ترش نمی‌کند، می‌توانید خوشحال باشید که میزان سلامت شما در حال افزایش است.

 

5- اگر تمام روز را کار می‌کنید و در پایان روز هم هنوز برای آماده کردن یک شام کوچک برای همسرتان انرژی دارید، کلاهتان را بالا بیندازید!

 

6-اگر دندان‌هایی سالم و بی نقصی دارید و با لبخندهای جادویی خود اطرافیان را جذب می‌کنید، پس برای اینکه خوشحال باشید دلیل کافی دارید.

 

7-اگر اشتهایتان خوب است، نه حریصید و نه کم اشتها، نشان می‌دهد که بدنتان سلامت و روبراه است.

 

8- اگر ناخن‌های شما صورتی رنگ و سفت و محکم هستند، شما سلامتید.

 

9- اگر در حال مبارزه با بی خوابی، یا پاره شدن خوابتان نیستید، پس سالم و قبراقید. خوب خوابیدن در شبانگاه، شاخصی مهم برای سلامت است.

 

 

10- اگر زمانی که دیگران سرفه می‌کنند و هوای داخل بدنشان را به بیرون می‌دمند شما عطسه نمی‌کنید، آنگاه قطعاً سیستم دفاعی بدنتان به خوبی کار می‌کند. داشتن مصونیت در برابر سرماخوردگی و عفونت‌های جزئی، علامت سلامتی شماست.

 

11- اگر احساس می‌کنید که به خوبی استرس خود را کنترل می‌کنید و بیش از اندازه یا به طور غیر معمول خشمگین نمی‌شوید، بدان معناست که روان شما نیز سلامت است.

 

 

12- اگر همه چیز در زندگی عشقی و تمایلات جنسی شما خوب و منظم است، امتیاز دیگری به کارت سلامت خود اضافه کنید.

 

بسیار خب دوستان، از زندگی سالم و سعادتمند خود لذت ببرید، منظم ورزش کنید و مواد غذایی سالم و مغذی بخورید تا سلامتی‌تان برای همیشه حفظ شود. سلامتی و سرحالی شما، آرزوی همیشگی ماست.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...