رفتن به مطلب

آیا می توان به سئو تضمینی اعتماد کرد؟


portal

پست های پیشنهاد شده

آیا می توان به سئو تضمینی اعتماد کرد؟

f9ce9-can-you-trust-guarantee-seo.jpg?m=crop&w=970&h=400&q=high

 

تضمین خدمات سئو یا بهینه سازی سایت، امری کاملاً نادرست و بعضاً دروغ است که بسیاری از شرکت ها به کاربران خود می گویند. در حقیقت، بسیاری از شرکت های طراحی سایت، عبارتسئوی تضمینیرا به صورت شفاهی بیان می کنند، اما در حقیقت این موردی است که حتی خود گوگل هم اعلام می کند جمله ای نادرست است.

 

مطمئناً اگر به 10 شرکت برای خدمات سئو تماس بگیرید، 8 شرکت خدمات سئو یا بهینه سازی سایت خود را تضمین می کنند. بعضاً دیده شده که برخی از آنها رتیه یک گوگل را تضمین می کنند.

 

البته ما درپرتالآگاه هستیم که شرکت های بسیاری خدماتطراحی سایتو سئو بسیاری هستند و انتخاب یک شرکت مناسب از بین این همه شرکت ها بسیار سخت است.

 

در این مقاله قصد داریم برای کارفرمایان محترم روشن کنیم که آیا شرکتی که سئوی تضمینی انجام می دهد یا ادعای گارانتی کردن خدمات بهینه سازی سایت را می کند را باید انتخاب کنید یا خیر؟ مطمئن باشید که این مقاله می تواند دید خوبی از این ماجرا را در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

 

چرا سئو تضمینی بی اعتبار است؟

پاسخ بسیار ساده است. زیرا هیچ کس نمی تواند رنکینگ گوگل را تضمین نماید. شما این مورد را در سایت خود گوگل در بخش آموزش های عمومی گوگل منابع مدیران سایت خواهید یافت.

 

شما می بایست همه موارد را بخوانید. مشتری خدمات سئو می بایست یک سوال از ارائه دهنده خدمات بهینه سازی داشته باشد. در صورتی که شرکتی اعلام نماید خدمات سئو خود را تصمین می نماید این مورد یک نمره منفی برای آن شرکت به حساب می آید.

 

خدمات سئو ارزان نیست. برای رنک گرفتن مناسب در کلمه کلیدی می بایست بررسی های بسیار توسط متخصصین سئو انجام شود و نیروی کاری می بایست به صورت مداوم بر روی سایت فعالیت نماید. متخصصین سئو می بایست اطلاعات خود را به صورت روزانه به روز رسانی نمایند و دائما در زمینه سئو سایت و تغییرات آن اطلاعات کسب نمایند.

 

در انجام خدمات سئو شرکت ارائه دهنده خدمات می بایست با کارفرمای خود صادق باشد و روش کار خود را به کارفرما به صورت شفاف توضیح دهد. روش بالا آوردن و ارتقاء رنکینگ سایت در موتورهای جستجو بسیار مهم می باشد. برخی روش ها کوتاه مدت هستند و برخی دیگر بلند مدت. روش های درست تاثیر بلند مدت دارند، به این صورت که با تغییر الگوریتم گوگل وب سایت رنک از دست نخواهد داد. در صورتی که شرکت ارائه کننده خدمات بهینه سازی روش هایی را در جهت افزایش کیفیت سایت ارائه داد. آن روش ها درست می باشند.

 

فاکتورهایی که گوگل اعلام می کند، مهم هستند را گوگل به صورت کلی اعلام نموده است. این فاکتورها در رتبه سایت بسیار مهم هستند:

 

o کیفیت محتوا

 

o کیفیت لینک های داخلی و خارجی

 

o سرعت وب سایت

 

o کد نویسی استاندارد

 

o مرتبط بودن همه نکات

 

راه چاره چیست؟

بنابراین شما بهتر است از شرکت ارائه دهنده خدمات سئو بخواهید خدمات خود را تشریح نماید و در صورت استفاده از خدمات مناسب آن شرکت را انتخاب نمایید. خدمات سئو چیزی جز بالا بردن کیفیت یک سایت از طریق ارسال مقالات با کیفیت در زمینه مورد نظر در سایت به صورت دوره ای، ایجاد بک لینک در سایت های مرتبط، استاندارد سازی کد نویسی صفحه و رفع عیب مشکلات هاستینگ نیست. مهم آن است که شما سایت با کیفیتی داشته باشد تا گوگل شما را در صفحه اول سایت خود نمایش دهد.

 

مطمئن باشید هیچ شرکت یا شخصی نمی تواند خدمات سئو و بهینه سازی خود را تضمین نماید

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

 

  • درود
  • انتقال به بخش سئو و آموزش ها و پاک کردن بک لینک ها در لابلای مطالب لطفا دقت کنید
  • سئو حوب است اما زمانگیر و زمانبر است و کار یکی دو روزه نیست پس باید با حوصله کار گردد روش
  • موفق باشید

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...