رفتن به مطلب

بهینه سازی وب سایت بر اساس کلمات کلیدی- قسمت اول


portal

پست های پیشنهاد شده

بهینه سازی وب سایت بر اساس کلمات کلیدی- قسمت اول

 

49e2b-optimizing-a-page-for-search-engines-based-on-keywords-part-1.jpg?m=crop&w=970&h=400&q=high

همانطور که می دانید، بهینه سازی یک وب سایت شامل موارد مختلفی می باشد که با رعایت مجموع این موارد وب سایت شما می تواند جایگاه بالایی را در نتایج جستجوی موتورهای جستجوگر پیدا کنید. در این مقاله می خواهیم از اهمیت استفاده از کلمات کلیدی برایتان صحبت کنیم.

 

به زبان ساده، بهینه سازی یک صفحۀ وب از طریق کلمات کلیدی شامل اضافه کردن یا تغییر کلید واژه مرتبط با موضوع یکی از صفحات وب سایت است که این کلمات کلیدی سیگنال هایی را از سوی صفجه به موتورهای جستجوگر ارسال می کند.

بیشتر افراد به علت سادگی این موضوع، دچار اشتباهات بسیاری می شوند و اضافه کردن کلمات کلیدی را با خوردن قرص آسپرین یکسان می دانند: "اگر یکی خوبه، پس دوتا بهتره!" اما در مورد ساختار کلمات کلیدی داخل صفحات وب سایت قضیه به این شکل کار نمی کند و نمی توان بیش از تعداد مشخصی، کلمات کلیدی خود را تکرار کنید یا به آنها تنوع دهید. حتی نمی توانید از یک کلمه کلیدی در چند صفحۀ مختلف استفاده کنید (البته می توانید استفاده کنید، اما هیچ بازدهی برای شما ندارد).

 

بهترین راه حلی که برای بهبود وضعیت سئوی یک وب سایت از طریق کلمات کلیدی وجود دارد، انتخاب و جای گذاری درست کلمات کلیدی در هر صفحه است. بنابراین اگر حجم مطالب ارسالی و تعداد صفحات وب سایت زیاد باشد، استفاده از چنین روشی بسیار با ارزش و مهم می شود. علی رغم این توضیحات، حتی در وب سایت های بزرگ نیز، گاهی لازم است که از روش های دستی برای برای بهبود ساختار کلمات کلیدی استفاده کرد.

 

انتخاب بهترین کلمه کلیدی

 

پیش از آنکه ساختار کلمات کلیدی صفحات وب سایت خود را تغییر دهید یا چیزی به آنها اضفه نمایید، ابتدا باید بهترین کلمه کلیدی مرتبط با موضوع مورد نظر را پیدا کنید. فکر کنید، خود را تحت فشار قرار دهید و خلاصه طوفانی به پا کنید تا بتوانید فهرستی از تمامی کلمات کلیدی قابل استفاده برایطراحی سایتتان را پیدا کنید.

 

شاید فکر کنید که انجام این کار بسیار ساده است، اما سخت در اشتباه هستید. چرا که برای انجام این کار باید خود را به جای مشتریان قرار دهید و مانند آنها بیاندیشید.

 

 

 

وب سایت همکاران و رقبای خود را مشاهده کنید و عناوین، تگ ها، کلمات کلیدی، لیست محصولات، فیلتر های دسته بندی ها و حتی کلمات استفاده شده برای لینک دهی را بررسی کنید و سعی کنید دامنۀ کلمات و عبارات خود را گسترده تر کنید. برای این که بازدهی بیشتری را دریفات نمایید، می توانید اسامی، افعال، صفات، مفعول ها را در یک فایل Excel و در ستون های جدا از یکدیگر یادداشت نمایید. در نهایت می توانید بهترین گزینه ها را بررسی کنید و این کلمات را با یکدیگر ترکیب نمایید.

 

از ابزار کلمات کلیدی استفاده کنید

 

هنگامی که فهرست کلمات کلیدی تان آماده شد، نوبت به استفاده از ابزارهای آنالیزگر کلمات کلیدی می رسد. با استفاده از این ابزارهای آنالیزگر می توانید میزان ارزش و اثر بخشی کلمه کلیدی را بررسی کنید و همچنین کلمات کلیدی را که فراموش کرده بودید، یادداشت نمایید.

 

 

 

وب سایت گوگل ابزاری مناسب با نام AdWords Keyword Tool را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار داده است. البته ابزارهای بسیار دیگری نیز وجود دارند اما با توجه به این که بیشتر اطلاعات در سطح جهان در دیتابیس های گوگل قرار دارند، استفاده از گوگل ادورزد یکی از بهترین راه های بررسی کلمات کلیدی در اینترنت به شمار می آید.

منبعطراحی سایتپرتال

 

طراحی سايت شرکتی،طراحی سايت پزشکی،طراحی سايت شخصی،طراحی سايت بيمه

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...