رفتن به مطلب

سئو SEO : هفت ادعایی که نباید از جانب شرکت های سئو باور کنید


decoweb

پست های پیشنهاد شده

مرور دستورالعمل با توجه به اینکه الگوریتم های موتورهای جستجو مدام در حال تغییر هستند و این موتورهای جستجو الگوریتم های خود را بصورت مخفیانه نگهداری می کنند . پس قبل از انتخاب کارشناس سئو خود مطمئن شوید که با ادعاهای واهی معمول در این زمینه مواجه نشوید

 

شرح جزئیات

 

بحث سئو برای بسیاری از شرکت ها می تواند یک موضوع مشکل ساز باشد ، حتی اگر شما یک کارشناس خبره سئو را هم استخدام کنید .

 

با توجه به اینکه الگوریتم های موتورهای جستجو مدام در حال تغییر هستند و این موتورهای جستجو الگوریتم های خود را بصورت مخفیانه نگهداری می کنند . پس قبل از انتخاب کارشناس سئو خود مطمئن شوید که با ادعاهای واهی معمول در این زمینه مواجه نشوید :

 

1- من الگوریتم های گوگل را می دانم

 

هیچ شخص خارج از شرکت گوگل از الگوریتم های آن باخبر نیست !

 

تخمین زده می شود که صدها عامل تعیین کننده در زمینه سئو وجود دارد اما هیچ کس از نحوه عملکرد آنها دقیقا باخبر نیست .

 

گوگل همواره اطلاعاتی در این زمینه منتشر می نماید اما بقیه موارد بایستی با سعی و خطا توسط خود شما کشف شوند و این در حالیست که همین الگوریتم ها نیز بصورت مداوم در حال بروز رسانی و تغییر هستند .

 

کافیست که فقط به الگوریتم جدید گوگل با نام RANKBRAIN که از فناوری هوش مصنوعی استفاده می کند ، نگاهی بیاندازید که از سال گدشته اجرایی شده است . این فناوری ماهها قبل از اینکه گوگل خبری در مورد آن منتشر نماید اجرایی شده بود و کارشناسان سئو هیچ چیزی در مورد آن نمی دانستند ولی هم اکنون بعنوان یکی از 3 عامل مهم سئو شناخته می شود .

 

2- من می توانم هرنوع کسب و کاری را سئو کنم

 

یکی از مهمترین موارد برای داشتن یک استراتژی سئوی موفق درک تمایلات کاربران و یا مصرف کنندگان می باشد ، که این مورد از هر کسب و کاری به کسب کار دیگر متغیر می باشد . پس برای داشتن یک استراتژی سئوی موفق بایستی شناخت کامل از کسب و کار شما و نحوه تفکر مصرف کنندگان آن وجود داشته باشد .

 

علیرغم داشتن یک بودجه بزرگ برای راه اندازی یک کمپین سئو ، اما عمده موفقیت شما در شناسایی و بکارگیری کلمات کلیدی طولانی خواهد بود و یافتن این کلمات کلیدی نیازمند دانش و تجربه در زمینه آن کسب و کار می باشد که از عهده کارشناس سئو خارج است که در زمینه هرنوع کسب و کار این ادعا را داشته باشد .

 

3- سئو تمامی چیزی است که شما نیاز دارید

 

سئو یک کانال بازاریابی بزرگ است و بایستی اهمیت ویژه ای به آن داده شود ، اما سئو یکی از از چندین روش موثر برای دستیابی به مخاطبان می باشد .

 

موفقترین کسب و کارها از ترکیب چندین روش بازاریابی بهره می برند که شامل : تبلیغات ، بازاریابی شبکه های اجتماعی ، تولید محتوا و .. می باشد .

 

تحقیقات نشان داده است که هریک از روش های فوق مکمل دیگری است . بعنوان مثال تهیه و آماده سازی محتوای غیر تکراری یک روش ایده آل برای بهبود سئو می باشد .

 

4- لینک بیشتر ، بهتر

 

علیرغم تلاش گوگل جهت جریمه نمودن دامنه هایی که از روش تولید لینک های غیر طبیعی استفاده می کنند ، هنوز هم گرفتن لینک از سایت های دیگر از جمله مهمترین عوامل بهبود دهنده رنک و رتبه سایت می باشد .

 

اما امروزه ، گوگل نظارت شدیدی بر روی کیفیت لینک های ورودی به سایت شما را انجام می دهد . چنانچه شما با یک کارشناس و یا شرکت سئو همکاری می کنید ، مطمئن شوید که آنان بک لینک های قانونی ، با کیفیت و از سایت های معتبر را برای شما ایجاد می نمایند .از آنها در زمینه استراتژی تولید لینک سوال نمایید .

 

دوره روش لینک بیشتر – نتیجه بهتر به سر آمده است !

 

5-تولید محتوای تکراری آسیبی به سایت شما نمی رساند

 

گوگل بدنبال جریمه نمودن وب سایت هایی است که با کپی نمودن محتوای تکراری از وب سایت های دیگر سبب انحراف در تولید نتایج جستجو توسط گوگل می شوند . پس اطمینان یابید که کارشناس سئوی شما تمامی استانداردهای لازم در این زمینه را می داند.

 

6-من سایت شما را به صفحه اول گوگل می اورم

 

به هرگونه ادعا که توسط یک متخصص سئو در این زمینه که من سایت شما را به صفحه اول گوگل می آورم و یا در کمتر از 2 ماه مشکلات سئوی سایت شما را برطرف می سازم توجهی نکنید ، چرا که الگوریتم های مربوط به Page Rank گوگل بصورت روزانه تغییر می نمایند و هیچ متخصصی نمی تواند چنبین ادعایی را مطرح نماید که از تغییرات الگوریتمی که فردا اتفاق خواهد افتاد باخبر است .

 

7- تمام چیزی که شما نیاز دارید دنبال نمودن توصیه های گوگل می باشد

 

نباید این موضوع مهم را از یاد برد که عمده درآمد گوگل از طریق تیلیغات بدست می آید پس چنانچه بتوان از راه دنبال نمودن راهکارهای ارائه شده توسط گوگل براحتی به صفحه اول آمد ، گوگل عمده درآمد خود را از دست خواهد داد ، پس یک کارشناس خوب سئو آن شخصی است که همواره اخبار عوامل تاثیرگذار بر رتبه بندی و سئو را دنبال نموده و سعی در پیاده سازی آنها داشته باشد ، اما انتظار تاثیر گذاری 100 درصدی راهنمایی های ذکر شده توسط گوگل غیر واقع بینانه است .

 

happy منبع : لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...