رفتن به مطلب

سئو سایت تضمینی


sarahpaydar

پست های پیشنهاد شده

سئو سایت تضمینی

سئو سایت زمانی که تصمیم به انتخاب شرکت طراحی وب سایت گرفته می شود، علاوه بر لیست کردن بهترین های این کمپانی ها که با توجه به سوابق کاری گذشته، مهارت های کاری متخصصان آنها و دانش بروزشان و رضایت مشتریان قدیمی از عملکرد و پشتیبانی صحیح این شرکت ها صورت می گیرد، تسلط و مهارت آنها و رعایت اصول سئو وب سایت در طراحی نیز باید یکی از نقاط قوت آنها جهت گزینش قرار گیرد.

تور٫ تور لحظه آخری ٫ تور ارزان

SEO-Search-Engine-Optimization-300x153.jpg

 

 

سئو چیست؟

 

در تعریفی ساده و خلاصه، سئو یا بهینه سازی سایت فرایندی است که قابلیت دیده شدن سایت را در میان رقبای خود افزایش می دهد. در نظر بسیاری از عموم مردم، سئو سایت قرارگیری کلیدواژه های مدنظر یا همان کلمات کلیدی در مکان های خاصی از سایت است. هرچند قرارگیری صحیح این کلمات در وب سایت یکی از تکه های این پازل پیچیده است. یک شرکت طراحی وب معتبر باید از تکنیک ها و اساس پایه ای و المان های پیشرفته در ایجاد سایت هایی که موردپسند موتورهای جستجوست آگاه بوده و دانش و تجربه کافی در این زمینه را دارا باشد و یا به عبارتی بتواند سایتی مطابق با الگوریتم های جستجوی سایت های کاوشگری چون گوگل که افزایش دیده شدن سایت و شهرت و اعتبار بیشتر و سوداوری کلانی را در پی خواهد داشت، طراحی نمایند.

در ذیل تنها سه مورد از جنبه های سئو سایت را که نباید در پروسه طراحی مورد غفلت قرار گیرد را مرور می نماییم

دوربین مداربسته٫فروش دوربین مداربسته٫نصب دوربین مداربسته٫قیمت دوربین مداربسته٫خرید دوربین مداربسته٫

سئو سایت و تگ ها

 

سئو سایت این تگ ها که شامل تگها یا برچسب های تایتل، h1 و h2 و متا تگ ها و … هستند، همگی برای کمک به موتورهای جستجو برای شناسایی موضوع و زمینه یک صفحه از وب به کار می روند. بنابراین یک شرکت معتبر و بنام باید از اهمیت این تگها و استفاده از آنها در سئو و چارچوب قالب مطلع بوده و پیاده سازی استراتژی موثری جهت ادغام اصول سئو سایت در پروسه طراحی سایت را در اولویت برنامه های سایت سازی قراردهد.

 

سئو سایت و نقشه سایت

 

در پروسه سئو ، ایجاد نقشه سایت توسط طراح همچون سایر المان های اساسی طراحی، ضروری بوده تا خزیدن و ایندکس نمودن توسط خزنده ها و ربات های موتورهای جستجو به سهولت و سرعت بیشتری انجام گیرد.

 

سئو سایت و جاوااسکریپت، فلش و CSS

 

این موارد گاهی موانعی هستند که سبب کندی روند خزیدن و کاوش در سایت توسط موتورهای جستجو می گردند. حال کمپانی طراح با داشتن برنامه نویس های خبره قادر خواهد بود با راهکارهای کدنویسی این موانع را با ایجاد عملکردی کامل و ساده هم برای کاربران و سئو سایت و هم برای موتورهای کاوشگر برطرف نماید.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...