رفتن به مطلب

معرفی افزونه Seo Yoast


M E Y S A M

پست های پیشنهاد شده

معرفی کوتاه پلاگین سئو WordPress SEO by Yoast:

 

 

yoast.jpg

 

 

این پلاگین که شاید هم مشهورترین پلاگین سئوی جهان وردپرس باشد، توسط آقای Joost de Valk و تیم اون طراحی شده است. بدون شک پلاگین سئوی Yoast یکی از بهترین پلاگین های سئو است که قطعا انتخاب اول بسیاری از کاربرانی است که تازه وارد دنیای سئو شده اند. این پلاگین دوستی خوبی با موتورهای جستجو دارد و تاثیر زیادی بر روی افزایش سئوی سایت شما میگذارد!

 

 

پلاگین سئوی Yoast دارای ۲ نسخه رایگان و غیر رایگان است. البته فرق خاصی بین نسخه رایگان و پریمیوم این پلاگین وجود نداره! نسخه رایگان این پلاگین نسبت به نسخه پریمیوم، تمام نیازهای شما رو برطرف میکنه! تنها فرقی که بین نسخه رایگان و پریمیوم این پلاگین هست، اضافه شدن مدیریت ریدایرکت ادرس، سازگاری با گوگل وبمستر تولز و پشتیبانی پریمیوم هست. شاید بشه گفت که بزرگترین فرق نسخه رایگان و پولی این پلاگین، اضافه شدن پشتیبانی از طرف تیم اصلی برای سئوی سایت شماست تا در سئوی سایتتون به شما کمک کنن! دو امکان اول هم کاربرد زیادی ندارن.

 

 

برای خرید نسخه پریمیوم پلاگین Yoast شما باید هر سال مبلغ ۸۹ دلار (۳۳۰ هزار تومان) پرداخت کنید و تنها برای یک سایت هم قابل استفاده هست!

 

 

از اونجایی که کاربران ایرانی، نسخه پریمیوم رو از سایت اصلی خریداری نمیکنن، در نتیجه از پشتیبانی این تیم محروم هستند. بنابراین برای کاربران ایرانی هیچ فرقی بین نسخه رایگان و غیر رایگان این پلاگین نیست! پس اگر میخواین از پلاگین سئوی yoast استفاده کنید بهتره فقط از نسخه رایگان استفاده کنید :دی

 

 

دنلود پلاگین سئوی Yoast

 

 

امکانات پلاگین سئو WordPress SEO by Yoast:

 

 

23423.jpg

 

 

همون طور که در عکس بالا میبینید، امکانات پلاگین yoast به چند بخش کلی تقسیم میشه که در هر بخش چندین امکان در اختیار شما قرار میگیره.

 

 

تنظیمات کلی: در این بخش امکانات خاصی وجود نداره. شاید به تنها چیزی که برای این بخش بتونیم اشاره کنیم، وجود فیلدهای وارد کردن کد شناسایی الکسا، بینگ و گوگل وبمستر باشه. شاید بهتر بود چندتا چیز بهتر و کاربردی در این بخش قرار میدادن!

 

 

عنوان ها و متاها: این بخش مهمترین بخش موجود در پنل تنظیمات پلاگین Yoast هست! در این بخش میتونید قالب متا تگ های سایت رو مشخص کنید. و همچنین میتونید تعیین کنید کدوم بخش ها در موتورهای جستجو ایندکس بشه و کدوم بخش ها ایندکس نشه!

 

 

اجتماعی: در این بخش هم میتونید آدرس صفحه های اجتماعی فیسبوک، گوگل پلاس و … رو وارد کنید.

 

 

نقشه های xml سایت: در این بخش میتونید نقشه سایت رو فعال کنید. نقشه به صورت خودکار ساخته میشه. نقشه ی سایت یاعث میشه موتور جستجو مثل گوگل، زودتر از انتشار مطالب سایت شما آگاه بشه و زودتر مطالب سایت ایندکس بشه.

 

 

پیشرفته: اسمی که برای این بخش انتخاب شده {پیشرفته} خیلی هم با محتوایی که این بخش داره همخونی نداره. یعنی امکانات خاصی در این بخش قرار نداره که همچین اسمی رو براش انتخاب کردن! این بخش شامل یک سری تغییرات برای آدرس لینک ها و فعال کردن breadcrumbs (نان ریزه = نمایش صفحه و موقعیت کنونی کاربر در سایت) هست.

 

 

ابزارها (tools): در این بخش چند تا ابزار مثل ابزار ایمپورت/اکسپورت تنظیمات پلاگین و ویرایشگر فایل htaccess قرار داره.

 

 

افزونه ها: در این بخش چند تا افزونه پریمیوم وجود داره که میتونیدخریداری کنید (اگه پول داشته باشین ). البته این افزونه ها خیلی هم تاثیر روی سئوی سایت شما نداره

 

 

اگر از حق نگذریم، پلاگین سئوی yoast یکی از معروف ترین و محبوب ترین پلاگین های سئوی وردپرسه {البته بین پلاگین های سئوی رایگان} ولی متاسفانه امکانات زیادی در اختیار کاربر قرار نمیده! اگه این حرف من رو قبول دارین {یا ندارین} تو بخش نظرات، نظرتون رو بگین

 

 

شاید{حتما} هیجان انگیزترین چیزی که پلاگین Yoast داشته باشد، فیلد تنظیمات اون در زیر ادیتور وردپرس باشه که کاربر میتونه از اونجا، عنوان و کلیدواژه کانونی و توضیحات رو برای مطلب مشخص کنه. بله! قطعا این یکی ، ابزار خوبیه!

 

 

 

 

 

 

3454544.jpg

 

 

احتمالا یکی از دلایلی که کاربرای ایرانی فکر میکنن {احتمالا} این پلاگین از add in one seo بهتره، این باشه که پلاگین yoast کاملا فارسی شده ولی all in one seo زیاد فارسی نیست و دست و پا شکسته فارشی کردنش!

 

 

معرفی کوتاه پلاگین سئو All In One SEO Pack:

 

 

all-in-one-seo-pack-plugin-wordpress.jpg

 

 

این پلاگین هم برای خیلی از کاربران آشناست و خیلی معروف و محبوب هست. همچنین رقابت سرسختی با پلاگین yoast دارد و نسخه رایگان اون، تعداد دانلود بیشتری نسبت به پلاگین Yoast داره. پلاگین All in one seo هم تاثیر خیلی خوبی بر روی سئوی سایت شما داره. این پلاگین چون زیاد خوب فارسی نشده و در محیط فارسی یکم پنل تنظیماتش مشکل داره {فقط خوب راست چین نشده وگرنه مشکل خاصی نداره} خیلی مورد استقبال کاربرای ایرانی نیست! البته من این پلاگین رو قوی تر از پلاگین yoast میدونم و بیشتر توصیه میکنم از این استفاده کنید. هر چند که پلاگین yoast به خاطر فارسی و راست چین بودن، بیشتر نظر کاربرای ایرانی رو جذب میکنه!

 

 

۲ تا موضوع هست که وقتی کاربرای ایرانی پلاگین All in one seo و Yoast رو نصب کنند، احتمالا تصمیم میگیرن yoast رو استفاده کنند و فکر میکنن این بهتره:

 

 

۱- پلاگین Yoast کاملا فارسی و راست چین شده ولی All in one seo دست و پا شکسته فارسی شده و یکمی هم پنلش تو حالت راست چین به هم ریخته هست! {هر چند میشه به راحتی باهاش کنار اومد}. همین عدم راست چین بودن، باعث میشه کاربر ایرانی فکر کنه کار با اون یکی پلاگین راحت تره!

 

 

۲- تیم توسعه دهنده پلاگین Yoast خیلی خوش سلیقه هستن و کاریکاتورهای خیلی خوشگل و جذابی طراحی میکنن {انصافا خیلی خوشگل هستن} و تو سایتشون میزارن. سایت شون رو هم همیشه با مطالب جدید + کاریکاتورهای زیبا آپدیت میکنن. این کاریکاتورهای جذاب {که خیلی هم هوشمندانه طراحی میشن} باعث میشن کاربر ناخوداگاه به سمت این پلاگین جذب بشه!

 

 

پلاگین All in one seo pack هم دارای دو نسخه رایگان و پریمیوم هست. بر خلاف نسخه پریمیوم پلاگین yoast که فرق خاصی با نسخه رایگانش نداشت، در نسخه پریمیوم All in one seo چند امکان جدید اضافه میشه تا یه فرق هایی بین نسخه رایگان و پریمیوم باشه. البته مثل پلاگین Yost ، بزرگترین فرق نسخه رایگان و پریمیوم این پلاگین هم وجود پشتیبانی تیم طراح از سایت های شما و کمک به شما در بهبود سئوی سایت شماست! که چون باز کاربرای ایرانی از سایت اصلی خریداری نیمکنن، از پشتیبانی تیم طراح محروم هستن! بنابراین برای کاربرای ایرانی فرق زیادی بین نسخه رایگان و غیر رایگان این پلاگین هم نیست. پس بهتره اگر از این پلاگین میخواین استفاده کنید، از همون نسخه رایگانش استفاده کنید نسخه پریمیوم این پلاگین هم ۷۹ دلار (۲۹۰ هزار تومان) قیمت داره و میتونید روی هر تعداد سایتی که دارین نصب کنید. از نظر تعداد نصب محدودیتی نداره

 

 

دانلود پلاگین سئوی All in One SEO Pack

 

 

امکانات پلاگین سئو All in One SEO Pack:

 

 

32344.jpg

 

 

داخل پرانتر >> لطفا یکی همت کنه فایل زبان این پلاگین رو ترجمه کنه و برای طراح بفرسته. الان یه مقدار از فایل زبان فارسی ترجمه شده ولی خیلی از عبارات هنوز انگلیسیه. همت کن داداش! ترجمه کن! ثواب داره!

 

 

General Settings: این بخش برای تنظیمات عمومی سئوی سایت شماست. در این بخش عنوان، توضیحات و کلمات کلیدی سایت رو مشخص میکنید. فرمت سئوی صفحات مختلف رو تعیین میکنید. کد شناسایی گوگل وبمستر تولز، بینگ و پینترست رو وارد میکنید. تنظیمات گوگل و گوگل پلاس رو انجام میدین. میتونید مشخص کنید که کدوم طبقه بندی ها، ایندکس بشن و کدوم ها نشن. امکان تولید خودکار متا تگ ها رو فعال کنید و … .

 

 

Performance: تو این بخش میتونید مشخصات سرور سایت رو ببینید.

 

 

XML Sitemap: تو این بخش میتونید نقشه سایت رو ایجاد کنید. نقشه سایت به صورت خودکار ایجاد و آپدیت میشه و شما میتونید تعیین کنید که چه چیزهایی تو نقشه باشه یا نباشه.

 

 

Social Meta: تو این بخش میتونید فیلدهایی که مربوط به شبکه های اجتماعی هستن رو کامل کنید.

 

 

Robots.txt: در این بخش هم میتونید ربات سایت رو فعال کنید. این فایل به موتور جستجو میگه که چه مسیرهایی رو اجازه داره بررسی کنه و چه بخش هایی رو اجازه نداره.

 

 

File Editor: تو این بخش میتونید فایل های htaccess و robots.txt رو ویرایش کنید.

 

 

Feature Manager: تو این بخش میتونید امکانات پلاگین رو فعال/غیر فعال کنید {همین امکاناتی که در بالا گفتم}.

 

 

 

all-in-one-seo-feature-manager.jpg

 

 

خب امکانات موجود در داشبورد تنظیمات پلاگین All in one seo رو خدمت شما گفتیم. مثل پلاگین Yoast ، این پلاگین هم جعبه تنظیماتی در زیر ادیتور وردپرس برای پست ها اضافه میکنه که به کمک اون میتونید متا تگ های مربوط به سئوی پست خودتون رو کامل کنید.

 

 

 

2343.jpg

 

 

معرفی کوتاه پلاگین سئو Premium SEO Pack:

 

 

premium-seo-pack.jpg

 

 

پلاگین سئو پیشرفته premium seo pack پلاگین مورد علاقه ی منه. این پلاگین هم مثل پلاگین های قبلی دارای ۲ نسخه رایگان و پریمیوم هست که البته نسخه رایگانش تازه ارائه شده و بیش از چند هفته از ارائه ی اون نمیگذره. {برای دانلود نسخه رایگان اینجا کلیک کنید}. بر خلاف دو پلاگین قبلی که بین نسخه رایگان و پریمیوم اونها فرق خاصی وجود نداره (مهمترین فرقشون پشتیبانی طراح بود)، نسخه رایگان و پریمیوم پلاگین سئو پیشرفته premium seo pack زمین تا آسمون با هم فرق دارن! در این پلاگین امکانات فوق العاده ای قرار داده ده که شما رو شگفت شده میکنه! البته معنی واقعی این حرف رو فقط زمانی میفهمید که این پلاگین رو نصب کرده باشید و امکانات اون رو با بقیه مقایسه کنید!

 

 

من اگر بخوام به پلاگین های سئو نمره ای از ۱۰۰ بدم، این نمره ها رو میدم:

 

  • پلاگین سئوی wordpress seo by yoast: نمره ی ۴۵

  • پلاگین سئوی All in one seo pack: نمره ی ۵۰

  • پلاگین سئوی پیشرفته ی Premium Seo Pack: نمره ی ۱۸۰ {برای بخش سئو نمره ی ۱۰۰ دادم و اون ۸۰ هم برای امکانات اضافی و مفیدش هست مثل cache و بهینه سازی سرعت سایت و عکس ها و … ).

امکانات پلاگین سئو پیشرفته Premium SEO Pack:

 

 

2353245.jpg

 

 

حجم این مطلب خیلی زیاد شده و احتمالا شما خیلی خسته شده باشین! بنابراین امکانات پلاگین Premium Seo Pack رو به کمک اینفوگرافیک و در یک عکس نشون میدم

 

 

 

875498.png

 

 

در زیر ادیتور وردپرس هم پنل تنظیمات فیلدهای سئوی اون پست وجود داره که با تنظیمات خیلی کاربردی میتونید سئوی پست خودتون رو بالا ببرید.

 

 

 

34534534.jpg

 

 

نکته۱٫ چون حجم این مطلب خیلی زیاد شد، توضیحات کامل پلاگین سئوی پیشرفته Premium Seo Pack رو در یک پست دیگه نوشتم. برای مشاهده توضیحات، حتما اینجا رو مطالعه کنید.

 

 

نکته۲٫ نسخه پریمیوم پلاگین سئوی پیشرفته Premium Seo Pack در سایت دکو وب قرار داده شده است. برای دانلود به این صفحه مراجعه کنید.

 

 

وایسا وایسا وایسا!!! کجا داری میری کاربر عزیز! چرا داری فرار میکنی؟!!! یه کمی استقامت داشته باش! تو میخوای آینده ی سایتت رو بسازی! نباید اینقدر زود جا بزنی! ادامه بده! دیگه چیزی نمونده. آخرای مطلبه :دی

 

 

یادتون نره حتما توضیحات پلاگین Premium Seo Pack رو در لینکی که در بالا دادم بخونین!

 

 

خب دیگه! مرحله ی آخره! تا اینجا هر کدوم از پلاگین ها رو مختصرا توضیح دادیم. حالا نوبت به مقایسه ی امکانات پلاگین های سئو، در یک جدول شیـــــــک {که اول کار قولشو دادم} رسیده:

 

 

 

546546ttt.jpg

 

 

هــوووووورا!!!! شما برنده شدید! حدود ۹۸% از کاربرا به این قسمت از صفحه نرسیدن! یا در حال مطالعه ی این پست خوابشون برده و یا همون اول تا این مطلب حجیم رو دیدن پا به فرار گذاشتن :دی

 

 

جایزه ی شما یک عدد رانی پرتغال خنک میباشد! همین الان بلند شو برو سر کوچه و یک رانی پرتغال از سوپرمارکت بگیر. نگران پولشم نباش! بگو بزنه به حساب دکو وب. من بعدا باهاش حساب میکنم :دی

 

 

نتیجه: نتیجه که کاملا در جدول بالا مشخصه! خیلی برادرانه، خواهرانه، دوستانه، رفاقتانه، همسایگانه، دکو وبانه {…} به شما توصیه میکنم که از پلاگین سئوی پیشرفته Premium Seo Pack استفاده کنید. چون زمان خیلی زیادی روی این پلاگین گذاشتیم و از همه نظر اون رو بررسی کردیم. بدون هیچ اغراقی واقعا چند برابر بهتر از پلاگین های سئوی دیگه هست!

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام

افزونه سئو Yao خوبه بنظرتون یا چیز دیگه ای نصب کنم ؟

 

درود

بهترین و کار امد ترین افزونه در سئو یاست سئو هست که پیشنهاد میشه

ولی حتما پیشنهاد میشه کارکردن باهاش رو یاد بگیرید تا به نتیجه بهتر برسید

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

معرفی کوتاه پلاگین سئو WordPress SEO by Yoast:

 

 

yoast.jpg

 

 

این پلاگین که شاید هم مشهورترین پلاگین سئوی جهان وردپرس باشد، توسط آقای Joost de Valk و تیم اون طراحی شده است. بدون شک پلاگین سئوی Yoast یکی از بهترین پلاگین های سئو است که قطعا انتخاب اول بسیاری از کاربرانی است که تازه وارد دنیای سئو شده اند. این پلاگین دوستی خوبی با موتورهای جستجو دارد و تاثیر زیادی بر روی افزایش سئوی سایت شما میگذارد!

 

 

پلاگین سئوی Yoast دارای ۲ نسخه رایگان و غیر رایگان است. البته فرق خاصی بین نسخه رایگان و پریمیوم این پلاگین وجود نداره! نسخه رایگان این پلاگین نسبت به نسخه پریمیوم، تمام نیازهای شما رو برطرف میکنه! تنها فرقی که بین نسخه رایگان و پریمیوم این پلاگین هست، اضافه شدن مدیریت ریدایرکت ادرس، سازگاری با گوگل وبمستر تولز و پشتیبانی پریمیوم هست. شاید بشه گفت که بزرگترین فرق نسخه رایگان و پولی این پلاگین، اضافه شدن پشتیبانی از طرف تیم اصلی برای سئوی سایت شماست تا در سئوی سایتتون به شما کمک کنن! دو امکان اول هم کاربرد زیادی ندارن.

 

 

برای خرید نسخه پریمیوم پلاگین Yoast شما باید هر سال مبلغ ۸۹ دلار (۳۳۰ هزار تومان) پرداخت کنید و تنها برای یک سایت هم قابل استفاده هست!

 

 

از اونجایی که کاربران ایرانی، نسخه پریمیوم رو از سایت اصلی خریداری نمیکنن، در نتیجه از پشتیبانی این تیم محروم هستند. بنابراین برای کاربران ایرانی هیچ فرقی بین نسخه رایگان و غیر رایگان این پلاگین نیست! پس اگر میخواین از پلاگین سئوی yoast استفاده کنید بهتره فقط از نسخه رایگان استفاده کنید :دی

 

 

دنلود پلاگین سئوی Yoast

 

 

امکانات پلاگین سئو WordPress SEO by Yoast:

 

 

23423.jpg

 

 

همون طور که در عکس بالا میبینید، امکانات پلاگین yoast به چند بخش کلی تقسیم میشه که در هر بخش چندین امکان در اختیار شما قرار میگیره.

 

 

تنظیمات کلی: در این بخش امکانات خاصی وجود نداره. شاید به تنها چیزی که برای این بخش بتونیم اشاره کنیم، وجود فیلدهای وارد کردن کد شناسایی الکسا، بینگ و گوگل وبمستر باشه. شاید بهتر بود چندتا چیز بهتر و کاربردی در این بخش قرار میدادن!

 

 

عنوان ها و متاها: این بخش مهمترین بخش موجود در پنل تنظیمات پلاگین Yoast هست! در این بخش میتونید قالب متا تگ های سایت رو مشخص کنید. و همچنین میتونید تعیین کنید کدوم بخش ها در موتورهای جستجو ایندکس بشه و کدوم بخش ها ایندکس نشه!

 

 

اجتماعی: در این بخش هم میتونید آدرس صفحه های اجتماعی فیسبوک، گوگل پلاس و … رو وارد کنید.

 

 

نقشه های xml سایت: در این بخش میتونید نقشه سایت رو فعال کنید. نقشه به صورت خودکار ساخته میشه. نقشه ی سایت یاعث میشه موتور جستجو مثل گوگل، زودتر از انتشار مطالب سایت شما آگاه بشه و زودتر مطالب سایت ایندکس بشه.

 

 

پیشرفته: اسمی که برای این بخش انتخاب شده {پیشرفته} خیلی هم با محتوایی که این بخش داره همخونی نداره. یعنی امکانات خاصی در این بخش قرار نداره که همچین اسمی رو براش انتخاب کردن! این بخش شامل یک سری تغییرات برای آدرس لینک ها و فعال کردن breadcrumbs (نان ریزه = نمایش صفحه و موقعیت کنونی کاربر در سایت) هست.

 

 

ابزارها (tools): در این بخش چند تا ابزار مثل ابزار ایمپورت/اکسپورت تنظیمات پلاگین و ویرایشگر فایل htaccess قرار داره.

 

 

افزونه ها: در این بخش چند تا افزونه پریمیوم وجود داره که میتونیدخریداری کنید (اگه پول داشته باشین ). البته این افزونه ها خیلی هم تاثیر روی سئوی سایت شما نداره

 

 

اگر از حق نگذریم، پلاگین سئوی yoast یکی از معروف ترین و محبوب ترین پلاگین های سئوی وردپرسه {البته بین پلاگین های سئوی رایگان} ولی متاسفانه امکانات زیادی در اختیار کاربر قرار نمیده! اگه این حرف من رو قبول دارین {یا ندارین} تو بخش نظرات، نظرتون رو بگین

 

 

شاید{حتما} هیجان انگیزترین چیزی که پلاگین Yoast داشته باشد، فیلد تنظیمات اون در زیر ادیتور وردپرس باشه که کاربر میتونه از اونجا، عنوان و کلیدواژه کانونی و توضیحات رو برای مطلب مشخص کنه. بله! قطعا این یکی ، ابزار خوبیه!

 

 

 

 

 

 

3454544.jpg

 

 

احتمالا یکی از دلایلی که کاربرای ایرانی فکر میکنن {احتمالا} این پلاگین از add in one seo بهتره، این باشه که پلاگین yoast کاملا فارسی شده ولی all in one seo زیاد فارسی نیست و دست و پا شکسته فارشی کردنش!

 

 

معرفی کوتاه پلاگین سئو All In One SEO Pack:

 

 

all-in-one-seo-pack-plugin-wordpress.jpg

 

 

این پلاگین هم برای خیلی از کاربران آشناست و خیلی معروف و محبوب هست. همچنین رقابت سرسختی با پلاگین yoast دارد و نسخه رایگان اون، تعداد دانلود بیشتری نسبت به پلاگین Yoast داره. پلاگین All in one seo هم تاثیر خیلی خوبی بر روی سئوی سایت شما داره. این پلاگین چون زیاد خوب فارسی نشده و در محیط فارسی یکم پنل تنظیماتش مشکل داره {فقط خوب راست چین نشده وگرنه مشکل خاصی نداره} خیلی مورد استقبال کاربرای ایرانی نیست! البته من این پلاگین رو قوی تر از پلاگین yoast میدونم و بیشتر توصیه میکنم از این استفاده کنید. هر چند که پلاگین yoast به خاطر فارسی و راست چین بودن، بیشتر نظر کاربرای ایرانی رو جذب میکنه!

 

 

۲ تا موضوع هست که وقتی کاربرای ایرانی پلاگین All in one seo و Yoast رو نصب کنند، احتمالا تصمیم میگیرن yoast رو استفاده کنند و فکر میکنن این بهتره:

 

 

۱- پلاگین Yoast کاملا فارسی و راست چین شده ولی All in one seo دست و پا شکسته فارسی شده و یکمی هم پنلش تو حالت راست چین به هم ریخته هست! {هر چند میشه به راحتی باهاش کنار اومد}. همین عدم راست چین بودن، باعث میشه کاربر ایرانی فکر کنه کار با اون یکی پلاگین راحت تره!

 

 

۲- تیم توسعه دهنده پلاگین Yoast خیلی خوش سلیقه هستن و کاریکاتورهای خیلی خوشگل و جذابی طراحی میکنن {انصافا خیلی خوشگل هستن} و تو سایتشون میزارن. سایت شون رو هم همیشه با مطالب جدید + کاریکاتورهای زیبا آپدیت میکنن. این کاریکاتورهای جذاب {که خیلی هم هوشمندانه طراحی میشن} باعث میشن کاربر ناخوداگاه به سمت این پلاگین جذب بشه!

 

 

پلاگین All in one seo pack هم دارای دو نسخه رایگان و پریمیوم هست. بر خلاف نسخه پریمیوم پلاگین yoast که فرق خاصی با نسخه رایگانش نداشت، در نسخه پریمیوم All in one seo چند امکان جدید اضافه میشه تا یه فرق هایی بین نسخه رایگان و پریمیوم باشه. البته مثل پلاگین Yost ، بزرگترین فرق نسخه رایگان و پریمیوم این پلاگین هم وجود پشتیبانی تیم طراح از سایت های شما و کمک به شما در بهبود سئوی سایت شماست! که چون باز کاربرای ایرانی از سایت اصلی خریداری نیمکنن، از پشتیبانی تیم طراح محروم هستن! بنابراین برای کاربرای ایرانی فرق زیادی بین نسخه رایگان و غیر رایگان این پلاگین هم نیست. پس بهتره اگر از این پلاگین میخواین استفاده کنید، از همون نسخه رایگانش استفاده کنید نسخه پریمیوم این پلاگین هم ۷۹ دلار (۲۹۰ هزار تومان) قیمت داره و میتونید روی هر تعداد سایتی که دارین نصب کنید. از نظر تعداد نصب محدودیتی نداره

 

 

دانلود پلاگین سئوی All in One SEO Pack

 

 

امکانات پلاگین سئو All in One SEO Pack:

 

 

32344.jpg

 

 

داخل پرانتر >> لطفا یکی همت کنه فایل زبان این پلاگین رو ترجمه کنه و برای طراح بفرسته. الان یه مقدار از فایل زبان فارسی ترجمه شده ولی خیلی از عبارات هنوز انگلیسیه. همت کن داداش! ترجمه کن! ثواب داره!

 

 

General Settings: این بخش برای تنظیمات عمومی سئوی سایت شماست. در این بخش عنوان، توضیحات و کلمات کلیدی سایت رو مشخص میکنید. فرمت سئوی صفحات مختلف رو تعیین میکنید. کد شناسایی گوگل وبمستر تولز، بینگ و پینترست رو وارد میکنید. تنظیمات گوگل و گوگل پلاس رو انجام میدین. میتونید مشخص کنید که کدوم طبقه بندی ها، ایندکس بشن و کدوم ها نشن. امکان تولید خودکار متا تگ ها رو فعال کنید و … .

 

 

Performance: تو این بخش میتونید مشخصات سرور سایت رو ببینید.

 

 

XML Sitemap: تو این بخش میتونید نقشه سایت رو ایجاد کنید. نقشه سایت به صورت خودکار ایجاد و آپدیت میشه و شما میتونید تعیین کنید که چه چیزهایی تو نقشه باشه یا نباشه.

 

 

Social Meta: تو این بخش میتونید فیلدهایی که مربوط به شبکه های اجتماعی هستن رو کامل کنید.

 

 

Robots.txt: در این بخش هم میتونید ربات سایت رو فعال کنید. این فایل به موتور جستجو میگه که چه مسیرهایی رو اجازه داره بررسی کنه و چه بخش هایی رو اجازه نداره.

 

 

File Editor: تو این بخش میتونید فایل های htaccess و robots.txt رو ویرایش کنید.

 

 

Feature Manager: تو این بخش میتونید امکانات پلاگین رو فعال/غیر فعال کنید {همین امکاناتی که در بالا گفتم}.

 

 

 

all-in-one-seo-feature-manager.jpg

 

 

خب امکانات موجود در داشبورد تنظیمات پلاگین All in one seo رو خدمت شما گفتیم. مثل پلاگین Yoast ، این پلاگین هم جعبه تنظیماتی در زیر ادیتور وردپرس برای پست ها اضافه میکنه که به کمک اون میتونید متا تگ های مربوط به سئوی پست خودتون رو کامل کنید.

 

 

 

2343.jpg

 

 

معرفی کوتاه پلاگین سئو Premium SEO Pack:

 

 

premium-seo-pack.jpg

 

 

پلاگین سئو پیشرفته premium seo pack پلاگین مورد علاقه ی منه. این پلاگین هم مثل پلاگین های قبلی دارای ۲ نسخه رایگان و پریمیوم هست که البته نسخه رایگانش تازه ارائه شده و بیش از چند هفته از ارائه ی اون نمیگذره. {برای دانلود نسخه رایگان اینجا کلیک کنید}. بر خلاف دو پلاگین قبلی که بین نسخه رایگان و پریمیوم اونها فرق خاصی وجود نداره (مهمترین فرقشون پشتیبانی طراح بود)، نسخه رایگان و پریمیوم پلاگین سئو پیشرفته premium seo pack زمین تا آسمون با هم فرق دارن! در این پلاگین امکانات فوق العاده ای قرار داده ده که شما رو شگفت شده میکنه! البته معنی واقعی این حرف رو فقط زمانی میفهمید که این پلاگین رو نصب کرده باشید و امکانات اون رو با بقیه مقایسه کنید!

 

 

من اگر بخوام به پلاگین های سئو نمره ای از ۱۰۰ بدم، این نمره ها رو میدم:

 

  • پلاگین سئوی wordpress seo by yoast: نمره ی ۴۵

  • پلاگین سئوی All in one seo pack: نمره ی ۵۰

  • پلاگین سئوی پیشرفته ی Premium Seo Pack: نمره ی ۱۸۰ {برای بخش سئو نمره ی ۱۰۰ دادم و اون ۸۰ هم برای امکانات اضافی و مفیدش هست مثل cache و بهینه سازی سرعت سایت و عکس ها و … ).

امکانات پلاگین سئو پیشرفته Premium SEO Pack:

 

 

2353245.jpg

 

 

حجم این مطلب خیلی زیاد شده و احتمالا شما خیلی خسته شده باشین! بنابراین امکانات پلاگین Premium Seo Pack رو به کمک اینفوگرافیک و در یک عکس نشون میدم

 

 

 

875498.png

 

 

در زیر ادیتور وردپرس هم پنل تنظیمات فیلدهای سئوی اون پست وجود داره که با تنظیمات خیلی کاربردی میتونید سئوی پست خودتون رو بالا ببرید.

 

 

 

34534534.jpg

 

 

نکته۱٫ چون حجم این مطلب خیلی زیاد شد، توضیحات کامل پلاگین سئوی پیشرفته Premium Seo Pack رو در یک پست دیگه نوشتم. برای مشاهده توضیحات، حتما اینجا رو مطالعه کنید.

 

 

نکته۲٫ نسخه پریمیوم پلاگین سئوی پیشرفته Premium Seo Pack در سایت دکو وب قرار داده شده است. برای دانلود به این صفحه مراجعه کنید.

 

 

وایسا وایسا وایسا!!! کجا داری میری کاربر عزیز! چرا داری فرار میکنی؟!!! یه کمی استقامت داشته باش! تو میخوای آینده ی سایتت رو بسازی! نباید اینقدر زود جا بزنی! ادامه بده! دیگه چیزی نمونده. آخرای مطلبه :دی

 

 

یادتون نره حتما توضیحات پلاگین Premium Seo Pack رو در لینکی که در بالا دادم بخونین!

 

 

خب دیگه! مرحله ی آخره! تا اینجا هر کدوم از پلاگین ها رو مختصرا توضیح دادیم. حالا نوبت به مقایسه ی امکانات پلاگین های سئو، در یک جدول شیـــــــک {که اول کار قولشو دادم} رسیده:

 

 

 

546546ttt.jpg

 

 

هــوووووورا!!!! شما برنده شدید! حدود ۹۸% از کاربرا به این قسمت از صفحه نرسیدن! یا در حال مطالعه ی این پست خوابشون برده و یا همون اول تا این مطلب حجیم رو دیدن پا به فرار گذاشتن :دی

 

 

جایزه ی شما یک عدد رانی پرتغال خنک میباشد! همین الان بلند شو برو سر کوچه و یک رانی پرتغال از سوپرمارکت بگیر. نگران پولشم نباش! بگو بزنه به حساب دکو وب. من بعدا باهاش حساب میکنم :دی

 

 

نتیجه: نتیجه که کاملا در جدول بالا مشخصه! خیلی برادرانه، خواهرانه، دوستانه، رفاقتانه، همسایگانه، دکو وبانه {…} به شما توصیه میکنم که از پلاگین سئوی پیشرفته Premium Seo Pack استفاده کنید. چون زمان خیلی زیادی روی این پلاگین گذاشتیم و از همه نظر اون رو بررسی کردیم. بدون هیچ اغراقی واقعا چند برابر بهتر از پلاگین های سئوی دیگه هست!

 

درود

لطفا تصاویر رو در لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. انجمن اپ کنید تشکر

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام

افزونه سئو Yao خوبه بنظرتون یا چیز دیگه ای نصب کنم ؟

 

 

  • من اینرو بتون توصیه می کنم دوست عزیز

  • لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام

اینط.ور که دوستمون گفته افزونه

Premium Seo Pack

همه چی تمومه؟

نظر شما چیه؟ کی تا حالا باهاش کار کرده؟چطوره؟

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

تنها امکانات نیست

یا مشخصات

باید بشه باهاش به راحتی کارکرد و پنل ساده داشته باشه

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...