رفتن به مطلب

مسابقه خلق اثر هنری با موضوع طبیعت + جوایز


پست های پیشنهاد شده

به نام خدا

 

این یک مسابقه نیست. مهم نیست که اول باشیم یا آخر مهم این است که شما به خاطر ما به زحمت بیافتید و یک اثر هنری شامل لیست زیر برای سایت ما خلق کنید. لطفا شرکت کنید و دوستان خود رو نیز به این مسابقه دعوت کنید.

شما باید چه کاری انجام دهید تا در مسابقه ما شرکت کنید؟ (تمامی اثر ها حتما با موضوع طبیعت باشد.)

 

  1. یک طرح با نام طبیعت طراحی کنید که شامل تایپو گرافی ، لوگو ، کاور ، والپپیر و یا هر طرحی که به ایده خود خطور کند بسازید. (3 امتیاز * نتایج رای گیری هر نفر)
  2. عکاسی کنید! با موضوع طبیعت ، از مناظر دیدنی شهر و دیار خود عکس بگیرید و ارسال کنید. (عکس شما باید تایید تیم ما باشد و کیفیت عکس گرفته شده بسیار بالا باشد.) (2 امتیاز * نتایج رای گیری هر نفر)
  3. کدنویسی ، برنامه نویس و ساخت یک صفحه ایندکس با موضوع طبیعت (بیشتر شبیه سایت گالری عکس) (5 امتیاز * نتایج رای گیری هر نفر)

 

جوایز این دوره از مسابقات در سایت ما چیست؟

(یک لوح تقدیر به نفرات اول تا سوم تقدیم خواهد شد.)

 

  1. برای نفر اول یک فلش 16 گیگ برند سیلیکون پاور + یکی از محصولات اختصاصی ما (به انتخاب برنده) + یک دامنه رایگان ir و 500 مگابایت هاست با اشتراک یک ساله از شرکت لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.
  2. برای نفر دوم یک فلش 8 گیگ برند سیلیکون پاور + یکی از محصولات تجاری ما (به انتخاب برنده) + یک دامنه رایگان ir و 200 مگابایت هاست با اشترک یک ساله از شرکت لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.
  3. برای نفر سوم یک فلش 4 گیگ برند سیلیکون پاور + یکی از محصولات تجاری ما (به انتخاب برنده) و یک دامنه رایگان ir و 100 مگابایت هاست با اشترک یک ساله از شرکت لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.
  4. نفرات چهارم تا ششم یک شارژ 10 هزار تومانی
  5. نفرات هفتم تا دهم یک شارژ 5 هزار تومانی

 

 

 

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

 

 

  • Like 3
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • مدیریت کل سایت

به تمام بازدید کنندگان و کاربران بیست اسکریپت پیشنهاد می شود در این مسابقه شرکت کنند . کملا این تاپیک تایید می شود و بیست اسکریپت حامی آن می باشد

  • Like 3
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...