رفتن به مطلب

ویژه رهایی از ریپورت تلگرام + آموزش


AynaZ

پست های پیشنهاد شده

سلام و وقت بخیر

 

 

 

حتما بخونيد جنبه كلاهبرداري و خطرات ديگه

 

 

 

 

۱- استفاده از حالت last seen recently برای مدت طولانی!

 

۲- استفاده از نسخه های غیر رسمی، تلگرام مانند موبوگرام و تلگرام فارسی و غیره!

 

۳- عضو شدن در کانال ها و گروه های غیر اخلاقی!

ریپورت شدن گروه یا کانال مساوی هست با ریپورت شدن شما

 

۴- ارسال بیش از ۱۰۰ پیام در روز!

این پیام ها شامل چت کردن نمیشه

 

۵- استفاده از استیکر های غیر مجاز که در تلگرام ذخیره نمیشه!

چون استیکر ها توسط ربات ها کنترل میشن و بیشتر عامل ریپورت شدن هستش!

 

۶- فوروارد کردن پست ها با لینک آلوده و غیر مجاز!

 

۷- سرک کشیدن در پی وی افراد در گروه ها

 

۸- گروه و کانال های تبلیغاتی که شما رو اد و بعد حذف میکنن!

چون حذف زیاد از گروه و کانال مساوی با ریپورت

 

۹- متاسفانه اپراتور ایرانسل هویت صاحب خط را ثبت نکرده و سرور های تلگرام امکان تشخیص و تایید هویت صاحب خط رو نداره!

 

لذا مبادرت به ریپورت خطوط ناشناس میکنه!

 

دلیل اینکه تعداد ریپورت شدگان در بین مشترکان ایرانسل بیشتره، همینه!

 

نکته : چیزی به اسم رفع ریپورت وحود نداره!!!!

 

تمامی راهکار ها ازجمله ارسال ۱۰ استیکر و باز نکردن پیام تا ۴ روز یا ارسال یه پست خاص که چند مدت پیش بین کاربران تلگرام دست به دست میشد، فقط سرکاریه!

 

نکته۲ : متاسفانه یه سری افراد بیکار و بیمار هستن که در شبکه های اجتماعی با ارسال پست مبنی بر اینکه این پست برای ۱۰ نفر بفرستی، تلگرام رایگان میشه یا امتیازت بالا میره و از این حرفای بی اساس،، کاربران رو تحریک به ارسال پست میکنن که کندی شبکه رو به دنبال داره!

این قبیل حرکات زشت قبلا در فیس بوک و دیگر شبکه های اجتماعی رخ داده!

 

نکته ۳: تنها راه رفع ربپورت وارد قسمت تنظیمات تلگرام شده درقسمت پرسش و پاسخ( ask qustion وارد شده از اپراتور تلگرام به زبان انگلیسی بخواهید که شما رو رفع ریپورت کنه!

یا به تلگرام ایمیل بزنین و یا از ربات رسمی تلگرام با آیدی @spambot استفاده کنین!

 

 

 

 

نکته ای در باب ریپورت شدن در تلگرام

 

 

 

1. ریپورت (Report Spam ) در اصطلاح به معنای گزارش هرزنامه است که ممکنه چندین ماه طول بکشه!

 

زمانی که شما پیامی خصوصی برای فردی که شماره تلفن وی در دفترچه تلفن شما وجود ندارد ارسال میکنید، آن شخص میتواند شما را به عنوان مزاحم به تلگرام معرفی کرده و تلگرام بر همین اساس و برای تنبیه شما محدودیت هایی اعمال میکند که این عمل در بین کاربران به ریپورت معروف شده است!

 

یکی از تنبیهات این است که برای مدت چهار تا هفت روز بخشی از عملیاتی را که شما میتوانید در تلگرام بطور معمول انجام دهید، از شما سلب میکند و پس از گذشت مدت مذکور، اگر گزارش مجددی برای شما ارسال نگردد، وضعیت به حالت عادی در می آید و شما میتوانید پیامهای خصوصی ارسال کنید!

 

مدتی است بین کاربران رایج شده است که برایم تعدادی استیکر ارسال کنید تا از ریپورت در بیام یا روی لینک کلیک کنید و برای عده ای بفرستید تا از ریپورت خارج شوید، که تمام این موارد صرفا بر مبنای اشتباه و دروغ است!

 

نکته اصلی این است که با توجه به رمز نگاری و امنیت تلگرام اینکه شما بتوانید این تنبیه را دور بزنید، امکان پذیر نیست و صرفا وقت خود را تلف میکنید و تا زمانیکه زمان تنبیه خاتمه پیدا نکرده است، دسترسی شما آزاد نخواهد شد!

 

2.عده ای با توجه به غفلت کاربران از این موضوع سو استفاده کرده و لینک هایی که عمدتا دستورات هک گوشی (نه هک تلگرام!!!) در آن لینک درج شده را بعنوان رفع ریپورت توزیع میکنند که از آن دو منظور اصلی دارند.

 

الف ) کاربران با کلیک بر روی لینکها به هکر اجازه میدهند تا به اطلاعات آنها دسترسی پیدا کرده و به راحتی اطلاعات کاربر را سرقت میکند و بعناوین مختلف از آن اطلاعات سو استفاده میکند!

 

ب ) شماره تلفن شما در بانک اطلاعات هکر ثبت شده و به راحتی میتواند از آن سو استفاده کند!

 

 

در صورتی که به هر دلیلی ریپورت شدید، اولا برای چند روز صبور باشید و از ارسال پیام خصوصی به دیگران خودداری کنید و یا برای پیام خصوصی با فردی که شماره تلفن وی در لیست دفترچه تلفن شما وجود ندارد از بخش چت امنیتی یا همان سکرت چت استفاده کنید!

 

بهوش باشید و به راحتی اطلاعات خود را در اختیار دیگران قرار ندهید!

به خصوص از کلیک بر روی لینکهای ناشناس خود داری کنید!!!!

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 4 سال پیش...

آموزش رفع ریپورت تلگرام

آموزش کامل رفع ریپورت تلگرام به همراه آپدیت های جدید در سال 2020 

تلگرام محبوب‌ترین شبکه اجتماعی در بین ایرانیان است و حدود 40 میلیون ایرانی در تلگرام اکانت دارند. یکی از مشکلاتی که برای کاربران تلگرام ممکن است به وجود آید، ریپورت شدن است. در این مقاله قصد داریم با بیان آموزش رفع ریپورت تلگرام، مطالب مناسبی برای حل مشکل فوق در اختیارتان قرار دهیم، پس با ماه همراه باشید.

مروری بر اهمیت و دلایل محبوبیت تلگرام

امروزه شبکه‌های اجتماعی در زندگی و روابط انسان‌ها نقش بسیار پررنگی دارند. نخستین شبکه اجتماعی مورد توجه ایرانی‌ها،  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  بود. با این حال فیس‌بوک یک وب‌سایت جهانی محسوب می‌شد و پیام‌رسانی آن محدود بود. بعدها با آمدن شبکه اجتماعی وایبر، ایرانیان زیادی عضو این شبکه شدند زیرا یک پیام‌رسان رایگان بود که امکان تماس اینترنتی نیز در آن وجود داشت.
از اواخر سال 94، یک شبکه اجتماعی روسی به نام  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  به تدریج توجه مردم جهان از جمله ایرانیان را به سمت خود جلب نمود. به همین دلیل مردم ایران از وایبر به سمت تلگرام کوچ کردند، زیرا هم دارای سرعتی بالاتر در انتقال پیام‌ها بود و هم محیطی زیباتر داشت. تیم سازنده تلگرام و صاحب امتیاز آن که برادران دوروف هستند، همواره به کاربران خود احترام می‌گذارند و با ارائه به‌روز رسانی‌های جذاب و شگفت‌انگیز، سعی در حفظ کاربران خود دارند. یکی از امکانات بسیار مناسب پیام‌رسان تلگرام، امکان ساخت کانال است.
این ویژگی باعث شده تا بسیاری از ایرانیان با راه‌اندازی کانال‌های مختلف و عضوگیری به درآمدزایی برسند و در حال حاضر تلگرام منبع درآمد بسیاری از جوانان ایرانی محسوب می‌شود. حال به نظر شما اگر به هر دلیلی یکی از این کانال‌ها به اشتباه ریپورت شود، چه میزان ضرر به سازندگان آن وارد خواهد شد؟ ما در این مقاله سعی داریم که با بیان آموزش رفع ریپورت تلگرام ،راهکار مناسبی را برای رفع این مشکلات ارائه دهیم. این راهکار زمانی که یک اکانت شخصی هم ریپورت گردد، یک شیوه مؤثر محسوب می‌شود. پیش از بیان آموزش رفع ریپورت تلگرام لازم است تا با مفهوم ریپورت و کارایی آن بیشتر آشنا گردید.

ریپورت شدن در تلگرام به چه معنا است؟

همان‌طور که پیش‌تر هم بیان نمودیم تیم سازنده و برنامه‌نویس تلگرام به کاربران خود بسیار اهمیت می‌دهند و برای حریم خصوصی آن‌ها هم احترام زیادی قائل هستند. بدین منظور دو گزینه وجود دارد که یک فرد در مواجهه با یک اکانت مزاحم یا اسپم می‌تواند از آن بهره بگیرد. گزینه اول بلاک و گزینه دوم ریپورت کردن است. وقتی شما فردی را به هر دلیلی بلاک یا مسدود می‌کنید، او دیگر نمی‌تواند به شما پیامی بفرستد اما محدودیتی در سایر فعالیت‌های او به وجود نمی‌آید.
زمانی که شما یک اکانت را ریپورت می‌کنید، تلگرام آن اکانت را به عنوان یک اکانت مزاحم و اسپم در نظر می‌گیرد و محدودیت‌هایی را برای فعالیت‌های اکانت فوق وضع می‌کند که برطرف کردن آن‌ها اصلاً کار ساده‌ای نیست. به نظر شما آیا با استفاده از باگ‌های تلگرام می‌توان از ریپورت خارج شد؟ پاسخ این سؤال مثبت است و تیم سازنده تلگرام هنوز نتواستند باگ‌های امنینی این اپلیکیشن را به طور کامل برطرف نمایند. البته راه‌های دیگری هم برای رفع ریپورت تلگرام وجود دارد که در ادامه به تشریح آن‌ها می‌پردازیم.

 

 

آموزش رفع ریپورت تلگرام

روش اول

همان‌طور که می‌دانید یکی از امکانات جذاب تلگرام، امکان ساخت ربات است. در این حالت کاربر می‌تواند با ساخت یک ربات، برنامه‌های مشخصی را برای آن تعریف کند. یکی از پرکاربردترین ربات‌های تعریف شده در تلگرام ربات @Spambot است. طراحی این ربات به وسیله‌ی تیم سازنده تلگرام صورت پذیرفته و افرادی که دچار ریپورت شده‌اند می‌توانند از آن استفاده نمایند. به راحتی می‌توانید با جستجو کردن نام ربات فوق در قسمت جستجوی تلگرام، آن را پیدا کنید. در این حالت با کلیک بر روی آن، با گزینه شروع یا Start مواجه خواهید شد.
اگر تسلط زیادی بر زبان انگلیسی ندارید، به هیچ عنوان نگران نباشید. زیرا تلگرام در به روزرسانی‌های جدید خود امکان نمایش تمام دستورالعمل‌های فوق را به زبان فارسی فراهم نموده و شما می‌توانید به سادگی از آن استفاده نمایید. با این حال ما آموزش رفع ریپورت تلگرام به زبان انگلیسی را به شما ارائه خواهیم داد. بعد از کلیک بر روی کلمه Start، با گزینه این یک اشتباه است یا This is a mistake مواجه خواهید شد که باید روی آن کلیک کرده و سپس گزینه I wrong, please release me را انتخاب نمایید.
بعد از انجام این کارها، پیغامی برای شما ظاهر خواهد شد که باید با کلیک بر روی گزینه Yes، آن را تأیید نمایید. محتوای این پیغام مبنی بر تماس با تیم سازنده تلگرام جهت رفع ریپورت است. سپس یک پیغام مهم برای شما ارسال می‌شود که باید حتماً گزینه نه، هرگز آن را انجام ندادم یا (No, Never did that) را انتخاب کنید. زیرا در این پیغام از شما در مورد ایجاد مزاحمت برای دیگران سؤال می‌شود. با انجام تمامی این‌کارها شما مسیر زیادی از رفع ریپورت تلگرام را طی نموده‌اید. حال باید یک متن را برای تلگرام ارسال کنید که محتوای آن شامل تقاضا برای رفع ریپورت تلگرام باشد.

برای مطالعه روش های بعدی به این مطلب مراجعه کنید : 

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...