رفتن به مطلب

امتیازدهی به مشتریان در ووکامرس


Configer

پست های پیشنهاد شده

سلام دوستان؛

 

حتما برای شما هم پیش آمده که در فروشگاه های اینترنتی با هر خرید یا هر فعالیتی که انجام می دهید امتیازی به شما داده می شود و معادل این امتیاز، هزینه ای در سیستم به شما اختصاص داده می شود که می توانید از آن استفاده کنید. به نظر می رسد چنین کاری بار مثبت فراوانی برای مشتریان و کاربران فروشگاه به همراه دارد به گونه ای که آنها دوست دارند به قدری فعالیت خود را زیاد کنند تا با هزینه ای از امتیازات دریافت می کنند محصول مورد نظر را خریداری نمایند.

ما هم چنین سیستمی را از لحاظ استانداردی و در محیط تجارت الکترونیک تایید می کنیم زیرا باعث پیشرفت چشم گیر فروشگاه و جلب توجه مشتریان فعلی و همچنین کشاندن مشتریان جدیدتر به محیط فروشگاه می شود.

البته شما می توانید مقدار هزینه ای که برای هر امتیاز در نظر می گیرید را در زمان های مختلف تغییر دهید. یعنی در اولین گام کمی بیشتر قرار دهید و سپس آن را کم کنید و به این شکل مشتریان را مشتاق به فعالیت و خرید نمایید.

در آموزش ووکامرس امروز تصمیم گرفتیم به آموزش کار با یکی از افزونه های yith بپردازیم که یک سیستم امتیازدهی در ووکامرس ایجاد کرده و به مشتریان بابت فعالیت هایشان امتیاز می دهد. پس شما را بیش از این منتظر نمیگذاریم….

 

افزونه YITH WooCommerce Points and Rewards

yith-woocommerce-hamyarwp-1.jpg

 

افزونه ای که قادر به دادن امتیاز به مشتریان می باشد YITH WooCommerce Points and Rewards نام دارد که تنظیمات ساده و کاربردی دارد.

 

تذکر!!! این افزونه توسط همیار وردپرس فارسی سازی شده و شما می توانید نسخه ی فارسی شده ی آن را از انتهای همین آموزش دریافت نمایید!

 

به پیشخوان وردپرس لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. رفته و افزونه را نصب می کنیم. سپس افزونه را فعال کرده و از منوی yith plugins گزینه ای با عنوان “سیستم امتیاز دهی” مشاهده می کنیم. با کلیک بر روی آن به بخش تنظیمات افزونه منتقل می شویم…

این افزونه دارای سه تب تنظیمات، امتیاز مشتریان و نسخه ی پرمیوم است. که طبق معمول با تب آخر کاری نداریم.

 

تنظیمات

setting-hamyarwp.jpg

 

فعال کردن سیستم امتیازدهی: با دکمه ای که رو به روی این نوشته قرار دارد می توانیم افزونه را فعال و غیر فعال کنیم.

مقدار دهی به امتیازها: در اینجا می توانید برای هر ۱ امتیاز مبلغی در نظر بگیرید. مثلا ۱ امتیاز ۵ تومان.

 

امتیاز مشتریان

point-to-customer-hamyarwp.jpg

 

در اینجا شما می توانید امتیاز مشتری مورد نظر را بروز رسانی کنید ولی برای دیدن لیست اصلی مشتریان بر روی گزینه ی “بازگشت به لیست” کلیک می کنیم…

 

id-customer-hamyarwp.jpg

 

در تصویر بالا آیدی تمامی مشتریان با امتیازات آن ها مشخص می شود.

 

حال برای اینکه ببینیم این امتیاز کجا به ما نمایش داده می شود باید سفارش هایی داشته باشیم. در صفحه ی سفارشات امتیاز ما معلوم می شود:

 

my-point-hamyarwp.jpg

 

جمع بندی!

در ووکامرس می توانید سیستم امتیازدهی به مشتریان را راه اندازی کنید تا محیطی جالب را برای آن ها فراهم نمایید و فعالیت های مشتریان فعلی را بیشتر کرده و مشتریان جدیدتری نیز جذب کنید.

 

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...