رفتن به مطلب

گوگل استفاده از دامنه "Google.” را آغاز کرد


AynaZ

پست های پیشنهاد شده

...

 

به نظر می رسد که گوگل از اکتبر سال گذشته میلادی domains.google را به ثبت رسانده بوده؛ اما هنوز تصمیم قطعی در خصوص تغییر دامنه سرویس خرید دامنه خود نگرفته بوده است.

 

در حال حاضر طرفداران دامنه های سطح بالا موسوم به TLD، امیدوارند که شرکت های بزرگ از دامنه هایی که با اسم کمپانی یا برند آن ها به ثبت می رسد، استفاده کنند و دامنه جدیدشان را بیشتر در معرض دید عموم قرار دهند. این اقدام گوگل می تواند انگیزه بسیار خوبی برای دیگر شرکت های بزرگ دنیا در جهت تغییر نام دامنه شان محسوب شود.

 

بهتر است بدانید که دامنه سطح بالا، بالاترین سطح دامنه اینترنتی است. بقیه دامنه ‌های ثبت شده زیردامنه این دامنه‌ ها به حساب می آیند. این دامنه‌ ها در گروه های مختلفی طبقه بندی می شوند، از جمله: دامنه کشورها، سطح‌ها، و ارگان‌ ها.

 

سرویس ثبت و خرید دامنه گوگل در ژانویه 2015 اولین بار تنها در آمریکا راه اندازی شد و هنوز هم محصولی آزمایشی به حساب می آید.

 

با این حال این ایده که وبسایت اصلی گوگل یعنی google.com هم به google.google تغییر پیدا کند، بسیار بعید و دور از انتظار است. اما احتمال استفاده بیشتر از آن برای سرویس های دیگر این شرکت وجود دارد.

 

بیست وان

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...