رفتن به مطلب

۵ نکته جالب درباره الجی جی ۵ که نباید از دست بدهید


labour

پست های پیشنهاد شده

این روزها حتما اسم پرچمدار جدید و متفاوت کمپانی ال جی به گوشتان رسیده، این دستگاه بار دیگر خلاقیت و جسور بودن الجی را به نمایش گذاشته است. معمولا وقتی تفاوت وجود داشته باشد، سوال هم هست و در این مطلب قصد داریم به ۵ سوال بیشتر پرسیده شده توسط کاربران درباره الجی جی ۵ پاسخ بدهیم، پس اگر ذهن پرسش گری دارد، در ادامه با ittl همراه باشید.

با توجه به ماژولار بودن این گوشی هوشمند باید بگوییم که بیشتر این سوالات درباره این بخش است. البته این یک نمونه بسیار ابتدایی برای یک موبایل ماژولار است اما باید گفت که باز هم جای تحسین دارد. اجازه بدهید به سوالات بپردازیم:

۱- آیا زمانی که می خواهیم ماژول ها رو تعویض کنیم، باتری جدا می شود؟

همانطور که در بخش قبلی گفتیم، بله جدا می شود. در حقیقت باتری به هر ماژول متصل می شود و برای این امر ۲ به اصطلاح خار دارد که باتری را محکم به ان متصل می کند.

۲- آیا تعویض ماژول های مختلف به سادگی انجام می شود؟

باید بگوییم که این کار به سادگی انجام می شود و مشکلی وجود ندارد. به راحتی دکمه کنار بدنه را نگاه داشته و بخش پایینی را بیرون می کشید. برای مثال جازدن ماژول دوربین به راحتی انجام می شود و مشکلی نیست. مسلما با باز کردن این بخش موبایل شما خاموش می شود، چرا که باتری از آن جدا خواهد شد. در مجموع می توان گفت که این قابلیت به راحتی مورد استفاده قرار می گیرد و کل پروسه تعویض یک ماژول بیش از ۲۰ ثانیه به طول نمی انجامد.

۳- آیا ماژول دوربین در کیفیت خروجی تصاویر تاثیر دارد؟ در عمر باتری چطور؟

باید بگوییم این بخش مورد سخت افزاری برای افزایش کیفیت تصویر ندارد اما در مجموع می تواند دستگاه را خوشدست تر کند و به ثبت تصاویر بهتر کمک کند. روی این بخش چند دکمه برای شاتر عکس، فیلم برداری و زوم روی عکس وجود دارد که به عکاسی راحت تر کمک می کند. این بخش باتری به اندازه ۱۲۰۰ میلی آمپر حجم باتری را افزایش می دهد، یعنی باتری ۲۸۰۰ میلی آمپری به ۴۰۰۰ میلی آمپر خواهد رسید، این موضوع خوبی است. اما در مجموع کیفیت عکاسی همان است که با دوربین های ۱۶ عادی یا ۸ مگاپیکسلی با زاویه ۱۳۵ درجه ای می توانید بگیرید.

 

۴- کیفیت ساخت الجی جی ۵ چطور است؟ از الجی جی ۴ بهتر است؟ این دستگاه حس خوبی در دست نداشت.

باید گفت که از نظر طراحی ماژولار هیچ ایرادی وجود ندارد اما از نظر حس شیک بودن و یا خوش لمس بودن باید گفت که اینطور نیست، حداقل در مقابل باقی رقبا.

۵- آیا واقعا اپ دراور وجود ندارد؟

بله، وجود ندارد. اما اگر دوست داشته باشید می توانید لانچرهایی با این قابلیت را داشته باشید، مثلا لانچر خود گوگل.

 

در نهایت درباره طراحی ماژولار این دستگاه باید گفت که شاید در مرور زمان اصلا از آن استفاده نکنید و یا آن را از یاد ببرید اما از نظر ما حداقل با اضافه شدن این فابلیت، چیز زیادی از جی ۵ کم نشده است! نظر شما چیست؟

 

 

منبع:

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...