labour 106 ارسال شده در اسفند 8، 1394 گزارش اشتراک گذاری ارسال شده در اسفند 8، 1394 Tidal سرویس موزیکی است که از زمان محبوب شدن هیپهاپ با در دست گرفتن چند کار اختصاصی از Kanye West و Rihanna توانست کاربران زیادی را جمع کند. شرکتهای مختلفی نقشه خرید این سرویس را دارد اما به گفته The New York Post یک رقیب جدیتر برای خرید این سرویس پیداشده است. در ادامه با ittl همراه باشید. سامسونگ تمایل دارد تا صاحب این سرویس شود. صحبتهای تجاری با تیدال (Tidal) شروعشده است. در منابع آماده است که سامسونگ در حال تمرکز بر روی یکی پروژه بزرگ است که بتواند در آینده آن را لانچ کند. خرید Tidal یکی از قسمتهای این پروژه است. در ادامه آماده است که سامسونگ برای حفظ اطلاعات این پروژه تلاش زیادی انجام داده اما شما در نظر بگیرید، خرید یک سرویس موسیقی چه آیندهای خواهد داشت؟ جز یک بستر آماده برای رونمایی از سرویس موسیقی خود شرکت؟ با توجه به اینکه سامسونگ در گلکسی اس ۷ اپلیکیشن موزیک خود را نیز حذف کرد، میتوان گفت تمرکز بر روی اپلیکیشن موزیک که صرفاً پخشکننده باشد، کمتر از قبل خواهد شد و این شرکت میخواهد روندی همانند اپل را در نظر بگیرد. خرید Tidal میتواند همانند یک موتور جت برای سامسونگ عمل میکند. هم کاربران زیادی دارد و هم بستری کاملاً آماده را محیا کرده است. با این کار بهصورت ساده میتوان گفت سامسونگ در دو زمینه با سرویس مشابه اپل رقابت کرده است و در هر دو زمینه نیز دستپر کار خود را شروع کرده. مورد اول مربوط به خرید سرویس پرداخت بود که سامسونگ توانست سرویسی را خریداری کند که هم با ۹۰ درصد فروشگاهها همگام باشد و هم سرعت رشد سرویسش بیشتر است. در مورد موزیک نیز به همین صورت خواهد بود. همانند مثال “هلو، بپر تو گلو” یک سرویس کامل برای رقابت با اپل آماده میشود. منبع: لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
پست های پیشنهاد شده
بایگانی شده
این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.