رفتن به مطلب

هشدار پلیس فتا به خریداران سرویس های اینترنتی


Yazdan

پست های پیشنهاد شده

ئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان ایلام با هشدار به مردم در خصوص خریداری و نحوه استفاده از سرویس های اینترنتی گفت: عامل استفاده غیر مجاز از خط اینترنت یکی از شهروندان دستگیر شد .

سرگرد علی عباسی کسانی اظهار کرد: با طرح شکایت یکی از شهروندان ایلامی مبنی بر سو استفاده غیر قانونی فرد یا افرادی از خط اشتراک اینترنتی او ، موضوع در دستور کار مأموران پلیس فتا قرار گرفت.

 

وی افزود: کارشناسان پلیس فتا پس از بررسی های لازم و تحقیقات فنی موفق شدند عامل اصلی سو استفاده از اشتراک اینترنت این فرد را شناسایی و دستگیر کنند.

رئیس پلیس فتای استان ایلام تاکید کرد: متهم از نا آگاهی طعمه خود در استفاده از تنظیمات اینترنتی بر روی مودم سو استفاده کرده و توانسته بود به خط اشتراک اینترنت او نفوذ کند.

 

عباسی کسانی به مشترکین اینترنت توصیه کرد به هنگام خریداری سرویس اینترنت از شرکت های ارائه دهنده این خدمات از کارشناسان شرکت بخواهید تنظیمات امنیتی مورد نیاز را بر روی مودم شما انجام و نسبت به تغییر رمز عبور پیش فرض خود به حروف و اعداد ترکیبی پیچیده و غیر قابل حدس اقدام نکنند.

 

وی گفت: پلیس فتا آماده مقابله با جرایم رایانه ای را دارد و از عموم مردم درخواست داریم در صورت مواجهه با جرایم رایانه ای مراتب را سریعاا به وب سایت پلیس فتا به آدرس لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. بخش تماس با ما گزارش یا با شماره تلفن های 65-2182361-0841 تماس حاصل نمایند.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...