رفتن به مطلب

علاقه نفوذگران ایرانی به ابزارهای جاسوسی اندرویدی


Saberian

پست های پیشنهاد شده

  • مدیریت کل سایت

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. نشان می دهد نفوذگران ایرانی علاقه زیادی به بدافزارهایی دارند که آنها را قادر به سرقت اطلاعات از دستگاه های باسیستم عامل اندروید کند.

 

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. ، یکی از متخصصان Recorded Future که لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. نفوذگران را با هدف یافتن حملات احتمالی آتی رصد می کند، در طی شش ماه گذشته شواهدی در تالارهای هکرهای ایرانی یافته که نشان می دهد نفوذگران ایرانی بیشتر در پی ابزارهای دسترسی از راه دور یا برنامه هایی هستند که تماس ها را شنود و پیامک ها و داده های لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. را جمع آوری کند.

 

بر همین اساس، در تالارهای رصد شده، بیشترین بحث ها در مورد ابزارهای AndroRAT و DroidJack بوده است. AndroRAT ابزاری رایگان است که نزدیک به چهار سال از عمر آن به می گذرد. DroidJack هم یک سالی است که در دسترس قرار گرفته است.

 

Recorded Future گفته که با دانش کم مورد نیاز برای کار با این ابزارها، دسترسی آزاد و منابع فراوان در تالارهای گفتگوی نفوذگران، این دو ابزار گزینه های مناسبی برای هکرهای خاورمیانه، منطقه ای که سیستم عامل اندروید طرفداران زیادی دارد، به نظر می رسند.

 

قیمت DroidJack بر روی سایت رسمی آن ۲۱۰ دلار است.

 

AndroRAT، اما، یک پروژه لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. است. هر دو ابزار این قابلیت را دارند که در یک برنامک مجاز و غیر آلوده جاسازی شده و در قالب یک لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. و با روش های لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. به دستگاه های کاربران راه پیدا کنند.

 

تبهکاران قادرند با استفاده از این دو ابزار اطلاعات با ارزش ذخیره شده بر روی دستگاه های اندروید را سرقت کنند. اما از آن مهم تر تجاوز به حریم خصوصی افراد است. روز چهارشنبه، ۶ آبان، لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. اعلام کرد که با مشارکت نهادهای قضایی کشورهای آلمان، فرانسه، انگلیس، بلژیک، سوئیس و آمریکا اقدام به جستجوی خانه افراد مظنون به استفاده از ابزار DroidJack کرده است.

 

با این امید که هموطنانی که در پی استفاده از چنین ابزارهایی هستند در تصمیم خود تجدید نظر کنند، به همه خوانندگان توصیه می شود که برنامک های مورد نیاز خود را از لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. های معتبر دریافت کنند. از ضدویروس بر روی دستگاه خود استفاده کنند و از کلیک بر روی لینک های ناآشنا خودداری کنند.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...