رفتن به مطلب

مشکلات اسکریپت PHP Melody


moEin

پست های پیشنهاد شده

با سلام خدمت شما من این اسکریپت رو حدود 5-6 ماه پیش برای راه اندازی بخش رسانه یه وبسایت بهینه سازی کردم. اسکریپت خوبی هستش و کامل نیازهای شما رو برطرف میکنه ولی نیاز به شخصی سازی داره.. خودم به شخصه هنگام کار با این اسکریپت با چند مشکل مواجه شدم که لازم میدونم تجربم رو در میون بزارم.

اولی بخش زیرنویس آنلاین بر روی ویدئو هست که تنها با پلیرهای jwplayer ، Flowplayer و original player فایل زیرنویس ، روی ویدئو نمایش داده میشه و با پلیر Video Js که ظاهر زیباتری هم داره نمایش داده نمیشود. در یک مورد عجیب در بخش مدیریت دکمه آپلود فایل Srt زیرنویس به ناگهان از کار افتاد و دیگر با کلیک بر ر وی آن پنجره انتخاب فایل باز نمیشود!

مورد دوم مشکل در تغییر سورس ویدئو ها است. بر فرض شما ویدئویی بر روی فضای وب با لینک مستقیم پیدا کرده اید آن را در قسمت سورس ویدئو قرار داده تا در پلیر بخش شود و این عمل نیز به خوبی انجام شده و فایل پخش می شود. ولی هنگامی که قصد تغییر سورس ویدئو با فایلی دیگر یا همان فایل ، آپلود شده در هاست خود یا هر هاست دیگری را دارید پس از ذخیره سازی در عمل هیچ تغییری صورت نمی گیرد.

مشکل دیگر در مورد ارسال ایمیل تائید حساب کاربری،فراموشی رمز عبور و به طور کلی هر ایمیلی از جانب سایت به سرویس ایمیل یاهو است. این مشکل فقط در مورد این سرویس دهنده وجود داشته و برای سایر سرویس های ایمیل به درستی عمل خواهد کرد.

از دوستان اگه کسی میتونه راهنمایی کنه این خطاها تا چه حد بستگی به هاستینگ یا خود سورس اسکریپت داره ؟ البته لازم به ذکر هست من از آخرین نسخه استفاده کرده و قبلاً نیز با اکانت های ایمیل ساخته شده بر روی این هاست به سرویس ایمیل یاهو ایمیل ارسال و دریافت نموده ام.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دوست عزیز تمام مشکلاتی رو که بیاین کردید قابل حل هستند اما با گذاشتن وقت برای هر کدوم تا بعد از بررسی و تست و خطایابی مشکلات حل شوند .

مشکل شما هم چیزی نیست که بشه با دادن چند خط کد کارتون رو راه انداخت بلکه باید از نزدیک سورس ها مشاهده و تست بشن پس توقع راهنمایی نداشته باشید

لذا بهتون توصیه میکنم بهتون از طریق پیام خصوصی با بنده در ارتباط باشید تا شرایط رفع مشکلاتتون رو عرض کنم

دوستان اگر در مورد مشکلات ای اقا راه حل داشتید بفرمایید.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...