رفتن به مطلب

مهم بایدها و نبایدها در مورد بک لینک (قسمت دوم)


zootech

پست های پیشنهاد شده

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

همانطور که در مطلب قبلی به آن اشاره کردیم، لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. بدون کمک گرفتن از بک لینک ها، در واقع جز رها کردن چندین صفحه وب سایت شما در میان انبوه صفحات وب سایت موجود در دنیای اینترنت، ثمره دیگری نخواهد داشت.

اما بهره بردن از این ویژگی به همین سادگی نیست و حتی بهترین مشاوران بازاریابی آنلاین به دشوار بودن این روند برای توسعه وب سایت داخل موتورهای جستجو اعتراف کرده اند.

 

بر روی ارتباط مطالب با بک لینک ها تمرکز کنید

به طور مثال اگر شما در وب سایت خود یک مطلب درباره پارچه های به رنگ سیاه تولید کرده و از طرف دیگر یک بک لینک در یک وب سایت در مطلبی که در مورد پارچه های سفید بحث می کند ایجاد کرده اید،اگرچه این کار خیلی ارزشمند است،اما با توجه به قدرتمندی الگوریتم های موتورهای جستجو نتیجه ای که ایجاد بک لینک در مطلب با موضوع یکسان دارد را نخواهد داشت.

مطمئن شوید بک لینک های ایجاد شده در مکان مناسب و مرتبط قرار می گیرند و توجه داشته باشید که آن محل به چه صورت بهینه سازی شده است.

این موضوع به حدی مهم است که حتی داشتن یک لینک در صفحه ” درباره ما ” یک وب سایت به داشتن یک لینک در صفحه مطلب مرتبط با پارچه سیاه (مطلب مرتبط صفحه شما) ارجحیت ندارد.

 

اهمیت شبکه های اجتماعی را فراموش نکنید

اگر شما هم جزء افراد فعال در شبکه های اجتماعی باشید،مطمئنا لینک بارهای کوچک در پایین مطالب وبلاگ ها و یا تالارهای گفتگو را دیده اید

شاید شما به تصمیم به ایجاد لینک های خود در شبکه های اجتماعی مختلف مثل فیس بوک و… گرفته باشید،اما درباره چگونگی کارکرد و تاثیر آن بر روی توسعه وب سایت خود شک دارید.

اگرچه این لینک ها به تنهایی ارزش چندانی ندارند، اما موتورهای جستجو به خصوص گوگل به طور فزاینده ای به دنبال وب سایت های فعال در شبکه های اجتماعی برای تعیین توانایی های وب سایت ها هستند.

در کمک گرفتن از شبکه های اجتماعی،قانون مهم ذکر شده یعنی مرتبط بودن مطالب با لینک ها را فراموش نکنید.

 

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. از بک لینک های واضح استفاده کنید

زمانی که به ایجاد بک لینک برای وب سایت خود اقدام می کنید، حتما به کدهای برنامه نویسی صفحات وب سایت مقصد توجه نمایید،چون اگر در برنامه نویسی آن سایت از کدهای redirect استفاده شده و همچنین متادیتاهای آن وب سایت nofollow باشد،این بک لینک برای وب سایت شما بی فایده خواهد بود،چون این کد های برنامه نویسی به موتورهای جستجو اعلام می کنند که لینکی برای پیوند ندارند.

از این رو اتصال با چنین وب سایت هایی برای وب سایت شما ارزشی نخواهد داشت.پس از پیوند با بک لینک های کاملاً مشخص اطمینان حاصل کنید.

 

سایر مسائل غیر مشخص را به مشاوران بازاریابی آنلاین بسپارید

همانطور که به آن اشاره کردیم اهمیت بک لینک ها در توسعه وب سایت بسیار زیاد است،اما اگر نتوانید به درستی از آن ها استفاده کرده و قوانین آن ها را رعایت نکنید،توسط موتورهای جستجو جریمه شده و نتیجه عکس خواهید گرفت.

به عنوان یک نمونه از طریق آدرس اینترنتی به دنبال وب سایت هایی باشید که به تازگی ایندکس شده اند، اما معنی این زمان ( تاریخ ایندکس شدن) چیست و چه کاری انجام می دهد؟

همچنین برخی از دامنه ها ارزش بیشتری نسبت به دیگران در این لینک ها دارند که به طور مثال می توان به ارزش بالاتر.edu نسبت به.com اشاره کرد.

تمامی این عوامل و خیلی از عوامل دیگر در توسعه وب سایت شما در موتورهای چستجو تاثیر دارند که می توانید از آن ها بهره بگیرید.

منبع : لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...