رفتن به مطلب

چرا از ویدئو استفاده نمی کنید ؟


Saberian

پست های پیشنهاد شده

  • مدیریت کل سایت

یشرفت کاربران چه در زمینه علم و دانش و چه در زمینه امکانات ، نیاز به وجود محتواهای دیگر در اینترنت را بیشتر از گذشته کرده است . تا مدتی پیش ، اکثر محتواهای موجود در دنیای مجازی ، متن بودند که به همراه یک و یا چند تصویر کامل تر میشدند . اما با پیشرفت تکنولوژی ، استفاده از فرمت های ویدئویی و صوتی رونق خاصی گرفته است !

 

 

نقش ویدئو در افزایش بازدید

شبکه های به اشتراک گذاری ویدئو مثل یوتیوب ، جز بزرگترین سایت های دنیا هستند و همینطور ، بازدید فراوانی دارند . ویدئو ها میتوانند در این شبکه ها به اشتراک گذاشته شوند و بازدید زیادی برای شما به ارمغان بیاورند . میتوانید با دریافت لینک از بخش توضیحات ویدئو ها ، بازدیدکننگان را به سایت خود جلب کنید . دریافت لینک از یوتیوب و دیگر سایت ها میتواند به سئوی شما نیز کمک کند و به اصطلاح بک لینک حساب شود.

 

نقش ویدئو در ایجاد رابطه با مشتریان

باید بدانید که دیگر مشتریان و کاربران شما به وبلاگ یا سایت شما ختم نمیشوند و باید به جز سایت خود ، آن ها را در شبکه های اجتماعی نیز تحت نظر بگیرید و به سمت خودتان جلبشان کنید ! ویدئو ها میتوانند احساسات شما را به کاربران منتقل کنند و همینطور ، کاربران برای یاد گرفتن از طریق ویدئو مشتاق ترند تا محتوای متنی ! . میتواند آموزش های خود را به صورت ویدئویی به همراه صدای خودتان و همینطور با استفاده از screen shot ها ، به کاربران انتقال دهید . مسلما تاثیر ویدئو نسبت به متن بسیار متفاوت خواهد بود !

 

ویدئو ها در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته میشوند و کاربران زیادی آنها را میبینند . پس میبینیم که صرفا مشتریان و کاربران شما آن ها را نمی بینند و کاربران جدیدی نیز با شرکت و یا سایت شما از طریق ویدئوها آشنا میشوند.

 

نقش ویدئو در برند سازی

برند سازی در ویدئو ها بسیار موثر تر خواهد بود . زیرا ، میتوانید در هنگام ضبط ویدئو ، به برند خود اشاره کنید و یا با استفاده از intro ها و زیر نویس ها ، کاربران را با برند خود آشنا کنید و چندین بار این که این ویدئو توسط چه سایتی و یا چه شرکتی ایجاد شده است را یاد آوری کنید ! .همچنین ویدئو ها در بعضی شرایط در نتایج جست و جو رتبه بالاتری را از آن خود میکنند و این پوئن مثبت ، میتواند به کسانی که رقبای زیادی در موتور های جست و جو دارند کمک کند !

 

ابزار های مورد نیاز جهت ضبط ویدئو

ضبط ویدئو در دو حالت امکان پذیر است : ۱- استفاده از دوربین و ضبط صحبت هایتان یا یک رویداد ۲- استفاده از نرم افزار هایی مثل captivate و camtasia برای ضبط تصاویر از صفحه نمایش و آموزش از این طریق.

 

 

 

در حالت اول ، به یک دوربین نسبتا با کیفیت نیاز دارید تا بتوانید ویدئو های با کیفیتی تولید کنید . اگر سوژه ثابتی (مثل شخص در حال سخنرانی) دارید ، باید از یک سه پایه برای جلوگیری از لغزش دست استفاده کنید . دوربین های امروزی از میکروفون های نسبتا با کیفیتی استفاده میکنند ، اما اگر محیط پر سر و صدایی دارید و یا از کیفیت صدای دوربین خود راضی نیستید ، میتوانید از یک دستگاه برای ضبط صدا مثل تلفن همراه یا Ipod استفاده کنید.

 

اما در حالت دوم ، شما به یک اتاق ساکت و یک میکروفون نیاز دارید . این که واقعا حرفی برای گفتن داشته باشید میتواند به پیشرفت ویدئوی شما کمک کند . اما ویدئویی که از ابتدا تا انتها حرفهای تکراری داشته باشد ، مسلما قابل قبول از طرف کاربران نخواهد بود.

 

همینطور ، افراد زیادی هستند که به Vlogger یا video blogger مشهور اند . مثل علیرضا ۲۴ که در ایران شروع به ساخت ویدئو و به اصطلاح وبلاگ نویسی ویدئویی کرده است .

 

امیدوارم که از ویدئو در سایت های خود استفاده کنید و کسب و کار خود را از این طریق رونق دهید !

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...