رفتن به مطلب

۵ دلیل برای شروع کار در خانه


Saberian

پست های پیشنهاد شده

  • مدیریت کل سایت

زمانی که کارکردن در خانه را شروع کردم ، خیلی ها از من میپرسیدند که چرا با شرکتی همکاری نمی کنی و . . . راستش را بخواهید خیلی سخت بود که هر روز خودم را مجبور کنم که حتما در این زمان شرکت باشم و هرچه آنها میگویند را انجام دهم . از طرفی ، با توجه به مشکلات درس و مدرسه و علاقه شدید ، باعث شروع کار من در منزل شد . بعد از گذشت حدود یک سال از فعالیتم در منزل و به صورت پاره وقت ، موفقیتی کم اما شیرین نصیبم شد که دوست دارم کسانی که مشکلات من را نیز داشتند ، طعم شیرین اینطور کار کردن را بکشند . پس ۵ دلیلی که من را به کار در خانه ترغیب میکند را بازگو میکنم.

 

 

 

۱-به شخص آزادی تبدیل میشوید.

 

برای اولین باری که پروژه ای قبول کردم و در خانه شروع به انجام آن کردم ، احساس خوبی به من دست داد . زیرا کسی نبود که هر روز از کار من ایراد بگیرد و دستور بدهد . زیرا زمانی که شما در خانه کار میکنید ، رابطه کاملا مستقیمی با مشتری دارید . خودتان نیاز های وی را میشناسید ، زمان پایان پروژه را با توجه به توانایی های خود تعیین میکنید و خودتان مدیر خودتان هستید.

 

۲-هزینه هایتان به شدت کاهش میابد !

 

زمانی که در خانه کار میکنید ، نیازی نیست که هزینه برای حمل و نقل بپردازید . زمان تلف شده ای ندارید و همینطور ، هزینه برای اجاره مکان برای شرکت ، هزینه خرید لوازم و وسائل ، تبلیغات برای شرکت و . . . این حق را برای خود محفوظ میدارید که هر تعداد پروژه بخواهید میتوانید قبول کنید و سدی جلوی راه شما نیست که حتما این تعداد پروژه را باید انجام دهید.

 

۳-مالیات

 

اگر بخواید شرکت بزنید و کارهای خود را در آن انجام دهید و احتمالا چند نفر را نیز استخدام کنید ، مسلما ماهانه باید درآمد خود را با دیگر افراد در شرکت تقسیم کنید . هزینه آب و برق و دیگر هزینه ها به کنار ، اداره دارایی از آن طرف دیگر ! .

 

۴-مهارت های شما آشکار میشوند

 

زمانی که شما در یک شرکت کار میکنید ، تنها باید کارهای واگذار شده به شما را انجام دهید که همه شبیه هم هستند و کمکی به پیشرفت شما در حیطه کاری خود نمی کنند . اما زمانی که در منزل کار می کنید ، بر اساس نیاز پروژه مطالب جدیدی یاد میگیرید و روز به روز در کار خود پیشرفت میکنید.

 

۵-استرس کمتری خواهید داشت

 

نیازی نیست که هر روز به کارهای عقب افتاده تان فکر کنید . میتوانید بر اساس نیاز مادی و توانایی هایتان پروژه قبول کنید . اینطوری استرس شما کمتر خواهد شد ، زیرا شما میدانید که مثلا پروژه فلان شرکت را بدون هیچ مشکلی میتوانید تا ۱ ماه اینده انجام دهید و کسی نیست که هر روز برای شما کار بتراشد !

 

خانه را برای کار آماده کنید !

 

اگر از کار در منزل خوشتان آمد ، اولین چیزی که نیاز دارید یک “Home Office”است . زمانی که من درون اتاقم بدون این که چینش مناسبی داشته باشد کار میکردم ، احساس زیاد جالبی نداشتم . البته هنوز هم درون همان اتاق کار میکنم اما با چینش کمی اداری تر . اگر برایتان امکان پذیر است ، برای کار خودتان یک اتاق در نظر بگیرید و وسایل کار خود را درون آن به شیوه اداره بچینید . سعی کنید تلفنی که برای ارتباط با مشتریان در نظر میگیرید با تلفنی که برای ارتباط با دوستانتان است متفاوت باشد تا همیشه آماده صحبت با مشتری باشید و او را اشتباهی با دوستانتان اشتباه نگیرید.

 

شغلتان را انتخاب کرده اید ؟

 

هم اکنون که این مطلب را میخوانید احتمالا در یکی از زمینه های نویسندگی ، طراحی وب و یا برنامه نویسی فعالیت دارید (شاید هم هیچ کدام و تازه بخواهید فرا بگیرید ) . مهم اراده است که چه چیزی را شروع به یاد گیری کنید و بر اساس دانسته های خود ، به مشتریانتان خدمات دهید.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...